Деловодна информация
00530
E-12-00-382#1 18/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
18/06/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0044 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Д. Калудова +359 298593061
d.kaludova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3639
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне право на ползване на електронна система с информация за целите на трансферното ценообразуване”
72260000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва:
1. Осигуряване на право на ползване на 3 потребители, които могат да използват системата едновременно без ограничение, за период от 12 месеца на електронна система;
2. Извършване на демонстрация и предаване на знания относно възможностите на електронната система на крайните потребителите за работа със системата и аналитичния инструмент.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72260000      
48517000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административната сграда на Централно управление на Национална агенция за приходите (НАП), находяща се в гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52.

Предметът на обществената поръчка включва:
1. Осигуряване на право на ползване на 3 потребители, които могат да използват системата едновременно без ограничение, за период от 12 месеца на електронна система, съдържаща:
• финансова информация (детайлни данни от финансовите отчети) и информация за структурата на собствеността на предприятия, установени в Западна и Източна Европа, включително Република България, и позволяваща търсене и генериране на списъци с предприятия по определени критерии.
• аналитичен инструмент за извършване на сравнителни анализи на съпоставими предприятия и извличане на финансови показатели на предприятия за целите на трансферното ценообразуване в хода на контролни производства и процедури по взаимно споразумение, стартирани на основание Конвенцията за премахване на двойното данъчно облагане във връзка с корекцията на печалби на свързани предприятия (90/436/ЕИО) и сключените от България спогодби за избягване на двойното данъчно облагане.
2. Извършване на демонстрация и предаване на знания относно възможностите на електронната система на крайните потребителите за работа със системата и аналитичния инструмент.
Критериите по-долу
 
ДА Брой предприятия в обхвата на електронната система в регион Европа (Западна и Източна Европа)    40т.
Брой предприятия в обхвата на електронната система в регион Източна Европа    30т.
Брой предприятия в обхвата на електронната система, регистрирани в България    30т.
Цена
100т.
II.2.6) Прогнозна стойност
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер до 100 000 лв. без ДДС.
Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

не

не
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 5 % стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/07/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
2. Условия и начин на плащане: Възложителят, чрез ЦУ на НАП, ще извърши еднократно плащане по банкова сметка, посочена от изпълнителя. Цената се заплаща в срок до 30 дни след получаване на издадена от изпълнителя фактура и въз основа на приемо-предавателни протоколи за предоставяне на ключа/кода за достъп и за извършване на демонстрация и предаване на знания относно възможностите на електронната система, подписани от координатора по договора;
3. Критерий за възлагане на поръчката: „оптимално съотношение качество/цена”.
Оценяването на офертите се извършва чрез комплексна оценка КО, която е сума от индивидуалните оценки по определените показатели умножени със съответния коефициент на тежест: КО = 0,60 * ТО + 0,40 * ФО, където КО е Комплексна оценка на офертите, въз основа на която същите се класират, като отразява влиянието на техническата и финансовата оценка в определеното с описаната формула съотношение; ТО е Техническа оценка, с която се оценява техническото предложение на участника, съгласно подробно описание на показателите и начинът на оценяване, описани по-долу. Относителната тежест на техническата оценка (ТО) в комплексната оценка е 60 %. ФО е Финансова оценка, с която се оценява предложената ценова оферта, съгласно подробно описание на начина на оценяване, описан по-долу. Относителната тежест на финансовата оценка (ФО) в комплексната оценка е 40 %. Техническата оценка (ТО) се получава по следната формула: ТО = Т1 + Т2 + Т3, където: Т1 е „Брой предприятия в обхвата на електронната система в Западна и Източна Европа“ с тежест 40 точки; Т2 е „Брой предприятия в обхвата на електронната система в Източна Европа“ с тежест 30 точки; Т3 е „Брой предприятия в обхвата на електронната система, регистрирани в България“ с тежест 30 точки.
Финансовата оценка (ФО) съдържа само един показател за оценка „Обща цена без ДДС за изпълнение на поръчката“ с тежест 100 точки.
3. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва