Деловодна информация
00530
Е-12-00-471#1 21/09/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0089 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 Вануату
В. Додова +359 298593291
v.dodova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3388


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3388
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Абонаментно поддържане и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сгради, управлявани от НАП“, в две обособени позиции
50750000      
Услуги

Обслужването, предмет на обществената поръчка, за всяка една от обособените позиции, включва следните дейности:
А. Абонаментно поддържане на асансьорни уредби, обхваща следните дейности:
1. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства, съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори;
2. Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьори;
3. 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите;
4. Освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата.
Б. Извършване на ремонт на асансьорните уредби.
Ремонтните дейности, включват услугите по отстраняване на възникналите повреди, демонтаж, доставка и монтаж на резервни части, необходими за извършване на ремонта и възстановяване на нормалната работа на съоръженията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
24000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Абонам. поддържане и ремонт (вкл. доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сгради, с адрес: гр.София, бул.„Княз Ал. Дондуков”№52 и ул.„Врабча” №23 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

1.1.гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52;
1.2.гр. София, ул. „Врабча” №23.

Обслужването, предмет на обществената поръчка, включва следните дейности:
А. Абонаментно поддържане на асансьорни уредби, обхваща следните дейности:
1. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства, съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори;
2. Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьорите;
3. 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите;
4. Освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата.
Б. Извършване на ремонт на асансьорните уредби.
Ремонтните дейности, включват услугите по отстраняване на възникналите повреди, демонтаж, доставка и монтаж на резервни части, необходими за извършване на ремонта и възстановяване на нормалната работа на съоръженията.
Договорът влиза в сила считано от датата на сключването му, със срок за изпълнение на услугата до 09.01.2020 г. и е с начална дата – 09.01.2018 г. или друга по-ранна дата, в случай на преустановяване предоставянето на услугите по абонаментно обслужване на асансьорите, предмет на обществената поръчка по действащи за възложителя договори за възлагане на обществена поръчка, независимо от причините за това, за което възложителят дължи предварително писмено уведомление.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
09/01/2018 (дд/мм/гггг) / 09/01/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата цена за месечно абонаментно поддържане по обособена позиция №1 е в размер до 300,00 лева без ДДС, съответно 360,00 лева с ДДС.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката по обособена позиция №1, включително доставка на резервни части и консумативи за целия срок на договора е в размер до 19 000,00 лева без ДДС, съответно 22 800,00 лева с ДДС .

II.2) Описание 1

„Абонам. поддържане и ремонт (вкл. доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сграда, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №29“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Аксаков” №29.

Обслужването, предмет на обществената поръчка, включва следните дейности:
А. Абонаментно поддържане на асансьорни уредби, обхваща следните дейности:
1. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства, съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори;
2.Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьора;
3.24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите;
4.Освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата.
Б. Извършване на ремонт на асансьорните уредби.
Ремонтните дейности, включват услугите по отстраняване на възникналите повреди, демонтаж, доставка и монтаж на резервни части, необходими за извършване на ремонта и възстановяване на нормалната работа на съоръженията.
Договорът влиза в сила считано от датата на сключването му, със срок за изпълнение на услугата до 09.01.2020 г. и е с начална дата - 24.04.2018 г. или друга по-ранна дата, в случай на преустановяване предоставянето на услугите по абонаментно обслужване на асансьорите, предмет на обществената поръчка по действащи за възложителя договори за възлагане на обществена поръчка, независимо от причините за това, за което възложителят дължи предварително писмено уведомление.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24/04/2018 (дд/мм/гггг) / 09/01/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата цена за месечно абонаментно поддържане по обособена позиция №2 е в размер до 180,00 лева без ДДС, съответно 216,00 лева с ДДС.
Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката по обособена позиция №2, включително доставка на резервни части и консумативи за целия срок на договора е в размер до 5 000,00 лева без ДДС, съответно 6 000,00 лева с ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците и по двете обособени позиции следва да са вписани в регистъра на лицата, извършващи дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, съгласно чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите.
При подаване на оферти, участниците декларират съответствието с горния критерий за подбор, чрез попълване на информацията в част ІV, раздел „А“, „Годност“, т. 1 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случай, че съответният документ е на разположение в електронен формат, следва да бъде посочен и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 60, ал. 1 и чл. 67 (5) от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставения от възложителя критерий за подбор, отнасящи се до годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 60, ал. 1 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители по тази обособена позиция, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критерия се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
За доказване наличието на персонал, с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на персонала, който ще изпълнява поръчката. Списъкът следва да включва трите имена и професионалната квалификация на лицата (информация за притежаваните от тях валидни удостоверения за правоспособност за упражняване на професията „монтьор по монтиране поддържане и ремонтиране на асансьори”).
Към датата на подаване на офертата, списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 и чл. 67 (5) от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП.
Критерият за подбор е еднакъв за обособена позиция №1 и обособена позиция №2 и участниците могат да удостоверят съответствието си с поставения критерий за подбор за всяка една от обособените позиции, чрез посочването на едни и същи лица.


Минимално изискване:
Осигуреният от участника персонал за изпълнение на обществената поръчка, следва да отговаря на следните минимални изисквания за възложителя:
? Изисквания за минимален брой: минимум 2 /двама/ специалисти (технически лица), които ще извършват дейностите по изпълнение на поръчката, съгласно чл. 34, ал.1, т.1 от Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (обнародвана в ДВ бр. 33/11.04.2003 г, посл. изм. и доп. бр. 88 от 24 октомври 2014 г.)
? Изискване за минимална професионална квалификация: всеки от специалистите, следва да е преминал курс за придобиване на правоспособност за упражняване на професията „монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори”, съгласно изискванията на Наредба №3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията „монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори” (обн. - ДВ, бр. 9 от 30.01.2001 г.; в сила от 02.03.2001 г.) и да притежава документ за правоспособност.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка /ОП/ следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на ОП, посочени в техническата спецификация на ОП, неразделна част от документацията. Определеният изпълнител представя при подписването на договора за ОП по съответната об. позиция гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС на съответната об. позиция. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 7

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/10/2017 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Определената от възложителя прогнозна стойност на обособените позиции е и максимално допустима стойност за съответната обособена позиция на обществената поръчка. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта за изпълнение надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност за съответната обособена позиция и/или максимално допустима стойност на цена за месечно абонаментно поддържане по съответната обособена позиция.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва