Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-16#2 17/10/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0096 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
ул. Скопие 106
Пловдив BG421 4030 България
С. Тименова, А. Илиева +359 32935497/ +359 32935744
s.timenova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3410


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3410
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив”.
39130000      
Доставки

„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив”.
Предметът на настоящата поръчка включва доставка, разтоварване и монтаж на офис обзавеждане - работни столове на колела и бюра с шкафове и чекмеджета, за нуждите на ТД на НАП Пловдив, по периодични писмени заявки (по пощата, факс или електронна поща) от Възложителя или определено от него лице, индивидуализирано по вид, размери, технически характеристики, съгласно Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
37800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Чернишевски" № 3.

„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив”.
Предметът на настоящата поръчка включва доставка, разтоваране и монтаж на офис обзавеждане - работни столове на колела - прогнозно количество 230 бр. и бюра с шкафове и чекмеджета - прогнозно количество - 230 бр. , за нуждите на ТД на НАП Пловдив, по периодични писмени заявки (по пощата, факс или електронна поща) от Възложителя или определено от него лице, индивидуализирано по вид, размери, технически характеристики, посочени в Техническата спецификация.
Срок за изпълнение на поръчката – 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в рамките на този срок в размер на 37 800 лв. без ДДС/тридесет и седем хиляди и осемстотин лева/ без ДДС, съответно 45 360 лв. /четиридесет и пет хиляди триста и шестдесет лева/ с ДДС.
В рамките на максимално допустимата стойност на поръчката ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да заявява повече или по-малко от прогнозния брой на всеки артикул. Обявените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В срока на действие на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Доставките се извършват в срок не по-дълъг от 20 работни дни след получването на конкретната писмена заявка.
Гаранционният срок на доставените и монтираните изделия, съгласно действащите стандарти и предписанията на производителя, е 24 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за осъществена доставка и монтаж на заявеното офис обзавеждане.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
37800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Деклариране наличието на изискуемия от въз-ля опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за доставкa, с предмет и обем, идентичeн или сходeн с предмета на настоящата общ. поръчка, изпълнена през последните три години, до датата на подаване на офертата, съгл. чл. 63, ал. 1 т. 1, б „б“ от ЗОП. Инф-та следва да съдържа (вида, обхвата и обема на доставката), стойност (изплатено възнаграждение), период на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнението на доставката) и получателят (възложителят на доставката), независимо дали е публичен или частен субект.Инф-та се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
2. Участниците следва да декларират, че ще прилагат система за управление на качеството със стандарт БДС EN ISO 9001:2008 (или 2015), издаден съгл. чл.64,ал.5 от ЗОП или еквивалентен, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките с обхват отговарящ на предмета на поръчката. Инф-та се попълва в част ІV, раздел „Г“ на ЕЕДОП.
3. Участниците следва да декларират, че ще прилагат система или стандарт за опазване на околната среда в съответствие стандарт ISO 14001:2004 (2015) или еквивалентен, или такава система в съответствие с екологичната и одиторската схема на Европейския съюз (EMAS), или стандартите за опазване на околната среда чрез съответните европейски или международни стандарти или др. доказателства за удостоверяващи съответствието с посочените стандарти или прилагането на еквивалентни мерки за опазване на околната среда, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието или еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави членки. Инф-та се попълва в част ІV, раздел „Г“ на ЕЕДОП.
В случай, че уч-кът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъде изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физ. и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че при изпълнение на общ. поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
Уч-кът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора док-те, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и проф. способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. с чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 7, т. 10 от ЗОП и чл. 64, ал.3 и 4, ал.6 и ал.7 от ЗОП.
Въз-лят може по всяко време да изиска от уч-ците предст-не на док-те, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП инф-я съгл. чл. 67, ал. 5 от ЗОП, във вр. с чл. 64, ал. 1, т.2, т. 7, т.10 и ал. 3, 4,6 и 7 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участниците следва да разполагат със следния опит за изпълнение на поръчката: да имат изпълнена през последните три години до датата на подаване на офертата, доставка с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката (доставка и монтаж на офис обзавеждане).
Под „доставка, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира: дейност по доставка и монтаж на офис обзавеждане, включваща минимум един от двата артикула с общ брой на доставеното количество не по-малко от половината от прогнозното количество на поръчката.
Под „изпълнена“ доставка се разбира такава доставка, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 (2015), издаден съгласно чл. 64, ал. 5 от ЗОП или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за прилагане на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, отговарящ на предмета на поръчката.
3.Участникът следва да прилага система или стандарт за опазване на околната среда в съответствие със стандарт ISO 14001:2004 (2015), или еквивалентен, или такава система в съответствие с екологичната и одиторската схема на Европейския съюз (EMAS), или стандартите за опазване на околната среда чрез съответните европейски или международни стандарти или други доказателства, удостоверяващи съответствието с посочените стандарти или прилагането на еквивалентни мерки за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният за изпълнител участник представя при подписването на договора гаранция, обезпечаваща изпълнението му в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя във форма по избор, съгл. чл. 111, ал.5 от ЗОП.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще освобожди Гаранцията за изпълнение, както следва:
1. 2/3 от гаранцията ще бъде освободена в срок до 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора,
2. 1/3 от гаранцията ще бъде освободена в срок до 30 дни след изтичане на гаранционния срок на последното доставено обзавеждане. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията са уредени в проекта на договора, неразделна част от документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/11/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдвив, ул. Скопие № 106, ет.10, стая 1010

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Към техническото си предложение участникът следва да представи:
- Каталози/снимков материал или др. (с приложено описание) на предложените от участника офис мебели;
Ако участникът представя каталози на продуктите, в същите не трябва да има посочени цени.
- Други документи, напр. документи за упълномощаване, документи които участникът прилага, вкл. декларация по чл. 102, ал. 1 от ЗОП, ако участникът прилага такава.
Всички плащания от името на Възложителя се извършват чрез ТД на НАП Пловдив.
Плащането ще се извършва след осъществяване на всяка доставка, по банков път, срок до 30 дни след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя и двустранен приемно-предавателен протокол.
Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него труд и извършените допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя.
Транспортните и товаро-разтоварни разходи при изпълнение на поръчката са за сметка на Изпълнителя.
На основание чл. 110, ал.1, т. 8 от ЗОП, възложителят ще прекрати процедурата при отпадане на необходимостта от провеждането й, включително и във връзка със сключване на рамково споразумение относно същия предмет, в случай на изпратено уведомление от ЦОП за влязло в сила решение за класиране и избор на изпълнител, съгласно чл. 7, ал. 1 от ПМС № 385/30.12.2015 г.(изм. с ДВ бр.34 от 03.05.2016 г. и ДВ бр.74 от 20.09.2016 г.).
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва