Деловодна информация
00530
E-12-00-594#1 24/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/11/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0110 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
М. Топлодолска +359 298593269
m.toplodolska@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3453
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ и охрана със СОТ на адм. сграда на НАП и сграда, предоставена за управление на НАП.
50340000      
Услуги

Предмет на поръчката: „Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на сигнално-охранителна техника /СОТ/ и охрана със СОТ на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр.София, ул.„Аксаков” №29. Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в частта от административна сграда /1-ви надпартерен етаж/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр.София, ул.„Врабча” №23“, в три обособени позиции:
• Обособена позиция № 1 „Охрана със СОТ на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр.София, ул.„Аксаков” №29.
• Обособена позиция № 2 „Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр.София, ул.„Аксаков” №29;
• Обособена позиция № 3 „Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в частта от административна сграда /1-ви надпартерен етаж/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр.София, ул.„Врабча” №23“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8766      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Охрана със СОТ на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр.София, ул.„Аксаков” №29 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр.София, ул.„Аксаков” №29

Предметът на поръчката по обособена позиция № 1 включва oсъществяване на денонощна охрана на административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр.София, ул.„Аксаков” №29, състояща се от осем етажа, посредством функционираща СОТ и паник-бутон за реакция с патрул/екип.
Обхватът на позиция № 1 е подробно разписан в документ "Технически спецификации по обособена позиция № 1", неразделна част от документацията за поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Време (в минути) за реагиране при подаден сигнал    40т.
Цена
60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
1800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1: 24 месеца от датата на сключване на договора;
Максимално допустимата стойност на поръчката по позиция № 1 е в размер до 1800 лв. без ДДС/2160 лв. с ДДС.

II.2) Описание 1

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр.София, ул.„Аксаков” №29 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр.София, ул.„Аксаков” №29

Предметът на поръчката по обособена позиция № 2: включва:
1. Абонаментно обслужване на системата, включващо следните дейности:
А. Дейности от абонаментното обслужване, които следва да се извършват всеки месец;
Б. Преместване на елементи от системата, като част от абонаментното обслужване;
2. Ремонт на системата – при необходимост;
3. Осигуряване на всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системата и гаранция за извършените ремонтни работи и вложените части.
Критериите по-долу
 
ДА Време /в часове/ за отстраняване на повредата при извършване на авариен ремонт - К1    10т.
Цена
90т.
II.2.6) Прогнозна стойност
4466      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 2: 24 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер до 4 466.00 лв. без ДДС, съответно 5 359.20 лв. с ДДС в рамките на този срок.

II.2) Описание 1

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в частта от административна сграда /1-ви надпартерен етаж/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр.София, ул.„Врабча” №23 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административна сграда /1-ви надпартерен етаж/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр.София, ул.„Врабча” №23

Предметът на поръчката по обособена позиция № 3: включва:
1. Абонаментно обслужване на системата, включващо следните дейности:
А. Дейности от абонаментното обслужване, които следва да се извършват всеки месец;
Б. Преместване на елементи от системата, като част от абонаментното обслужване;
2. Ремонт на системата – при необходимост;
3. Осигуряване на всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системата и гаранция за извършените ремонтни работи и вложените части.
Критериите по-долу
 
ДА Време /в часове/ за отстраняване на повредата при извършване на авариен ремонт - К1    10т.
Цена
90т.
II.2.6) Прогнозна стойност
2500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
14

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 3: от датата на сключване на договора до 11.02.2019 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност по договора в размер до 2 500.00 лв. без ДДС, съответно 3 000.00 лв. с ДДС в рамките на този срок.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

По обособена позиция № 1: Участникът следва да притежава лиценз за извършване на охранителна дейност, включваща: охрана на имуществото на физически и юридически лица (чл.5, ал.1, т.2 от ЗЧОД) с технически системи за сигурност (чл.10 от ЗЧОД), валиден за извършване на дейността на територията на цялата страна или минимум на територията на София – град, или удостоверение за удостоверяване правото на лицата по чл. 2, ал. 2, т. 2 от ЗЧОД.
Участникът декларира наличието на лиценз за извършване на охранителна дейност, като попълва информацията в част ІV, б. „А“, т. 2 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Участникът определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документи, удостоверяващи годността за упражняване на професионална дейност, съгласно чл. 67, ал. 6, във връзка с чл. 60, ал. 2 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Доказване изпълнението на минималното изискване по т. 1 по позиция № 1: участникът следва да декларира наличието на техническо оборудване за изпълнение на поръчката чрез представяне на информацията в част ІV, раздел. „В“, т. 9 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Участниците следва да посочат местонахождението на дежурния/те център/центрове, вкл. телефон и лице за контакт, данни за превозните средства, както и основанията им за ползване при изпълнение на обществената поръчка (собственост, наем, друго основание, конкретизирано от участника, напр. използване ресурсите на трети лица).
2. Доказване изпълнението на минималното изискване по т. 2 по позиция №2 и 3: деклариране съответствието с изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информацията в част ІV, раздел. „В“, т. 1б) на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Участникът посочва услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка /обслужване и ремонт на СОТ/. Списъкът следва да включва услуги, които са изпълнени в заложения период, описание на извършените услуги, стойностите без ДДС, начална и крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на услугите, независимо дали са публични или частни субекти).
3. Доказване изпълнението на минималното изискване по т. 3 по позиция №2 и 3: участниците следва да посочат персонала, който ще изпълнява поръчката, съдържащ имената, образованието и професионална квалификация на лицата. Участникът попълва информацията в част ІV, раздел „В“, т. 6) на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 6 и т. 9от ЗОП.


1. Минимално изискване по позиция № 1: Участникът да разполага с техническо оборудване, което да включва минимум един дежурен център за получаване на сигнали от системата за охрана, както и минимум едно превозно средство, които да използва при изпълнение на поръчката.
2. Минимално изискване за участие по позиция № 2 и № 3: Участникът трябва да има изпълнени услуги с предмет и обем идентичен или сходен* с предмета на настоящата поръчка през последните три години от датата на подаване на офертата. Под предмет и обем, сходeн с предмета и обема на настоящата поръчка, следва да се разбира изпълнени услуги за изграждане, ремонт и/или поддръжка на системи за охрана със СОТ. Изпълнена е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
3. Минимално изискване за участие по позиция № 2 и № 3: участникът трябва да разполага с минимум 2 /двама/ сервизни специалисти /технически лица/, с придобито образование в областта на техническите науки, професионално направление в областта на електротехника, електроника или друга еквивалентна специалност, включително чрез квалификационни курсове, даващо им възможност да изпълняват дейностите, включени в предмета на поръчката – обслужване и ремонт на СОТ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора по обособена позиция №1, при подписването му в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС.
Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора по обособена позиция №2, при подписването му в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС.
Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора по обособена позиция №3, при подписването му в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС.
Гаранциите се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор по съответната обособена позиция - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/01/2018 (дд/мм/гггг)   15:30 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл.55, ал.1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
2. Ценовото предложение на участника по съответната обособена позиция не бива да надвишава посочената максимална стойност по съответната позиция, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
3. Условия и начин на плащане:
Плащанията по позиция №1 и №2 ще се извършват от ТД на НАП ГДО както следва:
По позиция №1: стойността за охр. услуга със СОТ се заплаща в срок до 30 /тридесет/ дни от получаване от коор-ра по дог-ра на издадена от изп-ля оригинална фактура. Всички плащания се извършват по банков път в лева, по посочена от изп-ля банкова сметка.
По позиция № 2: стойността за абон. обслужване на с-та се заплаща в срок до 30 /тридесет/ дни от получаване от коор-ра по дог-ра на издадена от изп-ля оригинална фактура и въз основа на протокол за извършен проф. преглед, подписан от представител на изп-ля и от коор-ра от страна на въз-ля. Стойността на извършените ремонтни дейности се заплаща в срок до 30 /тридесет/ дни от получаване от коор-ра по дог-ра на издадена от изп-ля оригинална фактура за труд и вложени резервни части и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, подписан от представител на изп-ля и коор-ра от страна на въз-ля. Стойността на вложените резервни части, изброени в техн. спец. на поръчката, се заплаща по цената съгласно цен. предложение на изп-ля в срок до 30 /тридесет/ дни от получаване на документите по предходната точка. Стойността на вложените резервни части извън посочените в техн. спец. на поръчката, са заплаща по цената на която са закупени от изп-ля, в срок до 30 /тридесет/ дни от получаване от коор-ра по дог-ра на оригинална фактура, приемо-предавателен протокол за извършения ремонт и заверено копие от фактурата за закупуването им. Всички плащания се извършват по банков път в лева, по посочена от изп-ля банкова сметка. Сумата от всички плащания за абон. обсл. на сис-та СОТ и извършените ремонтни дейности, включително вложените резервни части за целия срок на изпълнение на услугата, не може да надвишава 4 466лв. без ДДС, съответно 5 359.20лв. с ДДС.
Плащанията по позиция №3 ще се извършват от ЦУ на НАП, както следва: Стойността за абон. обсл. на с-та се заплаща в срок до 30 /тридесет/ дни от получаване от коор-ра по дог-ра на издадена от изп-ля ориг. фактура и въз основа на протокол за извършен проф. преглед, подписан от представител на изп-ля и от коор-ра от страна на въз-ля. Стойността на извършените ремонтни дейности се заплаща в срок до 30 /тридесет/ дни от получаване от коор-ра по дог-ра на издадена от изп-ля оригинална фактура за труд и вложени резервни части и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, подписан от представител на изп-ля и коор-ра от страна на въз-ля. Текста продължава в раздел VI.4.3. "Подаване на жалби" от обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Продължава от раздел VI.3. "Допълнителна информация" от обявлението: Стойността на вложените резервни части извън посочените в техн. спец. на поръчката, са заплаща по цената на която са закупени от изп-ля, в срок до 30 /тридесет/ дни от получаване от коор-ра по дог-ра на оригинална фактура, приемо-предавателен протокол за извършения ремонт и заверено копие от фактурата за закупуването им. Всички плащания се извършват по банков път в лева, по посочена от изп-ля банкова сметка.
Сумата от всички плащания за абон. обсл. на системата СОТ и извършените ремонтни дейности, включително вложените резервни части за целия срок на изп. на услугата, не може да надвишава 2 500лв. без ДДС, съответно 3 000лв. с ДДС.
4. НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за общ. поръчка, която може да бъде намерена в ел. преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС. (край на продължението)
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва