Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-4#2 04/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
04/06/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
Ж.Манолова, Б.Дачева +359 32935639/+359 3293507
g.manolova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3630


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3630
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодични доставки на гориво за отопление на административни сгради на ТД на НАП Пловдив, според зададената техническа спецификация на поръчката, с 4 обособени позиции
09135100      
Доставки

Обособена позиция № 1 – Периодични доставки на гориво за отопление на административна сграда на ТД на НАП Пловдив в град Хасково, с прогнозно общо количество 26 000 литра ± 20 % и максимално допустима обща стойност 52 000 лева без ДДС.
Обособена позиция № 2 – Периодични доставки на гориво за отопление на административни сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик, с прогнозно общо количество 17 000 литра ± 20 % и максимално допустима обща стойност 34 000 лева без ДДС.
Обособена позиция № 3 – Периодични доставки на гориво за отопление на административна сграда на ТД на НАП Пловдив в град Пловдив, с прогнозно общо количество 12 000 литра ± 20 % и максимално допустима обща стойност 24 000 лева без ДДС.
Обособена позиция № 4 – Периодични доставки на гориво за отопление на административна сграда на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали, с прогнозно общо количество 25 000 литра ± 20 % имаксимално допустима обща стойност 50 000 лева без ДДС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
160000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Периодични доставки на гориво за отопление на административна сграда на ТД на НАП Пловдив в град Хасково, според зададената техническа спецификация на поръчката. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09135100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Място на изпълнение на поръчката (извършване на доставките) – франко склада на Възложителя в сградата в град Хасково, пл. Атлантически (Свобода) № 2.

Периодични доставки на гориво за отопление на административна сграда на ТД на НАП Пловдив в град Хасково, с прогнозно общо количество 26 000 литра ± 20 % и максимално допустима обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора 52 000 лева без ДДС.
Посоченото общо количество е прогнозно и зависи от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Посоченото прогнозно общо количество на доставяното гориво за отопление е за сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Хасково, и е за целия срок на договора, което не поражда задължение за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да го поръчва на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в пълен обем.
Срокът на изпълнение на всяка конкретна заявка е до 3 (три) работни дни, в работно за администрацията време, след получаването на конкретната писмена заявка (по факс или e-mail) от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, направена чрез координатора по договора.
Доставките се извършват, както следва:
–по периодични писмени заявки (факс или e-mail) от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, направена чрез координатора по договора, съдържащи количество на горивото, като количеството по всяка конкретна заявка не може да бъде по-малко от 1000 (хиляда) литра;
–горивото за отопление се доставя с превоз на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Горивото за отопление, предмет на доставката, следва да отговаря на изискванията за качество на течните горива съгласно Закона за чистотата на атмосферния въздух, Закона за опазване на околната среда и чл. 6 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол и БДС. Да притежава необходимото качество от гледна точка на химичен състав, вискозитет и други показатели, като гарантира надеждна и безотказна работа на горивните инсталации. Да е със шифър по ЕКП 2133420010 „Гориво за извънпътна техника и трактори“, тарифен номер 2710 19 43 по Комбинираната номенклатура на ЕС или еквивалентен и да притежава минимален процент съдържание на вредни примеси (сяра, вода и механични примеси), със съдържание на сяра S ? 0,001 %.
Качеството и количеството на получаваната стока при всяка доставка се удостоверява от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представител на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Срок на действие на договора (изпълнение на поръчката) – 16 (шестнадесет) месеца, считано от 17.02.2019 г., но не по-късно от изчерпване на лимитната сума по договора, независимо от заявеното количество.
В срока на действие на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Във връзка с осигуряване на други начини за отопление, в т.ч. предстояща газификация на някои обекти (сгради) на Възложителя, може да отпадне необходимостта от доставка на гориво за отопление за същите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
52000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
16

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Периодични доставки на гориво за отопление на административни сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик, според зададената техническа спецификация на поръчката. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09135100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Място на изпълнение на поръчката (извършване на доставките) – франко складовете на Възложителя в сградите на:
-град Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7;
-град Пазарджик, бул. България № 41.

Периодични доставки на гориво за отопление на административни сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик, с прогнозно общо количество 17 000 литра ± 20 % и максимално допустима обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора 34 000 лева без ДДС.
Посоченото общо количество е прогнозно и зависи от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Посоченото прогнозно общо количество на доставяното гориво за отопление е за сгради на ТД на НАП Пловдив, находящи се в град Пазарджик, и е за целия срок на договора, което не поражда задължение за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да го поръчва на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в пълен обем.
Срокът на изпълнение на всяка конкретна заявка е до 3 (три) работни дни, в работно за администрацията време, след получаването на конкретната писмена заявка (по факс или e-mail) от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, направена чрез координатора по договора.
Доставките се извършват, както следва:
–по периодични писмени заявки (факс или e-mail) от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, направена чрез координатора по договора, съдържащи количество на горивото, като количеството по всяка конкретна заявка не може да бъде по-малко от 1000 (хиляда) литра;
–горивото за отопление се доставя с превоз на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Горивото за отопление, предмет на доставката, следва да отговаря на изискванията за качество на течните горива съгласно Закона за чистотата на атмосферния въздух, Закона за опазване на околната среда и чл. 6 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол и БДС. Да притежава необходимото качество от гледна точка на химичен състав, вискозитет и други показатели, като гарантира надеждна и безотказна работа на горивните инсталации. Да е със шифър по ЕКП 2133420010 „Гориво за извънпътна техника и трактори“, тарифен номер 2710 19 43 по Комбинираната номенклатура на ЕС или еквивалентен и да притежава минимален процент съдържание на вредни примеси (сяра, вода и механични примеси), със съдържание на сяра S ? 0,001 %.
Качеството и количеството на получаваната стока при всяка доставка се удостоверява от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представител на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Срок на действие на договора (изпълнение на поръчката) – 16 (шестнадесет) месеца, считано от 17.02.2019 г., но не по-късно от изчерпване на лимитната сума по договора, независимо от заявеното количество.
В срока на действие на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Във връзка с осигуряване на други начини за отопление, в т.ч. предстояща газификация на някои обекти (сгради) на Възложителя, може да отпадне необходимостта от доставка на гориво за отопление за същите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
34000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
16

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Периодични доставки на гориво за отопление на административна сграда на ТД на НАП Пловдив в град Пловдив, според зададената техническа спецификация на поръчката. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09135100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Място на изпълнение на поръчката (извършване на доставките) – франко склада на Възложителя в сградата в град Пловдив, ул. Радецки № 18а.

Периодични доставки на гориво за отопление на административна сграда на ТД на НАП Пловдив в град Пловдив, с прогнозно общо количество 12 000 литра ± 20 % и максимално допустима обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора 24 000 лева без ДДС.
Посоченото общо количество е прогнозно и зависи от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Посоченото прогнозно общо количество на доставяното гориво за отопление е за сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Пловдив, и е за целия срок на договора, което не поражда задължение за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да го поръчва на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в пълен обем.
Срокът на изпълнение на всяка конкретна заявка е до 3 (три) работни дни, в работно за администрацията време, след получаването на конкретната писмена заявка (по факс или e-mail) от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, направена чрез координатора по договора.
Доставките се извършват, както следва:
–по периодични писмени заявки (факс или e-mail) от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, направена чрез координатора по договора, съдържащи количество на горивото, като количеството по всяка конкретна заявка не може да бъде по-малко от 1000 (хиляда) литра;
–горивото за отопление се доставя с превоз на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Горивото за отопление, предмет на доставката, следва да отговаря на изискванията за качество на течните горива съгласно Закона за чистотата на атмосферния въздух, Закона за опазване на околната среда и чл. 6 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол и БДС. Да притежава необходимото качество от гледна точка на химичен състав, вискозитет и други показатели, като гарантира надеждна и безотказна работа на горивните инсталации. Да е със шифър по ЕКП 2133420010 „Гориво за извънпътна техника и трактори“, тарифен номер 2710 19 43 по Комбинираната номенклатура на ЕС или еквивалентен и да притежава минимален процент съдържание на вредни примеси (сяра, вода и механични примеси), със съдържание на сяра S ? 0,001 %.
Качеството и количеството на получаваната стока при всяка доставка се удостоверява от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представител на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Срок на действие на договора (изпълнение на поръчката) – 16 (шестнадесет) месеца, считано от 17.02.2019 г., но не по-късно от изчерпване на лимитната сума по договора, независимо от заявеното количество.
В срока на действие на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Във връзка с осигуряване на други начини за отопление, в т.ч. предстояща газификация на някои обекти (сгради) на Възложителя, може да отпадне необходимостта от доставка на гориво за отопление за същите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
24000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
16

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Периодични доставки на гориво за отопление на административна сграда на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали, според зададената техническа спецификация на поръчката. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
09135100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Място на изпълнение на поръчката (извършване на доставките) – франко склада на Възложителя в сградата в град Кърджали, ул. Деспот Слав № 1.

Периодични доставки на гориво за отопление на административна сграда на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали, с прогнозно общо количество 25 000 литра ± 20 % имаксимално допустима обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора 50 000 лева без ДДС.
Посоченото общо количество е прогнозно и зависи от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Посоченото прогнозно общо количество на доставяното гориво за отопление е за сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в град Кърджали, и е за целия срок на договора, което не поражда задължение за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да го поръчва на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в пълен обем.
Горивото за отопление, предмет на доставката, следва да отговаря на изискванията за качество на течните горива съгласно Закона за чистотата на атмосферния въздух, Закона за опазване на околната среда и чл. 6 от Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол и БДС. Да притежава необходимото качество от гледна точка на химичен състав, вискозитет и други показатели, като гарантира надеждна и безотказна работа на горивните инсталации. Да е със шифър по ЕКП 2133420010 „Гориво за извънпътна техника и трактори“, тарифен номер 2710 19 43 по Комбинираната номенклатура на ЕС или еквивалентен и да притежава минимален процент съдържание на вредни примеси (сяра, вода и механични примеси), със съдържание на сяра S ? 0,001 %.
Качеството и количеството на получаваната стока при всяка доставка се удостоверява от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представител на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Срокът на изпълнение на всяка конкретна заявка е до 3 (три) работни дни, в работно за администрацията време, след получаването на конкретната писмена заявка (по факс или e-mail) от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, направена чрез координатора по договора.
Доставките се извършват, както следва:
–по периодични писмени заявки (факс или e-mail) от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, направена чрез координатора по договора, съдържащи количество на горивото, като количеството по всяка конкретна заявка не може да бъде по-малко от 1000 (хиляда) литра;
–горивото за отопление се доставя с превоз на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Срок на действие на договора (изпълнение на поръчката) – 16 (шестнадесет) месеца, считано от 17.02.2019 г., но не по-късно от изчерпване на лимитната сума по договора, независимо от заявеното количество.
В срока на действие на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Във връзка с осигуряване на други начини за отопление, в т.ч. предстояща газификация на някои обекти (сгради) на Възложителя, може да отпадне необходимостта от доставка на гориво за отопление за същите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
16

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Отнася се за всички обособени позиции:
Участниците следва да притежават валиден лиценз за извършване на превоз на товари на територията на Република България или валиден лиценз за извършване на международен превоз на товари – лиценз на Общността.
За доказване наличието на валиден лиценз за извършване на обществен превоз на товари на територията на Република България или за международен превоз на товари, участниците следва да представят информация за него, която се попълва в част ІV, раздел „А: Годност“, поле „Вписване в съответен професионален регистър“ на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Участникът следва да посочи и линк към съответния регистър на валидните лицензи и съответния орган или служба, издаващи лиценза, в случай, че информацията е безплатно достъпна за органите от база данни в държава членка на ЕС.
На основание чл. 112, ал. 1 т. 4 от ЗОП Възложителят ще сключи договор с определения за изпълнител, при условие че при подписване на договора определения за изпълнител извърши съответната регистрация по чл.6 от Закона за автомобилните превози, изм. и доп. ДВ., бр.93 от 21 ноември 2017г. и представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Отнася се за всички обособени позиции:
1. Участниците да разполагат с опит за изпълнението на поръчката.
За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел „В: Технически и професионални способности“, поле „За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид“ на ЕЕДОП участниците следва да посочат списък (информация) на доставка/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Списъкът следва да включва доставка/и, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения период. Списъкът следва да съдържа описание на вида, обхвата и обема на доставката/ите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението на доставката/ите и получателите (възложителите на доставките).
2. Участниците да разполагат с персонал с необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката
За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката с определената професионална компетентност, в част IV, раздел „В: Технически и професионални способности“, поле „Образователна и професионална квалификация“ на ЕЕДОП участниците следва да посочат списък (информация) на водачите на транспортни средства, които ще изпълняват поръчката - минимум 1 (едно) лице. В списъка се посочват имена и притежавано ADR свидетелство на водач, превозващ опасни товари (№, дата на издаване, срок на валидност, издател), съгласно изискванията на чл. 14 от Закона за автомобилните превози и чл. 26 от Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари.
3. Участниците да разполагат с техническо оборудване (ресурс), необходим за изпълнение на поръчката.
За доказване на наличието на технически изправни специализирани транспортни средства (цистерна), в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък (информация) с описание на транспортното/ите средство/а, което/ито ще бъде/ат ангажирано/и за изпълнение на поръчката, който съдържа: държавен контролен номер на транспортно/и средство/а; вид на транспортно/и средство/а (съгласно „Свидетелство за регистрация“); № и дата на издаване на „Удостоверение за одобрение на пътни превозни средства, превозващи определени опасни товари“ към съответния лиценз за превоз на опасни товари; срок на валидност, издаващ орган, евентуално уеб адрес, на който може да бъде намерена информация за посочените документи.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация посочена в Раздел III, т.1.1. от настоящото обявление, и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор, свързани с техническите способности и професионалната компетентност, се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП.


Отнася се за всички обособени позиции:
1. Участниците трябва да имат изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, доставки на течни горива, с общ обем, равен или надвишаващ посоченото минимално прогнозно общо количество (прогнозното общо количество, редуцирано с 20 %) за съответната обособена позиция. Участниците трябва да имат изпълнена/и доставка/и, идентична/и или сходна/и с предмета на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележки: Под изпълнена доставка се разбира такава доставка, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
Под „сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира доставка на всякакъв вид течни горива.
2. Участниците следва да осигурят минимум 1 (едно) лице, притежаващо необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката, което да е преминало професионално обучение, съгласно чл. 14 от Закона за автомобилните превози и да притежава свидетелство за успешно положен изпит, в срок на валидност.
3. Участниците следва да осигурят минимум 1 (едно) технически изправно специализирано транспортно средство, отговарящо на изискванията на Закона за автомобилните превози, Наредба № 40/14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари при спазване на изискванията на Глава 9.1 на Приложение В от Европейска спогодба за международен превоз на опасни товари по шосе (ADR). Кодът на транспортното средство трябва да е FL.
Преди сключването на договор за обществената поръчка Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител на съответната обособена позиция, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, съответно:
I. По отношение на годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност:
? По т. 1 – със заверено копие на валиден лиценз за извършване на превоз на товари на територията на Република България или на валиден лиценз за извършване на международен превоз на товари – лиценз на Общността.
II. По отношение на техническите и професионалните способности:
? По т. 1 – със списък на доставката/ите, която/които е/са идентична/и или сходна/и с предмета на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на: описание на вида, обхвата и обема на доставката/ите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението на доставката/ите и получателите (възложителите на доставките, независимо дали са публични или частни субекти), заедно с доказателство/а за извършената/ите доставка/и (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участника).
? По т. 2 – със списък на водача/ите на транспортни средства, който/ито ще изпълнява/т поръчката, с посочената професионална компетентност на лицето/ата.
? По т. 3 – с декларация за наличието на специализирано/и транспортно/и средство/а за изпълнение на поръчката, съдържаща: държавен контролен номер на транспортно/и средство/а; вид на транспортно/и средство/а (съгласно „Свидетелство за регистрация“); № и дата на издаване на „Удостоверение за одобрение на пътни превозни средства, превозващи определени опасни товари“ към съответния лиценз за превоз на опасни товари; срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочените документи.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3 % от максимално допустимата стойност без ДДС на договора за съответната обособена позиция. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - част от документацията.В случай на различие между „базовите цени“ на горивото на датата на конкретната заявка и датата на съответната доставка, заплащането се извършва съгласно по-благоприятната за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ „базова цена“.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/07/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул.Скопие 106, ет.10 стая 1010.

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Отнася се за всички обособени позиции:
Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността заизпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Електронния ЕЕДОП се представя отделно за всяка една обособена позиция, за която участникът оферира, при спазване на изискванията за попълване съгл. раздел III, б. „А“, т.1 от Указанията в съответствие с приложените към документацията образци.
Критерият за възлагане на поръчката, валиден за всички обособени позиции е най-ниска предложена „Доставна цена без ДДС за 1000 (хиляда) литра гориво за отопление“ (в лева) и включва:
1. „Базовата цена без ДДС за 1000 (хиляда) литра гориво за отопление на основния производител или вносител“ (БЦ без ДДС1000 литра), актуална към 12:00 часа на датата на Решението за откриване на процедурата (в лева);
2 „Търговската надценка“ или „Търговската отстъпка“ (ТН или ТО), в проценти (%), която следва да е еднаква, независимо от мястото на доставка.
Плащането се извършва след осъществяване на всяка доставка, по банков път, по посочена банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване от съответния координатор по договора от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на оригинална фактура, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по договора за съответния град след представяне на оригинална фактура, окомплектована със следните документи:
- Копие/разпечатка от заявката за конкретната доставка;
- Оригинален двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане на конкретната доставка;
- Заверено копие от декларацията за съответствие по образец съгласно приложение № 9 към чл. 10, ал. 2 от НИКТГУРНТК;
- Заверено копие от свидетелството за калибриране на цистерната и брояча на горивото, с валидна заверка от съответните органи по стандартизация;
- Заверено копие от официален документ, издаден от основния производител/вносител за доказване на „базовата цена без ДДС“
(данъчната основа) или заверена извадка/разпечатка от достъпен за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ официален бюлетин на основния производител/вносител за удостоверяване на действащата цена за горивото за отопление.
Национална агенция за приходите предоставя безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, на която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката, на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва