Деловодна информация
00530
Е-12-00-22 09/01/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Е. Лазарова +359 298593155
e.lazarova@nra.bg +359 298593139

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3496
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/”
50334130      
Услуги

Предметът на поръчката е „Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/” и включва:
1.1. Дейности, включени в поддръжката на телефонните централи: профилактика – извършва се по местонахождението на техниката; услуги по програмиране и препрограмиране както на телефонни централи, така и на таксуване и лимитиране на разговорите; пускане на нови телефонни постове и преместване на съществуващи такива по изградена структурна кабелна система; услуги, свързани с поддръжка на кабелната инсталация - ранжиране на абонат, прозвъняване на абонат и др.; влагане на материали при дейности, свързани с поддръжката – телефонен кабел, Y-конектори, RJ и др.;
1.2. Ремонт на телефонните централи и апарати: отстраняване на повреди, възникнали в телефонната централа или нейните компоненти (захранване, платки и др.); ремонт на телефонни апарати;
1.3 Влагане на резервни части при ремонт на телефонните централи и телефонни апарати.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
38950      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50334130      
50334140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

административните сгради на НАП, в които са монтирани телефонните централи, предмет на поръчката

1.Предметът на поръчката е „Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/” и включва:
1.1. Дейности, включени в поддръжката на телефонните централи: профилактика – извършва се по местонахождението на техниката; услуги по програмиране и препрограмиране както на телефонни централи, така и на таксуване и лимитиране на разговорите; пускане на нови телефонни постове и преместване на съществуващи такива по изградена структурна кабелна система; услуги, свързани с поддръжка на кабелната инсталация - ранжиране на абонат, прозвъняване на абонат, удължаване на кабел, полагане на кабел, подмяна на розетка и др.; влагане на материали при дейности, свързани с поддръжката – телефонен кабел, Y-конектори, RJ и др.;
1.2. Ремонт на телефонните централи и апарати: отстраняване на повреди, възникнали в телефонната централа или нейните компоненти (захранване, платки, модули, портове и др.); ремонт на телефонни апарати;
1.3 Влагане на резервни части при ремонт на телефонните централи и телефонни апарати.
2. Максимално допустимата стойност на поръчката без включени опции за целия срок на договора е 33 950 лв. без ДДС, от които:
- за ЦУ на НАП - 23 750 лв. без ДДС;
- за ТД на НАП ГДО – 6 000 лв. без ДДС;
- за УЦ на НАП Боровец – 3 000 лв. без ДДС;
- за УЦ на НАП Банкя – 1 200 лв. без ДДС.
Обхватът на поръчката е подробно разписан в документ "Технически спецификации на поръчката", неразделна част от документацията за поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
38950      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В срока на предоставяне на услугата, възложителят може да реализира допълнителни услуги, свързани с предмета на поръчката, а именно: 1. да извърши промяна на местоположението на телефонните централи, предмет на поръчката, поради съществена промяна в обстоятелствата, по причини, които той не е могъл да предвиди или предотврати; и/или 2. да извърши замяна на някоя от включените в настоящата поръчка телефонни централи с друга от подобен вид, в случай че възложителят разполага с такава. Стойността, която възложителят планира за възлагане на допълнителни услуги, е прогнозно 5 000 лв. без ДДС. Активирането на допълнителни услуги става след заявка, подадена чрез главния координатор за възложителя. При прилагането на предвидените по-горе опции между възложителя и изпълнителя се сключва допълнително споразумение към договора на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката 24 месеца или до достигане на максимално допустимата стойност на поръчката в рамките на този срок.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Декларирането наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на списък на услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата. Списъкът следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период. В списъка следва да бъде посочено: описание на извършените дейности, в това число посочване и на броя на абонатите на обслужваните телефонни централи; стойност; период на изпълнение (посочва се начална и крайна дата на периода, през който е предоставяна услугата); възложител (получател на услугата), независимо дали е публичен или частен субект.
Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, раздел „В“, т. 1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. За доказване на минималното изискване, участникът следва да представи списък на квалифицираните специалисти, които ще участват в изпълнението на поръчката. Списъкът трябва да съдържа следните данни:
- имената и квалификацията на лицата, които ще изпълняват поръчката;
- номер, валидност и от кого е издаден сертификат или еквивалентен документ за успешно преминат курс;
- моделът на телефонната централа, за която е придобита квалификацията.
Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, раздел „В“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Минимално изискване: Участниците следва да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата услуги с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Под „сходен“ предмет се има предвид: услуги за поддръжка и ремонт на учрежденски телефонни централи за минимум 600 абоната.
2. Минимално изискване: Участникът следва да разполага с най-малко 2-ма квалифицирани специалисти, които ще извършват дейностите по изпълнение на поръчката. Същите трябва да притежават валидни сертификати или еквивалентни документи за сервизиране на телефонните централи, включени в предмета на настоящата обществена поръчка, които следва да бъдат издадени от производителя на техниката. Квалификацията на посочения минимален брой специалисти трябва да отговаря в съвкупност на моделите телефонни централи, включени в поръчката.
Посочен е минималния брой специалисти, които възложителят счита, че ще е необходим за изпълнение на поръчката. Всеки участник може по своя преценка да предложи и по-голям брой специалисти.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора копия от документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за подбор съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, включваща максимално допустимата стойност и посочената от възложителя стойност на опциите.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/02/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Критерият за определяне на икономически най-изгодната оферта е „най-ниска цена“, при следните показатели и относителна тежест: П1 - Часова ставка за вложен труд при профилактика и поддръжка на телефонните централи, включени в предмета на поръчката, с тежест 40 т.; П2 - Часова ставка за вложен труд при ремонт на телефонни централи и апарати, включени в предмета на поръчката, с тежест 40 т.; П3 - Обща цена на резервните части на телефонните централи и апарати (съгласно приложената спецификация на оборудването и резервните части), с тежест 20 т.
2. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
3. Условия и начин на плащане:
Плащането се извършва от съответната структура на НАП по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура от изпълнителя и обобщен протокол, в който са описани всички сервизни листа за извършените дейности, вложените резервни части и труд (брой човеко-часа). В случай че при ремонт са вложени резервни части, извън посочените в ценовото предложение на изпълнителя, се прилага и заверено копие на фактурата за закупуването им. Фактурата се издава на съответната структура на НАП, подписва се от определените от възложителя координатори и се представя в счетоводството на структурното звено. Координаторите в ТД на НАП и УЦ на НАП изпращат на главния координатор по имейл информация за стойността на фактурата в тридневен срок от получаването й.
4. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва