„Абонаментно поддържане и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сгради, управлявани от НАП“, в две обособени позиции |
|
50750000 |
|
Обслужването, предмет на обществената поръчка, за всяка една от обособените позиции, включва следните дейности: А. Абонаментно поддържане на асансьорни уредби, обхваща следните дейности: 1. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства, съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори; 2. Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьори; 3. 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите; 4. Освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата. Б. Извършване на ремонт на асансьорните уредби. Ремонтните дейности, включват услугите по отстраняване на възникналите повреди, демонтаж, доставка и монтаж на резервни части, необходими за извършване на ремонта и възстановяване на нормалната работа на съоръженията. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 24000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
Абонам. поддържане и ремонт (вкл. доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сгради, с адрес: гр.София, бул.„Княз Ал. Дондуков”№52 и ул.„Врабча” №23 |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50750000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
1.1.гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; 1.2.гр. София, ул. „Врабча” №23. | Обслужването, предмет на обществената поръчка, включва следните дейности: А. Абонаментно поддържане на асансьорни уредби, обхваща следните дейности: 1. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства, съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори; 2. Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьорите; 3. 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите; 4. Освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата. Б. Извършване на ремонт на асансьорните уредби. Ремонтните дейности, включват услугите по отстраняване на възникналите повреди, демонтаж, доставка и монтаж на резервни части, необходими за извършване на ремонта и възстановяване на нормалната работа на съоръженията. Договорът влиза в сила считано от датата на сключването му, със срок за изпълнение на услугата до 09.01.2020 г. и е с начална дата – 09.01.2018 г. или друга по-ранна дата, в случай на преустановяване предоставянето на услугите по абонаментно обслужване на асансьорите, предмет на обществената поръчка по действащи за възложителя договори за възлагане на обществена поръчка, независимо от причините за това, за което възложителят дължи предварително писмено уведомление. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 19000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 09/01/2018 (дд/мм/гггг) / 09/01/2020 (дд/мм/гггг)
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максимално допустимата цена за месечно абонаментно поддържане по обособена позиция №1 е в размер до 300,00 лева без ДДС, съответно 360,00 лева с ДДС. Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката по обособена позиция №1, включително доставка на резервни части и консумативи за целия срок на договора е в размер до 19 000,00 лева без ДДС, съответно 22 800,00 лева с ДДС .
|
|
II.2) Описание 1
„Абонам. поддържане и ремонт (вкл. доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сграда, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №29“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50750000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, ул. „Аксаков” №29. | Обслужването, предмет на обществената поръчка, включва следните дейности: А. Абонаментно поддържане на асансьорни уредби, обхваща следните дейности: 1. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства, съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори; 2.Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьора; 3.24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите; 4.Освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата. Б. Извършване на ремонт на асансьорните уредби. Ремонтните дейности, включват услугите по отстраняване на възникналите повреди, демонтаж, доставка и монтаж на резервни части, необходими за извършване на ремонта и възстановяване на нормалната работа на съоръженията. Договорът влиза в сила считано от датата на сключването му, със срок за изпълнение на услугата до 09.01.2020 г. и е с начална дата - 24.04.2018 г. или друга по-ранна дата, в случай на преустановяване предоставянето на услугите по абонаментно обслужване на асансьорите, предмет на обществената поръчка по действащи за възложителя договори за възлагане на обществена поръчка, независимо от причините за това, за което възложителят дължи предварително писмено уведомление. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 5000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24/04/2018 (дд/мм/гггг) / 09/01/2020 (дд/мм/гггг)
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максимално допустимата цена за месечно абонаментно поддържане по обособена позиция №2 е в размер до 180,00 лева без ДДС, съответно 216,00 лева с ДДС. Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката по обособена позиция №2, включително доставка на резервни части и консумативи за целия срок на договора е в размер до 5 000,00 лева без ДДС, съответно 6 000,00 лева с ДДС.
|
|