Деловодна информация
00530
Е-12-00-412#1 25/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
25/08/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0081 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Емил Диков +359 298593068
e.dikov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3364
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Продължаване правото на ползване на налични в НАП софтуерни лицензи L-ASA5545-TAC-3Y за Cisco Asa5545 Fire POWER IPS and URL 3Y Subs
72267100      
Услуги

Предметът на поръчката включва:
1. Активиране на поддръжка и ползване на нови версии на софтуерни лицензи L-ASA5545-TAC-3Y за Cisco Asa5545 Fire POWER IPS and URL 3Y Subs
2 Лицензите следва да осигуряват следната функционалност:
- да филтрират зададени URL дестинации;
- да филтрират URL дестинации по категории;
- да филтрират URL дестинации с използване на параметър потребители/ групи от АД;
- да филтрират заплахи в реално време;
- инспектиране на злонамерен трафик преминаващ през защитната стена;
- възможност за проследяване на зловредни файлове предавани в мрежата.
3. Лицензите следва да разполагат със следните допълнителни функционалности:
- възможност за инсталация във виртуална среда, център за наблюдение и управление на сензорите за IPS;
- за рапорти за събития, открити от системите, с цел преглед от администратора;
- за налагане на политики в реално време.
4. Осигуряване на техническа поддръжка за срок от 36 месеца, считано от датата на активиране на поддръжката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
60000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52

Предметът на поръчката: „Продължаване правото на ползване на налични в НАП софтуерни лицензи L-ASA5545-TAC-3Y за Cisco Asa5545 Fire POWER IPS and URL 3Y Subs” включва:
1. Активиране на поддръжка и ползване на нови версии на софтуерни лицензи L-ASA5545-TAC-3Y за Cisco Asa5545 Fire POWER IPS and URL 3Y Subs
2 Лицензите за право на ползване, обновяване на софтуер и поддръжка, следва да осигуряват следната функционалност:
- да филтрират зададени URL дестинации;
- да филтрират URL дестинации по категории;
- да филтрират URL дестинации с използване на параметър потребители/ групи от АД;
- да филтрират заплахи в реално време;
- инспектиране на злонамерен трафик преминаващ през защитната стена;
- възможност за проследяване на зловредни файлове предавани в мрежата.
3. Лицензите за правото на ползване, обновяване на софтуер и поддръжка, следва да разполагат със следните допълнителни функционалности:
- възможност за инсталация във виртуална среда, център за наблюдение и управление на сензорите за IPS;
- за рапорти за събития, открити от системите, с цел преглед от администратора;
- за налагане на политики в реално време.
4. Осигуряване на техническа поддръжка за срок от 36 месеца, считано от датата на активиране на поддръжката на лицензите, но не по-рано от 09.12.2017 г. Активирането на поддръжката на лицензите се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол. Поддръжката следва да включва следните услуги:
- Актуализиране и обновяване на продукти;
- Система за техническа поддръжка (24 часа, 7 дни в седмицата);
- Поддръжка по електронна поща и телефон, а при необходимост и на място в административната сграда на Централно управление на Националната агенция за приходите (ЦУ НАП), гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” № 52;
- Отваряне на неограничен брои заявки;
- Да бъде осигурена софтуерна поддръжка на устройствата, на които са инсталирани съответните продукти за времето на валидност на лицензите, включително обновяване на сигнатурите и дефиниции.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
60000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Активирането на поддръжката следва да се извърши на 09.12.2017 г., в случай, че договорът за възлагане на обществената поръчка бъде подписан преди тази дата, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол. В случай, че договорът бъде подписан след тази дата, активирането на поддръжката следва да се извърши в срок до 2 (два) дни от сключване на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност.
За доказване на наличието на персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност участниците следва да посочат лице/а (квалифициран/и специалист/и), който/ито ще отговарят за изпълнение на поръчката, описание на притежавания сертификат (посочват се вид и номер на сертификата, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат). Информацията се попълва в част ІV, раздел. „В“, т. 6 на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП.


1. Персонал на изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност:
- Минимум 2-ма специалисти, притежаващи сертификат Cisco Certified Network Professional Security (CCNP Security) или по-висок за преминато и успешно завършено обучение, свързано с функционалността и техническата поддръжка на лицензите, предмет на поръчката.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Специфичните изисквания на възложителя при изпълнението на предмета на поръчката са дадени в Технически спецификации на поръчката.
Определеният изпълнител представя при подписването на договора за възлагане на обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/10/2017 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустима стойност на обществената поръчка. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност.
Възложителят ще извърши плащане по банкова сметка, посочена от изпълнителя чрез ЦУ на НАП на 3 равни 12-месечни вноски, всяка от които в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя фактура, подписана от координатора по договора и въз основа на двустранно подписан протокол за активиране на поддържането на софтуерните лицензи за съответния 12-месечен период, подписани от координатора по договора за възложителя, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №593/20.07.2016 г.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва