Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-2#2 23/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/04/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
ул. Скопие 106
Пловдив BG421 4030 България
А. Илиева, С. Тименова +359 32935744/+359 32935497
s.timenova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3591


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3591
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на услуги по абон.поддърж.и ремонт на ОВК(отопл.вентил.и клим.)инсталации и клим-затори,вкл.дост.на рез.части,м-ли и консум-ви в сградите на НАП Пловдив и струк-те.в обхв.й в 6 об.позиции
50000000      
Услуги

„Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на ОВК (отоплителни вентилационни и климатични) инсталации и климатизатори, включително доставка на резервни части, материали и консумативи за тях в административните сгради на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й, според зададените технически параметри на поръчката, в шест обособени позиции“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
202000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Извършване на услуги по абон.поддърж.и ремонт на клим-чна техн-ка и ОВК(отопл.вентил.и клим-чни)инстал-ции в сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив,Карлово,Асеновград,ГПП Кап.Петко Войвода. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

Админ-те.сгради в гр.Пловдив:на ул.Скопие 106(10-ет.и3-ет.сгради);ул.Радецки 18А; ул.Чернишевски 3 ;ул.Победа 17; гр.Карлово,ул.Тодор и Ана Пулеви 1;гр.Асеновград,пл.Тракия 8 и ГПП Кап.Петко Войвода.

Предметът на обществената поръчка по тази обособена позиция обхваща следните дейности: Абонаментно техническо поддържане на: ОВК (отоплителни, вентилационни и климатични) инсталации, съоръжения и климатизатори чрез извършването на всички дейности, определени в инструкциите на производителя на съоръженията и уредите, съобразно периода на експлоатация и функционалната им натовареност, като се осигури добро техническо състояние и безопасно и надеждно ползване на описаната техника в раздел ІІ –ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ с извършване на следните дейности: Подготвителни дейности за абонаментно техническо поддържане; Сервизни дейности по абонаментно техническо поддържане;Сервизни дейности по абонаментно техническо поддържане на прецизни климатици;Сервизни дейности по абон.техническо поддържане на касетъчни климатици; Аварийно техническо обслуж-не на климатичните съоръжения;2.Ремонт на климатичната и вентилационна техника; 3.Преместване на климатизатори.4. Други дейности, свързани с техническото поддържане.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
125500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Макс.допустимата стойност за тази позиция е 125500 лв.без ДДС, като общата цена без ДДС за абон-то технич-ко поддържане за целия срок на договора(24 мес.)не следва да надвишава сумата от 23100 лв.без ДДС.Предложената часова ставка за вложения труд при извършване на ремонт, не следва да надвишава 21 лева без ДДС.Надвишаването на посочените стойности води до отстраняване на участника от процедурата.

II.2) Описание 1

Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на климатична техника и ОВК(отоплителни вентилационни и климатични) инсталации в административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Кърджали, ул. Деспот Слав № 1.

Предметът на обществената поръчка по тази обособена позиция обхваща следните дейности: Абонаментно техническо поддържане на: ОВК (отоплителни, вентилационни и климатични) инсталации, съоръжения и климатизатори чрез извършването на всички дейности, определени в инструкциите на производителя на съоръж-та и уредите, съобразно периода на експлоатация и функционалната им натовареност, като се осигури добро техническо състояние и безопасно и надеждно ползване на описаната техника в раздел ІІ –ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ с извършване на следните дейности: Подготвителни дейности за абон. техническо поддържане; Сервизни дейности по абон.техническо поддържане; Аварийно техническо обслужване на климатичните съоръжения; 2.Ремонт на климатичната и вентилационна техника; 3.Преместване на климатизатори. 4. Други дейности, свързани с техническото поддържане.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
23800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Макс.допустимата стойност за тази позиция е 23800 лв.без ДДС, като общата цена без ДДС за абон-то технич-ко поддържане за целия срок на договора(24 мес.)не следва да надвишава сумата от 8800 лв.без ДДС. Предложената часова ставка за вложения труд при извършване на ремонт, не следва да надвишава 21 лева без ДДС.Надвишаването на посочените стойности води до отстраняване на участника от процедурата.

II.2) Описание 1

Извършване на услуги по абонам-тно поддържане и ремонт на климатична техника и ОВК(отоплителни,вентилационни и климатични)инсталации в адм-та сграда на НАП Пловдив в град Стара Загора и гр.Казанлък. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

За гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1, за гр. Казанлък, ул. Александър Батенберг № 4.

Предметът на обществената поръчка по тази обособена позиция обхваща следните дейности: Абонаментно техническо поддържане на: ОВК (отоплителни, вентилационни и климатични) инсталации, съоръжения и климатизатори чрез извършването на всички дейности, определени в инструкциите на производителя на съоръженията и уредите, съобразно периода на експлоатация и функционалната им натовареност, като се осигури добро техническо състояние и безопасно и надеждно ползване на описаната техника в раздел ІІ –ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ с извършване на следните дейности: Подготвителни дейности за абонаментно техническо поддържане; Сервизни дейности по абонаментно техническо поддържане;Сервизни дейности по абон.техническо поддържане на прецизни климатици;Сервизни дейности по абон.техническо поддържане на касетъчни климатици; Аварийно техническо обслуж-не на климатичните съоръжения;2.Ремонт на климатичната и вентилационна техника; 3.Преместване на климатизатори.4. Други дейности, свързани с техническото поддържане.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
24600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Макс. допустимата стойност за тази позиция е 24600 лв.без ДДС, като общата цена без ДДС за абон-то технич-ко поддържане за целия срок на договора(24 мес.)не следва да надвишава сумата от 6600 лв.без ДДС. Предложената часова ставка за вложения труд при извършване на ремонт, не следва да надвишава 21 лева без ДДС.Надвишаването на посочените стойности води до отстраняване на участника от процедурата.

II.2) Описание 1

„Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Пловдив в град Пазарджик”. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7 и ул. Гурко № 6.

Предметът на обществената поръчка по тази обособена позиция обхваща следните дейности: Абонаментно техническо поддържане на: климатизатори чрез извършването на всички дейности, определени в инструкциите на производителя на съоръженията и уредите, съобразно периода на експлоатация и функционалната им натовареност, като се осигури добро техническо състояние и безопасно и надеждно ползване на описаната техника в раздел ІІ –ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ с извършване на следните дейности: Подготвителни дейности за абонаментно техническо поддържане; Сервизни дейности по абон.техническо поддържане;Сервизни дейности по абон.техническо поддържане на прецизни климатици;Сервизни дейности по абон.техническо поддържане на касетъчни климатици; Аварийно техническо обслуж-не на климатичните съоръжения;2.Ремонт на климатичната техника; 3.Преместване на климатизатори.4. Други дейности, свързани с техническото поддържане.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
13300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Макс. допустимата стойност за тази позиция е 13300 лв.без ДДС, като общата цена без ДДС за абон-то технич-ко поддържане за целия срок на договора(24 мес.)не следва да надвишава сумата от 8300 лв. без ДДС.Предложената часова ставка за вложения труд при извършване на ремонт, не следва да надвишава 21 лева без ДДС.Надвишаването на посочените стойности води до отстраняване на участника от процедурата.

II.2) Описание 1

„Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на климатична техника в административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Смолян”. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

гр. Смолян, бул. България № 12.

Предметът на обществената поръчка по тази обособена позиция обхваща следните дейности: Абонаментно техническо поддържане на климатизатори чрез извършването на всички дейности, определени в инструкциите на производителя на съоръженията и уредите, съобразно периода на експлоатация и функционалната им натовареност, като се осигури добро техническо състояние и безопасно и надеждно ползване на описаната техника в раздел ІІ –ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ с извършване на следните дейности: Подготвителни дейности за абонаментно техническо поддържане; Сервизни дейности по абонаментно техническо поддържане; Аварийно техническо обслужване на климатичните съоръжения; 2.Ремонт на климатичната техника; 3.Преместване на климатизатори. 4. Други дейности, свързани с техническото поддържане.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Макс. допустимата стойност за тази позиция е 1800 лв.без ДДС, като общата цена без ДДС за абон-то технич-ко поддържане за целия срок на договора(24 мес.)не следва да надвишава сумата от 900 лв.без ДДС.Предложената часова ставка за вложения труд при извършване на ремонт, не следва да надвишава 21 лева без ДДС.Надвишаването на посочените стойности води до отстраняване на участника от процедурата.

II.2) Описание 1

„Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на климатична техника в административните сгради на ТД на НАП Пловдив в град Хасково”. 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр. Хасково, пл. Атлантически № 2 и бул. България № 152.

Предметът на обществената поръчка по тази обособена позиция обхваща следните дейности: Абонаментно техническо поддържане на: климатизатори чрез извършването на всички дейности, определени в инструкциите на производителя на съоръженията и уредите, съобразно периода на експлоатация и функционалната им натовареност, като се осигури добро техническо състояние и безопасно и надеждно ползване на описаната техника в раздел ІІ –ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ с извършване на следните дейности: Подготвителни дейности за абонаментно техническо поддържане; Сервизни дейности по абонаментно техническо поддържане;Сервизни дейности по абонаментно техническо поддържане на прецизни климатици;Сервизни дейности по абон.техническо поддържане на касетъчни климатици; Аварийно техническо обслужване на климатичните съоръжения;2.Ремонт на климатичната техника; 3.Преместване на климатизатори.4. Други дейности, свързани с техническото поддържане.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
13000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Макс. допустимата стойност за тази позиция е 13000 лв.без ДДС, като общата цена без ДДС за абон-то технич-ко поддържане за целия срок на договора(24 мес.)не следва да надвишава сумата от 7000 лв. без ДДС.Предложената часова ставка за вложения труд при извършване на ремонт, не следва да надвишава 21 лева без ДДС.Надвишаването на посочените стойности води до отстраняване на участника от процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособени позиции № 1, № 2 и № 3:
Участникът да е правоспособен да извършва дейности, свързани с проверки за херметичност, монтаж, сервиз или поддръжка на стационарни хладилни и климатични системи, съдържащи флуорирани парникови газове, като следва да отговаря на изискванията на чл. 17б, ал. 1 (за участници, които са физически лица) или ал. 2 (за участници, които са юридически лица) от Закона за чистотата на атмосферния въздух за извършване на дейности, свързани с монтаж, сервиз или поддръжка на стационарни хладилни и климатични системи, съдържащи флуорирани парникови газове, при съответните условия на чл. 10 от Регламент (ЕС) № 517/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 16.04.2014 г. за флуорсъдържащите парникови газове и за отмяна на регламент (ЕО) № 842/2006.
Деклариране наличието на правоспособност, се извършва чрез представяне на информация за притежаван документ за извършване на дейности, свързани с проверки за херметичност, монтаж, сервиз или поддръжка на стационарни хладилни и климатични системи, съдържащи флуорирани парникови газове.
За доказване на наличието на правоспособност, в част ІV Критерии за подбор, раздел А: „Годност“, подраздел „Вписване в съответен професионален регистър“ от еЕЕДОП участниците следва да посочат уеб адрес и издателят на документа за правоспособност, в случай, че информацията е безплатно достъпна за органите от база данни в държава-членка на ЕС.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП във вр. с чл. 60, ал. 1 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Участникът, определен за изпълнител, (за позиции №1, №2, № 3) представя преди сключване на договора документът, чрез които се доказва съответствието му с поставения от възложителя критерий, съгласно чл. 67, ал. 6, във връзка с чл. 60, ал.1- документ за правоспособност на участника да извършва дейности, свързани с проверки за херметичност, монтаж, сервиз или поддръжка на стационарни хладилни и климатични системи, съдържащи флуорирани парникови газове.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

Не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За обособени позиции № 1, № 2 и № 3:
1. Участниците следва да разполагат с опит за изпълнение на поръчката: Декларирането наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на инф-я за списък на услуга, изпълнена през последните 3 години от датата на подаване на офертата в част ІV, раздел „В“, подраздел„За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ на еЕЕДОП. Инф-та следва да включва услуга, чието изпълнение е приключило в заложения период, съгласно указанията на възложителя, като се даде описание на извършените дейности предмет и обем, стойност, период на изпълнение(начална и крайна дата на периода, през който е предоставяна услугата), получател(на услугата),независимо дали е публичен или частен субект.
2.Участниците да разполагат с квалифициран персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката: Деклариране наличието на квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на инф-я за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на три имена, инф-я за придобитото от тях образование,образователно-квалификационна степен, професионална квалификация, номер,издател на документа,придобита правоспособност/квалификационна група. Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“,подраздел„Образователна и професионална квалификация“ на еЕЕДОП,като се посочи и уеб адрес и издателят на документа в случай, че инф-ята е безплатно достъпна за органите от база данни в д-ва-членка на ЕС.
За обособени позиции № 4, № 5 и № 6:
1.1.Участниците следва да разполагат с опит за изпълнение на поръчката: Декларирането наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на инф-я за списък на услуга, изпълнена през последните 3 години от датата на подаване на офертата в част ІV, раздел „В“, подраздел „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ на еЕЕДОП. Инф-та следва да включва услуга, чието изпълнение е приключило в заложения период, съгласно указанията на възложителя, като се даде описание на извършените дейности предмет и обем, стойност, период на изпълнение (посочва се начална и крайна дата на периода, през който е предоставяна услугата), получател (възложител на услугата), независимо дали е публичен или частен субект.
2.2.Участниците да разполагат с квалифициран персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката: Декларирането на съответствието с поставеното от възложителя изискване за квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на инф-я за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на три имена, информация за придобитото от тях образование, образователно-квалификационна степен, професионална квалификация, номер, издател на документа, придобита правоспособност/ квалификационна група). Инф-та се попълва в част ІV, раздел „В“, подраздел „Образователна и професионална квалификация“ на еЕЕДОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпъл-ите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на ФЛ и/или ЮЛ, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в договора за създаване на обединението.Ако участникът се позовава на капацитета на трети лица, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.


За обособени позиции № 1, № 2 и № 3:
1.Участникът да има изпълнена през последните 3 години до датата на подаване на офертата, услуга с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката (поддържане и/или ремонт на климатична техника и ОВК(отоплителни вентилационни и климатични инсталации). Под „услуга, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира: дейност по поддържане и/или ремонт на климатична техника и ОВК (отопл. вентил. и климатични инсталации), с общ брой на климатизаторите не по-малък от половината от количеството климатизатори за съответната обособена позиция. Под „изпълнена“ услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
2.Участниците да разполагат с квалифициран персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката: - Минимум 3 (три) квалифицирани лица, притежаващи валидни документи за правоспособност (сертификати) първа категория за извършване на проверки за херметичност на хладилни и климатични инсталации и термопомпи, съдържащи 3, 6 или повече кг. флуорирани парникови газове и дейности по извличане, монтаж, поддръжка или сервизно обслужване, издаден от Българската браншова камара по машиностроене на основание чл. 17 б, ал. 3 от Закона за чистотата на атмосферния въздух. ; Минимум 1 (едно) квалифицирано лице със специалност „Хладилна техника“, и минимум 3 (три) квалифицирани лица с валидни документи за правоспособност по заваряване на медни тръби, както и придобита минимум трета квалификационна група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, съгласно изискванията на Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V или съгласно изискванията на акт, уреждащ сходна материя в друга държава.
За обособени позиции № 4, № 5 и № 6:
1.1 Участниците следва да имат изпълнена през последните три години до датата на подаване на офертата изпълнена услуга с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката - поддържане и/или ремонт на климатична техника, с общ брой на климатизаторите не по-малък от половината от количеството климатизатори за съответната обособена позиция. Под „услуга, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира: дейност по поддържане и/или ремонт на климатична техника, с общ брой на климатизаторите не по-малък от половината от количеството климатизатори за съответната обособена позиция. Под „изпълнена“ услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
2.2 Участниците да разполагат с квалифициран персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва: Минимум 1 (едно) квалифицирано лице със специалност „Хладилна техника“, (с посочване на три имена, номер на диплома, издател на дипломата, придобита квалификация) и минимум 3 (три) квалифицирани лица с валидни документи за правоспособност по заваряване на медни тръби, както и придобита минимум трета квалификационна група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, съгласно изискванията на Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V или съгласно изискванията на акт, уреждащ сходна материя в друга държава.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП във вр. с чл. 64, ал. 1,т.2,т.6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният за изпълнител по съответната обособена позиция участник, представя при подписването на съотвения договор гаранция, обезпечаваща изпълнението в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на договора без включен ДДС по съответната обособена позиция. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена наведнъж, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проектите на договори - за съответната обособена позиция, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Срок на изпълнение на договорите - 24 месеца, считано от 30.10.2018 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване, или от сключването му, ако предходния договор със същия предмет е изтекъл.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/05/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната срада на ТД на НАП Пловдив, в гр. Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.10, стая 1010

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП способи, както и на предвидените в чл. 107 от ЗОП основания.
Критерият за определяне на икономически най-изгодната оферта е валиден за всички обособени позиции, като икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерия „най-ниска цена”, с показатели и тяхната тежест, както следва:
1. Показателите, които ще формират общата комплексна оценка на ценовите предложения, са:
1.1. Най-ниска предложена обща цена без ДДС за абонаментно техническо поддържане – тежест 42 %;
1.2. Най-ниска обща стойност на единичните цени на резервните части и консумативи без ДДС, съгласно таблица 3 – тежест 35 %;
1.3. Най-ниска часова ставка без ДДС (лв. за един човеко час) за вложения труд при извършване на ремонт тежест 22 %;
1.4. Най-ниска предложена цена без ДДС за еднократно преместване на 1 (един) брой климатизатор – тежест 1 %.
Методиката за определяне на общата комплексна оценка е посочена в документацията за участие - Приложение № 3.
ЕЕДОП се представя по електронен път на заинтересованите участници под формата на генерирани файлове (espd-request) с останалата документация за поръчката , във формат XML(подходящ за компютърна обработка) и PDF (подходящ за преглед). Системата за еЕЕДОП може да се достъпи чрез Портала за обществени поръчки, секция РОП и е-услуги/ Електронни услуги на Европейската комисия, както и директно на адрес: https://ec.europa.eu/tools/espd.
Участниците зареждат в системата предоставения от възложителя XML файл, попълват необходимите данни и го изтеглят и запазват (espd-response) в XML и PDF формат, след което PDF формат на завършения ЕЕДОП следва да се подпише с електронен подпис от съответните лица. ЕЕДОП се представя по електронен път, чрез:
- Прилагането му на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. При предоставянето му към документите за участие, с електронен подпис следва да бъде подписана версията в PDF формат; или
- Чрез осигурен достъп по електронен път до изготвения и подписан електронно ЕЕДОП. В този случай документът следва да е снабден с т.нар. времеви печат, който да удостоверява, че ЕЕДОП е подписан и качен на интернет адреса, към който се препраща, преди крайния срок за получаване на офертите.
Форматът, в който се предоставя документът, не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
Предвид поставянето на различни критерии за подбор за обособените позиции, електронния ЕЕДОП се представя отделно за всяка една обособена позиция, за която участникът оферира, като за позиции № 1, № 2 и № 3 следва да се ползва еЕЕДОП, с наименование на файла "espd-request123.xml", а за позиции № 4, № 5 и № 6 следва да се ползва еЕЕДОП, с наименование на файла "espd-request456.xml".
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Официален вестник на ЕС ( или от датата на публикуване на обявлението в РОП, в случай, че обявлението бъде публикувано в ОВ на ЕС в неработен за възложителя ден).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва