Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-7#2 15/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
15/06/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
Т. Цанков, Ил. Недева +359 32935481 / +359 32935497
il.nedeva@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3637


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3637
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Охрана със сигнално-охранителна техника (СОТ) и услуги по техн. поддържане и ремонт на СОТ в адм. сгради на ТД на НАП Пловдив,в гр.Пловдив,Карлово,Пазарджик,Хасково,Смолян и Кърджали,в пет об.позиции.
50344000      
Услуги

"Охрана със сигнално-охранителна техника (СОТ) и услуги по техн. поддържане и ремонт на СОТ в адм. сгради на ТД на НАП Пловдив, в гр.Пловдив,Карлово,Пазарджик,Хасково,Смолян и Кърджали“, в 5 об. позиции, както следва:
Об. позиция № 1 – Охрана със СОТ в адм. сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Пловдив и в гр. Карлово, вкл. помещенията и имуществото в тях.
Об. позиция № 2 – Охрана със СОТ в адм. сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Пазарджик, включително помещенията и имуществото в тях.
Об. позиция № 3 – Охрана със СОТ в адм. сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Хасково, вкл. помещенията и имуществото в тях.
Об. позиция № 4 – Охрана със СОТ и пожаро-известителна техника (ПИТ) в адм. сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Смолян, вкл. помещенията и имуществото в тях.
Об. позиция № 5 – Техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника в административна сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Кърджали.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
132640      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Охрана със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пловдив и в град Карлово, включително помещенията и имуществото в тях. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50344000      
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ул. "Чернишевски" № 3, ул. "Радецки" № 18А, ул. "Трети март" № 26-28, ул. "Победа" № 17-19 и гр. Карлово, ул. "Тодор и Ана Пулеви" № 1.

Предметът на поръчката по обособена позиция № 1 включва осъществяване на охрана със СОТ в административните сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в градовете Пловдив и Карлово, включително помещенията и имуществото в тях. Изпълнителят проектира, монтира, използва поддържа и ремонтира сигнално охранителната техника на свой риск и за своя сметка и носи имуществена отговорност пред възложителя. При необходимост от ремонт отстранява възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване или по сигнал на Възложителя, като при необходимост доставя необходимите резервни части, материали и консумативи. В срока на изпълнение на поръчката изпълнителят е длъжен да притежава и поддържа валиден лиценз за извършване на охранит. дейност по чл. 5, ал.1, т. 2 и 3 вр. с пар.4 от с.з. или удостоверение за удост. правото на лицата по чл. 2, ал. 2, т. 2 от ЗЧОД, както и да сключи и поддържа застраховка „Проф. отговорност", в която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е посочен като трето ползващо се лице и застраховка "Отговорност към трети лица". Охранителните услуги чрез СОТ включват извършването на следните дейности, подробно описани в техн. спецификация на поръчката, в т.ч. :
1. Изпълнителят проектира, монтира, използва, поддържа и ремонтира СОТ на свой риск и за своя сметка, като охраната с нея включва:
-осъществяване на охрана чрез използване на СОТ, собственост на Изпълнителя и на Възложителя, на сградите, помещенията и имуществото в тях, представляващи обекти на Възложителя;
-доставяне и монтиране на собствени техн. средства за своя сметка, на свой риск и отговорност, като след извършването на доставката и монтажа се подписва двустранно протокол за приемане на техниката; СОТ, собственост на Изпълнителя се доставя за обектите на Възложителя, за които раздел ІІ от техническите спецификации на поръчката е посочено „СОТ на Изпълнителя”;
-приемане на техническите средства за охрана, собственост на Възложителя, в срок от 5 /пет/ дни от датата на сключване на договора с подписване на двустранен протокол между Възложителя и Изпълнителя;
-извършване на оценка на състоянието и степента на сигурност на охраняваните обекти;
-изготвяне и съхраняване на план с правила и указания за спецификата на извършващата се охранителна дейност, утвърден от Възложителя, който е неразделна част от договора и включва: особеностите на охранявания обект; организация на охраната /комуникации и указания за тактиката на действие при различни ситуации/; данни за оръжието, ако такова се използва при осъществяване на охраната със СОТ; данни за моторните превозни средства, ако такива се използват при осъществяване на охраната; данни за монтираните технически средства или системи, позволяващи да се правят видеозаписи; правилник за включване на техническите средства, утвърден от Възложителя по договора за охрана.
-създаване на съответната организация за охрана и безопасност, включително чрез провеждане на задължителен начален и периодичен инструктаж на портиери/охранители и служители на Възложителя, свързани с използването на СОТ;
-даване на инструкции във връзка с обезпечаване сигурността на обектите и имуществото в тях, като Възложителят се уведомява незабавно при съмнения за неизправности в монтираната СОТ, а Изпълнителят своевременно ги отстранява;
-даване на предписания по отношение на охранявания обект, при необходимост от допълнително физическо укрепване, техническо усъвършенстване или отстраняване на други фактори, които възпрепятстват сигурността на охраната;
-извършване на техническа профилактика и др.
2. При необходимост от ремонт се извършват следните дейности:
-отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване или по сигнал на Възл., като вложените за това рез. части, мат-ли и консумативи са за сметка на: Изпълнителя (за техн. средства, собственост на Изп.) или на Възложителя (за техни. средства, собственост на Възл.) и др. Ст-стта на вложения труд при изпълнение на поръчката е включена в ст-стта на месечната абонам. вноска.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
84800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
32

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1 е 32 месеца с начална дата не по-рано от 06.01.2019г.
Общата стойност на месечните вноски без ДДС за об. позиция № 1 не следва да надвишава 55000 лв. без ДДС.
Макс. допустимата стойност без ДДС за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за об. позиция № 1 е 84800 лв. без ДДС, като Възложителят не е длъжен да я усвои изцяло.

II.2) Описание 1

Охрана със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пазарджик, включително помещенията и имуществото в тях. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50344000      
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Гр. Пазарджик, ул. "Асен Златаров" № 7; бул. "България" № 41 и ул. "Гурко" № 6, ет.1.

По об. поз. № 2 включва осъществяване на храна със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пазарджик, вкл. помещенията и имуществото в тях. Изпълнителят проектира, монтира, използва поддържа и ремонтира СОТ на свой риск и за своя сметка и носи имуществена отговорност пред възложителя. При необходимост от ремонт отстранява възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване или по сигнал на Възложителя, като при необходимост доставя необходимите резервни части, материали и консумативи. В срока на изпълнение на поръчката изпълнителят е длъжен да притежава и поддържа валиден лиценз за извършване на охранителна дейност по чл. 5, ал.1, т. 2 и 3 във вр. с пар.4 от с.з. или удостоверение за удостоверяване правото на лицата по чл. 2, ал. 2, т. 2 от ЗЧОД, както и да сключи и поддържа застраховка „Проф. отговорност", в която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е посочен като трето ползващо се лице и застраховка "Отговорност към трети лица". Охранителните услуги чрез СОТ включват извършването на следните дейности, подробно описани в техн. спецификация на поръчката, в т.ч. :
1. Изпълнителят проектира, монтира, използва, поддържа и ремонтира СОТ на свой риск и за своя сметка, като охраната с нея включва:
-осъществяване на охрана чрез използване на СОТ, собственост на Изпълнителя и на Възложителя, на сградите, помещенията и имуществото в тях, представляващи обекти на Възложителя;
-доставяне и монтиране на собствени техн. средства за своя сметка, на свой риск и отговорност, като след извършването на доставката и монтажа се подписва двустранно протокол за приемане на техниката; сигнално-охранителна техника, собственост на Изпълнителя се доставя за обектите на Възложителя, за които раздел ІІ от техническите спецификации на поръчката е посочено „СОТ на Изпълнителя”;
-приемане на техническите средства за охрана, собственост на Възложителя, в срок от 5 /пет/ дни от датата на сключване на договора с подписване на двустранен протокол между Възложителя и Изпълнителя;
-извършване на оценка на състоянието и степента на сигурност на охраняваните обекти;
-изготвяне и съхраняване на план с правила и указания за спецификата на извършващата се охранителна дейност, утвърден от Възложителя, който е неразделна част от договора и включва: особеностите на охранявания обект; организация на охраната /комуникации и указания за тактиката на действие при различни ситуации/; данни за оръжието, ако такова се използва при осъществяване на охраната със СОТ; данни за моторните превозни средства, ако такива се използват при осъществяване на охраната; данни за монтираните технически средства или системи, позволяващи да се правят видеозаписи; правилник за включване на техническите средства, утвърден от Възложителя по договора за охрана.
-създаване на съответната организация за охрана и безопасност, включително чрез провеждане на задължителен начален и периодичен инструктаж на портиери/охранители и служители на Възложителя, свързани с използването на сигнално-охранителната техника;
-даване на инструкции във връзка с обезпечаване сигурността на обектите и имуществото в тях, като Възложителят се уведомява незабавно при съмнения за неизправности в монтираната СОТ, а Изпълнителят своевременно ги отстранява;
-даване на предписания по отношение на охранявания обект, при необходимост от допълнително физическо укрепване, техническо усъвършенстване или отстраняване на други фактори, които възпрепятстват сигурността на охраната;
-извършване на техническа профилактика и др.
2. При необходимост от ремонт се извършват следните дейности:
-отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване или по сигнал на Възл., като вложените за това резервни части, материали и консумативи са за сметка на: Изп. (за техническите средства, собственост на Изп.) или на Възложителя (за техн. средства, собственост на Възл.) и др.
Стойността на вложения труд при изпълнение на поръчката е включена в стойността на месечната абонаментна вноска.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15680      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
32

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката по об. позиция № 2 е 32 месеца, с начална дата не по-рано от 06.01.2019г.
Общата ст-ст на мес. вноски без ДДС за об. позиция № 2 за целия срок на договора не следва да надвишава 12800 лв. без ДДС. Макс. допустимата ст-ст без ДДС за изп. на поръчката за целия срок на договора за об. позиция № 2 е 15680 лв. без ДДС, като Възложителят не е длъжен да я усвои изцяло.

II.2) Описание 1

Охрана със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Хасково, включително помещенията и имуществото в тях. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50344000      
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Гр. Хасково, пл. "Атлантически" № 2, бул. "България" № 152, ет.8, ул. "Отец Паисий" № 25, ет.2.

Предметът по об. позиция № 3 включва охрана със СОТ в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Хасково, включително помещенията и имуществото в тях. Изпълнителят проектира, монтира, използва поддържа и ремонтира СОТ на свой риск и за своя сметка и носи имуществена отговорност пред възложителя. При необходимост от ремонт отстранява възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване или по сигнал на Възложителя, като при необходимост доставя необходимите резервни части, материали и консумативи. В срока на изпълнение на поръчката изпълнителят е длъжен да притежава и поддържа валиден лиценз за извършване на охранителна дейност по чл. 5, ал.1, т. 2 и 3 във вр. с пар. 4 от с.з. или удостоверение за удостоверяване правото на лицата по чл. 2, ал. 2, т. 2 от ЗЧОД, както и да сключи и поддържа застраховка „Проф. отговорност", в която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е посочен като трето ползващо се лице и застраховка "Отговорност към трети лица". Охранителните услуги чрез СОТ включват извършването на следните дейности, подробно описани в техн. спецификация на поръчката, в т.ч. :
1. Изпълнителят проектира, монтира, използва, поддържа и ремонтира СОТ на свой риск и за своя сметка, като охраната с нея включва:
-осъществяване на охрана чрез използване на СОТ, собственост на Изпълнителя и на Възложителя, на сградите, помещенията и имуществото в тях, представляващи обекти на Възложителя;
-доставяне и монтиране на собствени техн. средства за своя сметка, на свой риск и отговорност, като след извършването на доставката и монтажа се подписва двустранно протокол за приемане на техниката; сигнално-охранителна техника, собственост на Изпълнителя се доставя за обектите на Възложителя, за които раздел ІІ от техническите спецификации на поръчката е посочено „СОТ на Изпълнителя”;
-приемане на техническите средства за охрана, собственост на Възложителя, в срок от 5 /пет/ дни от датата на сключване на договора с подписване на двустранен протокол между Възложителя и Изпълнителя;
-извършване на оценка на състоянието и степента на сигурност на охраняваните обекти;
-изготвяне и съхраняване на план с правила и указания за спецификата на извършващата се охранителна дейност, утвърден от Възложителя, който е неразделна част от договора и включва: особеностите на охранявания обект; организация на охраната /комуникации и указания за тактиката на действие при различни ситуации/; данни за оръжието, ако такова се използва при осъществяване на охраната със СОТ; данни за моторните превозни средства, ако такива се използват при осъществяване на охраната; данни за монтираните технически средства или системи, позволяващи да се правят видеозаписи; правилник за включване на техническите средства, утвърден от Възложителя по договора за охрана.
-създаване на съответната организация за охрана и безопасност, включително чрез провеждане на задължителен начален и периодичен инструктаж на портиери/охранители и служители на Възложителя, свързани с използването на сигнално-охранителната техника;
-даване на инструкции във връзка с обезпечаване сигурността на обектите и имуществото в тях, като Възложителят се уведомява незабавно при съмнения за неизправности в монтираната СОТ, а Изпълнителят своевременно ги отстранява;
-даване на предписания по отношение на охранявания обект, при необходимост от допълнително физическо укрепване, техн. усъвършенстване или отстраняване на други фактори, които възпрепятстват сигурността на охраната;
-извършване на техническа профилактика и др.
2. При необходимост от ремонт се извършват следните дейности:
-отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване или по сигнал на Възл., като вложените за това рез. части, материали и консумативи са за сметка на: Изпълнителя (за техн. средства, собственост на Изпълнителя) или на Възложителя (за техн. средства, собственост на Възл.) и др.
Ст-стта на вложения труд при изпълнение на поръчката е включена в стойността на месечната абонаментна вноска.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15680      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
32

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката по об. позиция № 3 е 32 месеца, с начална дата не по-рано от 06.01.2019г. Общата ст-ст на мес.вноски без ДДС за об. позиция № 3 за целия срок на договора не следва да надвишава 12800 лв. без ДДС.Макс.допустимата ст-ст без ДДС за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за об. позиция № 3 е 15680 лв. без ДДС,като Възложителят не е длъжен да я усвои изцяло.

II.2) Описание 1

Охрана със СОТ и пожаро- известителна техника (ПИТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Смолян, включително помещенията и имуществото в тях. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50344000      
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Гр. Смолян, бул. "България" № 12, ет.5 ; бул. България № 14, корпус А (приземен етаж - склад).

Предметът на поръчката по об. позиция № 4 включва осъществяване на охрана със СОТ и пожаро- известителна техника (ПИТ) в административни сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Смолян, включително помещенията и имуществото в тях. В срока на изпълнение на поръчката изпълнителят е длъжен да притежава и поддържа валиден лиценз за извършване на охранителна дейност по чл. 5, ал.1, т. 2 и 3 във вр. с пар. 4 от с.з. или удостоверение за удостоверяване правото на лицата по чл. 2, ал. 2, т. 2 от ЗЧОД, както и да сключи и поддържа застраховка „Професионална отговорност, в която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е посочен като трето ползващо се лице и застраховка "Отговорност към трети лица". Охранителните услуги чрез СОТ и ПИТ по обособена позиция № 4 са описани подробно в Техническата спецификация на поръчката и включват извършването на следните дейности: 1. Услуги по:
-осъществяване на охрана чрез използване на СОТ и ПИТ, собственост на Възложителя и на Изпълнителя, на сградите, помещенията и имуществото в тях, представляващи обекти на Възложителя;
-доставяне и монтиране на собствени технически средства за своя сметка, на свой риск и отговорност, като след извършването на доставката и монтажа се подписва двустранно протокол за приемане на техниката; СОТ, собственост на Изпълнителя се доставя за обектите на Възложителя, за които в раздел ІІ от техническите спецификации на поръчката е посочено „СОТ на Изпълнителя”;
-приемане на техническите средства за охрана и пожароизвестяване, собственост на Възложителя, в срок от 5 /пет/ дни от датата на сключване на договора с подписване на двустранен протокол между Възложителя и Изпълнителя;
-извършване на оценка на състоянието и степента на сигурност на охраняваните обекти;
-изготвяне и съхраняване на план с правила и указания за спецификата на извършващата се охранителна и пожароизвестителна дейност, утвърден от Възложителя, който е неразделна част от договора и включва: особеностите на охранявания обект; организация на охраната и пожароизвестяването /комуникации и указания за тактиката на действие при различни ситуации/; данни за оръжието, ако такова се използва при осъществяване на охраната със СОТ; данни за моторните превозни средства, ако такива се използват при осъществяване на охраната; данни за монтираните технически средства или системи, позволяващи да се правят видеозаписи; правилник за включване на техническите средства, утвърден от Възложителя по договора за охрана.
-създаване на съответната организация за охрана, безопасност и пожароизвестяване, включително чрез провеждане на задължителен начален и периодичен инструктаж на портиери/охранители и служители на Възложителя, свързани с използването на СОТ и ПИТ;
-даване на инструкции във връзка с обезпечаване сигурността на обектите и имуществото в тях, като Възложителят се уведомява незабавно при съмнения за неизправности в монтираната сигнално-охранителна и пожароизвестителна техника, а Изпълнителят своевременно ги отстранява;
-осигуряване незабавното известяване чрез пожароизвестителната техника на РС ПБЗН – Смолян при настъпване на пожар, включително чрез подаване на информация до РС ПБЗН от дежурните служители в срок до 3 /три/ минути при сигнал за възникнал пожар;
-извършване на наблюдение, регистрация и реагиране на сигналите, получени от монтираните технически средства и предприемане на необходимите действия за запазване целостта на местопроизшествието и др.
2. При необходимост от ремонт се извършват следните дейности:
-отстраняване на възникнали повреди, констатирани при текущите проверки и обслужване или по сигнал на Възложителя, като вложените за това резервни части, материали и консумативи са за сметка на Възложителя;
-доставка на необходимите резервни части, материали и консумативи др.
Стойността на вложения труд при изпълнение на поръчката е включена в стойността на месечната абонаментна вноска.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
12480      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
32

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката по об. позиция № 4 е 32 месеца, с начална дата не по-рано от 06.01.2019г.Общата ст-ст на месечните вноски без ДДС за об. позиция № 4 за целия срок на договора не следва да надвишава 10560 лв. без ДДС.
Мак. допустимата ст-ст без ДДС за изп. на поръчката за целия срок на договора за об.позиция № 4 е 12480 лв. без ДДС, като Възложителят не е длъжен да я усвои изцяло

II.2) Описание 1

Техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника в административна сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Кърджали. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50344000      
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Гр. Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1.

Предметът на поръчката по обособена позиция № 5 включва извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника в административна сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Кърджали, подробно описани в Техническата спецификация на поръчката.Услугите по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника /СОТ/ следва да осигурят техническата й изправност и надеждното й ползване по предназначение чрез извършването на всички дейности, определени в инструкциите на производителя, съобразно периода на експлоатация и функционалната й натовареност. Те включват:
1. Техническо поддържане. В т.ч.:
1.1. Подготвителни дейности:
- приемане на сигнално-охранителната техника в срок от 5 /пет/ дни от датата на сключване на договора, при което се извършва цялостен преглед и при констатирано отклонение от нормалното техническо състояние се извършва ремонт по реда на т. 2.3.2. от раздел І на техническите спецификации на поръчката;
- инструктиране на Възложителя или негов представител за условията за правилна и безопасна експлоатация на техниката.
1.2. Сервизни дейности:
- извършване при възникване на необходимост и след заявка на Възложителя на диагностика, техническо обслужване, профилактични прегледи и функционални проверки за изправността и работните параметри на елементите на сигнално-охранителната техника, като се подменят установените дефектирали части, материали и консумативи;
- при дадени предписания по отношение охраната на обектите на Възложителя и имуществото в тях, във връзка с обезпечаване на сигурността им и след писмена заявка на Възложителя, Изпълнителят извършва оптимизиране и усъвършенстване на наличната сигнално-охранителна техника, в т.ч. монтиране на допълнителни сигнално-охранителни средства (части, материали, консумативи). Допълнителните сигнално-охранителни средства (части, материали, консумативи) стават собственост на Възложителя след тяхното инсталиране.
2. Извършване на ремонт.
Ремонтът включва:
-отстраняване на възникнали повреди, констатирани при функционалните проверки, профилактичните прегледи и техническото обслужване при приемането на сигнално-охранителната техника за поддръжка или по заявка на Възложителя;
-доставка на необходимите резервни части, материали и консумативи.
Изпълнителят изпраща компетентни специалисти за отстраняване на повредата, които започват операциите по обслужване и ремонт на СОТ в срок не по-дълъг от 4 /четири/ часа от получаването на заявка. Срокът за изпълнение на ремонта е до края на следващия работен ден, при условие, че Изпълнителят разполага с всички необходими резервни части за конкретния ремонт. Ако частите не са налични, срокът се удължава с времето, необходимо за доставка, но с не повече от 4 /четири/ работни дни.
Гаранционният срок за извършените ремонтни работи е не по-кратък от 12 /дванадесет/ месеца, а за вложените части, материали и консумативи – според предписанията на техния производител. При повторна повреда от същия характер или на същия елемент, възникнала в гаранционния срок, Изпълнителят се задължава да отстрани същата за своя сметка, освен ако неизправността е по вина на Възложителя.
Стойността на вложения труд при изпълнение на поръчката е включена в стойността на месечната абонаментна вноска.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
32

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката по об. позиция № 5 е 32 месеца, с начална дата не по-рано от 06.01.2019г.
Общата ст-ст на мес. вноски без ДДС за об. позиция № 5 за целия срок на договора не следва да надвишава 800 лв. без ДДС.Макс. допустимата ст-ст без ДДС за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за об. позиция № 5 е 4000 лв. без ДДС,като Възложителят не е длъжен да я усвои изцяло.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

По обособени позиции № 1, 2, 3 и 4 :
Изискване по чл. 60, ал. 2 от ЗОП за годност (правоспособност) на участниците: Участникът следва да притежава валиден лиценз за извършване на охранителна дейност, включваща: охрана на имуществото на физически и юридически лица (чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД) с технически системи за сигурност (чл. 2, ал. 2, т. 2 от ЗЧОД), валиден за извършване на дейността на територията на цялата страна или минимум на територията на града, за който се отнася съответната обособена позиция на поръчката, или удостоверение за удостоверяване правото на лицата по чл. 2, ал. 2, т. 2 от ЗЧОД.
За доказване наличието на правоспособност, участникът декларира наличието на лиценз за извършване на охранителна дейност, като попълва информацията в част IV „Критерии за подбор“, раздел “А” „Годност“, подраздел „За поръчки и услуги: необходимо е специално разрешение“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документи, удостоверяващи годността за упражняване на професионална дейност, съгл. чл. 67, ал. 6, във връзка с чл. 60, ал. 2 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

НЕ

НЕ
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да има опит в извършването на услуги, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета за съответната обособена позиция. За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, за съответната обособена позиция, участникът декларира съответствието с изискуемия от възложителя опит за съответната обособена позиция чрез представяне на информацията в част IV „Критерии за подбор“, раздел “В” „Технически и професионални способности“, подраздел “За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид” на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Участникът посочва услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата поръчка /обслужване и ремонт на СОТ/. Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата и обема на дейностите, стойностите без ДДС (изплатеното възнаграждение, начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите), независимо дали са публични или частни субекти.
2. По обособени позиции № 1, 2, 3, 4 и 5 - Участникът трябва да разполага с достатъчен брой персонал за съответната обособена позиция, с придобито образование в областта на техническите науки, професионално направление в областта на електротехника, електроника или друга еквивалентна специалност, включително чрез квалификационни курсове, даващо им възможност да изпълнят дейностите, включени в предмета на поръчката по съответната обособена позиция - обслужване и ремонт на СОТ.
За доказване наличието на персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност за съответната обособена позиция, участниците следва да посочат персонала, който ще изпълнява поръчката по съответната позиция, съдържащ имената, длъжността, професионалния опит в години и образованието/професионалната компетентност на лицата.
Участникът попълва информацията в част IV „Критерии за подбор“, раздел “В” „Технически и професионални способности“, подраздел „Образователна и професионална квалификация“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. По обособени позиции 1, 2, 3 и 4: Участникът да разполага с техническо оборудване, което да използва при изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция.
За доказване наличието на минималното изискване на техническо оборудване за съответната обособена позиция, участникът декларира наличие на техническо оборудване, като попълва информацията в част IV „Критерии за подбор“, раздел “В” „Технически и професионални способности“, подраздел: „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ на Единния европейски документ (ЕЕДОП). Участниците следва да посочат местонахождението на дежурния/те център/центрове, вкл. телефон и лице за контакт, данни за превозните средства, както и основанията им за ползване при изпълнение на обществената поръчка (например собствено или ресурс на трето лице).


1.1. Минимално изискване по позиции № 1, 2, 3 и 4 - Участникът трябва да има изпълнени услуга/и с предмет и обем идентичен или сходен* с предмета и обема на поръчката по съответната обособена позиция през последните три години от датата на подаване на офертата.
Под "услуга с предмет и обем, сходен с предмета и обема на поръчката“ по позиции 1, 2, 3 и 4 , следва да се разбира изпълнена услуга за охрана със СОТ, изграждане, ремонт и/или поддръжка на системи за охрана със СОТ на поне една сграда с обществено предназначение.
Забележка: “изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя тригодишен период, независимо от датата на възлагането й.
1.2. Минимално изискване по позиции № 5 - Участникът трябва да има изпълнени услуги с предмет и обем идентичен или сходен* с предмета и обема на поръчката по позиция 5 през последните три години от датата на подаване на офертата.
Под "услуга с предмет и обем, сходен с предмета и обема на поръчката“ за позиция 5, следва да се разбира изпълнена услуга за изграждане, ремонт и/или поддръжка на системи за охрана със СОТ на поне една сграда с обществено предназначение.
Забележка: “изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя тригодишен период, независимо от датата на възлагането й.
2.1. Минимално изискване по позиция № 1 - Участникът трябва да разполага с минимум 5 /петима/ сервизни специалисти /технически лица/, с придобито образование в областта на техническите науки, професионално направление в областта на електротехника, електроника или друга еквивалентна специалност, включително чрез квалификационни курсове, даващо им възможност да изпълнят дейностите, включени в предмета на поръчката по обособена позиция № 1 - обслужване и ремонт на СОТ.
2.2. Минимално изискване по позиции № 2, 3, 4 и 5 - Участникът трябва да разполага с минимум 2 /двама/ сервизни специалисти /технически лица/, с придобито образование в областта на техническите науки, професионално направление в областта на електротехника, електроника или друга еквивалентна специалност, включително чрез квалификационни курсове, даващо им възможност да изпълнят дейностите, включени в предмета на поръчката по съответната обособена позиция - обслужване и ремонт на СОТ.
3.1. Минимално изискване по поз. 1 - Участникът да разполага с техническо оборудване, което да включва минимум един дежурен център за получаване на сигнали от системата за охрана, както и минимум две превозни средства, които да използва при изпълнение на поръчката за обособена позиция № 1.
3.2. Минимално изискване по позиции № 2, 3 и 4 - Участникът да разполага с техническо оборудване, което да включва минимум един дежурен център за получаване на сигнали от системата за охрана, както и минимум едно превозно средство за съответната обособена позиция, което да използва при изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция.
При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на трети лица.
В случай, че участник се позовава на ресурса на трети лица, следва да може да докаже, че ще разполага с този ресурс за целия период на изпълнение, като представи док-ва за поетите от третите лица задължения.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Критерий за възлагане на поръчката за всички обособени позиции: иконом. най-изгодната оферта, определена въз основа на критерия "най-ниска" цена. Определеният за изпълнител по съответната обособена позиция участник, представя при подписването на съответния договор гаранция, обезпечаваща изпълнението в размер на 5% от максимално допустимата стойност на договора без включен ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проектите на договори - за съответната обособена позиция, неразделна част от одобрената документация.Срок за изпълнение на договорите - 32 /тридесет и два месеца/ или до изчерпване макс. доп. ст-ст на договора в рамките на този срок, считано от 06.01.2019г., или от датата на сключането му, ако е след тази дата. Всички плащания се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Техн. специф.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/07/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ет. 10, зала 1010.

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Отнася се за всички обособени позиции:
1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, и на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
2. Ценовото предложение на участника по съответната обособена позиция трябва да обхваща всички обекти, посочени в техническата спецификация към съответната обособена позиция и не бива да надвишава посочената максимална стойност по съответната позиция на месечната вноска без ДДС, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП. Електронният ЕЕДОП се представя отделно за всяка една обособена позиция, за която участникът оферира, при спазване на изискванията на попълване, съгл. раздел III, б. "А", т. 1 от Указанията за подготвка на офертата, в съответствие с приложените към документацията образци.
3. Условия и начин на плащане валидни за всички обособени позиции:
Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив. Транспортните разходи при реализирането на обществената поръчка са за сметка на избрания за Изпълнител /вкл. и относно доставянето на части, материали и консумативи/. Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката допълнителни дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него допълнителен труд и извършените допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя. Оферираните стойности не могат да се увеличават за срока на договора.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва