Деловодна информация
00530
Е-12-00-589#1 22/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/11/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0108 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
И.Диманов +359 298593089
i.dimanov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3450
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Продължаване правото на ползване на налични в НАП софтуерни лицензи в пет самостоятелни обособени позиции”
72267100      
Услуги

В обхвата на поръчката е включено продължаване за период от 12 месеца правото на ползване на следните налични софтуерни лицензи:
• Citrix XenServer-Enterprise Edition - 1 Year On-Premises Per Socket – 48 броя лицензи;
• PL/SQL Developer 10.0 with Annual Service Contract /100 users – 1 брой лиценз;
• InstallShield 2013 Professional with InstallShield Pro Silver Mtn – 1 брой лиценз;
• Adobe Photoshop CC – 2 броя лицензи;
• Аltova XMLSpy Enterprise XML Editor 2017 – 3 броя лицензи.
Активирането на поддръжката, следва да се извърши на датите, посочени в Техническата спецификация по съответната обособена позиция, в случай, че договорът за възлагане на обществената поръчка бъде подписан преди тази дата. В случай, че договорът бъде подписан след тази дата, активирането на поддръжката следва да се извърши в срок до 2 (два) дни от датата на влизане в сила на договора.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
52370      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Продължаване правото на ползване на лицензи Citrix XenServer” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на Национална агенция за приходите (ЦУ НАП), гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” №52

Предметът на поръчката включва продължаване правото на ползване на 48 броя лицензи Citrix XenServer-Enterprise Edition - 1 Year On-Premises Per Socket за период от 12 месеца. Активирането на поддръжката следва да се извърши на 22.03.2018 г., в случай, че договорът за възлагане на обществената поръчка бъде подписан преди тази дата. В случай, че договорът бъде подписан след тази дата, активирането на поддръжката следва да се извърши в срок до 2 (два) дни от датата на влизане в сила на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40050      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3% от стойността му без ДДС. Гаранцията се представя в избрана от участника, определен за изпълнител форма, съгласно изискванията на чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, в срок до 30 дни след изтичане на срока на техническата поддръжка. Максимално допустимата стойност е 40 050 лв. без ДДС /48 060 лв.с ДДС/.

II.2) Описание 1

„Продължаване правото на ползване на лицензи PL/SQL Developer 10.0” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на Национална агенция за приходите (ЦУ НАП), гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” №52

Предметът на обществената поръчка включва продължаване правото на ползване на 1 брой лиценз PL/SQL Developer 10.0 with Annual Service Contract /100 users за период от 12 месеца. Активирането на поддръжката, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, следва да се извърши на 02.03.2018 г., в случай, че договорът за възлагане на обществената поръчка бъде подписан преди тази дата. В случай, че договорът бъде подписан след тази дата, активирането на поддръжката следва да се извърши в срок до 2 (два) дни от датата на влизане в сила на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Размерът на гаранцията за изпълнение на договора 3% от стойността му без ДДС. Гаранцията се представя в избрана от участника, определен за изпълнител форма, съгласно изискванията на чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, в срок до 30 дни след изтичане на срока на техническата поддръжка. Маскимално допустимата стойност е 1800 лв.без ДДС /2 160 лв. с ДДС/.

II.2) Описание 1

„Продължаване правото на ползване на лицензи InstallShield 2013 Professional” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на Национална агенция за приходите (ЦУ НАП), гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” №52

Предметът на обществената поръчка включва продължаване правото на ползване на 1 брой лиценз InstallShield 2013 Professional with InstallShield Pro Silver Mtn за период от 12 месеца. Активирането на поддръжката, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, следва да се извърши на 06.03.2018 г., в случай, че договорът за възлагане на обществената поръчка бъде подписан преди тази дата. В случай, че договорът бъде подписан след тази дата, активирането на поддръжката следва да се извърши в срок до 2 (два) дни от датата на влизане в сила на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1850      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3% от стойността му без ДДС. Гаранцията се представя в избрана от участника, определен за изпълнител форма, съгласно изискванията на чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, в срок до 30 дни след изтичане на срока на техническата поддръжка. Максимално допустимата стойност е 1850 лв. без ДДС /2 220 лв. с ДДС/.

II.2) Описание 1

„Продължаване правото на ползване на лицензи Adobe Photoshop CC” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на Национална агенция за приходите (ЦУ НАП), гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” №52

Предметът на обществената поръчка включва продължаване правото на ползване на 2 броя лицензи Adobe Photoshop CC за период от 12 месеца. Активирането на поддръжката, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, следва да се извърши на 06.03.2018 г., в случай, че договорът за възлагане на обществената поръчка бъде подписан преди тази дата. В случай, че договорът бъде подписан след тази дата, активирането на поддръжката следва да се извърши в срок до 2 (два) дни от датата на влизане в сила на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1650      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3% от стойността му без ДДС. Гаранцията се представя в избрана от участника, определен за изпълнител форма, съгласно изискванията на чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, в срок до 30 дни след изтичане на срока на техническата поддръжка. Максимално допустимата стойност е 1650 лв. без ДДС /1 980 лв. с ДДС/.

II.2) Описание 1

„Продължаване правото на ползване на лицензи Аltova® XMLSpy Enterprise XML Editor 2017” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на Национална агенция за приходите (ЦУ НАП), гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” №52.

Предметът на обществената поръчка включва продължаване правото на ползване на 3 броя лицензи Аltova XMLSpy Enterprise XML Editor 2017 за период от 12 месеца. Активирането на поддръжката, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, следва да се извърши на 14.12.2017 г., в случай, че договорът за възлагане на обществената поръчка бъде подписан преди тази дата. В случай, че договорът бъде подписан след тази дата, активирането на поддръжката следва да се извърши в срок до 2 (два) дни от датата на влизане в сила на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7020      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3% от стойността му без ДДС. Гаранцията се представя в избрана от участника, определен за изпълнител форма, съгласно изискванията на чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, в срок до 30 дни след изтичане на срока на техническата поддръжка. Максимално допустимата стойност е 7 020 лв. без ДДС /8 424 лв. с ДДС/.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Няма

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Продължаване правото на ползване на наличните в НАП софтуерни лицензи е за период от 12 месеца. Активирането на поддръжката следва да се извърши на датите, посочени в Техническите спецификации по отделните обособени позиции, в случай, че договорите за възлагане на обществената поръчка бъдат подписани преди посочените дати. В случай, че договорите бъдат подписани след тези дати, активирането на поддръжката следва да се извърши в срок до 2 (два) дни от датата на влизане в сила на съответния договор.
Специфичните изисквания за изпълнение на поръчката са посочени в Техническите спецификации по отделните обособени позиции. Плащането по ОП1 ще се извърши на 2 равни шестмесечни вноски, при условията на РМС593/2016, а плащането по ОП2, ОП3, ОП4 и ОП5 - еднократно, по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя фактура и протокол за осигурено продължаване правото на ползване на лицензите, подписани от координатора по договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/01/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков №52, в сградата на ЦУ на НАП.

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи, вкл. когато клиентът е юрид. лице - на физ. лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на предвидените в чл. 107 от ЗОП основания.
В случай, че участник е представил оферти по повече от една обособена позиция, за тях се допуска представянето на един ЕЕДОП.
Определената от възложителя прогнозна стойност по отделните позиции е и максимално допустима стойност на обществената поръчка по съответната позиция. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност по съответната обособена позиция.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва