Деловодна информация
00530
Е-12-00-296#1 04/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
С. Христова +359 298593310
s.hristova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=....
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по издаване и подновяване на удостоверения за електронен подпис и удостоверения за квалифициран електронен печат в две самостоятелни обособени позиции”
79132100      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е „Услуги по издаване и подновяване на удостоверения за електронен подпис и удостоверения за квалифициран електронен печат в две самостоятелни обособени позиции”, разделен на обособени позиции , както следва:
- по Обособена позиция № 1 – „Услуги по издаване и подновяване на удостоверения за електронен подпис”;
- по Обособена позиция № 2 – „Услуги по издаване и подновяване на удостоверения за квалифициран електронен печат”.
Предметът на поръчката по обособена позиция № 1 включва: издаване и подновяване на удостоверения за електронен подпис; поддържане и управление на удостоверението за електронен подпис за срок от една година по ред и при условия, определени в проекта на договор.
Предметът на поръчката по обособена позиция № 2 включва: издаване и подновяване на удостоверения за квалифициран ел. печат; поддържане и управление на удостоверението за квалифициран ел. печат за срок от една година по ред и при условия, определени в проекта на договор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
135850      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Услуги по издаване и подновяване на удостоверения за електронен подпис 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79132100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Офисите на избрания изпълнител. В случай, че изпълнителят не разполага с такива - Централно управление на НАП, дирекциите ОДОП и териториалните дирекции на НАП и офисите за обслужване на НАП.

Предметът на поръчката по Обособена позиция № 1 – „Услуги по издаване и подновяване на удостоверения за електронен подпис”, включва: издаване и подновяване на удостоверения за електронен подпис; поддържане и управление на удостоверението за електронен подпис за срок от една година по ред и при условия, определени в проекта на договор.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
133350      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 1 е в размер до 133 350 лв. без ДДС.
Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.

II.2) Описание 1

Услуги по издаване и подновяване на удостоверения за квалифициран електронен печат 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79132100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Офисите на избрания изпълнител. В случай, че изпълнителят не разполага с такива - Централно управление на НАП.

Предметът на поръчката по Обособена позиция № 2 – „Услуги по издаване и подновяване на удостоверения за квалифициран електронен печат”, включва: издаване и подновяване на удостоверения за квалифициран ел. печат; поддържане и управление на удостоверението за квалифициран ел. печат за срок от една година по ред и при условия, определени в проекта на договор.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 2 е в размер до 2 500 лв. без ДДС.
Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

По обособена позиция № 1: Изискване за годност по чл. 60 от ЗОП - Участникът да бъде вписан в доверителни списъци на лицата, предоставящи удостоверителни услуги и квалифицирани удостоверителни услуги, съгласно чл. 32 ал. 4 от Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги (ЗЕДЕУУ) във връзка с чл. 22 от Регламент (ЕС) № 910/2014, които се водят от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС). Участникът декларира наличието на регистрация, като попълва информацията в част ІV, б. „А“, т. 2 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
По обособена позиция № 2: Изискване за годност по чл. 60 от ЗОП - Участникът да бъде вписан в доверителни списъци на лицата, предоставящи удостоверителни услуги и квалифицирани удостоверителни услуги, съгласно чл. 32 , ал. 4 от Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги (ЗЕДЕУУ) във връзка с чл. 22 от Регламент (ЕС) № 910/2014, които се водят от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС). Участникът декларира наличието на регистрация, като попълва информацията в част ІV, б. „А“, т. 2 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По обособена позиция № 1:
1. За доказване наличието на персонал за изпълнение на поръчката, участниците следва да посочат персонала, който ще изпълнява поръчката, съдържащ имената и длъжността на лицата. Участникът попълва информацията в част ІV, раздел „В“, т. 2) на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. За доказване наличието на техническо оборудване за изпълнение на поръчката, участниците следва да посочат офисите за обслужване, телефони, e-mail за контакт и адрес на офисите за обслужване, както и основанието за ползването им (собственост, наем, друго основание, конкретизирано от участника, напр. възможностите на трети лица в съответствие с тази документация). Участникът попълва информацията в част ІV, раздел „В“, т. 9) на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Ако участникът не разполага с офиси за обслужване в областните центрове следва да представи Декларация (свободен текст), че се задължава да организира за своя сметка доставката и получаването на заявените удостоверения за електронен подпис до сградите на ЦУ на НАП, дирекциите ОДОП, ТД на НАП и офисите за обслужване към ТД на НАП. Представянето на декларацията не изключва попълване на информацията в част ІV, раздел „В“, т. 9) на ЕЕДОП за областните центрове, в които участникът разполага с офиси за обслужване.
3. Деклариране съответствието с изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информацията в част ІV, раздел. „В“, т. 1б) на ЕЕДОП. Участникът посочва услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата. Списъкът следва да включва услуги, които са изпълнени в заложения период, описание на извършените услуги, стойностите без ДДС, начална и крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на услугите, независимо дали са публични или частни субекти), както и обем на изпълнените услуги. Забележка: „изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 3 и т. 9 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 3 и т. 9 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
По обособена позиция № 2: няма.


По обособена позиция № 1:
1. Минимално изискване: Всеки участник трябва да осигури минимум по 2 лица за всеки областен център /Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен, Смолян, София – град, София – Област, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен, Ямбол/, които ще отговарят за изпълнението на поръчката за целия срок на действие на договора, с цел обслужване на служители от ЦУ на НАП, от Дирекциите ОДОП и от Териториалните дирекции на НАП в областните центрове, т.е. не по-малко от 28 лица общо за всички териториални структури. Едни и същи лица не могат да бъдат посочвани за различни областни центрове.
2. Минимално изискване: Участникът трябва да разполага с офис за обслужване във всеки областен център, както следва - Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен, Смолян, София – град, София – Област, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен, Ямбол. Ако участникът не разполага с офиси за обслужване в областните центрове следва да осигури за своя сметка доставката и получаването на заявените удостоверения за електронен подпис до сградите на ЦУ на НАП, дирекциите ОДОП, ТД на НАП и офисите за обслужване към ТД на НАП.
3. Минимално изискване: Участникът трябва да има изпълнени услуги (минимум една) с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка с обем на изпълнение минимум 100 бр. издадени удостоверения за електронен подпис за период от една година за всяка от услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата.
По обособена позиция № 2: няма.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора по обособена позиция №1, при подписването му в размер на 5 % максимално допустимата стойност по позиция №1 без ДДС.
Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора по обособена позиция №2, при подписването му в размер на 5 % от максимално допустимата стойност по позиция №2 без ДДС.
Гаранциите се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор по съответната обособена позиция - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/05/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икон. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на §2 от ЗМИП, на основанията по чл. 107 от ЗОП и чл. 69 от ЗПКОНПИ
2. Условия и начин на плащане:
По обособена позиция №1: плащането се извършва от ЦУ и ТД на НАП по банков път до 30 дни след представяне на фактура и обобщен приемо-предавателен протокол за издадените/подновени през съответния месец за съответната териториална структура удостоверения за електронен подпис. Фактурите и обобщените приемо-предавателни протоколи се представят за ЦУ на НАП – на координатора, а за териториалните структури - на определените отговорни служители за изпълнение на договора. За офисите за обслужване и дирекции ОДОП следва да се издават отделни фактури, като на реквизит „получател” се посочва името на съответната териториална дирекция, на реквизит „място на сделката” - съответния офис за обслужване или Дирекция ОДОП. Фактурите и обобщените приемо-предавателни протоколи за офисите за обслужване се изпращат в съответния офис.
По Обособена позиция №2: плащането се извършва от ЦУ на НАП по банков път до 30 дни след представяне на фактура и обобщен приемо-предавателен протокол за издадените/подновени през съответния месец удостоверения за квалифициран електронен печат. Фактурите и обобщените приемо-предавателни протоколи се представят на координатора по договора за ЦУ на НАП.
3. Критерий за възлагане на поръчката:
3.1. По позиция № 1: - „най-ниска цена ”, определена по следната методика: Показателите, които ще формират комплексната оценка, са:
• К11 - цена за издаване на 1 бр. КУКЕП - максимум 49 точки;
• К12 - цена за подновяване на 1 бр. КУКЕП - максимум 44 точки;
• К21 - цена за издаване на 1 бр. удостоверение за ЕП за служебни цели - максимум 3 точки;
• К22 - цена за подновяване 1 бр. удостоверение за ЕП за служебни цели – максимум 2 точки;
• К31 - цена за издаване на 1 бр.удостоверение за идентифициране на сървър – максимум 1 точки.
• К32 - цена за подновяване на 1 бр. удостоверение за идентифициране на сървър - максимум 1 точки.
3.2. По позиция № 2 - „най-ниска цена”. Показателите, които ще формират комплексната оценка, са:
• P11 е коефициент за оценка по критерий предлагана цена за издаване на 1 бр. удостоверение за квалифициран електронен печат /УКЕП/ - максимум 60 точки;
• P12 е коефициент за оценка по критерий предлагана цена за подновяване на 1 бр. удостоверение за квалифициран електронен печат - максимум 40 точки.
3. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва