Деловодна информация
00530
Е-12-00-656#1 12/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
12/12/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0118 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
В. Нинов +359 298593670
v.ninov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3470
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на с-ма за електронен обмен на социалноосигур. информация в НАП в рамките на проект №2016-BG-IA-0031 „Осигуряване на електронен обмен на социалноосигур. информация между България и ЕС"
48000000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка обхваща изпълнението на:
1. Анализ на данните и изискванията.
2. Изготвяне на системен проект.
3. Инсталиране на национална точка за достъп (AP) и информационна система RINA.
4. Разработване на Системата.
5. Тестване на Системата.
6. Внедряване на Системата.
7. Обучение на служители на възложителя за работа със Системата.
8. Гаранционна поддръжка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
200177.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административните сгради на Централно управление на НАП - гр. София, бул. „Княз Дондуков” №52 и/или ул. „Врабча“ №23

Предметът на обществената поръчка обхваща изпълнението на: 1. Анализ на данните и изискванията. 2. Изготвяне на системен проект. 3. Инсталиране на национална точка за достъп (AP) и информационна система RINA. 4. Разработване. 5. Тестване. 6. Внедряване. 7. Обучение на до 55 служители на възложителя. 8. Гаранционна поддръжка за период от 24 месеца.
Общата цел, която следва да се постигне в резултат от изпълнението на поръчката е изграждане на електронен обмен на социално осигурителна информация между България и страните от ЕС съгласно изискванията на Регламенти (ЕК) 883/2004 и 987/2009 за осигуряване на електронен обмен на социално осигурителна информация между националните точки за достъп на България и точките за достъп до социално осигурителна информация на страните от ЕС.
Постигането на общата цел ще бъде реализирано чрез следните специфични цели, съответстващи на планираните по проекта дейности: Преход към ефективен обмен на електронни данни и постепенно заместване на процедурите на хартия при обмена на социално осигурителна информация между националните точки за достъп чрез допълнително развиване на националните системи и разработка на хоризонтални модули за обмен на данни; Значително увеличение на ефикасността на координацията в областта на социалната сигурност между България и ЕС чрез внедряване на информационна система Reference Implementation of National Application (RINA).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200177.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Споразумение за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по механизъм за свързване на Европа (МСЕ) сектор телекомуникации, номер на споразумението: INEA/CEF/ICT/A2016/1171568.

Максималната стойност за изп. на поръчката е 200 177,57 лв. без ДДС, съответно 240 213,08 лв. с вкл. ДДС. Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, по реда и при условията, указани в раздел VI.3.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Деклар. налич. на изиск. от възлож-ля техн. оборуд. за изп. на п-ката се изв. чрез представ. на инф-ция за техн. оборудване: опис. на същото, в което се посочва номер на стац. тел. линия; валид. адрес на ел. поща на всяко от лицата, вкл. в екипа за изп.; номер на моб. тел. линии, ползв. от лицата, вкл. в екипа за изп.; опис. на налич. инфраструктура, позволяваща конфигурирането на среда за разраб. и тест. на интерфейсите и справоч. част.
Инф-цията се попъл. в част ІV, раздел „В“, т.9 на ЕЕДОП.
Възлож-лят може по всяко време да изиска от участниците представ. на документи, чрез които се док. посоч. в ЕЕДОП инф-ция, съгл. чл.67, ал.5 ЗОП във вр. чл.64, ал.1, т.9 ЗОП, когато това е необх. за закон. провеж. на процедурата.
2. Деклар. налич. на изиск. от възлож-ля опит за изп. на п-ката се изв. чрез представ. на инф-ция за услугите, с предмет и обем, идент. или сходни с предмета на настоящата общ. п-чка, изпъл. през посл. 3 г. до датата на подаване на офертата, съгл. чл.63, ал.1, т.1, б „б“ ЗОП. Инф-цията сл, да съдържа описание на извърш. дейности (разработка, инсталации, гаранц. поддръжка и т.н.), използв. технологии, посочени външните информационни системи, с които е осъществен обмен на инф-ция чрез интерфейси във вид на услуги; стойност; датата, на която е започнало и е приключ. изпълнението и получателите на услугите, независимо дали са публ. или частни субекти.
Инф-цията се попъл. в част ІV, раздел „В“, т.1б на ЕЕДОП.
Възлож-лят може по всяко време да изиска от участниците представ. на документи, чрез които се док. посоч. в ЕЕДОП инф-ция, съгл. чл.67, ал.5 във вр. чл.64, ал.1, т.2 ЗОП, когато това е необх. за закон. провеж. на процедурата.
3. Деклар. съотв. с изиск. от възлож-ля стандарт за управ. сигурн. на инф-цията или прилагането на еквив. мерки за осигур. на сигурн. на инф-цията се изв. чрез представ. на инф-ция за притеж. на валиден към датата на подав. на офертата сертификат, по версия на стандарта, валидна към датата на сертификация, издаден от независ. лице, акредит. по съотв. серия европ. стандарти от ИА „Бълг. служба за акредитация“ или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостран. споразум. за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съотв. област или да отг. на изискванията за признаване, съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или инф-ция за екв. сертификат, издаден от орган, установен в др. държава членка, или ако прилагат екв. мерки за управ. сигурн. на инф-цията – инф-ция за док-вата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт ISO/IEC 27001 или БДС ISO/IEC 27001.
Инф-цията се попъл. в част ІV, раздел „Г“ на ЕЕДОП.
Възлож-лят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се док. посоч. в ЕЕДОП инф-ция, съгл. чл.64, ал.3 ЗОП, когато това е необх. за закон. провеж. на процедурата.
4. Деклар. налич. на изиск. от възлож-ля персонал с необх. квалиф. и опит за изпъл. на п-ката се изв. чрез представ. на инф-ция за лицата, които ще отгов. за изп. на п-ката, с посоч. на имената на лицата, функцията, която ще изпъл., инф-ция за придобит. от тях обр-ние, образов.-квалиф. степен, проф.квалиф. (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, издател на съотв. документ), описание на придобития опит в съотв. изискуема от възлож-ля област (вкл. на какви позиции е придобит и в какви периоди).
Инф-цията се попъл. в част ІV, раздел „В“, т. 6, б. „а“ на ЕЕДОП.
Възлож-лят може по всяко време да изиска от участниците представ. на документите, чрез които се док. посоч. в ЕЕДОП инф-ция, съгл. чл.67, ал.5 във вр. чл 64, ал.1, т.6 ЗОП, когато това е необх. за закон. провеж. на процедурата.
Участникът, опр. за изпълнител, представя преди сключ. на д-ра документите, чрез които се доказва съответ. му с поставените от възлож-ля критерии за техн. и проф. способности, съгл. чл.67, ал.6 вр. чл 64, ал.1, т.2, т.6, т.9 и ал. 3 ЗОП.


1.Уч-ците сл. да разпол. с техн. оборуд. за изп. на п-ката, както сл.:Уч-ците сл. да разпол. със стац. тел. връзка с поне 1 тел. линия,имейл и моб. връзка с лицата,вкл. в екипа за изп.,както и да имат възмож. за изгражд. на инфраструк.,позволяваща им да конфигур. среда за разраб. и тест.,така че да е възм. да се реализират интерфейсите и справоч. част и да се наблюдава поведението на с-мата при симул. на реалните условия на експлоат.Необх. е средата за разраб. на уч-ка да бъде конфигур. на място на изп. на п-та след сключ. на д-ра.
2.Уч-ците тр. да са изпъл. през посл. 3 г. от дат. на подав. на офертата, услуги с предмет и обем, идент. или сходни с тези на настоящ. п-ка. Като „сходни“ с пред. и обема на настоящ. п-ка,се разбират дейности по инстал. и тест.,внедряв. в експлоатац.,поддръж. и разраб. или поддръж. и надграж. на прилож. софтуер, вкл. обмен на инф-ция м/у информац. с-ми чрез разраб. и внедряв. на интерфейси във вид на услуги,на обща ст-ст не по-малко от 200000лв. без ДДС.„Изпълнена“ е тази услуга, чието изп. е приключ. в рамките на залож. от въз-ля период, незав. от датата на възлаг. й.
3.Уч-ците да прилагат с-ма за управ. на сигурн. на инф-цията по станд. ISO/IEC 27001 или БДС ISO/IEC 27001 или екв. или да прил. екв. мерки за осиг. сигурн.на инф-цията.
4.Уч-ците тр. да разпол. с персонал с опред. проф. компет. за изп. на п-ката,както сл.: Уч-кът сл. да разпол. с екип за изп. на п-ката, вкл. мин. 7 експерти.За целите на дейностите по внедр.,поддръж. и изграж. на интерфейси,лицата, вкл. в с-ва на екипа на изпълнителя от т. 4.1. до т. 4.5. по-долу,тр. да притеж. посоч. по-долу или по–вис. квалиф. и проф. опит:
4.1.Ръководител екип–мин. 1 експерт, притеж.:
-Висше образов.,мин. образ. степен “магистър” или екв. в обл. (или екв.) на „Прир. науки,м-ка и инф-ка” или „Техн. науки и техн. професии (комбин. програми)” или „Обществ.,стопански или правни науки“;
-Мин. 5г. опит в управ. на софт. проекти;
-Практ. опит във вс. етапи от жиз. цикъл (life cicle) за разраб. и внедр. на софтуер;
-Практ. опит с разл. методики и рамки за изп. на софт. проект (Agile, Waterfall, и т.н.).
4.2. Бизнес аналитици–мин. 2 експерти,притеж.:
- Висше образов.,мин. образов. степен “бакалавър” или екв. в обл. (или екв.) на „Прир. науки,м-ка и инф-ка” или „Техн. науки и техн. професии (комбин. програми)” или „Обществ.,стопански или правни науки“;
-Мин. 5г. опит в проекти за разраб. на софтуер;
-Мин. 2г. опит с бизнес моделиране, анализ и дизайн на софт. решения;
-Практ. опит в дефинир. на функцион. и нефункцион. изисквания, при разраб. на софт. проект.
4.3.Програмисти–мин. 2 експерти,притеж.:
-Висше образов.,мин. образов. степен “бакалавър” или екв. в обл. (или екв.) на „Прир. науки,м-ка и инф-ка” или „Техн. науки и техн. професии (комбин. програми)”, или притеж. на валид. актуален сер-кат Sun Certified Java, Java SE и Java EЕ;
-Мин. 3г. опит в проекти при разраб. на софт. решения;
-Практ. опит с технологиите,изп. за разраб. на софтуер (SQL, XML, Java, .NET, JavaScript, PLSQL и др.);
-Практ. опит с релац. бази данни.
4.4.Програмист тестер–QA–мин. 1 експерт,притеж.:
-Висше образов.,мин. образов. степен “бакалавър” или екв. в обл. (или екв.) на „Прир. науки,м-ка и инф-ка” или „Техн. науки и техн. професии (комбин. програми)”;
-Познав. на инструментите, концепциите и методологиите на QA;
-Мин. 3г. практ. опит при:проверка на качеството и одита;прилаг. на програмите за корективни действия;създав. и прилаг. на скрипт. за тестване,които ще удостоверят бизнес изискванията спрямо предложеното софт. решение.
-Практ. опит с релац. бази данни.
4.5.Администратор на прилож. сървър Oracle Web Logic–мин. 1 експерт,притеж.:
-Висше образов.,мин. образов. степен “бакалавър” или екв. в обл. (или екв.) на „Прир. науки,м-ка и инф-ка“ или „Техн. науки и техн. професии (комбин. програми)” или притеж.на сер-кат Oracle Certified Associate - Oracle WebLogic Server 10g System Administrator или по-вис. вер-я;
Продълж. в разд. VІ.3 "Доп. инф-ция"
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на обществената поръчка, нераздална част от документацията.
Определеният за изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена на части, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/01/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продълж. от разд. ІІІ.1.3 "Изисквано мин. ниво":
-Мин. 2г. опит в обл. на инстал., администр., конфигур., поддръж. и инстал. на приложения на Oracle WebLogic Server, LoadBalanser – Appache , TrafficDirector.
4.6.Други експерти:
По преценка на уч-ка могат да бъдат предлож. по-голям бр. експерти, за които не е задълж. да покриват мин. изисквания за съотв. категор. специалисти.Ако уч-кът прецени, че за изп. на дейностите в обхвата на п-ката са необх. и др. лица, то той сл. да ги посочи в инф-цията за експертите, като при участието им в изп. на п-ката не се дължат допъл. средства. За допъл. лица се посочва ролята и компетент. им при изп. на дейностите, вкл. в предмета на п-та.
Въз-лят ще отстран. от участие уч-ник, за когото са налице освен осн. по чл. 54, ал. 1 ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 ЗОП, както и когато се установи, че уч-кът е дружество, рег. в юрисд. с преференц. дан. режим или е контрол. от такова дружество, или някой от членовете на обединението е рег. или контрол. от рег. дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, както и когато не може да бъде извърш. идентиф. и проверка на идентиф. на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи, вкл. когато клиентът е юр. лице - на физ. лица, които са негови действ. собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 ППЗМИП, както и на основанията по чл. 107 ЗОП.
Уч-ник - обединение, което не е юр. лице, сл. да представи копие от документ, от който да е видно прав. основание за създ. на об-нието, както и сл. инф-ция във вр. с конкретната поръчка: правата и задълж. на уч-ците в об-нието; солидарно поемане на отговорността за изп. на . поръчката от членовете на об-нието; дейностите, които ще изп. вс. член на об-нието; представляващ об-нието партньор.
Плащ. ще се изърши от ЦУ на НАП по посоч. от изпълнителя банк. сметка, в срок до 30 дни от получ. на издад. от изпълнителя оригин. фактура и въз осн. на одобрен оконч. доклад и обобщен приемо-предав. протокол за изпъл. всички очаквани резултати по д-ра, като усл. и сроковете за извърш. на плащанията са уредени в проекта на договор – неразд. част от одобрената документация за общ. поръчка.
НАП предоставя неогр., пълен, безплат. и пряк достъп по електр. път до документацията за общ. поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикув. на обявлението в "Официален вестник" на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва