Деловодна информация
00530
Е-12-00-653#1 11/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
11/12/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0117 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 Ватикана
Д. Джумалийски +359 298593226
d.djumalijski@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3467


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3467
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Застраховане на служителите на НАП с групова застраховка срещу злополука и застраховка „Живот” за 2018 г. и 2019 г.”
66511000      
Услуги

Предметът на обществената поръчката (ОП) е „Застраховане на служителите на НАП с групова застраховка срещу злополука и застраховка „Живот” за 2018 г. и 2019 г.”
На застраховане подлежат вс. служители (Сл) на ЦУ и терит. структури на НАП, независимо от тяхното наименование, които са в труд. правоотн-я и служ. правоотн-я, вкл. и работещите на намален раб. ден, както и назначените по реда на ПМС № 66 на МС от 28.03.1996г. Общият бр. на подлежащите на застраховане Сл е: около 7 600 души – Група 1 и около 700 души – Група 2.
Застраховани са вс. Сл на НАП към датата на скл. на д-ра, независимо дали са на работа, или ползват някакъв вид законоуст. отпуск. Застраховани са вс. Сл на НАП, независимо от тяхната възраст.
Заб.: Посочения бр. на Сл е с оглед числеността на работещите по служ. и по труд. правоотн-я в НАП към момента на откриване на пр-рата за възлагане на ОП, и е условен. Бр. на лицата, включени в груповата застраховка по д-ра ще бъде опр-лен към мом. на подписването му.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
860000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
66511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България и чужбина.
1.2.гр. София, ул. „Врабча” №23.

Предметът на обществената поръчката е „Застраховане на служителите на НАП с групова застраховка срещу злополука и застраховка „Живот” за 2018 г. и 2019 г.”
На застраховане подлежат всички служители на ЦУ на НАП и териториалните структури на агенцията, независимо от тяхното наименование, които са в трудови правоотношения и служебни правоотношения, включително и работещите на намален работен ден, както и назначените по реда на ПМС № 66 на МС от 28.03.1996 г. за кадрово осигуряване на някои дейности в бюджетните организации.
Общият брой на подлежащите на застраховане служители е:
- около 7 600 (седем хиляди и шестстотин) души – Група 1.
- около 700 (седемстотин) души – Група 2.
Застраховани са всички служители на НАП към датата на сключване на договора, независимо дали са на работа, или ползват някакъв вид законоустановен отпуск.
Застраховани са всички служители на НАП, независимо от тяхната възраст.
Забележка: Посочения брой на служителите е с оглед числеността на работещите по служебно и по трудово правоотношение в НАП към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, и е условен. Броят на лицата, включени в груповата застраховка по договора ще бъде определен към момента на подписването му.
Покрити рискове:
1. Настъпване на трайна загуба на трудоспособност или смърт вследствие злополука;
2. Настъпване на трайна загуба на трудоспособност или смърт вследствие заболяване;
3. Настъпване на временна загуба на трудоспособност вследствие злополука над 10 до 180 дни;
4. Настъпване на временна загуба на трудоспособност вследствие заболяване над 20 до 100 дни;
5. Болничен престой на застраховано лице над 5 дни до 100 дни;
6. Осъществено зъболечение вследствие злополука;
7. Медицински разноски във връзка с настъпила нетрудоспособност вследствие заболяване над 20 дни, настъпила нетрудоспособност вследствие злополука над 10 дни или болничен престой над 5 дни;
8. Разходи за погребение при настъпила смърт в срока на застраховката, над разходите изплатени от НАП.
Критериите по-долу
 
ДА Среднопретеглена застрахователна сума при настъпване на трайна загуба на трудоспособност или смърт вследствие злополука    15 %
Среднопретеглена засрахователна сума принастъпване на трайна загуба на трудоспособност или смърт вследствие заболяване    15%
Среднопретеглена застрахователна сума при настъпване на временна загуба на трудоспособност вследствие злополука над 10 до 180 дни. Дължимо обезщетение на ден.    10%
Среднопретеглена застрахователна сума при настъпване на временна загуба на трудоспособност вследствие заболяване над 20 до 100 дни. Дължимо обезщетение на ден.    10%
Среднопретеглена застрахователна сума при болничен престой на застраховано лице над 5 дни до 100 дни. Дължимо обезщетение на ден.    6%
Цена
44%
II.2.6) Прогнозна стойност
860000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2018 (дд/мм/гггг) / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок на застрахователно покритие (ЗП)-24 мес., считано от 01.01.2018г., независимо от датата на скл. на договора или до достигане на максимално допустимата стойност по договора в рамките на този срок. Договорът влиза в сила считано от датата на подписването му и включва периода на ЗП и срока за предоставяне на обобщена информация за изпълнение на договора - 3 месеца след изтичане срока на ЗП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е лицензиран застраховател за предлаганото застрахователно покритие.
При подаване на оферти, участникът декларира съответствието с горния критерий за подбор, чрез предоставяне на информацията за действащ лиценз за застраховател за предлаганото застрахователно покритие по чл. 29 от Кодекса за застраховането или по чл. 41 от същия кодекс в част ІV, раздел „А“, „Годност“, т. 2 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случай, че съответният документ е на разположение в електронен формат, следва да бъде посочен и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критерия се доказва от всяко от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединения на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определения в настоящата точка критерий за подбор се доказва от обединението участник, а не от лицата, включени в него.
Деклариране съответствие с изискването се извършва чрез представяне на информация за услугите, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата. Информацията следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период, като се посочи предмета на услугата (вид на застраховката), получател на услугата, независимо дали е публичен или частен субект (застраховащото лице), периода на изпълнение (начална и крайна дата на застрахователното покритие), обща стойност на застрахователната премия, качество в което участникът е изпълнил услугата (главен изпълнител, участник в обединение, подизпълнител). Информацията се представя чрез попълване на част ІV, б. „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединениe на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
Към датата на подаване на офертата, участникът декларира съответствие с изискването чрез представяне на информация за техническите лица, съдържаща имената на лицата и адрес, на който ще се осъществява дейността по прием и обработка на застрахователните искове от служителите на НАП. Информацията се представя чрез попълване на част ІV, б. „В“, т. 2 на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, участникът, определен за иизпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи съответствието с поставените в раздел ІІІ.1.1. и раздел ІІІ.1.3. критерии за подбор, с изключение на тези, които са били предоставени или са служебно известни на възложителя, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки. Когато участникът, избран за изпълнител е чуждестранно лице, той представя съответни документи, издадени от компетентни органи, съгласно законодателството на държавата, в която същият е установен, при условията на чл. 58, ал. 3-5 от ЗОП.


Минимално изискване по т. 1:
Участникът трябва да има изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата си, услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. Като сходни с предмета на настоящата поръчка ще бъдат приемани групови застраховки „Живот“ и/или „Злополука“ с обслужени най-малко 1000 (хиляда служители), независимо дали обслужването е по един или повече договори с един или повече възложители. Под „изпълнена” се разбира такъва услуга, изпълнението на която е приключило в рамките на посочения от възложителя период.
Минимално изискване по т. 2:
Участникът следва да разполага във всеки областен град с поне едно техническо лице, което ще отговаря за прием и обработка на застрахователните искове от служителите на НАП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключването на договор за обществена поръчка, участникът, определен за иизпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, с изключение на тези, които са били предоставени или са служебно известни на възложителя, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки. Определеният изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 2% от максимално допустимата стойност на договора. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/01/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Определената от възложителя прогнозна стойност на обществената поръчка е и максимално допустима стойност на обществената поръчка. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта за изпълнение надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва