Деловодна информация
00530
Е-12-00-263#1 24/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Р.Бъчваров +359 298596065
r.bаchvarov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nra.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3593
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Образователната кампания на НАП „Влез в час с данъците“
79341400      
Услуги

Изпълнението по настоящата поръчка трябва да приключи до 31.01.2019 г. За целите на настоящата обществена поръчка и за целите на кампанията, изпълнителят трябва да обезпечи следните елементи:
- Изработване на видео уроци;
- Интерактивна игра, достъпна през страницата на проекта www.vlezvchas.bg;
- Рекламни дейности по кампанията с цел нейното популяризиране и привличане на повече фенове и последователи;
- Криейтив и визуална идентичност;
- Обезпечаване на награди;
- Хепънинг, ПР събития и известни личности.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
37500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на РБългария

Изпълнението по настоящата поръчка трябва да приключи до 31.01.2019 г. За целите на настоящата обществена поръчка и за целите на кампанията, изпълнителят трябва да обезпечи следните елементи:
-Изработване на 4 видео урока, съобразно изискванията в Техническите спецификации на обществената поръчка;
-Интерактивна игра, достъпна през страницата на проекта www.vlezvchas.bg;
-Изработване на минимум 1 брой рекламен и/или информационен видео спот с продължителност поне 15 секунди и съобразен с утвърдените стандарти (цветове и шрифт) на корпоративна идентичност на възложителя;
- Изработване на криейтив и визуална идентичност;
-Излъчване на рекламния/те и/или информационен/ни видео спот/ове, съгласно условията, подробно описани в Техническите спецификации на обществената поръчка.
-Публикуване на креативен/ни рекламен/ни банер/и, съгласно условията, подробно описани в Техническите спецификации на обществената поръчка.
-Организиране на хепънинг събитие, което да насърчи участието в кампанията.
-Осигуряване на участие в кампанията на популярни личности от българския обществен и светски живот, съгласно условията, подробно описани в Техническите спецификации на обществената поръчка;
-Обезпечаване на 10 бр. предметни награди и 560 бр.поощрителни награди, съгласно поставените от възложителя условия за тяхната стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
37500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/01/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя критерии за подбор

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката:да имат изпълнени през последните 3 год. до датата на подаване на офертата, услуги с предмет и обхват, идентичен или сходен на предмета на поръчката. Като сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, възложителят приема изпълнението на дейности по организиране и провеждане на комуникационни кампании, свързани с проекти и/или кампании, насочени към целева група, която включва ученици на възраст до 18 години и е не по-малко от 100 000 души. Декларирането наличието на изискуемия опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на списък на услугите, изпълнени през последните 3 год. до датата на подаване на офертата. Списъкът следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период. В списъка на услугите, следва да бъде посочено: предмет на услугата, с описание на обхвата (целева група (ученици на възраст до 18г.), която включва не по-малко от 100 000 души) и извършените дейности, възложител на услугата, период на изпълнение - начална и крайна дата на изпълнение на услугата, стойност на услугата, описание на съответното доказателство за изпълнението и интернет страница на кампанията или друг онлайн източник. Под „изпълнена“ ще се разбира тази услуга, при която посоченият от участника период на изпълнението й, приключва в заложения от възложителя 3-годишен период, независимо от момента на възлагането й.
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката;
Декларирането съответствието с поставеното изискване за квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на представяне на информация за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената на лицата, функцията, която ще изпълняват, описание на придобития опит в съответната изискуема от възложителя област. Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т.6 на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т.6 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определения в настоящата точка критерий за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.


по т.1.: Уч-те да имат изпълнени през последните 3 год. до датата на подаване на офертата, услуги с предмет и обхват, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка.
по т.2: Участниците следва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката, включващ минимум 3-ма специалисти за изпълнение на предмета на поръчката притежаващи необходимия опит, както следва:
Експерт онлайн реклама и социални мрежи. Професионален опит – минимум 2 (две) години в областта на рекламата.
Експерт дизайн. Професионален опит – минимум 2 години в областта на дизайна и/или предпечатната подготовка.
Уеб програмист. Професионален опит – минимум 2 години в областта на уеб програмиране, разработване и модифициране на уебсайтове и приложения, които събират заедно текст, графики, анимации, снимки, аудио и видео изображения и други видове интерактивна медия.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 2% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка. Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в документ "Технически спецификации" - част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/05/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ЗМИП, както и на основанията по чл.107 от ЗОП.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва