Деловодна информация
00106
90-00-46 29/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/05/2018 (дд/мм/гггг)
00106-2018-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на правосъдието 000695349
ул. Славянска № 1
София BG411 1040 България
Галя Николова - главен юрисконсулт в отдел Обществени поръчки, дирекция Управление на собствеността +359 29237489
g_nikolova@justice.government.bg +359 29813445

Интернет адрес/и

http://mjs.bg/

http://profile.mjs.bg/aef4b3fe4e6c0a77b162d8ced34ebe44


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.mjs.bg/aef4b3fe4e6c0a77b162d8ced34ebe44
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Правосъдие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Разработване и пускане в експлоатация на информационна система, обслужваща Национален регистър на запорите, включваща модул за електронна публична продан“ 90-00-46
72212000      
Услуги

ЕТАПИ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА-Анализ на данните и изискванията; Изготвяне на системен проект (детайлна техническа спецификация); Разработване на софтуерното решение; Тестване; Внедряване; Обучение; Гаранционна поддръжка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
283439.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72211000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

ЕТАПИ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Анализ на данните и изискванията;Изготвяне на системен проект (детайлна техническа спецификация);Разработване на софтуерното решение;Тестване; Внедряване; Обучение; Гаранционна поддръжка
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
283439.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG-05SFOP001-1.002-0018-C01/18.04.2017 г. по Оперативна програма „Добро управление“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да са реализирали общ оборот за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 560 000,00 лева. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните 3 приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, в размер на 350 000,00 лв. за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им.За дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка се приемат: софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, и/или интеграция и/или поддръжка на информационни системи. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общ и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За съответствие с изискванията за финансовото и икономическото състояние на участниците: попълват поле 2а) - за изискването, свързано с реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години) на раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;Справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката; Удостоверение от банка.

Участниците следва да са реализирали общ оборот за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 560 000,00 лева. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните 3 приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, в размер на 350 000,00 лв. за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им.За дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка се приемат: софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, и/или интеграция и/или поддръжка на информационни системи. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общ и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За съответствие с изискванията за финансовото и икономическото състояние на участниците: попълват поле 2а) - за изискването, свързано с реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години) на раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;Справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката; Удостоверение от банка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните 3 години от датата на подаване на офертата, както следва: през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили успешно минимум 3 услуги за проектиране, разработване, тестване, внедряване и поддръжка на уеб базирани софтуерни приложения, от които поне една услуга да е свързана с разработка и внедряване на уеб базирана информационна система и/или регистър и поне една услуга да включва системна интеграция. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, както следва:Ръководител на екип.Ключов експерт 1 – Бизнес аналитик.Ключов експерт 2 – Системен архитект. Ключов експерт 3 – Старши програмист -2 броя. Ключов експерт 4 – Програмист бази данни-2 броя; Ключов експерт 5 – Програмист; Ключов експерт № 6 – Специалист по качеството. Участниците следва да прилагат Система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:20хх /или еквивалентна/ с обхват, включващ предоставяне на услуги в областта на информационните технологии – проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения; Система за управление на информационната сигурност по стандарт БДС EN ISO 27001:20хх /или еквивалентна/ с обхват, включващ предоставяне на услуги в областта на информационните технологии – проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения.

Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните 3 години от датата на подаване на офертата, както следва: през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили успешно минимум 3 услуги за проектиране, разработване, тестване, внедряване и поддръжка на уеб базирани софтуерни приложения, от които поне една услуга да е свързана с разработка и внедряване на уеб базирана информационна система и/или регистър и поне една услуга да включва системна интеграция. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:При подаване на офертата, Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.За доказване на техническите способности преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, както следва:Ръководител на екип:Квалификация: Висше образование, образ.-квалиф. степен „магистър” или еквивалентна образов. степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления: математика и/или информатика и компютърни науки и/или комуникационна и компютърна техника, икономика, право, администрация и управление съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентни на посочените професионални направления; Сертификати: сертификат в областта на управлението на проекти (Project Management Professional (PMP), Prince2 Foundation или еквивалентен). Квалификация и опит в прилагането на някоя от методологиите за управление на софтуерна разработка и/или предоставяне на ИТ услуги (SCRUM, ITIL или еквивалентна).Професионален опит: опит като ръководител или помощник ръководител на екип/проект на най-малко 2 проекта/дейности включващи разработване, внедряване и поддръжка на уеб базирана информационна система и/или регистър и/или уеб базирано софтуерно приложение; Ключов експерт 1 – Бизнес аналитик:Квалификация:Висше образование, образов.-квалифик. степен „бакалавър” или еквивал. образов. степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни на посочените професионални направления; Професионален опит:опит в анализ на бизнес процеси в най-малко 2 успешно приключили проекта/дейности, включващи разработване и внедряване на уеб базирана информационна система и/или регистър и/или уеб базирано софтуерно приложение; опит като бизнес аналитик, при изпълнението на поне една дейност с прилагане на някои от съвременните стандарти и инструменти за бизнес анализ и моделиране като UML, UDDL, ARIS, WSBM, Rational Rose или еквивалентни.Ключов експерт 2 – Системен архитект: Висше образование, образов.-квалифик. степен „бакалавър” или еквивалентна, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електроника и автоматика или еквивалентни на посочените професионални направления; Професионален опит: опит като системен архитект в най-малко 2 успешно приключили проекта/дейности за системно проектиране, разработване, внедряване и интеграция на уеб-базирана информационна система и/или регистър и/или уеб базирано софтуерно приложение; Ключов експерт 3 – Старши програмист -2 броя:Квалификация:Висше образование, образов.-квалиф. степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина - продължава в VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


"Изграж. на информац. с-ма за изпълн. произв." с прогн. ст. 205166.67 лв без ДДС; "Разраб. на нова функц. на съществ. с-ма "Елект. свидетелство за съдимост" - с прогн. ст. 41600,00 лв без ДДС и линк- http://profile.mjs.bg/e26fca6070f0ed2fa0a6cbebee9d1d0a; "Разраб.и внедряв. на ЦАИС "Съдебен статус". Разраб. на средства за миграция на данни, мигриране на данни, проверка - верификация на данни, обучение на персонал" с персонал" с прогн. ст. 610860,83 лв без ДДС; "Разраб. на информ. с-ма за управл. на информ. за малолетни и непълнолетни лица правонарушители и обект на престъпно посегателство" с прогн. ст. 69900,00 лв без ДДС. Общата стойност на сходните поръчки е в размер на 1 210966,67 лева без ДДС.Относно реда за възлагане на обществена поръчка с предмет "Разработка на нова функционалност на съществуващата система "Електронно свидетелство за съдимост" -чл.20,ал.3,т.2 от ЗОП. Сключен договор за обществена поръчка с Абати АД на стойност 40900,00 лв без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Славянска № 1, ет. 5, стая 506

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

опит като програмист в изпълн. на най-малко 3 прикл. проекта/дейности, включващи разработв, внедряв и поддръжка на уеб базирана информац. система и/или регистър и/или уеб базирано софтуерно приложение; Опит в обектно-ориентираното програмир. и някоя от технологиите за разработване на софтуер (J2EE, .NET, XML или еквивалентни);Ключов експерт 4–Програмист бази данни-2 броя:Висше образов., „бакалавър” или еквив. образов. степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните профес. направл.:математика; информатика и компютърни науки; комуник. и компютърна техника; електроника и автоматика или еквивал. на посочените професион. направл.; опит като програмист бази данни в изпълнението на най-малко 3 приключили проекта/дейности, включващи разработ, внедр и поддръжка на уеб базирана информац. система и/или регистър и/или уеб базирано софтуерно приложение; опит в областта на проектиране, разработка,внедряване и поддръжка на бази данни със средствата на MS SQL Server 2008 и/или Oracle, и/или Informix, и/или Open source DBMS или еквивалентни, които ще се използват за изпълнението на дейностите по договора;Ключов експерт 5 – Програмист:Висше образ., „бакалавър” или еквивал. образоват. степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните профес. направл.: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника или еквивалентни на посочените профес. направления; опит като програмист в изпълнението на най-малко 2 приключили проекта/дейности, включващи разработване, внедряване и поддръжка на уеб базирана информац. система и/или регистър и/или уеб базирано софтуерно приложение; Участие в изпълнението на поне една дейност за програмиране с някоя от технологиите за разработване на софтуер (J2EE, .NET, XML или еквивалентна), която/които ще се използват за изпълнението на дейностите по договора.Ключов експерт № 6–Специалист по качеството: Висше образов., „бакалавър” или еквивал. образов. степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните профес. направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникац. и компют. техника; право; икономика, администрация и управление или еквивалентни на посочените профес. направления; Участие в най-малко 2 приключили проекта/дейности, свързани с осигуряване на качеството на софтуерната разработка.Опит в осигуряване на качеството в проекти за разработване на уеб базирани софтуерни системи или регистри.При подаване на офертата участникът следва да предостави информац. за експертите в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП.За доказване на технич. и профес. способности преди сключване на договора за обществ. поръчка,изпълнителят представя: Списък по чл. 64 ал.1 т.6 от ЗОП.Един експерт не може да заема две позиции в екипа за изпълнение на поръчката.Система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:20хх /или еквивалентна/ с обхват, включващ предоставяне на услуги в областта на информац. технологии – проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения.При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертиф. система за управление на качеството, в чийто обхват е включена услугата – предмет на поръчката. При подаване на офертата, Участникът следва да попълни раздел Г от ЕЕДОП.В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието:Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат. Система за управление на информац. сигурност по стандарт БДС EN ISO 27001:20хх /или еквивалентна/ с обхват, включващ предоставяне на услуги в областта на информац. технологии–проектиране, разраб., внедряв. и поддръжка на софтуерни решения.При подаване на офертата Участникът попълва раздел Г от ЕЕДОП.Преди сключване на договора изпълнителят представя заверено копие на сертификата.Гаранция за изпълнение - 5% от стойността на договора. Възлож. отстранява от участие на основанията по чл. 54 и чл. 107 и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва