Деловодна информация
00334Агенция Митници
32-250565 08/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
08/09/2017 (дд/мм/гггг)
00334-2017-0030 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1202 България
Мирослава Енчева +359 298594408
Miroslava.Encheva@customs.bg +359 298594060

Интернет адрес/и

www.customs.bg

http://customs.bg/bg/page/357


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://customs.bg/bg/page/357
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1202 България
Красимира Василева +359 298594411
Krasimira.Vasileva@customs.bg +359 298594066

Интернет адрес/и

www.customs.bg

http://customs.bg/bg/page/357

Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

УСЛУГИ ПО ПОЧИСТВАНЕ НА СГРАДИ, ПРИЛЕЖАЩИ ОБЕКТИ И ПЛОЩИ НА МИТНИЦА СТОЛИЧНА
90911200      
Услуги

Предметът на възлагане с настоящата поръчка е: „Услуги по почистване на сгради, прилежащи обекти и площи на Митница Столична“. Предметът на обществената поръчка не е обособен в обособени позиции. Митница Столична има необходимост от осигуряване на комплексно почистване на административната сграда и прилежащата й територия, включващо дейности по ежедневно поддържащо и периодично основно почистване с използване на ръчен и машинен способ и почистващи препарати, при спазване на посочените в техническата спецификация изисквания. Място за изпълнение на поръчката: административната сграда на Митница Столична, намираща се на адрес: гр. София, ул. „Веслец“ № 84.
Сградата се състои от сутерен, използван за гараж и складови помещения, партер и два етажа с административно предназначение за обслужване на клиенти. До сградата има обособени два броя служебни паркинги и зелени площи /градинка. Оща площ за почистване на административната сграда и прилежащи площи- 5600 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
120000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Митница Столична има необходимост от осигуряване на комплексно почистване на административната сграда и прилежащата й територия. Комплексното почистване на административната сграда и прилежащата й територия включва дейности по ежедневно поддържащо и периодично основно почистване с използване на ръчен и машинен способ и почистващи препарати, при спазване на посочените от възложителя изисквания.
Критериите по-долу
 
ДА Т1 – Дейности за изпълнение на поръчката    40
Т2 – Обезпечаване на всички дейности с хора и техническо оборудване и тяхното разпределение    40
Т3 - Препаратите и консумативите, които участникът ще използва за изпълнението на поръчката и тяхното приложение    20
Критерий, свързан с разходи 1 20
Ф 1 - Единична цена за ежедневен сервиз на работни помещения, коридори, фоайета, стълбища    60
Ф 2 - Сбор от единичните цени за седмичен, месечен и тримесечен сервиз на работни помещения, коридори, фоайета, стълбища    5
Ф 3 - Сбор от единичните цени за шестмесечен и годишен сервиз на работни помещения, коридори, фоайета, стълбища    5
Ф 4 - Сбор от единичните цени за ежедневен и месечен сервиз на тоалетните (санитарни възли)    25
Ф 5 - Сбор от единичните цени за ежедневни и сезонни дейности за околното на сградата пространство    5
II.2.6) Прогнозна стойност
120000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Комплексна оценка (КО) = Качествените аспекти (КА) * 0,50 + Ниво на разходите (НР) * 0,50
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изпълнението на настоящата обществена поръчка не изисква притежаването на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, респективно участниците не попълват информация в ЕЕДОП, а изпълнителят не представя документи за годност (правоспособност).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Посочване на изпълнени услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез попълване на ЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, поле 1б), колона „Отговор“ като за всяко една от посочените услуги предостави следната информация: описание на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка; суми (стойност на предоставените услуги); дати на които са изпълнени услугите; получатели на услугите.
При условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП участникът, респективно изпълнителят представя списък по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга. В случаите, в които Участникът е участвал в обединение или като подизпълнител се описва само тази част от услугите, които Участникът сам е изпълнил и за които може да представи съответните предвидени в чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП доказателства за това.


Участникът да е изпълнил най-малко 1 дейност с предмет и обем, идентична или сходна с тази на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят ще отстранява от участие при наличие на някое от следните обстоятелства: 1. участник, за когото са възникнали преди или по време на процедурата обстоятелствата, посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП; 2. участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от ДР на Закона за публичното предлагане на ценни книжа, тъй като не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура; 3. участници-дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и на контролираните от такива лица участници, тъй като съгласно чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС се забранява пряко и/или косвено участие в процедура по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
Продължава в поле VI.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/10/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. "Г. С. Раковски" № 47, ет. 10, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от поле III.2.2.:
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 10, ал. 2 от ЗОП, няма изискване обединението участник в процедурата да има определена форма, за да участва при възлагането на поръчката, както и не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка и за обезпечаване изпълнението на договора за възлагането на обществената поръчка, определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет на сто) от прогнозната стойност на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да представи гаранция за изпълнение на договора и в случай на изменение, с което се извършват допълнителни дейности по договора.
Плащането на дължимите суми се извършва ежемесечно по посочена от Изпълнителя банкова сметка в 30 (тридесет) дневен срок след представяне на оригинал на фактура, съдържаща всички реквизити по Закона за счетоводството и двустранен протокол за предоставената услуга.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва