Деловодна информация
00212Община Петрич
92-00-1339 23/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00212-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Петрич 000024916
ул.Цар Борис III № 24
Петрич BG413 2850 България
инж. Минка Салагьорова +359 74569123
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg

http://info-m.eu/petrichnew/?p=5595


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://info-m.eu/petrichnew/?p=5595
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител на строително-монтажни работи на обект: “Реконструкция на водопровод в кв. “Дълбошница”, гр. Петрич - I етап (Гл.кл. I, Гл.кл. III, кл. 1?6, кл. 19, 21, ...Продължава в т. II.1.4
45000000      
Строителство

Продължава от т II.1.1 ... кл. 26?30, кл. 35 ? 38)” и II етап (Гл.кл.II, кл.7?18, кл. 22 ?25, кл.33, кл. 40, кл. 16А и кл. 16Б)
Основните видове строителни и монтажни работи при изграждането са:
• Разваляне на асфалтова настилка
• Земни/скални работи – изкопи – машинно, ръчно и укрепване.Укрепване и разкрепване на изкопите
• Оформяне леглото под водопроводните тръби.
• Направа на пясъчна подложка под тръбите.
• Доставка и монтаж на тръби – транспорт, спускане, полагане и свързване на тръбите.
• Монтаж на водопроводни арматури
• Обратно засипване, разкрепване, уплътнение и др.
• Монтаж на водопроводни арматури.
• Доставка и монтаж на спирателни кранове/СК/.
• Доставка и монтаж на пожарни хидранти/ПХ/.
• Изграждане и оборудване на шахта – въздушник.
• Изграждане на сградни водопроводни отклонения.
• Обратно насипване
• Възстановяване на асфалтова и тротоари
• Други довършителни работи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Петрич

Предмет на настоящата обществена поръчка е Избор на изпълнител на строително-монтажни работи на обект: “Реконструкция на водопровод в кв. “Дълбошница”, гр. Петрич - I етап (Гл.кл. I, Гл.кл. III, кл. 1?6, кл. 19, 21, кл. 26?30, кл. 35 ? 38)” и II етап (Гл.кл.II, кл.7?18, кл. 22 ?25, кл.33, кл. 40, кл. 16А и кл. 16Б).
Основните видове строителни и монтажни работи при изграждането са:
• Разваляне на асфалтова настилка
• Земни/скални работи – изкопи – машинно, ръчно и укрепване.Укрепване и разкрепване на изкопите
• Оформяне леглото под водопроводните тръби.
• Направа на пясъчна подложка под тръбите.
• Доставка и монтаж на тръби – транспорт, спускане, полагане и свързване на тръбите.
• Монтаж на водопроводни арматури
• Обратно засипване, разкрепване, уплътнение и др.
• Монтаж на водопроводни арматури.
• Доставка и монтаж на спирателни кранове/СК/.
• Доставка и монтаж на пожарни хидранти/ПХ/.
• Изграждане и оборудване на шахта – въздушник.
• Изграждане на сградни водопроводни отклонения.
• Обратно насипване
• Възстановяване на асфалтова и тротоари
• Други довършителни работи.
Към техническата спецификация е приложена Количествена сметка с подробна разбивка на видовете строително-монтажни работи по пера и количества.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на строителството не следва да бъде по – дълъг от 270 календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл.60 от ЗОП участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, а чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, което им позволява да изпълняват строителството на обекти четвърта група, втора категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Доказва се със: Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „А”, „Годност”, т. 1) от ЕЕДОП, като декларират тези обстоятелства, и не са задължени да представя удостоверението за вписване в ЦПРС, т.к. вписаната информация е достъпна по електронен път на http://register.ksb.bg.
Лице или лица от страна-членка на ЕС, представя декларация или удостоверение за вписване в професионален регистър на държавата, в която са установени, и издаден от компетентен орган съгласно правото на държавата, в която е установено, за право да изпълнява дейности по СМР, предмет на настоящата обществена поръчка.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж, като представят декларация по описания по-горе в тази точка ред.
Към очакваната дата за сключване на договор вписването в ЦПРС на изпълнителя, членовете на обединението и подизпълнителите, от които се изисква такъв документ, задължително следва да е валидно. Изпълнителя, подизпълнителите и онези съдружници в обединението за които се изисква вписване в ЦПРС, се задължава(-т) през целия период на изпълнението на договора до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя, да поддържа(-т) валидно(-и) вписването си в ЦПРС – при подписване на договора се представя декларация свободен текст от изпълнител/подизпълнител(-и)/участниците в обединението, от които се изисква вписване в ЦПРС, че се задължават да го подновяват и поддържат валиден в съответствие със закона най-малко до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя.
Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители и/или трети лица, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие от удостоверение от Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти четвърта група, втора категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и при спазване на чл.17 от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Б”, „Икономическо и финансово състояние”, т. 5) от ЕЕДОП. Към декларираните данни, участникът следва да приложи декларация в свободен текст, че ако бъде определен за изпълнител, за целия срок на изпълнение на договора ще осигури валидна застраховка по чл.171 ЗУТ, отговаряща на предмета на настоящата поръчка.
* Разяснение: следва да се има предвид, че застраховка по чл. 171 от ЗУТ е специализирана – тя касае само „строителя” /чл. 171, ал. 1 от ЗУТ/. Ако съдружник в обединение-участник, което не е ЮЛ, няма да извършва строителство, то тогава по силата на текста на законовата норма той не може да застрахова отговорността си на основание на специална клауза, която като императивна, не подлежи на разширително тълкуване и приложение.
Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители и/или трети лица, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на застраховка по чл.171 ЗУТ „Професионална отговорност”. За изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, както и подизпълнители и/или трети лица, които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран.
2.Участниците попълват Част IV,раздел Б, т.1а) от ЕЕДОП
Определеният за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка, представя документи по чл.62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП – доказателства за наличието на декларираните данни и обстоятелства – Годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква.
На основание чл.67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да се възползва от правото си да поиска от участниците да представят всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
3.Участниците попълват Част IV,раздел Б, т.2а) от ЕЕДОП
Определеният за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка, представя документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП – доказателства за наличието на декларираните данни и обстоятелства –справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
4.Участниците попълват поле 4 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като при изчисленията на коефицентите спазва Методиката по Приложение № 2, към чл.31, ал.2 от ППЗОП.
Определеният за изпълнител представя документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП – доказателства за наличието на декларираните данни и обстоятелства относно посочените коефициени – Годишни финансови отчети или техни съставни части за последната приключила финансова година.
На основание чл.67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да се възползва от правото си да поиска от участниците да представят всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.


1.Участникът да притежава валидна /действаща/ застраховка по чл. 171 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за професионална отговорност предназначена за строителство по смисъла на ЗУТ и в размер съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител и/или трето лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите и/или третите лица, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.
2.Участникът следва да е реализирал минимнален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 6 800 000лв( шест милиона и осемстотин хиляди лева)
3.През последните три приключили финансови години участникът следва да е реализирал оборот в сферата, попадащ в предмета на поръчката не по – малко от 700 000лв (седемстотин хиляди лева) без ДДС.
4.Участникът следва да има:
4.1 Коефициент на обща ликвидност (Текущи Активи/Текущи задължения)?1,5 /да е равен или по-голям от едно цяло и пет десети/ за последната приключила финансова година.
4.2 Коефициент за бърза ликвидност (Вземания + Краткосрочни инвестиции + Парични средства/Краткосрочни задължения) ?1 /да е равен или по-голям от единица/, за последната приключила финансова година.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 1а) от ЕЕДОП – списък на дейностите по строителство. Списъкът следва да съдържа следното: стойностите, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Избраният изпълнител представя Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
Когато в държавата, в която участникът е установен, не се изискват документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.
Ако участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, „Списъкът” се попълва само от онези членове в обединението, чрез които обединението доказва изпълнени дейности по строителство.
2.Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи Списък на експертите, които са ангажирани за изпълнението на обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в това число:
? Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
? Образование (степен, специалност, година на дипломиране, номер на диплома, учебно заведение);
? Професионална квалификация (направление, година на придобиване, номер на издадения документ, издател);
? Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
Информацията се посочва в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 6) от ЕЕДОП.
Избраният изпълнител представя Списък на експертите, които са ангажирани за изпълнението на обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата .
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
Когато в държавата, в която участникът е установен, не се изискват документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.
Ако участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, „Списъкът” се попълва само от онези членове в обединението, чрез които обединението доказва, че отговаря на поставения критерий за подбор.
3.Участникът попълва Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности”, т. 3) от ЕЕДОП.
Избраният изпълнител представя, преди сключване на договора, списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и описание на мерките, използвани от кандидата или участника за осигуряване на качеството.
4.Участникът попълва информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, ......Продължава в поле VI.3


1. Участниците следва да са изпълнили поне едно строителство с предмет и обем, идентичен или сходен* с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.*Под сходни с предмета на поръчката дейности, следва да се разбира: СМР по изграждане на водоснабдителна мрежа, с категория втора или по-висока.
*Под сходни с ОБЕМА на поръчката дейности, следва да се разбира: СМР по изграждане на водоснабдителна мрежа с дължина не по-малко от 4 000 метра.
2.Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, както следва:
- Ръководител на екипа – строителен инженер, притежаващ образователна степен „магистър“, специалност „Водоснабдяване и канализация“ или еквивалентна, с не по-малко от 5 години професионален опит по специалността.
- Технически ръководител по част „Водоснабдяване“, отговарящ на условията на чл.163а от ЗУТ, с минимум 5/пет/ години професионален опит, като технически ръководител.
- Отговорник за контрол по спазване на здравословни и безопасни условия на труд – строителен инженер, притежаващ образователна степен „магистър“. Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Да има най-малко 1 (една) година опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
- Отговорник за контрол върху качеството на изпълнение на строителството– строителен инженер, притежаващ образователна степен „магистър“. Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. Да има най-малко 1 (една) година опит в контрола по качеството на строителни обекти.
- Квалифицирани работници:
Работници пътни настилки- 5 бр.
Работници изкопчии - 5 бр.
Работници монтажници- 5 бр.
Общи работници - 10 бр.
Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от предлагания от него екип за изпълнение на обществената поръчка отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип).Под еквивалентно образование или специалност, следва да се разбира, придобито образование и специалност, приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите, посочени по- горе.
3.Участникът следва да разполага минимално със следното оборудване /механизация/ собствено или наето, както следва:
1. Багер с кофа над 1 м3 – 2 бр.
2. Механична трамбовка- 2бр.
3. Бордова кола над 3 т. – 2 бр.
4. Заваръчен апарат – 1 бр.
5. Самоходен вибрационен валяк до 3 т. – 1 бр.
4.Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят ще отстрани от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, както и обстоятелствата по чл.3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици се декларират в част III, Г от ЕЕДОП.Възложителят ще отстрани от процедурата участник – обединение от физически и/или юридически лица, когато и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване по чл.54, ал.1 от ЗОП, както по чл.3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/05/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Петрич, ул."Цар Борис III" № 24, община Петрич, заседателна зала

Действията на комисията по отваряне на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

...Продължава от поле III.1.3
„Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от ЕЕДОП.
5.Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда съгласно стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“. Доказва се със: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от ЕЕДОП.
6.Участникът да прилага система за управление на здравословните и безопасни условия на труда (СУЗБУТ) съгласно стандарт БДС EN BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с предметен обхват „строителство“. Доказва се със: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от ЕЕДОП.
Преди сключване на договора, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 4 от ЗОП
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да се възползва от правото си да поиска от участниците да представят всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
Съгласно чл. 111, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП при подписването на договора, участникът, определен за Изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение може да бъде предоставена в една от следните форми:
а) парична сума;
б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора;
в) оригинален екземпляр на застрахователна полица, издадена в полза на Възложителя, със застрахователна сума в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС, която трябва да отговаря на следните изисквания:
- да обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на Изпълнителя;
- да бъде валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.
Във връзка с възможността, която чл.114 от ЗОП предвижда, Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране за обществената поръчка. В този смисъл и изпълнението на договора се отлага до датата на подписване на Договор за финансиране на строежа. Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му в случай на неосигурено финансиране.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва