Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
ВтрК-414-4 26/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/04/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми Приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
А. Гешева +359 52360811
a.gesheva@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3596
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Техническо обслужване/профилактика и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи при необходимост/, на климатична техника, отоплителни, вентилационни и климатични
50000000      
Услуги

Техническо обслужване /профилактика и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи при необходимост/, на климатична техника, отоплителни, вентилационни и климатични инсталации и съоръженията към тях, монтирани и изградени в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна, съгласно „Технически спецификации“ - Приложение № 2., в т.ч.: 1.Техническо обслужване на климатична техника /в работни и сървърни помещения/; 2.Техническо обслужване на отоплителни, вентилационни и климатични инсталации; 3.Ремонт на място или в сервизна база при необходимост и доставка на резервни части, материали и консумативи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
220000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Варна, гр. Добрич, гр. Разград, гр. Русе, гр. Силистра, гр. Търговище, гр. Шумен

Техническо обслужване /профилактика и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи при необходимост/, на климатична техника, отоплителни, вентилационни и климатични инсталации и съоръженията към тях, монтирани и изградени в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна, съгласно „Технически спецификации“ - Приложение № 2., в т.ч.: 1.Техническо обслужване на климатична техника /в работни и сървърни помещения/; 2.Техническо обслужване на отоплителни, вентилационни и климатични инсталации; 3.Ремонт на място или в сервизна база при необходимост и доставка на резервни части, материали и консумативи. Дейностите по техническо обслужване на климатична техника в сървърни помещения ще се извършват ежемесечно. Дейностите по техническо обслужване на климатична техника в работни помещения, на отоплителни, вентилационни и климатични инсталации и съоръженията към тях ще се извършват по предварителна писмена заявка на възложителя по електронна поща, посочена от изпълнителя и потвърдена от изпълнителя. При възникване на необходимост от преместване на климатици /демонтаж и/или монтаж/ от един обект на друг, с цел оптималното използване на наличната климатична техника, възложителят подава заявка на посочената електронна поща. Срокът за извършване на преместването е до 5 /пет/ работни дни от датата на заявката до изпълнителя. Време за реакция при сигнал за повреда - изпълнителят следва да пристигне в обекта, да установи причината за повредата и да започне работа по отстраняването ?, както следва: до 4 часа след получаване на сигнал за повреда от страна на изпълнителя по посочен факс номер или електронна поща - за климатичната техника в сървърните помещения; до 24 часа след получаване на сигнал за повреда от страна на изпълнителя по посочен факс номер или електронна поща - за климатичната техника в работни помещения и за отоплителни, вентилационни и климатични инсталации и съоръженията към тях.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 220 000 лв. без включен ДДС /общо за профилактика, ремонтни дейности, резервни части, материали и консумативи, както и възлагане на допълнителни услуги за техническо обслужване при добавяне на нова техника или съоръжение в срока на изпълнение на поръчката/.
В срока на изпълнение на поръчката, възложителят може да намали броя на климатичната техника, отоплителни, вентилационни и климатични инсталации, предмет на поръчката, за което стойността за техническото обслужване ще бъде преизчислена.
Участник, представил ценово предложение на стойност без ДДС за техническо обслужване за 24 /двадесет и четири/ месеца, надвишаващо сумата от 110 000 лв. ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ от ЗОП.
Срокът на изпълнение на договора е 24 /двадесет и четири/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност 220 000лв. без ДДС в този срок, с начало на изпълнение 15.10.2018 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
220000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В срока на изпълнение на поръчката, възложителят може да добавя нова техника или съоръжения, да възлага допълнителни услуги за техническото им обслужване /профилактика/, като общата стойност за това не може да надвишава сумата от 5 000 лева без ДДС, която е включена в максимално допустимата стойност на поръчката, в размер на 220 000 лв. без ДДС.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участниците следва да притежават валиден документ за правоспособност за извършване на дейностите по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност, издаден от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор и да са получили удостоверение за това от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор", съгласно изискванията по чл. 36, ал. 1, ал. 2 и ал. 3 от Закона за техническите изисквания към продуктите.
Деклариране наличието на валиден документ за правоспособност за извършване на дейностите по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност, издаден от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор се извършва чрез представяне на информация за него в част IV , раздел „А“: „Годност“ на ЕЕДОП. Информацията следва да включва номер и дата, валидност на документа за правоспособност, както и органа или службата, издаващи документа. Вписаната от участника в ЕЕДОП информация следва да съвпада с публикуваната в регистъра на лицата, извършващи такава дейност, съгласно изискванията по чл. 36, ал. 1, ал. 2 и ал. 3 от Закона за техническите изисквания към продуктите.
Минимално изискване: Участникът следва да притежава удостоверение за извършване на дейностите по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност, извършвани от лица, които са вписани в регистъра на лицата, извършващи такава дейност, издадено от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор, получено от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция "Инспекция за държавен технически надзор", съгласно изискванията по чл. 36, ал. 1, ал. 2 и ал. 3 от Закона за техническите изисквания към продуктите.
2.Участниците следва да притежават валиден документ за правоспособност /сертификат/, съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух, издаден при условията на чл. 10, параграфи 5 и 7 от Регламент /ЕС/ №517/2014 и на Наредба № 1/17.02.2017г. за реда и начина за обучение и издаване на документи за правоспособност на лица, за извършване на дейности по монтаж, сервизно обслужване, поддръжка, ремонт или извеждане от експлоатация на стационарно хладилно и климатично оборудване с флуор, съдържащo парникови газове или еквивалентен документ от друга страна-членка на Европейския съюз.
Деклариране наличието на валиден документ за правоспособност /сертификат/ съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух се извършва чрез представяне на информация за него в част IV , раздел „А“: „Годност“ на ЕЕДОП. Информацията следва да включва номер и дата, валидност на документа за правоспособност /сертификат/, както и органа или службата, издаващи документа. Вписаната от участника в ЕЕДОП информация следва да съвпада с публикуваната в Регистър на фирми, притежаващи документ за правоспособност /сертификат/, съгласно изискванията на Регламент /ЕС/ 2015/2026 Регламент /ЕО/ 303/2008/ при Българската браншова камара – машиностроене.
Минимално изискване: Участникът трябва да притежава валиден документ за правоспособност /сертификат/, съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух, издаден при условията на чл. 10, параграфи 5 и 7 от Регламент (ЕС) №517/2014 и на Наредба № 1/17.02.2017г.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да има изпълнени услуги с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертата. Забележка: „сходни” с предмета на настоящата обществена поръчка, се разбират дейности по техническо обслужване/профилактика и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи при необходимост/, на климатична техника, отоплителни, вентилационни и климатични инсталации и съоръженията към тях, които са извършени в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането ?. Забележка: Не се приема за сходен предмет техническата поддръжка и ремонт на битова климатична техника. Забележка: „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й. Деклариране на съответствието по т. 1, в част ІV, б. „В“ на ЕЕДОП, като се посочи описанието на извършените услуги за техническо обслужване /профилактика и ремонт, включително подмяна на резервни части, материали и консумативи при необходимост/, на климатична техника, отоплителни, вентилационна и климатични инсталации и съоръженията към тях, стойност, период на изпълнение /посочва се начална дата и крайна дата на периода, през който е извършена услугата/ и получателите заедно с доказателство на извършените услуги, независимо дали са публични или частни субекти.
2.Участникът да разполага със собствен и/или нает персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя собствен и/или нает персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация за техническите лица /квалифицирани специалисти/, които ще изпълняват поръчката. Деклариране на съответствието по т. 2, в част ІV, б. „В“ на ЕЕДОП, като се посочат техническите лица, тяхната квалификация и професионален опит, както и основанието, на което са наети – трудов, граждански договор, др.
В случай, че участникът предвижда при изпълнението на обществената поръчка да бъдат ангажирани повече лица от съответната изискуема от възложителя правоспособност по отношение на специалистите, то всички посочени от участника лица следва да отговорят на минималните изисквания, определени от възложителя.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за подбор, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП.


по т.1 Участникът да има изпълнени 3 /три/ услуги, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните 3 години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителят приема изпълнението на дейности за техническо обслужване/профилактика и ремонт/, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи при необходимост на климатична техника, отоплителни, вентилационни и климатични инсталации и съоръженията към тях.
2. Участникът да разполага с минимум един машинен инженер специалност „Топлотехника” или еквивалентно и минимум четирима сервизни специалисти със специалност „Хладилна техника” и/или „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалентно, всеки от които трябва да има поне две години опит на сходна позиция/длъжност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение е дадено в т. III. "Изисквания към изпълнението на предмета на поръчката" към "Описание на предмета на поръчката.Изисквания към изпълнението", към утвърдената документация. При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3 % от максимално допустимата стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/06/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

гр. Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, зала 203

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.2.2) Условията и сроковете за задържане или за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора-неразделна част от утвърдената документация за обществена поръчка. Условия и начин на плащане: Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банков път в срок до 30 календарни дни след представяне в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на следните документи за извършените дейности през месеца: протокол за извършено техническо обслужване на климатична техника, отоплителни, вентилационни и климатични инсталации и съоръженията към тях, съгласно техническите спецификации в Приложение № 2, констативен протокол за извършени ремонти, доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи, подписани от определените отговорници по договора и надлежно оформена оригинална фактура. Фактурата се издава отделно за ТД на НАП Варна и за всеки офис за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен. Фактурата се издава на името ТД на НАП Варна и се подписва от определените отговорници по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване при ТД на НАП Варна. Стойността на вложените резервни части, материали и консумативи, с изключение на тези, посочени в Приложение № 3 се заплащат от възложителя по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от изпълнителя, което се доказва с прилагане на копие от фактурата за закупуването им. Резервните части и консумативи по Приложение № 3 се заплащат от възложителя по посочените в „Ценово предложение” цени за срока на действие на договора.
1. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП способи, включително, когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ДР на ЗМИП, както и на посочените в чл. 107 от ЗОП основания. Информацията относно липсата или наличието на обстоятелствата по т.1 се попълват в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г; Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП; участник който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката,което не отговаря на изискванията на възложителя; участник, представил ценово предложение на обща стойност без ДДС за техническо обслужване за 24 /двадесет и четири/ месеца, надвишаваща сумата от 110 000 лв. Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с посочената максимално допустима стойност.
2. Място на изпълнение на поръчката: гр. Варна, гр. Добрич, гр. Разград, гр. Русе, гр. Силистра, гр. Търговище, гр. Шумен.
3. Срокът на изпълнение на договора е 24 /двадесет и четири/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност 220 000лв. без ДДС в този срок, с начало на изпълнение 15.10.2018 г.
4. НАП предоставя пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg/, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението на поръчката в ОВ на ЕС/или от датата на публикуване на обявлението в РОП, в случай, че обявлението бъде публикувано в ОВ на ЕС в неработен за възложителя ден/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва