Деловодна информация
00530
Е-12-00-622#1 04/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
04/12/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0114 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
С. Маринова +359 298593135
s.marinova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3463
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Разработване и внедряване на информационна система за управление на бюджета на НАП
72212442      
Услуги

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Изготвяне на детайлно описание на организацията на работа за изпълнение на дейностите по поръчката;
2. Бизнес анализ и изготвяне на детайлна функционална спецификация на информационна система за управление на бюджета (ИСУБ);
3. Дизайн на ИСУБ;
4. Разработване (програмиране) на ИСУБ;
5. Тестване на ИСУБ ;
6. Трансфер на знания на до 90 служители на НАП;
7. Пилотно внедряване и внедряване на ИСУБ в реална експлоатация;
8. Гаранционна поддръжка за период от 36 месеца.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
260000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212442      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административните сгради на Централно управление на НАП - гр. София, бул. „Княз Дондуков” №52 и/или ул. „Врабча“ №23

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности: 1. Изготвяне на детайлно описание на организацията на работа за изпълнение на дейностите по поръчката; 2. Бизнес анализ и изготвяне на детайлна функционална спецификация на информационна система за управление на бюджета (ИСУБ); 3. Дизайн на ИСУБ; 4. Разработване (програмиране) на ИСУБ; 5. Тестване на ИСУБ ; 6. Трансфер на знания на до 90 служители на НАП; 7. Пилотно внедряване и внедряване на ИСУБ в реална експлоатация; 8. Гаранционна поддръжка за период от 36 месеца.
Общата цел, която следва да се постигне в резултат от изпълнението на поръчката е да се осигури автоматизиране и оптимизиране на бюджетния процес в НАП, подобряване на мониторинга и контрола при управление на финансовите ресурси, чрез внедряване на ИСУБ.
Постигането на общата цел ще бъде реализирано чрез следните специфични цели, съответстващи на планираните по поръчката дейности: осигуряване на надеждна и работоспособна информационна система, отговаряща на зададената функционалност; поддръжка и актуализация на информационната система в рамките на изградената функционалност.
Основно място на изпълнение на поръчката: административните сгради на Централно управление на Национална агенция за приходите - гр. София, бул. „Княз Дондуков” №52 и/или ул. „Врабча“ №23, втори етаж (първи надпартерен) и четвърти етаж (трети надпартерен).
НАП няма ангажимент за осигуряване на офис-техника, консумативи и др. Цялото необходимо оборудване, вкл. техническо, програмно и други за целите на работата на екипа на участника, определен за изпълнител, следва да бъдат осигурени от него, с изключение на оборудването за средата за тестване в НАП и реалната среда на ИСУБ, както и до тестовата и продуктивна SAP.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
260000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Периодът за изпълнение на поръчката е до 60 м. от датата на сключване на договора, от които 36 м. срок за гаранц. поддръжка. Максималната стойност за изп. на поръчката е 260 000,00 лв. без ДДС, съответно 312 000,00 лв. с вкл. ДДС. Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Деклариране наличието на изискуемото от възложителя техническо оборудване за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за техническото оборудване: описание на същото, в което се посочва номер на стационарната телефонна линия; валиден адрес на електронна поща на всяко от лицата, включени в екипа за изпълнение; номер на мобилни телефонни линии, ползвани от лицата, включени в екипа за изпълнение; описание на наличната инфраструктура, позволяваща конфигурирането на среда за разработка и тестване на ИСУБ.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 9 на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП във вр. чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
2. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за услугите, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 1, б „б“ от ЗОП. Информацията следва да съдържа описание на извършените дейности и използваните технологии за база данни, приложен сървър, операционна система, средства за разработка и поддръжка на приложния софтуер; стойност; датата, на която е започнало и е приключило изпълнението и получателите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
3. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя персонал с необходимите квалификация и опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената на лицата, функцията, която ще изпълняват, информация за придобитото от тях образование, образователно-квалификационна степен, професионална квалификация (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, издател на съответния документ), описание на придобития опит в съответната изискуема от възложителя област (включително на какви позиции е придобит и в какви периоди).
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 6, б. „а“ на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключ. на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за техн. и проф. способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 9 от ЗОП.


1.Уч-ците сл. да разполагат с техн. оборуд. за изп. на поръчката:Уч-ците сл. да разполагат със стац. тел. връзка с поне 1 тел. линия, имейл и моб. връзка с лицата, включени в екипа за изп., както и да имат възм. за изграж. на инфраструктура, позволяваща им да конфигурират среда за разраб. и тестване, така че да е възм. да се реализира ИСУБ и да се наблюдава поведението на с-мата при симулиране на реалните усл. на експлоатац. Необх. е средата за разраб. на участника да бъде конфигур. на място на изп. на поръчката след сключ. на д-ра.
2.Уч-ците трябва да са изпъл. през посл. 3 г. до дат. на подав. на офертата, услуги с предмет и обем, идент. или сходни с тези на поръчката:Като „сходни“ с предмета и обема на поръчката, се разбират дейности по разработ. и поддърж. на приложен софтуер, разработен с Java базирани и Oracle базирани технологии и инсталиран на приложен сървър Oracle WebLogic Server. Услуги за доставка и/или поддръжка на оборудване, лицензи за операционни с-ми или друг интеграц. (middleware) софтуер, СУБД, антивир. програмни пакети, архивиращи програмни пакети или друг с-мен софтуер, не се считат за сходни с предмета на поръчката.
„Изпълнена“ е тази услуга, чието изп. е приключ. в рамките на залож. от възложителя период, независ. от датата на възлагането й.
3.Участниците трябва да разполагат с персонал с опред. проф. компетентност за изпълнение на поръчката:Уч-кът сл. да разполага с екип за изп. на поръчката, включващ експерти по мин. 5 позиции. Един експерт може да изпълн. не повече от две от посочените по-долу позиции в с-ва на екипа на изпълнителя. За целите на дейностите по анализ, дизайн, разработ., внедр. и поддръжка на ИСУБ, лицата, включ. в с-ва на екипа на изпълнителя трябва да притеж.т посочената по-долу или по–вис. квалиф. и проф. опит:
3.1Ръководител екип – 1 експерт, притеж.: -Висше образов., с мин. образов. степен “магистър” или екв. в областта (или екв.) на „Природ. науки, мат-тика и информатика”, „Техн. науки и техн. професии (комбин. програми)”, „Електроника, автоматика, комуникационна и комп. техника“ или „Обществени, стопански и правни науки”;-Мин. 5 г. опит в услуги за разработ./надграж. и поддръжка на прилож. софтуер, от които мин. 3 г. опит в управл. на такива услуги;-Практ. опит във вс. етапи от цикъла за разраб. на прилож. софтуер;-Практ. опит с методиките и технологиите, част от основ. компоненти на баз. софтуер на ИСУБ (Java, Oracle и т.н.);-Притеж. на сертификат за управл. на проекти, издаден от сертифициран уч. ц-р;
3.2.Бизнес и с-мен аналитик – мин. 1 експерт, притеж.:-Висше образов., с мин. образов. степен “бакалавър” или екв. в областта (или екв.) на „Природ. науки, мат-ка и информатика”, „Техн. науки и техн. професии (комбин. програми)”, „Електроника, автоматика, комуникационна и комп. техника“ или „Обществени, стопански и правни науки”;-Мин. 5 г. опит в проекти за разработ. на прилож. софтуер;-Мин. 2 г. oпит с анализ и дизайн при разработ. на прилож. софтуер;-Практ. опит с методиките и технологиите, част от осн. компоненти на баз. софтуер на ИСУБ (Java, Oracle и т.н.).
3.3.Програмист Java – мин. 2 експерти, притеж.:-Висше образов., с мин. образов. степ. “бакалавър” или екв. в областта (или екв.) на „Природ. науки, мат-ка и информатика”, „Техн. науки и техн. професии (комбин. програми)” или „Електроника, автоматика, комуникационна и комп. техника“;-Притеж. на сертификат Sun Certified Java Associate или Sun Certified Java Programmer или Sun Certified Java Developer или Sun Certified Business Component Developer или Sun Certified Enterprise Architect или Oracle Certified Associate,Java SE Programmer или Oracle Certified Professional,Java SE Programmer или Oracle Certified Master,Java SE Developer или Oracle Certified Professional,Java EE Business Component Developer или Oracle Certified Master,Java EE Enterprise Architect или Oracle Certified Expert,Java EE Web Services Developer или Oracle Certified Expert,Java EE Web Component Developer.
Продължава в разд. VІ.3 "Допълн. инф-ция".
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на обществената поръчка, нераздална част от документацията.
Определеният за изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена на части, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/01/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продълж. от разд. ІІІ.1.3 "Изисквано мин. ниво":
-Мин. 3 г. опит в услуги за разработ. на прилож. софтуер;
-Практич. опит с методиките и технологиите, част от основ. компоненти на базовия софтуер на ИСУБ (Java, Oracle RDBMS, Oracle Web Logic Server и т.н.);
-Практич. опит с бази данни Oracle.
3.4.Специалист по осиг. на качеството – мин. 1 експерт, притеж. сл. квал-ция, умения и проф. опит:
-Висше образов., с мин. образов. степ. „бакалавър” или екв. в областта (или екв.) на „Природ. науки, мат-тика и информатика”, „Техн. науки и техн. професии (комбин. програми)”, „Електроника, автоматика, комуникационна и комп. техника“ или „Обществени, стопански и правни науки”;
-Мин. 3 г. практич. опит по осиг. на качеството в услуги за разработ. на прилож. софтуер.
3.5.SAP специалист – мин. 1 експерт, притеж. сл. квалификация, умения и проф. опит:
-Висше образов., с мин. образов. степен „бакалавър” или екв. в областта (или екв.) на „Природ. науки, мат-тика и информатика”, „Техн. науки и техн. професии (комбин. програми)”, „Електроника, автоматика, комуникационна и комп. техника“;
-Притежаване на сертификат за Financial Accounting for SAP (SAP FI) или екв.;
-Мин. 2 г. практ. опит във внедр. или изпол. на SAP ERP функционалности за финансово-счетоводни дейности и бюджетно счетоводство;
-Мин. 2 г. опит в програмиране на ABAP;
-Опит с база данни DB2;
-Опит при интегриране на SAP ERP приложения с други с-ми.
3.6.Други експерти:
По преценка на участника могат да бъдат предложени по-голям бр. експерти, покриващи мин. изисквания на възложителя по съотв. позиции, описани от т.3.1 до т.3.5.
Ако участникът прецени, че за изпълнение на дейностите в обхвата на поръчката са необх. и др. лица, то той следва да ги посочи в инф-ията за експертите, като при участието им в изп. на поръчката не се дължат доп. средства. За доп. лица се посочва ролята и компетентностите им при изп. на дейностите, включ. в предмета на поръч..
Въз-лят ще отстран. от участие уч-ник, за когото са налице освен осн. по чл. 54, ал. 1 ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 ЗОП, както и когато се установи, че уч-кът е дружество, рег. в юрисд. с преференц. дан. режим или е контрол. от такова дружество, или някой от членовете на обединението е рег. или контрол. от рег. дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, както и когато не може да бъде извърш. идентиф. и проверка на идентиф. на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи, вкл. когато клиентът е юр. лице - на физ. лица, които са негови действ. собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 ППЗМИП, както и на основанията по чл. 107 ЗОП.
Уч-ник - обединение, което не е юр. лице, сл. да представи копие от документ, от който да е видно прав. основание за създ. на об-нието, както и сл. инф-ция във вр. с конкретната поръчка: правата и задълж. на уч-ците в об-нието; солидарно поемане на отговорността за изп. на . поръчката от членовете на об-нието; дейностите, които ще изп. вс. член на об-нието; представляващ об-нието партньор.
Плащ. ще се изърши от ЦУ на НАП по посоч. от изпълнителя банк. сметка, на две вноски, първата в размер на 20% от цената с вкл. ДДС, а втората в размер на 80% от цената с вкл. ДДС, като усл. и сроковете за извърш. на плащанията са уредени в проекта на договор – неразд. част от одобрената документация за общ. поръчка.
НАП предоставя неогр., пълен, безплат. и пряк достъп по електр. път до документацията за общ. поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикув. на обявлението в "Официален вестник" на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва