Деловодна информация
00038
ИЕ-01-03-96 26/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/06/2018 (дд/мм/гггг)
00038-2018-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Венета Ганева; Марияна Костадинова +359 66818312/ +359 66818334
vganeva@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

http://www.gabrovo.bg

http://op.gabrovo.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/otkriti-protzeduri/476-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на общинска инфраструктура (улична и пътна мрежа и съоръжения към нея) на територията на Община Габрово
45233142      
Строителство

С поръчката се възлага за изпълнение ремонтни работи на територията на Община Габрово.
Поръчката включва дейности, които са свързани с извършването на поддържане (превантивно, текущо и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации) и, основен ремонт (рехабилитация) на уличната и пътна инфраструктура на територията на Община Габрово.
Основните видове дейности включват:
- подсилване, ремонт или направа на нова трошенокаменна пътна основа;
- изкърпване или цялостно преасфалтиране на отделни участъци с асфалтобетонова настилка;
- инженерингово изпълнение на участъци от уличната и пътна мрежа с цел подобряване съществуващата нивелета и отводняване;
- изграждане на повдигнати пешеходни пътеки;
- демонтаж и монтаж на паважни настилки;
- ремонт тротоарни настилки, монтаж и демонтаж на бордюри;
- направа на армирана бетонова настилка;
- отводняване на уличното платно; повдигане на РШ, дъждоприемни шахти;
- заливане надлъжни фуги по пътната настилка;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1390000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
45233000      
45233200      
45233252      
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

На територията на Община Габрово

С поръчката се възлага за изпълнение ремонтни работи на територията на Община Габрово.
Поръчката включва дейности, които са свързани с извършването на поддържане (превантивно, текущо и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации) и, основен ремонт (рехабилитация) на уличната и пътна инфраструктура на територията на Община Габрово.
Основните видове дейности включват:
- подсилване, ремонт или направа на нова трошенокаменна пътна основа;
- изкърпване или цялостно преасфалтиране на отделни участъци с асфалтобетонова настилка;
- инженерингово изпълнение на участъци от уличната и пътна мрежа с цел подобряване съществуващата нивелета и отводняване;
- изграждане на повдигнати пешеходни пътеки;
- демонтаж и монтаж на паважни настилки;
- ремонт тротоарни настилки, монтаж и демонтаж на бордюри;
- направа на армирана бетонова настилка;
- отводняване на уличното платно; повдигане на РШ, дъждоприемни шахти;
- заливане надлъжни фуги по пътната настилка;
- ремонт укрепващи стени на водостоци или подмяна съществуващи водостоци;
- текущ ремонт на укрепителни и декоративни стени, ремонт или възстановяване на съоръжения;
- полагане студена асфалтова смес;
- профилиране на пътни банкети, почистване на банкети, канавки, водостоци от наноси;
- инженерингово изпълнение на укрепителни дейности на уличната и пътна мрежа и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации;
- хоризонтална маркировка;
- и други ремонтни дейности, свързани със състоянието и експлоатацията на уличната мрежа на територията на Община Габрово.
Конкретните ремонтните дейности се възлагат писмено и се изпълняват по списък и приоритет, определен от Възложителя.
Ориентировъчни количества за Ремонт улична и пътна мрежа
- основа от НТК-2500 м3
- плътен асфалтобетон-5738 т
- фрезоване стара асфалтова настилки -3190 м2
- бордюр -3600 м
- паважна настилка -250 м2
- тротоарни настилки -2400 м2
-настилки на паркинги - 3400 м2
-кофраж -425 м2
- армировка-6 780 кг
- хоризонтална маркировка -8200 м2
Подробните количества са съгласно КС, приложение към документацията.
Критериите по-долу
 
ДА (ТП) – техническа оценка    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1390000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 15/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са регистрирани в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея: - втора група – транспортна инфраструктура, минимум III–та категория съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници;
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел А от ЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея:- втора група, минимум III–та категория съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен еквивалент.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел Б от ЕЕДОП


Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под строителство с предмет „сходен“ с този на поръчката следва да се разбира: Изграждане/реконструкция/ремонт/ и/или рехабил. на улична и пътна мрежа.
2. Участникът следва да предложи технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, както следва:
2.1. Пътен инженер:
- образователна степен бакалавър или магистър или еквивалент, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна за лицата, завършили извън Рeпублика България.
- професионален опит - минимум 5 години;
2.2. Геодезист:
- образователна степен минимум бакалавър или еквивалент, специалност „Геодезия“ или еквивалент, за лицата, завършили извън Рeпублика България;
- професионален опит – минимум 3 г.
2.3. Координатор по безопасност и здраве:
- отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент;
3. Участникът следва да разполага със собствени или ползвани на друго валидно правно основание: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора.


Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със:
По т. 1
Списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка. (Образец №11), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП;
По т. 2
Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката - Образец № 12.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП;
По т. 3
Заверени копия от документи, удостоверяващи, че Участникът разполага със собствени или ползвани на друго валидно правно основание: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие уч-ик, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1(за т.2 лице, к. е лишено от пр. да упражнява стр-во/стр.д-ти) от ЗОП. Освен на горните осн. въз-лят отстранява от процедурата:1. уч-к, к. не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни др. условие, посоч. в обявлението за общ. поръчка или в документацията; 2. уч-к, който е представил оферта, к. не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, соц. и труд. право, к. са изброени в прил. №10, когато е приложимо; 3. участник, к. не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. уч-ци, к. са свързани лица.Възложителят изисква от опр. изпълнител да предостави гаранция за изп. в р-р на 3% от прогнозната ст-ст на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
ДА

С Решение №22 от 14.03.2018г. на кмета на Община Г-во е открита ОП с предмет „Ремонт на общ.инфраструктура /ул. и пътна мружа и съоръжения към нея/ на територията на Общ. Г-во“. Решението за откриване е обжалвано пред КЗК с жалба Вх.№ ВХР-763/11.04.2018г., вследствие на к. процедурата е прекратена с Реш. №29 от 17.04.2018г. на кмета на Общ. Г-во. Производството пред КЗК е прекратено с Опр. №615 влязло в сила на 25.06.2018г. Същевременно предходния д-ор за текущ ремонт на общ. инфраструктура е прекратен поради изтичане на срока за изп-ие на 31.05.2018г.С оглед на факта, че се касае за осъщ. на текущ ремонт, к. предполага непрекъсваемост на п-са, с изкл. на неблагоприятните по отн-ие на атм. ус-ия п-оди, се налага необх. от спешен избор на изп-л на настоящата поръчка. Своевременното изп-ие на ОП е от същ. знач. не само за възложителя, но и за общ-вото като цяло, доколкото ще се даде възм. на жит. на Общ. Г-во, да се ползват от норм.ус-ия на живот. Продължава в Раздел VI.3

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Габрово, пл. Възраждане №3, Заседателната зала - ет.3.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съдържание на опаковката:1. Опис на представените документи Обр. №1, съдържащи се в опаковката, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител;2. Заявление за участие:2.1. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП – във формат *.docx или еЕЕДОП - във формат "espd-request.xml" за участника в съответствие с изискванията на закона и ус-ята на Възложителя, а когато е приложимо–ЕЕДОП за вс. от участниците в обединението, к. не е юр. лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката /Образец № 2/ - задължително в ел. вид; 2.2.Док-ти за доказване на предприетите мерки за надеждност, к. е приложимо;2.3. при участник обединение - Документ, от к. да е видно правното осн. за създ. на обединението /заверено копие,както и следната инф. във връзка с конкретната ОП:1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отг. между чл. на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява вс. член на обединението.3.Оферта:3.1.Техн. предложение:3.1.1. Документ за упълномощаване в оригинал, к. лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника;3.1.2. Предложение за изпълнение на поръчката-Обр. №3.Предложението следва да бъде изготвено по обр. от настоящата документация, при съблюдаване на техн. изискванията и условията за изп-ие.Предлаганите от участниците гаранционни срокове следва да са не по-малки от опр. с Наредба № 2 от 31.07.2003 год. за въвеждане в експлоатация на строежите в РБ и мин. гаранции срокове за изпълнение на СМР, съоръжения и стр. обекти и посочените в образците на техн. предложения.Вс. страници на документите, съдържащи се в Предложението за изпълнение следва да бъдат номерирани последователно.Забележка: Начинът на оценяване на техн. предложения и елементите, к. са предмет на оценка, са подробно разписани в Методика за опр. на комплексната оценка на офертите;3.1.3. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор-Обр. № 4;3.1.4. Декларация за срока на валидност на офертата-Обр. № 5;3.1.5. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд – Обр. № 6;3.1.6. Декларация за конфиденциалност на инф., ако е приложимо /свободен текст/.3.2. Съдържание на ПЛИК "Предлагани ценови параметри". Съдържа:-попълнен образец на „Ценово предложение“ – Обр.8,-остойностена КС-Обр.9, вкл. на ел. носител във формат Excel.Ед. цени следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен ДДС.Предложената от участника цена, формирана въз основа на попълнената ориентировъчна количествено-стойностна сметка, се използва само за целите на оценяването. Договорът за из-ие се сключва до р-ра на прогнозната стойност на поръчката.
Офертите на участниците ще се разгледат по реда на чл.104, ал.2 и ал.3 от ЗОП, във връзка с чл.61 от ППЗОП.
Продължение от Раздел IV,1.1
Следва да се отбележи, че това ще гарантира възможността за решаване на констатирани неотложни инфраструктурни проблеми и осигуряване безпрепятствено придвижване на МПС и пешеходци по уличната мрежа в гр. Габрово и селата, както и безаварийно придвижване на хора и товари по общинската пътна мрежа, което е от особено важно обществено значение.В тази връзка възложителят съкращава срока за подаване на оферти от 35 на 15 кал. дни/от датата на изпращане на обявлението за ОП за публикуване/. Преценката за намаляване на срока е в оперативната самостоятелност на възложителя. Съкратените срокове няма да затруднят участниците при подготовка на офертите, предвид факта, че предходната прекратена процедура е открита с почти идентични условия за участие, от което следва, че потенциалните участници са наясно какво следва да съдържат офертите им за участие, така че да ги изготвят и подават в установения срок. В съответствие с изложеното е и Решение №756/6.10.2016г. на КЗК, по преписка Вх. №КЗК-490/2.08.2016г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва