Деловодна информация
997
K-117-1 12/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
12/02/2018 (дд/мм/гггг)
997-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Шабла 000852957
ул. Равно поле № 35
Шабла BG332 9680 България
Цветелин Йорданов, Петър Атанасов +359 57435037
stz@ob-shabla.org +359 57434204

Интернет адрес/и

http://www.shabla.bg

http://www.info-m.eu/shabla/?cat=98


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.info-m.eu/shabla/?cat=98
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строителство на обект „Спортен комплекс „Шабла“ – реконструкция на многофункционална спортна зала
45200000      
Строителство

Настоящата процедура има за цел избор на изпълнител на СМР за реконструкция на „Спортен комплекс „Шабла“ – многофункционална спортна зала“. Сградата на спортната зала е построена през периода 1980 – 1985 г. по проект изготвен от проектантска организация. Разположена е в УПИ І в кв. 48, по плана на ЦГЧ на гр. Шабла, ПИ 83017.503.3277 по КК на Шабла и е публична общинска собственост, АПОС № 1339/10.11.2014 г. Съгласно проекта и първоначалния замисъл сградата е предвидено да се отоплява с инсталация с централно топлоподаване на гореща вода и индивидуални отоплители за всяко помещение. Изградената отоплителна инсталация е компрометирана, не функционира и не може да се прецени надеждността на съществуващите отоплители. В сутерена е монтирано съоръжение от типа “Хемус-6” за обработка и подготовка на въздуха. В залата са монтирани на 3 клона нагнетателни решетки в пространството на металната конструкция на покрива, а смукателните решетки са под седалките на трибуните.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
998044.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Обществената поръчка ще се изпълнява на територията на Република България, гр. Шабла, УПИ І в кв. 48, по плана на ЦГЧ на гр. Шабла, ПИ 83017.503.3277 по КК на Шабла.

Строежът, предмет на настоящата поръчка е определен за III категория, б. „в“, съгласно чл. 6, ал. 3 от Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи - сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ над 5000 кв. м или с капацитет от 200 до 1000 места включително за посетители, съгласно номенклатурата по приложение № 2 от наредбата. За целите на извършване на СМР е изготвена техническа документация по части:
1) Архитектурна (Приложение № 1 към Техническите спецификации);
2) Конструкции (Приложение № 2 към Техническите спецификации);
3) Електроинсталации (силнотокова и слаботокова: видеонаблюдение и озвучаване) (Приложение № 3 към Техническите спецификации);
4) ВиК инсталации (Приложение № 4 към Техническите спецификации);
5) ОВК инсталации (Приложение № 5 към Техническите спецификации);
6) Енергийна ефективност (Приложение № 6 към Техническите спецификации);
7) Пожарна безопасност (Приложение № 7 към Техническите спецификации);
8) ПУСО (Приложение № 8 към Техническите спецификации);
9) ПБЗ (Приложение № 9 към Техническите спецификации);
10) Геодезия и вертикална планировка (Приложение № 10 към Техническите спецификации); и
11) Количествени сметки (Приложение № 11 към Техническите спецификации).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
998044.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № 16.5.2.063 “Безгранично здраве чрез спорт и сътрудничество – обединени в битката срещу заболяванията“, Договор № 47404/03.04.2017 г. по Програма ИНТЕРРЕГ V-A Румъния-България 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от първа група, трета категория, съгласно чл. 5 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) или за по-висока категория строежи от същите групи, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
За доказване съответствието с това изискване, участникът попълва (декларира, с отбелязване на отговор „ДА“) Раздел ?: „Общо указание за всички критерии за подбор, част IV „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнител, който ще извършва отделни части или видове строително-монтажни работи (СМР), то този подизпълнител също трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за съответните работи, които ще изпълнява. Когато участникът е обединение, това изискване се отнася и до членовете на обединението, които са пряко ангажирани с изпълнение на СМР съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат застраховка "Професионална отговорност" с покритие, произтичащо от нормативен акт по смисъла на чл. 61, ал. 1, т. 2 от ЗОП.

Участниците трябва да разполагат с валидна застраховка „професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от Закона за устройство на територията, с минимална застрахователна сума в размер на 200 000 (двеста хиляди) лв. за трета категория строеж, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За доказване съответствието с това изискване, участникът попълва (декларира, с отбелязване на отговор „ДА“) Раздел ?: „Общо указание за всички критерии за подбор, част IV „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на заявлението или на офертата.
Участниците следва да прилагат системи или стандарти за управление на качеството и опазване на околната среда.


През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът, самостоятелно или съвместно (като подизпълнител или член на обединение), трябва да е изпълнил успешно строителство на обект/-и, с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката.
За „строителство идентично или сходно с предмета на поръчката“ възложителят ще приема изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на обществени и/или жилищни сгради.
За доказване съответствието с това изискване, участникът попълва (декларира, с отбелязване на отговор „ДА“) Раздел ?: „Общо указание за всички критерии за подбор, част IV „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Участниците следва да прилагат системи или стандарти за управление на качеството и опазване на околната среда:
1) система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001 или еквивалент (или да представи доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството), в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, за дейности в областта на строителството;
2) система за опазване на околната среда БДС EN ISO 14001 или еквивалент (или да представи доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на опазването на околната среда), в съответствие с чл. 64, ал. 4 от ЗОП, за дейности в областта на строителството.
За доказване съответствието с това изискване, участникът попълва (декларира, с отбелязване на отговор „ДА“) Раздел ?: „Общо указание за всички критерии за подбор, част IV „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Обхватът на работа по изграждане на обекта включва минимум, но не се ограничава, в следните задължения на изпълнителя по настоящата обществена поръчка: 1) подготовка на строителната площадка; 2) доставка на суровини и материали, осигуряване на механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството; 3) изпълнение на строително-монтажни работи в съответствие с одобрената техническа документация и настоящите технически спецификации; 4)въвеждане в експлоатация, изготвяне и предаване на пълна екзекутивна документация на обекта; 5) отстраняване на дефекти през гаранционните срокове съобразно нормативната уредба; 6) изпълнение на административните изисквания към дейността на изпълнителя съгласно приложимата нормативна уредба, техническите спецификации и договора за изпълнение на СМР.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/03/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Шабла, ул. Равно поле № 35

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответното пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Срокът за изпълнение на строително монтажните работи е не по-кратък от 4 (четири) месеца и не по-дълъг от 6 ( шест) месеца. Участниците следва да предложат конкретна продължителност на срока за изпълнение, в месеци, в техническите си предложения, в рамките на така определения от Възложителя интервал от време.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Двадесет на сто от сумата на гаранцията обезпечава периода на гаранционна поддръжка.
В случай, че изпълнителят желае да получи авансово плащане, той трябва да представи гаранция, която обезпечава целия размер на авансово предоставените средства - 25 % (двадесет и пет на сто) от стойността на договора с вкл. ДДС

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва