Деловодна информация
00530
Е-12-00-603#1 28/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/11/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0113 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Н. Мишовски +359 298593505
n.mishovski@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3457
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддръжка на лицензи Cisco, Carin, Microsoft Dynamics CRM и VMware от Системата за управление на Информационния център (СУИЦ) на НАП
72267100      
Услуги

Предметът на поръчката обхваща сл. дейности:
1.Активир. на поддръжка и ползв. на нови версии на сл. софт. лицензи:
1.1.Cisco Unified Communication Manager (CUCM) - LIC-CUCM-USR-A - Unified Comm Mgr Enh Sngle User Under 1K.
1.2.Cisco Unified Contact Center Express (UCCX) - L-CCX-A-P-LIC - CCX 10.0 PREMIUM Seat Qty 1 LICENSE.
1.3.VMware vSphere - CON-ISV1-VSSTD1A - ISV 24X7 VMware vSphere Std (1 CPU).
1.4.CARIN Enterprise Edition Voice Recoding server.
1.5.CARIN Enterprise Edition Central Controller + CARIN Local Recorder.
1.6.Потребит. лиценз на CARIN Local Recorder.
1.7.Сървър. лиценз Microsoft Dynamics CRM.
1.8.Потребит. лицензи Microsoft Dynamics CRM Professional User CAL.
1.9.Потребит. лицензи Microsoft Dynamics CRM Basic Device CAL.
2.Активиране на поддръжката на лицензите.
3.Осигуряване на техническа поддръжка на лицензите.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
115000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, бул. „Княз Дондуков” № 52

Целта на поръчката е осигуряване на стандартна софтуерна поддръжка от производител или оторизирани от производителя лица на софтуерните лицези и осигуряване на ползването на всички нови версии на лицензите, които към момента функционират в Системата за управление на ИЦ (СУИЦ) на НАП.
Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Активиране на поддръжка и ползване на нови версии на следните софтуерни лицензи:
1.1. Cisco Unified Communication Manager (CUCM) - LIC-CUCM-USR-A - Unified Comm Mgr Enh Sngle User Under 1K – 56 бр.;
1.2. Cisco Unified Contact Center Express (UCCX) - L-CCX-A-P-LIC - CCX 10.0 PREMIUM Seat Qty 1 LICENSE - 56 бр.;
1.3. VMware vSphere - CON-ISV1-VSSTD1A - ISV 24X7 VMware vSphere Std (1 CPU) - 4 бр.;
1.4. CARIN Enterprise Edition Voice Recoding server - 1 бр.;
1.5. CARIN Enterprise Edition Central Controller + CARIN Local Recorder - 1 бр.;
1.6. Потребителски лиценз на CARIN Local Recorder - 46 бр.;
1.7. Сървърен лиценз Microsoft Dynamics CRM - 1 бр.;
1.8. Потребителски лицензи Microsoft Dynamics CRM Professional User CAL - 3 бр.;
1.9. Потребителски лицензи Microsoft Dynamics CRM Basic Device CAL - 40 бр.
2. Срок за активиране на поддръжката на лицензите – 5 (пет) работни дни, считано от датата на сключване на договора, но не по-рано от 11.01.2018 г.
3. Осигуряване на техническа поддръжка на лицензите за срок от 36 месеца, считано от датата на активиране на поддръжката, удостоверено с двустранно подписан в деня на активирането им приемо-предавателен протокол.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
115000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
37

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката е 115 000 лева без ДДС, съответно 138 000 лв. с вкл. ДДС. Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, на 3 равни вноски по банкова сметка, посочена от изпълнителя, по реда и при условията, указани в раздел VI.3.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

Не.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не.

Не.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на обществената поръчка, нераздална част от документацията.
Определеният за изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена наведнъж, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/01/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Към техническото си предложение участникът следва да представи Описание на системата за техническа поддръжка и начина за комуникация при регистрация на проблеми.
Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, на 3 равни вноски по банкова сметка, посочена от изпълнителя, както следва: Първото плащане се извършва след активиране на софтуерните лицензи, в срок до 30 дни от получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура, въз основа на двустранно подписан протокол за активиране на софтуерните лицензи за съответния период, подписани от координатора по договора за възложителя. Второто плащане се извършва след изтичане на дванадесет месеца от активирането, в срок до 30 дни от получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура, въз основа на двустранно подписан протокол за ангажимент за осигуряване на поддръжка на софтуерните лицензи за второто дванадесетмесечие, подписани от координатора по договора за възложителя. Третото плащане се извършва след изтичане на двадесет и четири месеца от активирането в срок от 30 дни от получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура, въз основа на двустранно подписан протокол за ангажимент за осигуряване на поддръжка на софтуерните лицензи за третото дванадесетмесечие, подписани от координатора по договора за възложителя.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в "Официален вестник" на Европейския съюз.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва