Деловодна информация
00530
Е-12-00-328 23/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/05/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Ат. Янев +359 298593014
a.ianev@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3616
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Надграждане на основните системи на НАП за предоставяне на данни и услуги към вътрешни и външни системи
72262000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Анализ на информационните системи;
2. Доставка, внедряване и настройка на избраното решение за SOA архитектурата в НАП;
3. Разработване, тестване, приемане и внедряване на платформа за електронни услуги на НАП, като се спазват и прилагат принципите на ориентираната към услуги архитектура в НАП;
4. Изграждане на сървиси и интерфейси за двупосочен обмен на данни с вътрешни и външни информационни системи за НАП;
5. Описание на ИТ архитектурата в НАП;
6. Провеждане на обучения и трансфер на знания на длъжностни лица, опериращи със системите.
Изпълнителят следва да осигури за своя сметка гаранционна поддръжка за период от минимум 24 (двадесет и четири) месеца след приключване на изпълнението на посочените по-горе дейности.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2313902.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72262000      
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Основно място на изпълнение: адм. сгради на ЦУ на НАП - гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 52 и/или ул. „Врабча“ № 23, ет. 2 (първи надпартерен) и ет. 4 (трети надпартерен).

Предметът на поръчката обхваща сл. дейности:
1.Анализ на информационните системи, включващ: анализ на текущ. състояние на информ. с-ми, обслужващи основните бизнес процеси в НАП; анализ на текущ. състояние на електронните услуги и платформата им; анализ на налич. интерфейси за обмен на данни (в т.ч. обхвата от данни, начина на обмен на информацята); анализ на взаимовръзките м/у информ. с-ми на НАП, както м/у вътрешните, така и м/у вътр. и външни за НАП с-ми.
2.Доставка, внедряване и настройка на избраното решение за SOA архитектурата в НАП, включващо: доставяне, изгражд., внедряв. и извърш. на необх. настройки на избраното решение за SOA архитектурата в НАП в технологич. и комуникац. среда на възложителя. Стандартният софтуер сл. да се адаптира, интегрира и настрои, така че да осигури необх. функционалност, свързана с изграждането на SOA архитектурата в НАП. Сл. да се инсталира, настрои и извършат необх. действия за внедряв. в реална среда на решението за SOA архитектура в НАП в присъст. на възложителя.
3.Разработване, тестване, приемане и внедряване на платформа за ел. услуги на НАП, като се спазват и прилагат принципите на ориентир. към услуги архитектура в НАП, включващо:
-разработ. на нова платформа, включ. функционалност за заявяване и администриране на достъпа до ел. услуги на НАП от задължените лица, съществуващите ел. услуги и служебен интерфейс, с функционалност за предоставяне и администриране на достъпа от служители на НАП, както и справочна информация във връзка с използваните ел. услуги; функционалност, позволяваща управление на персонална информация от страна на клиента, двупосочен обмен на нотификации и друга информация;
-усъвършенстване на съществуващи ел. услуги, както по отнош. на информацията и взаимовръзките с ИС на НАП, така и по отнош. на процеса на визуализация и попълване на данни от задължените лица (напр. интуитивно и по-лесно попълване на декларации и документи по ел. път и др.);
-интегриране на всички разработени ел. услуги (както усъвършенстваните, така и останалите) в новата платформа.
4.Изграждане на сървиси и интерфейси за двупосочен обмен на данни с вътр. и външни информ. с-ми за НАП, включващо: изгражд. и внедряв. на сървиси в мин. 15 приоритетни за НАП области между информ. с-ми на НАП и нейни партньори. Интегриране на сървисите със SOA архитектура в НАП; изграждане и внедряване на интерфейси между сървисите и информ. с-ми на НАП и нейни партньори. Интегриране на интерфейсите с платформата и е-услугите на НАП и информ. с-ма „Събиране”.
5.Описание на ИТ архитектурата в НАП, включващо: опис. и моделиране на ИТ архитектурата в НАП; опис. и моделиране на променените бизнес процеси в НАП след внедряването на новата платформа за ел. услуги и електронните услуги и изградените, внедрени и интегрирани сървиси и интерфейси; опис. и моделиране на изградените и внедрени от Дейност 4 сървиси и интерфейси; предоставяне на препоръки за по-нататъшно описание на бизнес процесите в НАП, съгласно описанието на ИТ архитектурата на база принципите на SOA.
6.Провеждане на обучения и трансфер на знания на длъжностни лица, опериращи със системите. Сл. да се осигурят следните обучения:
-Обуч. за основи на ориентираната към услуги архитектура за бизнес потребители - 3 групи по 10 човека по 3 дни;
-Обуч. за ориентираната към услуги архитектура за ИТ потребители съгласно програмата на лицензираните курсове, предлагани от носителя на авторските права на решението за SOA, доставено за НАП - 2 групи по 13 човека по 5 дни;
-Обуч. за ориентираната към услуги архитектура за администратори съгласно програмата на лицензираните курсове, предлагани от носителя на авторските права на решението за SOA, доставено за НАП - 2 групи по 13 човека по 5 дни;
-Обуч. за методологията и описанието на ИТ Архитектурата - 1 група от 10 човека 5 дни.
Изпълнителят сл. да осигури за своя сметка гаранц. поддръжка за период от мин. 24 месеца след приключ. на изпълнението на посочените по-горе дейности.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка, с обща относителна тежест 60% и максимална възможна стойност от 100 т., разпределени, какво следва:    60%
Методика за оперативно управление на изпълнението на дейностите от Техническата спецификация    10 точки
Подход и начин за изпълнение на дейностите, описани в проекта от техническото задание за постигане на резултатите от дейностите    80 точки
Продължителност на периода на гаранционна поддръжка, оптимизация, актуализиране и гарантиране работоспособността на платформата за електронни услуги, електронните услуги, сървисите и интерфейсите    10 точки
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
2313902.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
42

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се реализира в изпълнение на Договор № BG05SFOP001-1.002-0011-С01/27.06.2017 между НАП и Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ (УО на ОПДУ)

Периодът за изп. на пор-та е 42 м. от датата на скл. на дог-ра, от които 18 м. за дейн-те от т.1 до т.6 от раздел II.2.4 и мин. 24 м. срок за гаранц. поддръжка.
Макс. стойност за изп. на пор-та е 2313902,67лв. без ДДС, съответно 2776683,20лв. с ДДС. Цен. предложение на уч-ка не бива да надвишава тази стойност, в противен случай уч-кът ще бъде отстранен на осн. чл.107,т.2,б."а" ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Декларирането на съответствието с изискването по т.1 се изв. чрез предост. на информация за техн. оборудване: опис. на същото, в което се посочва номер на стац. тел. линия; валиден адрес на ел. поща на всяко от лицата, вкл. в екипа за изпълнение; номер на моб. тел. линии, ползвани от лицата, включени в екипа за изпълнение; опис. на наличната инфраструктура, позволяваща конфигур. на среда за разраб. и тест. на интерфейсите и справочната част.Информацията се попълва в част ІV,раздел „В“ на ЕЕДОП.
2.Деклар. наличието на изискв. опит за изп. на поръчката по т.2, се изв. чрез представяне на информация за услугите,с предмет и обем, идент. или сходни с предмета на наст. поръчка, изпълнени през последните 3 год. до датата на подав. на офертата, съгл. чл.63,ал.1,т.1, б.„б“ от ЗОП. Информ. следва да съдържа опис. на извършените дейности (разработка,инсталации,гаранц.поддръжка и т.н), използваните технологии, посочени изградени сървиси и интерфейси за двупос. обмен на данни,внедрена SOA архитектура със сървис интегратор (шина),внедрени web баз. информ. системи, внедрени ел. услуги на ниво 3 (двустранна комуникация – заявяване и получ. на услуги изцяло по ел. път, вкл. ел. подписване и подав. на данни и документи, ел. обработка на формуляри и ел. персонална идентификация на потребителите); стойност; датата,на която е започ. и е приключ. изпълнението и получателите на услугите, незав дали са публ. или частни субекти.Информацията се попълва в част ІV,раздел „В“ на ЕЕДОП.
3.Деклар. на съотв. с изискуемия стандарт за упр на качеството на информацията в областта на разраб., внедряв. и поддръж. на ИТ системите или прилаг. на екв. мерки за осигур. на качество на инф по т.3, се извършва чрез предст на информация за притеж. на валид. към датата на подаване на офертата сертификат,по версия на стандарта,валидна към датата на сертиф., издаден от незав. лице, акредитирано по съотв. серия евр стандарти от ИА БСА или от друг нац. орган по акредитация,който е страна по МСВПЕОА, за съотв. област или да отговарят на изискванията за признаване,съгл. чл.5а,ал.2 от ЗНАООС,или информация за екв. сертификат, издаден от орган,установен в друга държава членка,или ако прилагат екв. мерки за упр качеството на инф – информация за доказателстватата за тези мерки, чрез които се доказва екв. на мерките със стандарт БДС EN ISO9001:2008 (2015) за упр качеството на информацията в областта на разработка, внедр и поддръж. на ИТ системите. Информацията се попълва в част ІV,раздел „Г“ на ЕЕДОП.
4.Деклар. наличието на персонал с необх. квалиф. и опит за изп на поръчката, се извършва чрез предст на инф за лицата, които ще отговарят за изп на поръчката, с посочване на имената на лицата,функцията, която ще изпълняват,информация за придоб. от тях образование, образов.-квалификационна степен, професионална квалификация (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, издател на съотв. документ), опис. на придоб. опит в съотв. изискуема област (вкл. на какви позиции е придобит и в какви периоди).Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“ на ЕЕДОП.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключв. на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгл. чл.67, ал.6 във вр. чл.64, ал.1, т.2, т.6 и т.9, и ал.3 от ЗОП, съответно: декларация за техническото оборудване (по т. 1 от настоящото поле), списък на услугите, придружен с доказателства за изпълнението им (по т. 2 от настоящ. поле), сертификат или друг еквивалентен документ (по т. 3 от настоящ. поле) и актуален списък на лицата, с посочване на информация за придобитите от лицата квалификация и професионален опит (по т. 4 от настоящ. поле).


1. Минимално изискване:Участниците да разполагат със стац. тел. връзка с поне 1 тел. линия, имейл и моб. връзка с лицата,включени в екипа за изп,както и да имат възмож. за изграж. на инфрастр,позволяваща им да конфигур. среда за разработка и тестване,така че да е възм. да се реализират интерфейсите и справоч. част и да се наблюдава поведението на платформата за ел.услуги, електронните услуги, сървисите и интерфейсите при симулир. на реал. условия на експлоатация.Средата за разработка на участника трябва да бъде конфиг на място на изп на поръчката след сключв. на д-ра.
2. Мин.изискване:Участниците да са изпъл. през посл. 3 г. от датата на подав. на офертата,услуги с предмет и обем, идент. или сходни с тези на настоящ. поръчка. „Изпълнена“ е тази услуга,чието изп е прикл в рамките на заложения от Възложителя период, незав. от датата на възлагането й.Като „сходни“ с предмета и обема на поръчката,се разбират дейности по внедр на архитектура ориентир. към услугите със сървис интегратор (шина) (SOA service bus architecture), вкл. и разработ.,интеграция,внедряв. и поддръжка на мин. 20 сървиса и мин. 10 интерфейса за двупос. обмен на данни с инф с-ми при прилаг. принципите на ориентир. към услуги архитектура на обща ст-ст над 1000000лв. без ДДС през посл. 3 г., и внедряв. и развитие на инф с-ми на web баз. технология,включващи внедряв. и развитие на ел.услуги на ниво 3 (двустр. комуникация – заявяв. и получ. на услуги изцяло по ел. път, вкл. ел. подпис. и подав. на данни и документи, ел. обработка на формуляри и ел. персонална идентиф. на потребителите) с обща ст-ст над 500000лв. без ДДС през посл. 3 г., и мин. капацитет и обем на натоварване: брой потребители – 30000;брой транзакции на ден – 1000;време на достъпност на услугите –7х24.
3. Мин. изискване:Участниците да прилагат с-ма за управ. на качеств. по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 (2015) в областта на разработка,внедряв. и поддръжка на инф с-ми или екв. стандарти за упр на качеств. на инф в областта на разработка,внедряв. и поддръжка на инф с-ми или да прилагат екв. мерки за осиг. на качество на информацията.
4. Мин.изискване:Участникът да разпол. с екип за изп на поръчката,включващ мин. 14 експерти.За целите на дейностите,описани в техн. задание,лицата, вкл в състава на екипа,трябва да притеж. посочената по-долу или по–вис. квалиф. и проф опит:
4.1. Ръководител екип–мин. 1 експерт,притеж.: Висше образование, с мин. образов. степен “магистър” или екв. в областта (или екв.) на „Природни науки,математика и информатика” или „Техн. науки и техн. професии (комбинирани програми)” или „Обществени,стопански или правни науки“; Мин. 5 г. опит в упр на софтуерни проекти; Практически опит с различни методики и рамки за изп. на софтуерен проект (Project Management Body of Knowledge (PMBOK) Guide, PRINCE2, Agile/SCRUM/Kanban, RUP, ITIL и т.н.); Притежава сертификат Project Management Professional или PRINCE2 Practitioner или IBM Certified Solution Designer - Rational Unified Process/IBM Rational Certified Specialist - Rational Unified Process или екв.
4.2. Бизнес аналитици-мин. 2 експерти,притеж.:Висше образ, с мин. образ степен “бакалавър” или екв. в областта (или екв.) на „Природни науки,математика и информатика” или „Техн. науки и техн. професии (комбин. програми)” или „Обществени,стопански или правни науки“; Мин. 5 г. опит в проекти за разраб на софтуер; Мин. 5 г. опит с бизнес моделиране,анализ и дизайн на софт. решения; Практ. опит в дефинирането на функц. и нефункц. изисквания, при разработка на софт. проект. Единият от двамата бизнес анализатори следва да притежава един от изброените сертификати или екв. на тях: Certified Business Analysis Professional (CBAP), Certification of Competency in Business Analysis (CCBA),BCS Foundation in Business Analysis.
4.3.Системeн архитект, мин. 1 експерт,притеж.:
(продължава в раздел VI.3.).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на обществената поръчка, нераздална част от документацията.
Определеният за изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена на части, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/06/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

(продължение от раздел III.1.3.)
Мин. 2 г. опит в областта на дейности по инстал.,администрир.,конфигур.,поддръжка на архитектура ориентир. към услугите със сървис интегратор (шина) (SOA service bus architecture);Мин. 5 г. опит в проекти за разраб. на софтуер;Практ. опит с технологиите, използв. за разраб. на софтуер (SQL,XML,Java,Hibernate,Servlets,JSP,Java applets,HTML,CSS,JQuery,.NET,JavaScript,PLSQL и др.);Практ. опит с релац. бази данни Oracle 11g или по-вис. версия;Опит в обвързването на предметната област (потреб изисквания), системните изисквания и системната архитектура;Опит в настройване на системната архитектура,вкл. на бази данни и експлоатац. параметри,както и балансиране натоварването на хардуер и мрежи.
4.4.Програмисти–мин. 6 експерти,притеж.:Мин. 5 от експертите да притеж. сертиф. Java SE или Java EЕ; Мин. 1 от експертите да притеж. сертиф. Oracle PL/SQL Developer Certified Associate или Oracle Advanced PL/SQL Developer Certified Professional; Мин. 3 г. опит в проекти при разраб. на софт. решения;Мин. 3 г. опит в проекти със SOA архитектура,използваща Service Bus и RESTful services;Практ. опит с технологиите, използ. за разраб. на софтуер (SQL,XML,Java,Hibernate,Servlets,JSP,Java applets,HTML,XML,HSLT,XSD,CSS,JQuery,JavaScript,PLSQL и др.);Практ. опит с релац. бази данни Oracle 11g или по-вис. версия.
4.5.Експерт по качеството(QA)–мин. 2 експерти,притеж.:Познаване на инструментите,концепциите и методологиите за упр. на качеството,при тестване на инф с-ми;Мин. 3 г. практ. опит при проверка на качеството и одита на инф. системи;Практ. опит с релац. бази данни;Единият експерт следва да притежава сертиф. ISTQB или екв. на него.
4.6.Администратор на приложен сървър – мин. 1 експерт,притеж.:сертиф. Oracle Certified Associate-Oracle WebLogic Server 10g System Administrator или по-вис. версия;Мин. 2 г. опит в областта на инстал.,администрир.,конфигур.,поддръжка и инстал. на приложения на Oracle Service Bus, Oracle WebLogic Server, Аppache, LoadBalanser.
4.7.Адм. на база данни – мин. 1 експерт,притеж.:сертиф. Oracle 11g: Oracle Database 11g Administrator Certified Associate или Database 11g Administrator Certified Professional или Oracle Database 11g Administrator Certified Master или по-вис. версия;Мин. 2 г. опит в областта на инстал.,администрир.,конфигур.,поддръжка и инстал. на бази данни на Oracle Database 11g.
4.8.Други експерти:по преценка на участника (виж „Указанията за подготовка на офертата“)
Забележка:отнасянето на придоб. от лицата квалификация към съотв. области (за съотв. категория експерти,за която се изисква) ще се изв съгл. Класиф. на областите на образование и обучение (КОО-2015), утвърд. със заповед РД-05-544/07.06.2016г. на председателя на НСИ.
Възложителят ще отстрани. от участие участник, за когото са налице освен осн. по чл.54, ал.1 ЗОП, и тези по чл.55, ал.1, т.1,3,4 и 5 ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистр. в юрисд. с преференц. данъч. режим или е контрол. от такова дружество,или някой от членовете на обединението е регистр. или контрол. от регистр. дружество лице,освен ако е налице изкл по чл. 4 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,както и когато не може да бъде изв. идентиф. и проверка на идентиф. на клиента,чрез регл в ЗМИП и ППЗМИП способи, вкл. когато клиентът е юр. лице - на физ. лица,които са негови действ. собственици,по см. на §2 от ДР на ЗМИП, както и на осн чл.107 ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Ще бъдат изв 2 междинни и оконч. плащане по д-ра.Всяко от плащ. ще се изв. от ЦУ на НАП, в срок до 30 дни от получ. на изд. от изпълнителя фактура и въз основа на одобрен доклад (междинен или оконч.) и приемо-предав. протокол.Условията и сроковете за изв на плащ. са уредени в проекта на д–р,неразд. част от докум. за поръчката.
НАП предост. достъп по ел. път до документацията за поръчката,която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя:http://www.nap.bg, раздел „За НАП”,рубрика „Профил на купувача”,от датата на публикув. на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва