Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново
6423 29/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/06/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0051 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, стая 106
Велико Търново BG321 5000 България
В. Парчева; К. Попова +359 62617246/+359 62617193
v.parcheva@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3656


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3656
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център №2, етаж 2, стая 205
Велико Търново BG321 5000 България
Б. Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3656

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Сервизно поддържане и текущ ремонт, вкл. доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново и офисите от обхвата й на обособени позиции
50000000      
Услуги

Предоставяне на услуги по сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново и офисите от териториалния й обхват, на обособени позиции, както следва: обособена позиция № 1 -ТД на НАП Велико Търново и Дирекция ОДОП Велико Търново; обособена позиция № 2 – офис на НАП Видин; обособена позиция № 3 – офис на НАП Враца; обособена позиция № 4 - офис на НАП Габрово; обособена позиция № 5 - офис на НАП Ловеч; обособена позиция № 6 – офис на НАП Монтана; обособена позиция № 7 – офис на НАП Плевен.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново и Дирекция ОДОП Велико Търново 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, пл. "Център" 2; ул. "Н. Габровски" №24; гр. Свищов – фронт офис, ул. „Цар Освободител” №76

Услуги по сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново и Дирекция ОДОП Велико Търново. Същите са описани в техническите спецификации и в описанието на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие. Всички плащания за сервизно поддържане и ремонтни дейности, включително вложените резервни части, материали и консумативи, за целия срок за изпълнение на услугата не могат да надвишават сумата от 7000.00 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателите, които формират комплексната оценка на офертите, са подробно описани в методиката за определяне на най-ниска цена, представляваща неразделна част от документацията за участие. Оценяването и класирането на офертите се извършва отделно за всяка обособена позиция.

II.2) Описание 1

Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в административната сграда на Офис на НАП Видин 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12

Услуги по сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградата на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново. Същите са описани в техническите спецификации и в описанието на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие. Всички плащания за сервизно поддържане и ремонтни дейности, включително вложените резервни части, материали и консумативи, за целия срок за изпълнение на услугата не могат да надвишават сумата от 10 000.00 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателите, които формират комплексната оценка на офертите, са подробно описани в методиката за определяне на най-ниска цена, представляваща неразделна част от документацията за участие. Оценяването и класирането на офертите се извършва отделно за всяка обособена позиция.

II.2) Описание 1

Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в административната сграда на Офис на НАП Враца 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Враца, ул. „Васил Кънчов” № 86, ул. "Петропавловска" №43 и ГКПП Оряхово

Услуги по сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в административната сграда на Офис на НАП Враца. Същите са описани в техническите спецификации и в описанието на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие. Всички плащания за сервизно поддържане и ремонтни дейности, включително вложените резервни части, материали и консумативи, за целия срок за изпълнение на услугата не могат да надвишават сумата от 5 000.00 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателите, които формират комплексната оценка на офертите, са подробно описани в методиката за определяне на най-ниска цена, представляваща неразделна част от документацията за участие. Оценяването и класирането на офертите се извършва отделно за всяка обособена позиция.

II.2) Описание 1

Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в административните сгради на Офис на НАП Габрово 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово, ул. "Априловска" №7 и ул. "Раковска" №11

Услуги по сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в административните сгради на Офис на НАП Габрово. Всички плащания за сервизно поддържане и ремонтни дейности, включително вложените резервни части, материали и консумативи, за целия срок за изпълнение на услугата не могат да надвишават сумата от 7 000.00 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателите, които формират комплексната оценка на офертите, са подробно описани в методиката за определяне на най-ниска цена, представляваща неразделна част от документацията за участие. Оценяването и класирането на офертите се извършва отделно за всяка обособена позиция.

II.2) Описание 1

Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в административните сгради на Офис на НАП Ловеч 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Ловеч, ул. „Търговска” № 24 и ул. "Търговска" № 43, и гр. Троян, ул. „Раковски“ № 55

Услуги по сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в административните сгради на Офис на НАП Ловеч. Всички плащания за сервизно поддържане и ремонтни дейности, включително вложените резервни части, материали и консумативи, за целия срок за изпълнение на услугата не могат да надвишават сумата от 7 000.00 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателите, които формират комплексната оценка на офертите, са подробно описани в методиката за определяне на най-ниска цена, представляваща неразделна част от документацията за участие. Оценяването и класирането на офертите се извършва отделно за всяка обособена позиция.

II.2) Описание 1

Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в административните сгради на Офис на НАП Монтана 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

гр. Монтана, ул. „Любен Каравелов” №11 и пл. „Жеравица” №3

Услуги по сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в административните сгради на Офис на НАП Монтана. Същите са описани в техническите спецификации и в описанието на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие. Всички плащания за сервизно поддържане и ремонтни дейности, включително вложените резервни части, материали и консумативи, за целия срок за изпълнение на услугата не могат да надвишават сумата от 6 000.00 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателите, които формират комплексната оценка на офертите, са подробно описани в методиката за определяне на най-ниска цена, представляваща неразделна част от документацията за участие. Оценяването и класирането на офертите се извършва отделно за всяка обособена позиция.

II.2) Описание 1

Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в административните сгради на Офис на НАП Плевен 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Плевен, ул. „Дойран” № 43, ул. "Васил Левски №152 и ул. „Дойран” № 160

Услуги по сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в административните сгради на Офис на НАП Плевен. Същите са описани в техническите спецификации и в описанието на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие. Всички плащания за сервизно поддържане и ремонтни дейности, включително вложените резервни части, материали и консумативи, за целия срок за изпълнение на услугата не могат да надвишават сумата от 8 000.00 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателите, които формират комплексната оценка на офертите, са подробно описани в методиката за определяне на най-ниска цена, представляваща неразделна част от документацията за участие. Оценяването и класирането на офертите се извършва отделно за всяка обособена позиция.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците – юридически лица, следва да притежават валиден документ за правоспособност (сертификат), съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух, издаден при условията на чл. 10, параграфи 5 и 7 от от Регламент (ЕС) №517/2014 и на Наредба № 1/17.02.2017г. за реда и начина за обучение и издаване на документи за правоспособност на лица, извършващи дейности с оборудване, съдържащо флуорсъдържащи парникови газове, както и за документирането и отчитането на емисиите на флуорсъдържащи парникови газове или еквивалентен документ от друга страна-членка на Европейския съюз.
Участниците - физически лица, трябва да притежават валиден документ за правоспособност (сертификат) – с посочена Категория I, съгласно чл. 17б, ал. 1 от Закона за чистотата на атмосферния въздух, издаден по реда на чл. 17б, ал. 3 от същия закон, съгласно изискванията на чл. 10, параграф 6 от Регламент (ЕС) №517/2014, издаден при условията на чл. 10, параграфи 5 и 7 от Регламента и на Наредбата по чл. 17, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух или еквивалентен документ от друга страна-членка на Европейския съюз.
Деклариране наличието на валиден документ за правоспособност (сертификат), съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух, съгласно раздел ІІ, т.1, б.“г“, подт.1.1. от Указанията за подготовка на офертата, се извършва чрез представяне на информация за него в част ІV, раздел „А“ на ЕЕДОП. Информацията следва да включва номер и дата, валидност на документа за правоспособност (сертификат), както и органа или службата, издаващи документа. Вписаната от участника в ЕЕДОП информация следва да съвпада с публикуваната в Регистър на фирми, притежаващи документ за правоспособност (сертификат), съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2015/2067 (Регламент (ЕО)303/2008) при Българска браншова камара - машиностроене.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора актуални документи, доказващи съответствието му с поставените от възложителя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 60, ал. 2 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителят приема изпълнението на дейности по ремонт и сервизно поддържане на климатична техника.
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, съгласно раздел ІІ, т.1, б. “г“, подт. 1.2. от Указанията за подготовака на офертата, се извършва чрез представяне на информация за изпълнени услуги през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата. Същата се попълва в част ІV, раздел „В“ на ЕЕДОП, като се посочи описание на обхвата и обема на извършените дейностите , стойност, период на изпълнение (посочва се начална дата и крайна дата на периода, през който е извършена услугата) и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти.


Участникът трябва да е изпълнил услуги, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителя приема изпълнението на дейности, свързани с ремонт и поддръжка на климатична техника. „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка включва услуги по сервизно поддържане и ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатична техника, находяща се в сградите ТД на НАП Велико Търново и офисите от обхвата й, и Дирекция ОДОП Велико Търново, съгласно техническа спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата. Всички дейности, предмет на настоящата поръчка, се извършват след предварителна писмена заявка от възложителя, като условията и сроковете за изпълнение са подробно описани в проекта на договор към документацията за участие. Участникът, избран за изпълнител, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС, под избрана от него форма, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от документацията за участие в обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, адрес: гр. Велико Търново, пл. "Център' № 2, ет. 2, стая 210 /заседателна зала/

При отварянето на офертите могат да присъстват участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари /ЗМИП/ способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици по смисъла на §2 от ЗМИП.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва