Деловодна информация
00530
Е-12-00-435#1 04/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
04/09/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0084 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
И. Иванов +359 298592961
i.ivanov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3371
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на Система за управление на достъпа и действията на привилегированите потребители, включително хардуерно осигуряване
48780000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
- доставка на система (софтуер и хардуер);
- предоставяне на функционална и техническа спецификация (документация), съдържаща описание на функционалностите на системата;
- инсталиране, тестване в работна среда;
- внедряване и пускане в експлоатация;
- инструктаж на 5 служители на НАП;
- гаранционна поддръжка за срок от 36 месеца.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
35000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48780000      
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, бул. „Княз Дондуков” № 52

1. Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
- доставка на система (софтуер и хардуер);
- предоставяне на функционална и техническа спецификация (документация), съдържаща описание на функционалностите на системата;
- инсталиране, тестване в работна среда;
- внедряване и пускане в експлоатация;
- инструктаж на 5 служители на НАП;
- гаранционна поддръжка за срок от 36 месеца, включваща:
• отстраняване на технически проблеми в хардуера и софтуера на системата и предоставяне на обновления, осигуряващ функционирането ?;
• телефонна помощ и помощ по електронната поща по отношение на системата, включваща разясняване на функциите и характеристиките, разясняване на документацията и проверка, анализ и поправка на грешки, доколкото това е възможно по телефона.
2. Всички доставки и други съпътстващи дейности се извършват в административната сграда на ЦУ на НАП в гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52. Инструктажа за работа и администриране на системата се провежда в помещения на изпълнителя.
3. Срокът за изпълнение на поръчката включва:
- срок за доставка, инсталиране, тестване, внедряване и пускане в експлоатация на системата – до 20 календарни дни, считано от датата на сключване на договора;
- срок за извършване на инструктаж на служителите на НАП – 10 календарни дни, считано от подписване на приемо-предавателен протокол за инсталиране, тестване, внедряване и пускане в експлоатация на системата;
- срок за поддръжка - 36 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за инсталиране, тестване, внедряване и пускане в експлоатация на системата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
37

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималната стойност за изпълнение на поръчката е 35 000,00 лв. без ДДС. Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез попълване на информация за доставките, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 1, б. „б“ от ЗОП. Информацията следва да съдържа стойностите, датите (на която е започнало и приключило изпълнението на доставката) и получателите на доставката, независимо дали са публични или частни субекти.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
2. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя експерт с необходимите образование и опит за изпълнение на поръчката, съгласно раздел ІІ, т. 1, б. „г“, подт. 1.2., се извършва чрез попълване на информация за лицето/ата (експерт/и), които ще отговарят за извършване на дейностите по инсталиране, тестване, внедряване, инструктиране и гаранционна поддръжка, включително и информация за образованието (№ на диплома, дата на издаване, специалност и учебно заведение) и професионалния опит на лицата (вкл. на какви позиции е придобит и в какви периоди).
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 6 на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определените критерии за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 от ЗОП


1. Участникът трябва да е изпълнил доставки, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, през последните 3 години от датата на подаване на офертата:
Като сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка се разбират изпълнението на инсталация и тестване, внедряване в експлоатация на системи за контрол и управление на действията на привилегированите потребители.
Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й и срока на гаранционна поддръжка.
2. Участникът следва да разполага с минимум един експерт за изпълнението на дейностите по инсталиране, тестване, настройка, внедряване, инструктиране и гаранционна поддръжка, притежаващ посочените по-долу образование и професионален опит:
Забележка: Ако изпълнителят прецени, че по време на изпълнение на дейностите в обхвата на поръчката са необходими и ще бъдат използвани повече на брой експерти, то всеки от тях трябва да притежава посочените по-долу образование и професионален опит и трябва да бъдат посочени в списъка.
Експертът/експертите, предложен/и от участника следва да притежава/т:
- висше образование в някоя от следните (или еквивалентни) области, съгласно Класификацията на областите на образование и обучение (КОО-2015): „061 Информационно-комуникационни технологии“ и „068 Информационно-комуникационни технологии, интердисциплинарни програми и квалификации“.
- най-малко една година професионален опит в инсталиране, тестване, внедряване на системи за управление на достъпа и действията на привилегированите потребители.
Забележка: Придобитият от лицата опит ще се изчислява по месеци. Когато в един и същ период лицето е участвало в изпълнението на две или повече дейности, опитът няма да се изчислява с натрупване за участието във всяка една от дейностите в припокриващите се периоди. Опитът в различните дейности за съответния период ще се взема предвид само веднъж.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на обществената поръчка, нераздална част от документацията.
Определеният за изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освобождавана на части, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/10/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Към техническото си предложение участникът следва да представи:
- документ удостоверяващ правата му върху предложената от него система;
- функционална и техническа спецификация, на български език, съдържаща описание на функционалностите на системата, съгласно изискванията на т. 3 от Техническите спецификации, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателен протокол за извършени доставка и интегриране на Системата и осъществена проверка на функционалността й без забележки, и приемо-предавателен протокол за извършен инструктаж на персонала на възложителя за работа със Системата, подписани от координатора по договора за възложителя.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в "Официален вестник" на Европейския съюз.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва