Деловодна информация
00530ТД на НАП Велико Търново
8062 18/09/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0085 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Л. Димитрова, А. Петров +359 62617207/+359 62617188
l.dimitrova@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3379


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3379
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център № 2, ет. 2, ст. 205
Велико Търново BG321 5000 България
Б. Борисов +359 62617124
bo.borisov@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3379

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части (без допълнително оборудване) за нуждите на ТД на НАП Велико Търново”
50334130      
Услуги

Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в: 1. Сервизно техническо поддържане и текущ ремонт на автоматични телефонни централи и апарати/дейностите са описани в описанието на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие. 2. Доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи, подмяна на дефектирали модули и компоненти.
Място на изпълнение на поръчката е административните сгради на ТД на НАП Велико Търново и офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
40000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50334130      
50334140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG311
BG313
BG322
BG315
BG312
BG314

Административните сгради на ТД на НАП Велико Търново и офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен

Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в документ "Описание на предмета на поръчката, технически спецификации. Изисквания към изпълнението" - част от одобрената документация за обществената поръчка. Изпълнението на обществената поръчка включва сервизно техническо поддържане на телефонни централи и апарати, както и доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи, подмяна на девектирали модули и компоненти, по писмени заявки, направени чрез координатори по договора. Участникът, избран за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от максимално допустимата стойност на договора без ДДС, под избрана от него форма, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът ще бъде сключен за срок от 36 месеца, който влиза в сила не по-рано от 01.02.2018 г.Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представяне на фактура, придружена от двустранно подписания протокол и заверено копие от фактура за закупените и вложените резервни части, материали, модули и компоненти.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да e изпълнил услуги, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, извършени през последните три години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителят приема услуги по техническо обслужване и поддръжка на телефонни централи и апарати. „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, се извършва чрез представяне на информация в част ІV, раздел „В“, т.1б на ЕЕДОП. Информацията следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период, съгласно указанията на възложителя, като се посочи описание на извършените услуги, стойност, период на изпълнение (посочва се начална дата и крайна дата на периода, през който е предоставяна услугата) и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти.
2. Участникът следва да разполага със специалисти, със съответното техническо образование – инженери и монтьори по телекомуникационни системи с необходимата за поддържането, ремонтирането и/или преустройването на телефонните централи правоспособност, съгласно Наредба № 18 от 6 ноември 2003 г. за придобиване на квалификация по професия „Монтьор по комуникационни системи” /обн., ДВ, бр. 6 от 23 януари 2004 г.// или еквивалент. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя минимум от технически лица/специалисти, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, се извършва чрез представяне на информация в част ІV, раздел „В“, т. 6, б. „а“ на ЕЕДОП. Информацията следва да включва имената, професионалното образование и квалификация на лицата с посочване на №, дата на издаване и вид на документа, данни за издателя, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация по отношение на критериите за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП.
Участникът, определен за изпълнител, преди сключване на договора представя документи, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП.


По т. 1. Участникът трябва да e изпълнил услуги, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка - техническо обслужване и поддръжка на телефонни централи и апарати, извършени през последните три години от датата на подаване на офертата.
По т. 2 Участникът да разполага с минимум 2 /двама/ специалисти, със съответното техническо образование – инженери и монтьори по телекомуникационни системи с необходимата за поддържането, ремонтирането и/или преустройването на телефонните централи правоспособност, съгласно Наредба № 18 от 6 ноември 2003 г. за придобиване на квалификация по професия „Монтьор по комуникационни системи” /обн., ДВ, бр. 6 от 23 януари 2004 г./ или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/10/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Велико Търново, адрес: гр. Велико Търново, пл. "Център' № 2, ет. 2, стая 210 /заседателна зала/

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако е налице изключение по чл. 4 от същия закон, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
Териториална дирекция на НАП Велико Търново предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва