Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, ТД на НАП Варна
1602-4 13/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/11/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0106 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Варна 1310631880146
бул. Осми приморски полк №128
Варна BG331 9002 България
Н. Няголова +359 52360426
n.nyagolova@ro03.nra.bg +359 52303354

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3437
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по почистване на сгради и помещения за ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен”.
90911200      
Услуги

„Услуги по почистване на сгради и помещения за ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
212300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

Гр. Варна и офиси за обслужване гр. Добрич, гр. Разград, гр. Русе, Силистра, гр. Търговище и гр. Шумен.

Предметът на поръчката включва „Услуги по почистване на сгради и помещения за ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен”. Изпълнението на поръчката ще се изразява в: Услуги по почистване с препарати, консумативи и техника, собственост на изпълнителя за административните сгради и прилежащите площи на: 1.ТД на НАП Варна – гр. Варна бул. „Осми приморски полк“ №128; 2.ТД на НАП Варна, офис за обслужване Добрич - гр. Добрич ул. „Независимост“ №7; ул. „Независимост“ №7 - фронт офис и ул. „Независимост“ №31-„Архив“; 3.ТД на НАП Варна, офис за обслужване Разград – гр. Разград пл. „Независимост“ №1; 4.ТД на НАП Варна, офис за обслужване Русе – гр. Русе ул. „Майор Узунов“ №19; 5.ТД на НАП Варна, офис за обслужване Силистра – гр. Силистра ул. „Генерал Скобелев“ №8; 6.ТД на НАП Варна, офис за обслужване Търговище – гр. Търговище пл. „Свобода“ №1 и ул. „П.Р.Славейков“ №45; 7. ТД на НАП Варна, офис за обслужване Шумен – гр. Шумен пл. „Освобождение“ №2; ул. „Адам Мицкевич“ №1 и ул. „Цар Иван Александър“ №108. Почистването за административните сгради, сградите и прилежащите площи на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен ще се извършва всеки работен ден след 17:30 часа. Почистването на помещенията със специален режим: „Деловодство“, „Архив“ и стаите-регистратура по закона за защита на класифицирана информация, ще се извършва в работно време от 11:00 часа до 15:00 часа, в присъствието на служители на ТД на НАП Варна и структурните звена от територианият ? обхват. В услугите по почистване се включва извършването на следните видове дейности:
1. Ежедневно комплексно почистване /подробно описание в приложения от №1.1 до №1.7 към техническата спецификация/.;
2. Ежеседмично почистване /подробно описание в приложения от №1.1 до №1.7 към техническата спецификация/;
3. Почистване на всеки два месеца /подробно описание в приложения от №1.1 до №1.7 към техническата спецификация/;
4. Почистване на всеки шест месеца /подробно описание в приложения от №1.1 до №1.7 към техническата спецификация/. Препаратите и консумативите се доставят на база сключен договор след проведена от възложителя "зелена "обществена поръчка и същите отговарят на основните зелени критерии, които Европейската комисия е разработила и представляват препоръки за природосъобразност http://ec.europa.eu/environment/gpp/pdf/toolkit/cleaning_product/bg.pdf относно химически състав и опаковка на почистващите продукти, както и изискванията на Закона за защита от вредното въздействие на химическите вещества и смеси /ЗЗВВХВС/ и Наредбата за реда и начина за класифициране, опаковане и етикиране на химическите вещества и смеси. Ведно с препаратите и консумативите, изпълнителят ще предостави на възложителя и придружаваща ги документация - информационен фиш на съставките, информационен лист за безопасност, пълна инструкция за употреба и разрешиние/удостоверение за регистрация издадено от МЗ (за продуктите, по отношение на които са предвидени такива изисквания). Всички продукти носещи екомаркировка тип І на ЕС се считат за съответстващи. За продукти без екомаркировка от тип І изпълнителят трябва да удостовери съответствието им с техническата спецификации въз основа на съответната документация, придружаваща офертата му, например техническо досие на производителя /информационен фиш за съставките, информационен лист за безопасност, етикет на продукта с изброени съставки и др. подобни/ или протокол от изпитване от признат орган. Обществената поръчка е в изпълнение на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки, като попада в продуктова група "Почистващи продукти и услуги за почистване".
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
212300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да има изпълнени дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните три години до датата на подаване на офертата.Като идентичен или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка,възложителят приема изпълнението на услуги по ежедневно почистване на сгради и/или основно почистване на сгради.
Забележка:„изпълнена” е тази услуга,която е извършена в рамките на заложения от Възложителя период,независимо от датата на възлагането ?.За деклариране на съответствието по т.1 участниците следва да представят информация за услугите, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. Информацията следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период, като се посочи вида на извършените дейности, стойностите, период на изпълнение /начална и крайна дата на изпълнението/ и получателите /възложителите на услугите/, независимо дали са публични или частни субекти.Информацията се представя чрез попълване в част ІV, б. „В“, т. 1б на ЕЕДОП.2.Участникът да разполага с техническо оборудване, инструменти, съоръжения, машини за почистване или друго подходящо техническо оборудване, което да дава възможност за изпълнението на поръчката съобразно изискванията на възложителя.Деклариране наличието на изискуемото от възложителя техническо оборудване по т.2, се извършва чрез представяне на информацията в част ІV, б. „В“, т. 9 на ЕЕДОП. 3.Участникът да прилага система за управление на качеството, по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015/ с обхват за предоставяне на услуги по почистване на административни сгради или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, в областта, попадаща в обхвата на предмета на поръчката. Деклариране на съответствието по т.3 на участниците с изискуемия от възложителя стандарт в посочената област и обхват се извършва чрез представяне на информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган установен в друга държава членка, или ако прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт EN ISO 9001:2008 /или 2015/. Информацията се попълва в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на ЕЕДОП.4.Участникът да прилага система за управление на околната среда, по стандарт ISO 14001:2004 с обхват за предоставяне на професионални услуги по почистване на административни сгради или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,в областта,попадаща в обхвата на предмета на поръчката. Деклариране на съответствието по т.4 на участниците с изискуемия от възложителя стандарт в посочената област и обхват се извършва чрез представяне на информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице,акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентен сертификат. Продълж.в частVIт.3


По т.1-Участникът да има изпълнени 3 /три/ услуги, с идентичен или сходен предмет на обществената поръчка през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертата.; По т.2 - Участникът трябва да разполага с парочистачка - минимум 3 бр., прахосмукачка - минимум 3 бр., машина за почистване и пране на меки подови настилки и дамаски-минимум 1 бр., машина за почистване и полиране на твърди подови настилки-минимум 2бр. за изпълнение на поръчката.; По т. 3-Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008(2015), или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.; По т.4 - Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда, по стандарт ISO 14001:2004, или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС /обща стойност за всички обекти за срока на изпълнение 24 (двадесет и четири) месеца/. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора- неразделна част от утвърдената документация за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/12/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, зала 203

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от част III.1.3 - издаден от орган установен в друга държава членка, или ако прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт ISO 14001:2004. Информацията се попълва в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на ЕЕДОП.Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите по т.1, т.2, т.3 и т.4,чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация,съгласно чл.64,ал.1,т.2,т.9,ал.3 и ал.4 от ЗОП, когато това е необх. за законосъобразн.провежд.на процедурата.При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2 , 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на цялата поръчка е в размер на 212 300,00 лева без ДДС;Оферти надвишаващи посоченaта максимално допустима стойност ще бъдат отстранени на основание чл. 107, т.2, б. "а" от ЗОП.Плащането се извършва по банкова сметка, посочена от изпълнителя, ежемесечно на равни месечни вноски, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на следните документи: приемателно-предавателен протокол за извършените услуги, подписан от координатора на изпълнителя и отговорниците на възложителя по изпълнение на договора и оригинална фактура. Фактурата се издава на името на ТД на НАП Варна, с място на извършване на услугата ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване и се подписва от определените отговорници по изпълнение на договора. В случай, че първият или последният месец от извършването на услугата е непълен, размерът на възнаграждението за този месец се изчислява пропорционално на база 30-дневен месец.Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернeт адреса на Възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС( но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва