Деловодна информация
00530
Е-12-00-463#1 18/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
18/09/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0086 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков №52
София BG411 1000 България
В. Додова +359 298593291
v.dodova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3380
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на климатична техника в сгради на НАП, в две обособени позиции
39717200      
Доставки

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. По ОП №1:
1.1. Доставка и монтаж на инверторни климатици, включващ меден тръбен път с дължина до 8 м., захранващ кабел (220V) с дължина до 5 м., декоративни кабелни канали със съотв. ширина и дължина, които скриват захранващия кабел и тръбния път.
1.2. Пуск. в експлоатация.
1.3. Осигуряване на гаранц. поддръжка на климатизаторите за срок не по-кратък от 36 мес. Макс. срок на гаранц. поддръжка е 47 мес.
2. По ОП №2:
2.1. Доставка и монтаж на инверторни климатици.
2.2. Доставка и монтаж на захранващ кабел с дължина до 20 м., включително декоративни кабелни канали със съответната ширина.
2.3. Доставка и монтаж на необходимата пусково-предпазна апаратура.
2.4. Пуск. в експлоатация и 72-часови проби в експлоатационни условия.
2.5. Провеждане на инструктаж на служители на възложителя.
2.6. Осигуряване на гаранц. поддръжка на климатизаторите за срок не по-кратък от 36 мес. Макс. срок на гаранц. поддръжка е 58 мес.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
78300.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на енергоефективни климатизатори (инверторни климатици) - стенен тип, за работни помещения в адм. сгради, ползвани от ЦУ на НАП и ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39717200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административни сгради, ползвани от ЦУ на НАП на територията на гр. София, и административна сграда на ТД на НАП ГДО с адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ №29.

Предметът на обществената поръчка по тази обособена позиция обхваща следните дейности:
- доставка и монтаж на инверторни климатици в изрично посочени от възложителя помещения, включващ меден тръбен път с дължина до 8 м., захранващ кабел (220V) с дължина до 5 м., декоративни кабелни канали със съотв. ширина и дължина, които скриват захранващия кабел и тръбния път;
- пускане в експлоатация;
- осигуряване на гаранционна поддръжка на климатизаторите за срок не по-кратък от 36 (тридесет и шест) месеца. Максималният срок на гаранционна поддръжка е 47 (четиридесет и седем) месеца.
Климатичната техника следва да се достави и монтира в работни помещения, изрично посочени от възложителя, в административни сгради, ползвани от ЦУ на НАП с адреси: гр. София, ул. „Княз Ал. Дондуков“ №52, бул. „Христо Ботев“ №17, ул. „Врабча“ №23, както и всички новопридобити и предоставени за управление на ЦУ на НАП сгради, и административна сграда на ТД на НАП ГДО с адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ №29.
Заявките за доставка и монтаж се извършват чрез координаторите по договора от страна на възложителя. Доставката, монтажът и пускането в експлоатация на климатизаторите следва да се извърши в срок до 20 дни от датата на представянето на заявката на изпълнителя.
В срок от 12 месеца, считано от датата на сключване на договора, възложителят може да прави заявки за доставка на предложената от изпълнителя климатична техника. Всички направени в този срок заявки няма да надвишават сумите в размер на 15 000.00 лв. без включен ДДС за ЦУ на НАП и 10 000.00 лв. без включен ДДС за ТД на НАП ГДО.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на гаранционна поддръжка на климатиците, в месеци    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължителността на поръчката в т. II.2.7 ще бъде коригирана при сключ. на договор, в зависимост от предложението на определения за изпълнител. Показателят за цена в т. II.2.5. е със следното описание: "Най-ниски единични цени, без вкл. ДДС". Предложената цена за 1 бр. климатик не следва да надвишава 833.30 лв. без ДДС, в противен случай уч-кът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" ЗОП.

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на енергоефективни инверторни климатици за сървърни помещения в административни сгради, ползвани от териториални структури на НАП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39717200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Административните сгради на НАП, ползвани от структури на агенцията към ТД на НАП Варна, ТД на НАП Велико Търново, ТД на НАП Пловдив, ТД на НАП Бургас и ТД на НАП София.

Предметът на обществената поръчка по тази обособена позиция обхваща следните дейности:
2.1. Доставка и монтаж на инверторни климатици.
2.2. Доставка и монтаж на захранващ кабел с дължина до 20 м. включително декоративни кабелни канали със съответната ширина.
2.3. Доставка и монтаж на необходимата пусково-предпазна апаратура.
2.4. Пускане в експлоатация и 72 часови проби в експлоатационни условия.
2.5. Провеждане на инструктаж на служители на възложителя.
2.6. Осигуряване на гаранционна поддръжка на климатизаторите за срок не по-кратък от 36 месеца. Максималният срок на гаранционна поддръжка е 58 месеца.
Климатизаторите се доставят в административните сгради на НАП, ползвани от структури на агенцията към ТД на НАП Варна, ТД на НАП Велико Търново, ТД на НАП Пловдив, ТД на НАП Бургас и ТД на НАП София. При сключването на договор с определения изпълнител ще бъде предоставен списък с разпределение по адреси за монтаж.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
53300.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължителността на поръчката в т. II.2.7 ще бъде коригирана при сключ. на договор, в зависимост от предложението на определения за изпълнител. Макс. стойност за изп. на поръчката по обособ. поз-я №2 е 53 300.00 лв. без ДДС. Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност, в противен случай уч-кът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

И по двете обособени позиции:
Участникът следва да е сертифициран от Българската браншова камара по машиностроене (или от орган в друга държава) за извършване на дейности по монтаж на хладилно и климатично оборудване с флуор, съдържащo парникови газове, в съответствие с Регламент (ЕС) №517/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 16.04.2014 г. за флуорсъдържащите парникови газове и за отмяна на регламент (ЕО) №842/2006.
Деклариране наличието на сертифициране от Българската браншова камара по машиностроене (или от орган в друга държава) се извършва чрез представяне на информация за притежаван документ с обхват на сертификация „извършване на монтаж на хладилно и климатично оборудване, с флуор, съдържащо парникови газове” в съответствие с Регламент (ЕС) №517/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 16.04.2014 г. за флуорсъдържащите парникови газове и за отмяна на регламент (ЕО) №842/2006. В случай, че съответният документ е на разположение в електронен формат, следва да бъде посочен и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
Информацията се попълва в част ІV, раздел А: „Годност“, т. 1 от ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставения от възложителя критерий за подбор, отнасящ се до годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 60, ал. 1 от ЗОП.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определения в настоящата точка критерий за подбор се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за доставките, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата общ. поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, съгл. чл. 63, ал. 1 т. 1, б „б“ от ЗОП. Инф-та следва да съдържа стойността, датата, на която е започнало и е приключило изпълнението, мястото, вида, обема и получателите на доставката.
Инф-та се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
2. Деклариране наличието на изискуемите от възложителя квалифицирани лица с необходимите квалификация и/или опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез представяне на информация за лицата (квалифицирани специалисти), които ще отговарят за извършване на монтажа и поддръж. в рамките на гаранц. срок на доставената климатична техника, и:
По отношение на изискването в раздел ІІ, т. 1, б. „г“, подт. 1.2.2.1. от Указанията за подготовка на офертата: инф-я за притежаваното валидно удостоверение или екв. документ за придобита трета квалиф. група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, данни за издателя на удостоверението (или еквивалентния документ), включително данни за контакт с него.
По отношение на изискването в раздел ІІ, т. 1, б. „г“, подт. 1.2.2.2. от Указанията за подготовка на офертата: инф-я за имената, проф. опит на лицата, както и описание на притежаваните от тях сертификати или екв. документи за квалификация в съответствие с Регламент (ЕО) №517/2014 на Европейския парламент.
Инф-та се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 6 на ЕЕДОП.
3. Участниците следва да декларират, че ще може да представят сертификат, удостоверяващ прилагането на изискуемата от възложителя система за управление на качеството, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт EN ISO 9001:2008 (или 2015).
Инф-та се попълва в част ІV, раздел „Г“ на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгл. чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобр. провеждане на процедурата.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на ф. л. и/или ю. л., което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на изискването за представяне на сертификат, където съответствието с критериите за подбор се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП
Участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя преди сключ. на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6, и ал. 3 от ЗОП.


И по двете обособени позиции:
1. Участникът трябва да е изпълнил доставки, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, през последните 3 години от датата на подаване на офертата:
Като „сходни“ с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, се разбират дейности по доставка и монтаж на климатична техника (със или без гаранционна поддръжка на техниката) с обем минимум 10 броя климатици.
Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й и срока на гаранционна поддръжка на доставената климатична техника.
2. Участникът следва да има на разположение квалифицирани лица за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, както следва:
2.1. Минимум 1 (едно) лице, което да има придобита минимум трета квалификационна група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 V, съгласно изискванията на Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V или съгласно изискванията на акт, уреждащ сходна материя в друга държава.
2.2. Минимум 2 (две) лица (квалифицирани специалисти), които да отговарят за монтажа и гаранционната, и сервизна поддръжка на климатиците, описани в настоящата техническа спецификация,
- притежаващи минимум 2 години професионален опит в изпълнение на дейности по монтаж и поддръжка на климатици;
- сертифицирани от Българската браншова камара по машиностроене (или от орган в друга държава членка) за извършване на дейности по монтаж на хладилно и климатично оборудване с флуор, съдържащо парникови газове, в съответствие с Регламент (ЕС) №517/2014.
В случай, че участникът предвижда при изпълнението на обществената поръчка да бъдат ангажирани повече лица от съответната изискуема от възложителя категория специалисти, то всички посочени от участника лица следва да отговорят на минималните изисквания, определени от възложителя за съответната категория специалисти.
3. Участниците следва да имат въведена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (2015), чийто обхват да включва дейности по доставка, монтаж и сервиз на климатична техника или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на обществената поръчка, нераздална част от документацията.
Определеният за изпълнител по съответната обособена позиция представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС по съответната обособена позиция. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена наведнъж, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/10/2017 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Към техническото си предложение по съответната обособена позиция участникът следва да:
- представи описание, съдържащо техническите характеристики на предлаганото от участника техническо оборудване;
- посочи и приложи проспекти, технически паспорти или друг нагледен материал на предложената техника/съоръжение, или да посочи уеб адрес, на който могат да бъдат намерени.
Плащането по обособена позиция №1 ще се извърши чрез ЦУ на НАП и ТД на НАП ГДО по банкова сметка, посочена от определения за изпълнител, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура издадена от изпълнителя и въз основа на приемо-предавателен протокол за осъществените доставка, монтаж и пускане в експлоатация на съответното количество климатична техника до всяко от посочените в договора места, подписани от страна на НАП от съответния координатор по договора.
Плащането по обособена позиция №2 ще се извърши чрез ЦУ на НАП по банкова сметка, посочена от определения за изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол за извършените доставка и монтаж, тестване и въвеждане в експлоатация и проведен инструктаж за правилна и безопасна експлоатация на съоръженията, след проведена 72 – часова проба, подписани от страна на НАП от координатора по договора, и количествена справка за доставените климатици по ТД/офиси на НАП.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в "Официален вестник" на Европейския съюз.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва