|
|
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50334130 50334140
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
административните сгради на НАП, в които са монтирани телефонните централи, предмет на поръчката |
1. Предметът на поръчката е „Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/” и включва: 1.1. Дейности, включени в поддръжката на телефонните централи: профилактика – извършва се по местонахождението на техниката; услуги по програмиране и препрограмиране както на телефонни централи, така и на таксуване и лимитиране на разговорите; пускане на нови телефонни постове и преместване на съществуващи такива по изградена структурна кабелна система; услуги, свързани с поддръжка на кабелната инсталация - ранжиране на абонат, прозвъняване на абонат, удължаване на кабел, полагане на кабел, подмяна на розетка и др.; влагане на материали при дейности, свързани с поддръжката – телефонен кабел, Y-конектори, RJ и др.; 1.2. Ремонт на телефонните централи и апарати: отстраняване на повреди, възникнали в телефонната централа или нейните компоненти (захранване, платки, модули, портове и др.); ремонт на телефонни апарати; 1.3 Влагане на резервни части при ремонт на телефонните централи и телефонни апарати. 2. Максимално допустимата стойност на поръчката с включени опции за целия срок на договора е 38 950 лв. без ДДС, от които: - за ЦУ на НАП - 28 750 лв. без ДДС; - за ТД на НАП ГДО – 6 000 лв. без ДДС; - за УЦ на НАП Боровец – 3 000 лв. без ДДС; - за УЦ на НАП Банкя – 1 200 лв. без ДДС. Обхвата на поръчката е подробно разписан в документ "Технически спецификации на поръчката", неразделна част от документацията за поръчка. |
|
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 38950 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
В срока на предоставяне на услугата, възложителят може да реализира допълнителни услуги, свързани с предмета на поръчката, а именно: 1. да извърши промяна на местоположението на телефонните централи, предмет на поръчката, поради съществена промяна в обстоятелствата, по причини, които той не е могъл да предвиди или предотврати; и/или 2. да извърши замяна на някоя от включените в настоящата поръчка телефонни централи с друга от подобен вид, в случай че възложителят разполага с такава; и/или 3. да осъвремени модела на таксуването и лимитирането на разговорите.Стойността, която възложителят планира за възлагане на допълнителни услуги, е прогнозно 5 000 лв. без ДДС. Активирането на допълнителни услуги става след заявка, подадена чрез главния координатор за възложителя. При прилагането на предвидените по-горе опции между възложителя и изпълнителя се сключва допълнително споразумение към договора на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът за изпълнение на поръчката 24 месеца или до достигане на максимално допустимата стойност на поръчката в рамките на този срок.
|