Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Бургас
686-349 19/10/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0097 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Бургас 1310631880024
ул. Цар Петър, № 5 Б
Бургас BG34 8000 България
П. Чередник +359 056878140
p.cherednik@ro02.nra.bg +359 056878152

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3413


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3413
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонаментно сервизно обслужване,поддръжка и ремонт(текущ и авариен),вкл.доставка на резервни части,възли,детайли,материали и консумативи на асансьорни уредби,обслужващи адм.сгради на ТД на НАП Бургас
50750000      
Услуги

Абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт (текущ и авариен), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи, на асансьорни уредби, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Бургас, разделен на следните обособени позиции:
1. Обособена позиция № 1 : Абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи, на асансьорни уредби, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, ул. “ Цар Петър “ № 5Б и гр. Бургас, ул. “ Александровска “ № 26.
2. Обособена позиция № 2 : Абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи, на асансьорни уредби, обслужващ административната сграда на ТД на НАП Бургас в гр. Сливен, ул.“ Ген. Столипин “ №19
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

Абонаментно сервизно обслужване,поддръжка и ремонт,вкл.доставка на резервни части,възли,детайли,материали и консумативи на асансьорни уредби,обслужващи адм.сгради на ТД на НАП Бургас в гр.Бургас 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас, ул."Цар Петър" №5Б и гр.Бургас, ул."Александровска" №26

Абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи, на асансьорни уредби, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, ул. “ Цар Петър “ № 5Б и гр. Бургас, ул. “ Александровска “ № 26.
1.1. Административна сграда на ТД на НАП Бургас, находяща се в гр. Бургас, ул. “ Цар Петър “ № 5 Б : асансьори - 2 ( два ) броя, 6 ( шест ) местни, товароподемност 480 кг., брой спирки – 11 ( единадесет ); H = 34 м.; V = 1 m / sek.
1.2. Административна сграда на ТД на НАП Бургас, находяща се в гр. Бургас, ул. “ Александровска “ № 26 : товарни платформи - 2 ( два ) броя, товароподемност 300 кг., брой спирки – 2 ( две ); H = 3 м.; V = 0,4 m / sek.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
24000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/10/2018 (дд/мм/гггг) / 30/09/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Абонаментно сервизно обслужване,поддръжка и ремонт,вкл.доставка на резервни части,възли,детайли,материали и консумативи на асансьорни уредби,обслужващи адм.сгради на ТД на НАП Бургас в гр.Сливен 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр.Сливен, ул. "Ген.Столипин" №19

Абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи, на асансьорни уредби, обслужващ административната сграда на ТД на НАП Бургас в гр. Сливен, ул.“ Ген. Столипин “ №19 : асансьор пътнически електрически - 1 (един) брой, 8 (осем) местен, товароподемност 630 кг., брой спирки – 6 ( шест ); V = 0,63 m / sek.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/04/2018 (дд/мм/гггг) / 30/09/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Отнася се за обособена позиция №1 и №2
Участниците следва да са вписани в търговския регистър и/или в съответен професионален регистър, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Участниците следва да са вписани в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите / ЗТИП / на лицата, лицензирани да извършват дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, издадено от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор / ДАМТН / или от оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция “Инспекция за държавен технически надзор”.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор в част IV, раздел А “Годност“, т.1 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура. Ако съответната информация е на разположение в електронен формат се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване, относно икономическото и финансово състояние на участниците.

Не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Отнася се за обособена позиция №1 и №2
1.Списък на изпълнените от него услуга/и, свързана/и със сервизно обслужване, поддържане и ремонт на асансьорни уредби през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, придружен от доказателства за изпълнение, по всяка от включените в него услуги, под формата на удостоверение за добро изпълнение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата/ите.
Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, б.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Списъкът следва да включва услуга/и, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения период. Списъкът следва да съдържа подробно описание на дейностите ( вида, обхвата и обема на услугата/ите), стойност (изплатеното възнаграждение ), период на изпълнение ( начална и крайна дата на изпълнението на услугата/ите) и получателите ( възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти.
2.За доказване наличието на персонал с определената професионална компетентност, участниците следва да посочат списък на персонала, който ще изпълнява поръчката за конкретната обособена позиция - минимум 2 (две) лица – асансьорни монтьори, в който е посочена професионалната компетентност на лицата (посочва се вид и номер, срок на валидност, издаващ орган на документа за придобита професионална компетентност в области, свързани със сервизно обслужване на асансьори) или еквивалент, които ще отговарят за изпълнението.
Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, б. „В“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1.Участниците следва да са изпълнили услуга/и, идентична/и или сходна/и с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните 3 ( три ) години, считано до датата на подаване на офертата, за които са представили доказателство за извършените услуги. Забележка: „изпълнена” е тази услуга, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й, и срока на гаранционна поддръжка.За услуга “ идентична “ и/или “сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира услуга/и по поддържане и ремонт на асансьорни уредби.
2. Участниците следва да разполагат най-малко с две квалифицирани лица за съответната обособена позиция за която ще участва, съгласно чл. 34, ал. 1, т. 1 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори, притежаващи професионалната компетентност за изпълнение на поръчката с необходимата за поддържането, ремонтирането и/или преустройването на асансьорите правоспособност съгласно Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори" за извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка или еквивалент (съгласно чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният за изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му, в размер до 5% от стойността му без ДДС.
Гаранцията се представя по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от документацията за обществената поръчка.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът определен за изпълнител представя преди сключване на договора документите, чрез които доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности по чл.64, ал.1 т.2 и 6 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/11/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Бургас, ул. Цар Петър, № 5 Б, ет. 4, ст. 6

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и / или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп в сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Общата стойност за абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи не може да надвишава 30 000,00 лв. без ДДС, разделени по обособени позиции, както следва :
? За обособена позиция № 1 :
Максимално допустима обща стойност за абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи - 24 000, 00 лева без ДДС, за целия срок на договора.
Максимално допустимата стойност за месечно абонаментно сервизно обслужване: Общата стойност за месечно абонаментно сервизно обслужване и поддръжка на всички асансьорни уредби не може да надвишава сумата от 790, 00 лв. ( седемстотин и деведесет ) лева без ДДС.
? За обособена позиция № 2 :
Максимално допустима стойност за абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи - 6 000, 00 лева без ДДС.
Максимално допустимата стойност за месечно абонаментно сервизно обслужване: Общата стойност за месечно абонаментно сервизно обслужване и поддръжка не може да надвишава сумата от 160, 00 лв. ( сто и шестдесет ) лева без ДДС.
Участник представил ценово предложение, надвишаващо посочената общата стойност за месечно абонаментно сервизно обслужване и поддръжка и/или максимално допустимата обща стойност за съответната обособена позиция се отстранява на основание чл. 107, т.2, б. „а“ от ЗОП.
В случай на подмяна на някоя от асансьорните уредби, включени в предмета на поръчката, договорът за изпълнение на обществената поръчка, в частта за обслужване на подменената асансьорна уредба се прекратява, като стойността на дог
Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
Условия и начин на плащане:
Плащането ще се извърши по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в срок до 30 / тридесет / дни, считано от датата на представяне на следните документи от Изпълнителя в отдел “ Логистика “ към ТД на НАП Бургас и ТД на НАП Бургас офис Сливен :
за извършено месечно абонаментно сервизно обслужване :
? оригинална фактура;
? оригинален протокол за извършеното месечно техническо поддържане;
за извършени ремонтни работи - при възникнала необходимост от извършване на ремонт на асансьорните уредби
? оригинална фактура;
? приемо-предавателен протокол за извършените и приети ремонтни работи
? заверено копие на фактура за закупените от Изпълнителя резервни части, детайли, възли, материали и консумативи, вложени при сервизното обслужване и/или ремонт на асансьорите.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или друг документ, свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10- дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва