Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
ВтрК-186-4 15/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
15/03/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
Н. Няголова +359 52360426
n.nyagolova@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3558
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на касети с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП“
30125100      
Доставки

Предмета на обществената поръчка включва доставка на касети с тонер за нуждите на сектор„Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности”към Главна дирекция„Фискален контрол” при ЦУ на НАП,след предварителна писмена заявка на възложителя по факс или ел.поща, направена от определения координатор по изпълнение на договора. Предлаганите от участника касети с тонер,включени в предмета на настоящата обществена поръчка,които ще бъдат доставяни през цялото времетраене на договора, следва да бъдат оригинални,фабрично нови и нерециклирани.Под „оригинални”консумативи се разбира такива,които са фабрично нови,неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица,и при използването,на които се запазва гаранцията на техниката,предоставена от производителя.Продуктовият номер на оферирания консуматив следва да отговаря на комбинацията на букви и цифри на съответния продуктов номер,посочен в "Техн.спицификация"
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна

Предмета на обществената поръчка включва доставка на касети с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, Дирекция „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП, след предварителна писмена заявка на възложителя по факс или електронна поща, направена от определения координатор по изпълнение на договора, съдържаща вид, характеристика и количества от артикула, цена и място на доставка. Предлаганите от участника касети с тонер, включени в предмета на настоящата обществена поръчка, които ще бъдат доставяни през цялото времетраене на договора, следва да бъдат оригинални, фабрично нови и нерециклирани. Под „оригинални” консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица, и при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя. Продуктовият номер на оферирания консуматив следва да отговаря на комбинацията на букви и цифри на съответния продуктов номер,посочен в "Техническа спецификация",неразделна част от документацията за участие.
Предметът на поръчката попада в обхвата на поръчките, които се получават чрез Централния орган за покупки за нуждите на органите на изпълнителната власт, съгласно ПМС № 385/30.12.2015г. – чл. 3, т. 1,, б. „в“, изм. и доп. с ПМС № 101 от 26.04.2016г. Към настоящия момент има сключени договори във връзка със сключени Рамкови споразумения за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“. Настоящата обществена поръчка следва да бъде реализирана, тъй като касетите с тонер за нуждите на сектор „Оперативни дейности” Варна, отдел „Оперативни дейности” към Главна дирекция „Фискален контрол” при ЦУ на НАП, не попадат в обхвата на действащите рамкови споразумения на ЦОП, поради факта, че печатащите устройства са придобити след срока за подаване на заявки от НАП към ЦОП, т. е. към момента на подаване на заявки необходимостта не е била налична.
Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер до 10000.00 лв. без ДДС. Участник, предложил обща стойност за доставка на касети с тонер посочени от Възложителя, по-висока от максимално допустимата в размер на 10000 лв. (десет хиляди лева) без ДДС, се отстранява от процедурата на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ от ЗОП.
Всяка доставка трябва да бъде осъществена след предварителна писмена заявка от координатора по изпълнение на договора от страна на Възложителя, съдържаща вид, характеристикя и количеството на касетите с тонер, подадена на посочен от изпълнителя факс или електронна поща в срок до 3 /три/ работни дни, считано от датата на получаването й при Изпълнителя.
Срок за изпълнение на поръчката - 12 /дванадесет/ месеца, с начало на изпълнение 12.09.2018г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в рамките на този срок, в размер на 10 000 лв. /десет хиляди лева/ без ДДС, съответно 12 000 лв. /дванадесет хиляди лева/ с ДДС, или до предсрочното му прекратяване, в случай на сключване на рамково споразумение от ЦОП, включващо в предмета съответните печатащи устройства. В рамките на максимално допустимата стойност на поръчката – 10 000 лв. без ДДС, възложителят има право да заявява повече или по-малко от прогнозния брой на артикула. Обявените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя. Възложителят не дължи неустойки, в случай, че не усвои в пълен размер максимално допустимата стойност по договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В рамките на максимално допустимата стойност на поръчката-10000 лв. без ДДС,Възложителят има право да заявява повече или по-малко от прогнозния брой на артикула.Обявените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя. Възложителят не дължи неустойки,в случай, че не усвои в пълен размер максимално допустимата стойност по договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да имат изпълнени доставки с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните три години до датата на подаване на офертата, и да посочи стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка възложителят приема изпълнението на дейности по извършване на доставка на касети с тонер за копирни и печатащи машини.
Забележка: „Изпълнена“ е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
За доказване на съответствието по т.1, в част IV, раздел В „Технически и професионални способности“ на Единния европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/, участниците следва да посочат информация за доставките, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Информацията следва да съдържа доставки, чието изпълнение е приключило в заложения период. Информацията следва да съдържа подробно описание с посочване на стойностите, период на изпълнение /начална и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на доставките, независимо дали са публични или частни субекти/, доказателство/№, дата на референция/препоръка.
2. Участникът да има въведена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015/, чиито обхват включва дейности по доставка на тонери за копирни и печатащи машини.
За доказване на съответствието по т.2, в част IV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на ЕЕДОП, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акретитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015. Участниците следва да посочат органа или службата, издаващи документа.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67,ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за подбор, съгласно чл.
67, ал.6 от ЗОП.
При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица.


по т.1. Участникът следва да има изпълнени минимум 3 /три/ доставки с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, за извършване на дейности по доставка на касети с тонер през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертата.
по т.2.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015, или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Ако съответната информация е на разположение в електронен формат се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение е дадено в т.10 "Изисквания към изпълнението на поръчката" към "Описание на предмета на поръчката", към утвърдената документация.При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3 % от максимално допустимата стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условия и начин на плащане:Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30/тридесет/календарни дни от получаване в ТД на НАП Варна издадени от изпълнителя фактура и приемателно-предавателен протокол за всяка направена доставка по конкретна писмена заявка. Всички дейности по изпълнението на предмета на поръчката се извършват по писмена заявка на възложителя, направена от координатора по изпълнението на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/04/2018 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

гр. Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, зала 203

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителя ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54,ал.1 от ЗОП и тези по чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и Правилника за неговото прилагане/ППЗМИП/ способи, включително когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл.3, ал.5 от ППЗМИП, както и на посочените в чл.107 от ЗОП основания. Информацията относно липсата или наличието на обстоятелствата по т.1 се попълват в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г; Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т.45 от ДР на ЗОП; участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката,по-висока от максимално допустимата стойност на поръчката, която е 10000 лв. без ДДС. Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с посочената максимално допустима стойност; участник който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката,което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация.
2.Място на изпълнение на поръчката: гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк” № 128.
3.Срок за изпълнение на поръчката:12 /дванадесет/ месеца, с начало на изпълнение 12.09.2018г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в рамките на този срок, в размер на 10 000 лв. /десет хиляди лева/ без ДДС, съответно 12 000 лв. /дванадесет хиляди лева/ с ДДС, или до предсрочното му прекратяване, в случай на сключване на рамково споразумение от ЦОП, включващо в предмета съответните печатащи устройства.
4.Към "Техническото предложение", участникът следва да представи: 4.1.Оторизационно писмо/ или еквивалентен документ/ от производителя на печатащата техника или негов представител за Република България, че е оторизиран от производителя на техниката да продава оригинални консумативи за техниката,посочена в техническата спецификация на настоящата обществена поръчка. 4.2. Оторизационно писмо/или еквивалентен документ/от производителя на печатащата техника или негов представител за Република България доказващ, че представената мостра (касета с тонер) е оригинална, нерециклирана и е произведена от производителя на съответната марка печатаща техника. Към техническото си предложение всеки участник представя образец/мостра за артикула, описан в техническата спецификация. За представената от участника мостра следва да бъде съставен опис, който се прилага към техническото предложение.
5. НАП предоставя пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg/, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението на поръчката в ОВ на ЕС/или от датата на публикуване на обявлението в РОП, в случай, че обявлението бъде публикувано в ОВ на ЕС в неработен за възложителя ден/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително и за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва