III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участниците следва да са реализирали общ оборот за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 560 000,00 лева. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните 3 приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, в размер на 350 000,00 лв. за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им.За дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка се приемат: софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, и/или интеграция и/или поддръжка на информационни системи. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общ и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За съответствие с изискванията за финансовото и икономическото състояние на участниците: попълват поле 2а) - за изискването, свързано с реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години) на раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;Справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката; Удостоверение от банка.
Участниците следва да са реализирали общ оборот за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 560 000,00 лева. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните 3 приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, в размер на 350 000,00 лв. за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им.За дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка се приемат: софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, и/или интеграция и/или поддръжка на информационни системи. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общ и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За съответствие с изискванията за финансовото и икономическото състояние на участниците: попълват поле 2а) - за изискването, свързано с реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години) на раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;Справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката; Удостоверение от банка.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните 3 години от датата на подаване на офертата, както следва: през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили успешно минимум 3 услуги за проектиране, разработване, тестване, внедряване и поддръжка на уеб базирани софтуерни приложения, от които поне една услуга да е свързана с разработка и внедряване на уеб базирана информационна система и/или регистър и поне една услуга да включва системна интеграция. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, както следва:Ръководител на екип.Ключов експерт 1 – Бизнес аналитик.Ключов експерт 2 – Системен архитект. Ключов експерт 3 – Старши програмист -2 броя. Ключов експерт 4 – Програмист бази данни-2 броя; Ключов експерт 5 – Програмист; Ключов експерт № 6 – Специалист по качеството. Участниците следва да прилагат Система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:20хх /или еквивалентна/ с обхват, включващ предоставяне на услуги в областта на информационните технологии – проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения; Система за управление на информационната сигурност по стандарт БДС EN ISO 27001:20хх /или еквивалентна/ с обхват, включващ предоставяне на услуги в областта на информационните технологии – проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения.
Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните 3 години от датата на подаване на офертата, както следва: през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили успешно минимум 3 услуги за проектиране, разработване, тестване, внедряване и поддръжка на уеб базирани софтуерни приложения, от които поне една услуга да е свързана с разработка и внедряване на уеб базирана информационна система и/или регистър и поне една услуга да включва системна интеграция. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:При подаване на офертата, Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.За доказване на техническите способности преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, както следва:Ръководител на екип:Квалификация: Висше образование, образ.-квалиф. степен „магистър” или еквивалентна образов. степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления: математика и/или информатика и компютърни науки и/или комуникационна и компютърна техника, икономика, право, администрация и управление съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентни на посочените професионални направления; Сертификати: сертификат в областта на управлението на проекти (Project Management Professional (PMP), Prince2 Foundation или еквивалентен). Квалификация и опит в прилагането на някоя от методологиите за управление на софтуерна разработка и/или предоставяне на ИТ услуги (SCRUM, ITIL или еквивалентна).Професионален опит: опит като ръководител или помощник ръководител на екип/проект на най-малко 2 проекта/дейности включващи разработване, внедряване и поддръжка на уеб базирана информационна система и/или регистър и/или уеб базирано софтуерно приложение; Ключов експерт 1 – Бизнес аналитик:Квалификация:Висше образование, образов.-квалифик. степен „бакалавър” или еквивал. образов. степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни на посочените професионални направления; Професионален опит:опит в анализ на бизнес процеси в най-малко 2 успешно приключили проекта/дейности, включващи разработване и внедряване на уеб базирана информационна система и/или регистър и/или уеб базирано софтуерно приложение; опит като бизнес аналитик, при изпълнението на поне една дейност с прилагане на някои от съвременните стандарти и инструменти за бизнес анализ и моделиране като UML, UDDL, ARIS, WSBM, Rational Rose или еквивалентни.Ключов експерт 2 – Системен архитект: Висше образование, образов.-квалифик. степен „бакалавър” или еквивалентна, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електроника и автоматика или еквивалентни на посочените професионални направления; Професионален опит: опит като системен архитект в най-малко 2 успешно приключили проекта/дейности за системно проектиране, разработване, внедряване и интеграция на уеб-базирана информационна система и/или регистър и/или уеб базирано софтуерно приложение; Ключов експерт 3 – Старши програмист -2 броя:Квалификация:Висше образование, образов.-квалиф. степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина - продължава в VI.3
|