Деловодна информация
00530
Е-12-00-410#1 25/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
25/08/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0079 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Емил Диков +359 298593068
e.dikov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3363
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддръжка на активна директория, пощенски сървър и локалните ИТ инфраструктури на НАП
72267100      
Услуги

Дейностите, които следва да се извършат, включват поддръжка на изградената в НАП единна активна директория, система за електронна поща, операционните среди и локалните мрежови инфраструктури в ЦУ на НАП и териториалните структури за период от 36 месеца, като изпълнява минимално посочените по-долу дейности:
- поддръжка на Единната активна директория (ЕАД) в НАП;
- поддръжка на системата за управление на електронната поща в НАП;
- поддръжка на уеб-базираната система за управление на Активната директория;
- поддръжката на системи, обслужващи инфраструктурни услуги;
- поддръжка на комуникационната инфраструктура на НАП.
Срок за предоставяне на услугите: 36 месеца, считано от 14.11.2017 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата или от датата на сключване на договора, ако договорът се сключи след 14.11.2017 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
337500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31
BG32
BG33
BG34
BG41
BG42

ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52 и всички структури на НАП - ТД, офиси и ИРМ, посочени в приложение към Техническите спецификации на поръчката.

Дейностите, които следва да се извършат, включват поддръжка на изградената в НАП единна активна директория, система за електронна поща, операционните среди и локалните мрежови инфраструктури в ЦУ на НАП и териториалните структури за период от 36 месеца, като изпълнява минимално посочените по-долу дейности:
- поддръжка на Единната активна директория (ЕАД) в НАП;
- поддръжка на системата за управление на електронната поща в НАП;
- поддръжка на уеб-базираната система за управление на Активната директория;
- поддръжката на системи, обслужващи инфраструктурни услуги;
- поддръжка на комуникационната инфраструктура на НАП.
Срок за предоставяне на услугите: 36 месеца, считано от 14.11.2017 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата или от датата на сключване на договора, ако договорът се сключи след 14.11.2017 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
337500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

С цел изпълнение на работата по заданието, изпълнителят трябва да предвиди за периода на предоставяне на услугите минимален брой човекомесеца по отделните дейности за постигане на пълна работоспособност на поддържаните системи. Минималният брой човекомесеци е 90 за целия период на предоставяне на услугите и всички включени в тях дейности.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Опит за изпълнение на поръчката: Участниците следва да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата услуги с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. Изпълнена е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането.
Декларирането на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се представя чрез попълване на информация за услугите, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП. Информацията следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период, съгласно указанията на възложителя, като се посочи описание на вида и обхвата на дейностите, включени в услугата, стойност без ДДС (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугата), независимо дали са публични или частни субекти.
2. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност.
За доказване на наличието на екип за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност участниците следва да посочат техническите лица (ръководител на екип и квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, участия в предходни проекти, продължителност и общ период на изпълнение, основни дейности по проекта, както и притежавани от тях сертификати или еквивалентни документи за квалификацията им, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на продукта (посочват се вид и номер на сертификата, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат). Информацията се попълва в част ІV, раздел. „В“, т. 6 на ЕЕДОП
3. Наличие на сертификати, удостоверяващи съответствието на участника със стандарти за управление на качеството и стандарти за управление на сигурността на информацията.
Деклариранe на съответствието им с изискуемите от възложителя стандарти за качество EN ISO 9001:2008 (2015) и БДС EN ISO/IEC 27001 в посочената област, се извършва чрез представяне на информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки. Информацията се попълва в част ІV, раздел „Г“ на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 и ал. 3 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 и ал. 3 от ЗОП.


1. Опит за изпълнение на поръчката:
Участниците следва да са изпълнили през последните три години до датата на подаване на офертата услуги с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: „Поддръжка на активна директория, пощенски сървър и локални ИТ инфраструктури на НАП“. Под услуги със сходен предмет ще се приемат услуги с предмет, включващ една или няколко от следните дейности: проектиране и/или внедряване и/или сервизна поддръжка на системи и интегрирани инфраструктури. Под услуги със сходен обем следва да се разбира обхватът на изпълнените дейности да е със сходни параметри на услугите, включени в предмета на настоящата поръчка.
„Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането.
2. Персонал на изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност:
2.1. ръководител на екип с минимум 3 години опит в управление на проекти с предмет, включващ една или няколко от следните дейности: експлоатационно осигуряване на информационни и/или комуникационни системи, поддръжка на софтуерни системи, наблюдение и оценка на състоянието на информационни и/или комуникационни системи.
2.2 минимум 4 квалифицирани специалисти за изпълнение на предмета на поръчката с минимум 2 години опит по проекти с предмет, включващ една или няколко от следните дейности: експлоатационно осигуряване на информационни и комуникационни системи, поддръжка на хардуерни и софтуерни системи, наблюдение и оценка на състоянието на информационни и комуникационни системи, притежаващи валидни сертификати, а именно:
- 2 експерти с актуален сертификат Cisco Certified Network Expert (CCNE) или Cisco Certified Network Associate (CCNA) или Cisco Certified Design Associate (CCDA) или еквивалентни;
- 2 експерти с актуален сертификат Microsoft® Certified IT Professional Server Administrator за Windows Server® 2008/12 ?MCITP? или двама експерти с актуален сертификат Microsoft® Certified Technology Specialist (MCTS) за Windows Server® 2008/12 или еквивалентни.
3. Наличие на сертификати, удостоверяващи съответствието на участника със стандарти за управление на качеството и стандарти за управление на сигурността на информацията, както следва:
- система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (2015), чийто обхват да включва дейности по изграждане и/или поддръжка на информационни и комуникационни системи или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;
- система за управление на сигурността на информацията по стандарт БДС EN ISO/IEC 27001, чийто обхват да включва дейности по проектиране, внедряване и поддръжка на информационни и комуникационни системи или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Специфичните изисквания на възложителя при изпълнението на предмета на поръчката са дадени в Технически спецификации на поръчката.
Определеният изпълнител представя при подписването на договора за възлагане на обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/10/2017 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустима стойност на обществената поръчка. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност.
Възложителят чрез ЦУ на НАП ще извърши плащане на 12 равни вноски по банкова сметка, посочена от изпълнителя въз основа на издадена фактура и одобрен отчет/доклад за извършените услуги за съответния тримесечен период, подписани от координатора по договора. Всяко плащане ще се извършва в срок до 30 дни от получаване на фактурата, като първото плащане ще бъде през 2018 г., съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №593/20.07.2016 г.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва