Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-3#2 24/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив 1310631880039
ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
Асен Терзов +359 32935606 / +359 032
a.terzov@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://nra.bg

http://www.nap.bg/news?id=3592


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3592
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Застраховане на щети или загуби на имущество /застраховка на сграда/, представляваща дълготраен материален актив /ДМА/, стопанисвана и използвана за адм. нужди от ТД на НАП Пловдив, офис Хасково"
66515000      
Услуги

Предоставяните услуги по застраховане на сграда, находяща се гр. Хасково, пл. "Атлантически", № 2, етаж-1 /минус едно/, стопанисвана и използвана за административни нужди от ТД на НАП Пловдив, офис Хасково, са подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
66515000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Самостоятелен обект в сграда, представляващ обект № 3, с площ от 780 кв.м. /седемстотин и осемдесет квадратни метра/, находящ се в гр. Хасково, пл. „Атлантически“ № 2, етаж – 1 / минус едно/.

В предмета на поръчката се включва застраховане на самостоятелен обект в сграда, представляващ обект № 3, с площ от 780 кв.м. /седемстотин и осемдесет квадратни метра/, находящ се в гр. Хасково, пл. „Атлантически“ № 2, етаж – 1 / минус едно/ с балансова стойност 393 429.11 лв. към 31.12.2017г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава валиден/и лиценз/и за извършване на застрахователна дейност на територията на Република България по реда на Кодекса на застраховането по предмета на поръчката, издаден от Комисията за финансов надзор или аналогичен/и документ/и от друг компетентен орган.
За доказване на изискването участникът следва да посочи в част IV, раздел А: ,Годност“ от ЕЕДОП информация за документ – разрешение /лиценз/ или членство в определена организация, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, позволяващ да извършва съответната услуга. Участникът трябва да посочи орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа /вид на документа, номер, обхват – дейност и територия, за които е издаден документа, срок на валидност – в приложимите случаи, а в случай, че документът е на разположение в електронен формат, участникът следва да посочи уеб адрес, от който може да бъде установена информацията, съдържаща се в документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък /информация/ на услуга/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, чийто обем се изразява в изпълнението на дейност по застраховане на поне един недвижим имот или част от такъв.
Списъкът следва да включва услуга/и, чието изпълнение е приключило в заложения период. Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата и обема на дейностите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти. Избраният за изпълнител следва да представи доказателството/ата за извършената/ите услуга/и преди сключването на договор.


Участниците трябва да имат изпълнена/и услуга/ и, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
1. Под изпълнена услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на започването й.
2. Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира предмет, в чийто обхват са включени дейности по застраховане на поне един недвижим имот или част от такъв.
Минималните изисквания” и „документите за доказването им” по т. 1 и т. 2 са съобразени с разпоредбите на чл. 59, ал. 1, т. 1 и т. 3 от ЗОП, на чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП и на чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП по отношение на критериите за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Цената без ДДС на окончателната застр. премия за целия срок за изпълнение на поръчката - 12 месеца, считано от 00:00 часа на датата, следваща датата на подписване на договора се заплаща на равни тримесечни вноски в рамките на срока на застраховката.
Избраният за изпълнител, при подписване на договора, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от цената на окончателната застр. премия за целия срок на договора, без включен данък върху застр. премия, която гаранция съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП може да се представи в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Предлаганата от участниците „крайна цена” за извършване на услуги по застраховане, за целия срок на договора 12 мес., е равна на сбора от „окончателната застр. премия” и „дължимия данък”, съгласно ЗДЗП и не може да е по-голяма от 3 000 (три хиляди) лева без включен ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул "Скопие" № 106, ет. 10, стая 1010.

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл.55, ал.1,3 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финасовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл.59, ал.1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Показателите, които ще формират общата комплексна оценка на офертите /ценовите предложения/ са:
1.1. „Цена без ДДС на окончателната застр. премия за целия срок за изпълнение на поръчката - 12 /дванадесет / месеца, считано от 00:00 часа на датата, следваща датата на подписване на договора.
- за извършване на дейностите от описанието на поръчката - оферира се от участника в т. 1 от Ценовото предложение.
Съгласно чл. 38, ал. 1 във връзка с чл. 47 от Закона за данък върху добавената стойност извършването на застр. услуги от застрахователи и презастрахователи при условията и по реда на Кодекса за застраховането са освободени от ДДС. Посочената в т. 1 от Ценовото предложение цена е равна на окончателната застр. премия, която включва всички разходи по цялостното изпълнение на поръчката за целия срок на изпълнението й и е коригирана (намалена) с размера на отстъпките и преференциите, предлагани от участника. Върху тази цена няма да се начислява ДДС.
Цената без ДДС на окончателната застр. премия за целия срок за изпълнение на поръчката - 12 /дванадесет / месеца, считано от 00:00 часа на датата, следваща датата на подписване на договора се заплаща на равни тримесечни вноски в рамките на срока на застраховката.
Предложената в т. 1 от Ценовото предложение „Цена без ДДС на окончателната застр. премия за целия срок за изпълнение на поръчката“ се получава като сбор от посочените в таблицата по т. 2 от Ценовото предложение „премии” за имуществото.
1.2. „Данък върху окончателната застр. премия за целия срок за изпълнение на поръчката в размер на 2 % (съгласно ЗДЗП)” - оферира се от участника в т. 3 от Ценовото предложение.
Стойността в т. 3. от Ценовото предложение се получава като посочената в т. 1 „цена без ДДС” се умножи по размера на данъка съгласно ЗДЗП (2 %) - (т. 3 = т. 1 х 2 / 100).
1.3. „Обща дължима сума от Възложителя (крайна цена) за извършване на услуги по застраховане /в т.ч. „цена без ДДС на окончателната застр. премия за целия срок за изпълнение на поръчката и „дължимия данък” съгласно ЗДЗП/” - оферира се от участника в т. 4 от Ценовото предложение.
„Общата дължима сума (крайна цена)” в т. 4 от Ценовото предложение се получава като посочената в т. 1 „цена без ДДС” се събере с получената в т. 3 стойност в лева на „дължимия данък” съгласно ЗДЗП - (т. 4 = т. 1 + т. 3).
Застр. премия се образува като процент от застр. сума, определена въз основа на балансовата стойност на имуществото.
Съгласно Закона за данък върху застр. премии застрахованият /Възложителят/ заплаща на застрахователя /Изпълнителя/ допълнително данък в размер на 2% върху цялата застр. премия или вноската при разсрочено плащане.
Крайната цена, която Възложителят ще заплати за целия срок на договора - 12 месеца, считано от датата, следваща датата на подписване на договора, е равна на сбора от окончателната застр. премия за целия срок за изпълнение на поръчката и дължимия от Възложителя данък в размер на 2% върху цялата застр. премия.
Общата дължима сума от Възложителя (крайната цена) за извършване на услуги по застраховане не може да надвишава 3 000 лева без ДДС.
НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, на която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката, на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуването на обявлението за поръчка в АОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице, в 10-дневен срок, при условията на чл. 197, ал. 1, т 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва