Деловодна информация
00530
Е-12-00-345#1 28/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
28/05/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0038 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
З. Добрев +359 298593063
z.dobrev@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3619
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддържане и развитие на Информационна система "Взаимна помощ при събиране" - MARC
50324100      
Услуги

Предметът на поръчката включва поддръжка и развитие на Информационна система „Взаимна помощ при събиране“ - MARC за период от 36 месеца, считано от датата на подписване на договора, но не порано от 13.11.2018 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата.
Поддръжката на ситемата MARC включва следните дейности:
- поддръжка на системния софтуер;
- оперативна поддръжка;
- профилактична поддръжка на системата.
Развитието на системата в рамките на съществуващата функционалност включва:
- развитие на системата във връзка със законодателни или административни промени, както и подписани инструкции и споразумения между НАП и други национални администрации и администрации на ДЧ на ЕС;
- развитие на модул "Справки";
- развитие на модул за уведомяване в системата (нотификации);
- развитие на интерфейсите от и към система MARC и други системи в/извън НАП;
- интегриране на пакети, процедури функции, справки, функционалности, разработени за или в други информационни системи в НАП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
107750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50324100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Адм. сгради на ЦУ на НАП- гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” № 52 и/или ул. „Врабча“ 23, ет. 2 (първи надпартерен) и ет. 4 (трети надпартерен).

Предметът на поръчката включва поддръжка и развитие на Информационна система „Взаимна помощ при събиране“ - MARC за период от 36 месеца, считано от датата на подписване на договора, но не порано от 13.11.2018 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата.
Поддръжката на ситемата MARC включва следните дейности:
- поддръжка на системния софтуер;
- оперативна поддръжка;
- профилактична поддръжка на системата.
Развитието на системата в рамките на съществуващата функционалност включва:
- развитие на системата във връзка със законодателни или административни промени, както и подписани инструкции и споразумения между НАП и други национални администрации и администрации на ДЧ на ЕС;
- развитие на модул "Справки";
- развитие на модул за уведомяване в системата (нотификации);
- развитие на интерфейсите от и към система MARC и други системи в/извън НАП;
- интегриране на пакети, процедури функции, справки, функционалности, разработени за или в други информационни системи в НАП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
107750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Деклариране на съотв-то с посоч. изискване се извършва чрез представяне на инф-я за техн. оборудване, с което разполага участника: номерата на стационарни телефонни линии, номер на факс, имейл адресите и мобилните телефони на служ-те, включени в екипа за поддръжка, изпълняващи функциите ръководител екип, програмист/и Java, администратор/и база данни, администратор на системен софтуер и администратор на приложни сървъри, както и изградената инфраструктура, позволяваща конфигурирането на идентична среда в която работи системата MARC. Инф-та се попълва в част ІV, раздел „В“ т. Инструменти, съоръжения или техническо оборудване на ЕЕДОП.
2. Деклариранe на изиск. от възл-ля опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на инф-я за услугите с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изп. през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 1, б „б“ от ЗОП. Инф-та следва да съдържа описание на изв. дейности по разработка и/или поддръжка на приложен софтуер, разработен с Java базирани и Oracle базирани технологии; стойност; период на изп-ние (посочва се начална дата и крайна дата на периода, през който е предост. услугата) и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти. Инф-та се попълва в част ІV, раздел „В“, т. За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид на ЕЕДОП.
3. Деклариране на съотв-е с изискуемите от възл-ля стандарт за управление на качеството и стандарт за управление в областта на разработка, внедряване и поддръжка на ИТ системите или прилагането на еквив. мерки за осиг. на качество, се изв-ва чрез представяне на инф-я за притежаването на валидни към датата на подаване на офертата сертификати по версия на стандарта, валидна към датата на сертификация, изд. от независимо лице, акредитирано по съответната серия европ. стандарти от Изп. агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостр. споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съотв. област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съотв-то, или инф-я за еквив. сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилагат еквив. мерки за управление качеството – инф-я за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт за управление на качеството EN ISO 9001:2015, стандарт за управление в областта на разработка, внедряване и поддръжка на ИТ системи и услуги ISO/IEC 20000-1:2011 или по-нов, или други екв. Инф-та се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“ т. Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството на ЕЕДОП.
4. Деклариране нал-то на изискуемия от възложителя персонал с необходимите квалификация и опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на инф-я за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената на лицата, функцията, която ще изпълняват, инф-я за придобитото от тях образование, образователно-квалиф. степен, проф. квалификация (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, удостоверения, издател на съответния документ), описание на придобития опит в съответната изискуема от възложителя област (включително на какви позиции е придобит и в какви периоди). Инф-та се попълва в част ІV, раздел „В“, т. Образователна или професионална квалификация на ЕЕДОП.
Възл-лят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, ч/з които се доказва посочената в ЕЕДОП инф-я, съгл. чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т.2, т.6 и т.9 и ал. 3 от ЗОП. Уч-кът, определен за изп-тел, представя преди сключване на договора документите, ч/з които се док. съотв-то му с пост. критерии за подбор, съгл. чл.67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т.2, т.6 и т.9 и ал. 3 от ЗОП.


1. Уч-ците следва да разпол. с възможност за приемане на заявки чрез стац. тел. връзка с поне 2 тел. линии, факс, имейл и моб. връзка със служителите, включени в екипа за поддръжка, както и да имат изгр. инфраструктура, позволяваща им да конфигурират среда за разработка и тестване, аналогична на средата, в която работи системата MARC при Възл-ля – така, че да е възможно да се реализират и тестват промени при оптимизиране и развитие на MARC в рамките на същ. функционалност и да се наблюдава поведението на с-мата при симулиране на реалните условия на неговата експлоатация.
2. Уч-ците следва да разпол. със следния опит за изпълнение на поръчката: да имат реализ. услуги през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет, идентичен или сходен с предмета на наст. обществена поръчка. „Изпълнена“ е тази услуга, чието изп-ние е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й. Под услуга с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират услуги за разработка и/или поддръжка на приложен софтуер, разработен с Java базирани и Oracle базирани технологии.
3. Уч-ците да прилагат система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или друг еквивалентен, както и стандарт за управление в областта на разработка, внедряване и поддръжка на информационни системи и ИТ услуги ISO/IEC 20000-1:2011 или по-нов, или друг еквивалентен стандарт.
4. Уч-ците трябва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката както следва: 4.1. Ръководител екип – 1 експерт, притежаващ - Висше образование, с мин. образователна степен “магистър” или екв. в областта на „Бизнес администрация и право“, „Природни науки, математика и статистика“, „Информационно-комуникационни технологии“, „Технически науки и технически професии“; - Мин. 5 години опит в проекти за разработване на софтуер; - Практ. опит във всички етапи от цикъла за разработка на софтуер; - Практ. опит с методиките и технологиите свързани с проекта (J2ЕЕ, Oracle, UML и т.н.). 4.2. Бизнес и системен аналитик – 1 експерт, притежаващ: - Мин. образователна степен “магистър” или еквивалентна в областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки и технически професии)” и „Обществени, стопански и правни науки”; - Мин. 5 години опит в проекти за разработване на софтуер; - Опит в бизнес моделиране, анализ и дизайн на софтуерни системи; - Практ. опит с технологиите, които са използвани за разработване на системата (Oracle Weblogic Server 12c/11g, UML, J2EE, Java и др.); - Опит с методите и инструментите за обектно-ориентиран дизайн, с акцент върху UML.4.3. Програмист Java – 1 експерт, притежаващ: - Мин. 3 години опит в проекти за разработване на софтуер; - Практ. опит с технологиите, които са използвани за разработване на системата (Oracle Weblogic Server 12c/11g, UML, J2EE, EJB3, Java Struts Framework, Servlets, jsp, html, ant, fop и др.); - Практ. опит с бази данни Oracle; - Притежаване на сертификат Sun Certified Java Associate или Sun Certified Java Programmer или Sun Certified Java Developer или Sun Certified Business Component Developer или Sun Certified Enterprise Architect или Oracle Certified Associate, Java SE Programmer или Oracle Certified Professional, Java SE Programmer или Oracle Certified Master, Java SE Developer или Oracle Certified Professional, Java EE Business Component Developer или Oracle Certified Master, Java EE Enterprise Architect.4.4. Администратор база данни – 1 експерт, притежаващ: - Mин. 3 години опит в проекти за разработване и/или поддържане на софтуер; - Практ. опит с администриране и оптимизиране на база данни ORACLE; - Притежаване на сертификат за Oracle 11g: Oracle Database 11g Administrator Certified Associate или Database 11g Administrator Certified Professional или Oracle Database 11g Administrator Certified Master.
Продължава в раздел VІ.3 от обявлението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Технически спецификации на поръчката.
Определеният изпълнител представя при подписването на договора за обществената поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Цената за поддръжка и развитие на системата в рамките на съществуващата функционалност се заплаща в лева по банков път на 12 равни тримесечни вноски, в срок до 30 дни от датата на получаване от координатора по договора на издадена от Изпълнителя фактура за всяка от вноските и въз основа на приети от Възложителя двустранно подписани отчет за извършената работа и отчет за извършената профилакт. поддръжка за съотв. тримесечие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от разд. ІІІ.1.3:
4.5. Администратор приложни сървъри – 1 експерт, притежаващ: - Мин. 2 години опит в областта на администриране на приложения на Oracle WebLogic Server/BEA WebLogic application server; - Сертификат Oracle Certified Associate - Oracle WebLogic Server 12c Administrator или Oracle WebLogic Server 11g System Administrator. По преценка на участника могат да бъдат предложени по-голям брой експерти, за които е задължително да покриват мин. изисквания на възложителя за съответната категория специалисти. Образованието на лицата към съответната изискуема област ще се извършва съгласно КОО-2015.
Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал.1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, ч/з регламентираните в ЗМИП способи, вкл. когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществена поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва