Общата стойност за абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи не може да надвишава 30 000,00 лв. без ДДС, разделени по обособени позиции, както следва : ? За обособена позиция № 1 : Максимално допустима обща стойност за абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи - 24 000, 00 лева без ДДС, за целия срок на договора. Максимално допустимата стойност за месечно абонаментно сервизно обслужване: Общата стойност за месечно абонаментно сервизно обслужване и поддръжка на всички асансьорни уредби не може да надвишава сумата от 790, 00 лв. ( седемстотин и деведесет ) лева без ДДС. ? За обособена позиция № 2 : Максимално допустима стойност за абонаментно сервизно обслужване, поддръжка и ремонт ( текущ и авариен ), включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи - 6 000, 00 лева без ДДС. Максимално допустимата стойност за месечно абонаментно сервизно обслужване: Общата стойност за месечно абонаментно сервизно обслужване и поддръжка не може да надвишава сумата от 160, 00 лв. ( сто и шестдесет ) лева без ДДС. Участник представил ценово предложение, надвишаващо посочената общата стойност за месечно абонаментно сервизно обслужване и поддръжка и/или максимално допустимата обща стойност за съответната обособена позиция се отстранява на основание чл. 107, т.2, б. „а“ от ЗОП. В случай на подмяна на някоя от асансьорните уредби, включени в предмета на поръчката, договорът за изпълнение на обществената поръчка, в частта за обслужване на подменената асансьорна уредба се прекратява, като стойността на дог Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП и на основанията по чл. 107 от ЗОП. Условия и начин на плащане: Плащането ще се извърши по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в срок до 30 / тридесет / дни, считано от датата на представяне на следните документи от Изпълнителя в отдел “ Логистика “ към ТД на НАП Бургас и ТД на НАП Бургас офис Сливен : за извършено месечно абонаментно сервизно обслужване : ? оригинална фактура; ? оригинален протокол за извършеното месечно техническо поддържане; за извършени ремонтни работи - при възникнала необходимост от извършване на ремонт на асансьорните уредби ? оригинална фактура; ? приемо-предавателен протокол за извършените и приети ремонтни работи ? заверено копие на фактура за закупените от Изпълнителя резервни части, детайли, възли, материали и консумативи, вложени при сервизното обслужване и/или ремонт на асансьорите. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.
|