Деловодна информация
00530ТД на НАП Пловдив
РД-44-14 21/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
21/08/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0074 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив 1310631880039
ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4004 България
Асен Терзов Борянка Дачева +359 32935606 / +359 32935507
a.terzov@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://nra.bg

http://www.nap.bg/news?id=3358


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nra.bg/....
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Поддръжка на таксуваща програма Call manager в административната сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в гр. Пловдив на ул. Скопие № 106"
72267100      
Услуги

Услуги по поддържане на таксуващата програма Call manager (софтуерна billing /за таксуване и лимитиране на телефонните разговори/ система), находяща се в гр. Пловдив на ул. Скопие № 106, описана по т. 1 към раздел ІІI от Техническата спецификация на поръчката–„Технически параметри на таксуващата програма Call manager“, с максимално допустима стойност от 9000.00 лв. без ДДС.
Необходимите за осъществяването на услугите дейности са посочени в раздел II от Техническата спецификация на поръчката–„Условия за изпълнението на поръчката“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
9000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Aдминистративната сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в гр. Пловдив, на ул. „Скопие“ № 106.

Услугите по поддържане на таксуващата програма Call manager (софтуерна billing /за таксуване и лимитиране на телефонните разговори/ система) за IP телефони Expert Vision CallXpert) в административната сграда на ТД на НАП Пловдив, находяща се в гр. Пловдив на ул. Скопие № 106 включват извършването на всички дейности, определени в инструкциите на производителя на програмата и изискванията на Възложителя, в т.ч.:
1.1. Абонаментна поддръжка на таксуващата програма Call manager, която включва:
1.1.1. Подготвителни дейности за обслужване на таксуващата програма Call manager, включващи:
• приемане на софтуерната billing (за таксуване и лимитиране на телефонните разговори) система в 3 (три)-дневен срок след подписване на договор, при което се извършва цялостен преглед и при констатирано отклонение от нормалното състояние съобразно изискванията на Възложителя се извършват необходимите настройки;
• инструктиране на упълномощено от Възложителя длъжностно лице, определено за координатор, относно условията за правилно и надеждно функциониране на софтуерната система;
• за извършените (по т. 1.1.1. от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) подготвителни дейности се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
1.1.2. Сервизни дейности по поддръжка на таксуващата програма Call manager, в т.ч.:
• обновяване на текущата версия на продукта при излизане на нова;
• регистриране на изходящия и входящ телефонен трафик и поддържането на базата данни;
• генериране на справки, зададени от определеното за координатор от Възложителя длъжностно лице – финансови и аналитични;
• дефиниране на определен брой тарифни планове според изискването на Възложителя;
• актуализация на тарифните планове за периода на поддръжка;
• лимитиране на изходящите разговори – ограничаване на изходящите разговори след изразходване на предварително зададен лимит;
• режим 8х5 – приемане на проблем, консултации и поддръжка само в работно време;
• време за отговор при възникнал проблем – 1 (един) работен ден;
• консултации и поддръжка при възникнали проблеми в системата, несвързани с грешки в софтуера – максимално 8 (осем) часа месечно при необходимост;
• консултации по оптимизиране на телефонните сметки с цел спестяване на разходи и споделяне на добри практики;
• за извършените (по т. 1.1.2. от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) сервизни дейности по поддръжка на таксуващата програма Call manager ежемесечно се съставя двустранно подписан констативен протокол.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


При надхвърляне на включените в абонаментната месечна поддръжка часове за консултации и поддръжка при възникнали проблеми в системата, несвързани с грешки в софтуера (максимално 8 /осем/ часа месечно при необходимост), Възложителят заплаща допълнително на Изпълнителя за всеки допълнителен час съобразно оферираната от него стойност. В случай, че са извършени допълнителни консултации и поддръжка при възникнали проблеми в системата, несвързани с грешки в софтуера, се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол за съответния месец.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 1б от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на услуга/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Списъкът следва да включва услуга/и, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения период. Списъкът следва да съдържа описание на обхвата на дейностите (вида на извършената/ите услуга/и), стойност (изплатеното възнаграждение), период на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнението на услугата/ите) и получателите (възложителя/ите на услугата/ите, независимо дали е/са публичен/ни или частен/ни субект/и).
2. За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката с определената професионална компетентност, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на персонала, който ще изпълнява поръчката (минимум 2 /две/ лица), в който е посочена професионалната компетентност на лицата. Списъкът следва да съдържа имена, длъжност, професионална квалификация, професионален опит по специалността на лицата, както и вид и номер, срок на валидност, издаващ орган на документа за придобита професионална компетентност в областта на информационните и/или комуникационните технологии или еквивалентно.
Забележка: Съгласно Параграф 2 от Допълнителните разпоредби на ЗОП „Професионална компетентност“ е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и /или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.
Преди сключването на договор за обществената поръчка Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, съгласно чл. 67, ал. 6 във връзка с чл. 63 от ЗОП, а именно:
? По т. 1 - със списък на услугата/ите, която/които е/са идентична/и или сходна/и с предмета и обема на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на: описание на обхвата на дейностите (вида на извършената/ите услуга/и), стойност (изплатеното възнаграждение), период на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнението на услугата/ите) и получателите (възложителя/ите на услугата/ите), заедно с доказателство/а за извършената/ите услуга/и (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участника).
? По т. 2 - със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, съдържащ имена, длъжност, професионална квалификация, професионален опит по специалността на лицата, както и вид и номер, срок на валидност, издаващ орган на документа за придобита професионална компетентност в областта на информационните и/или комуникационните технологии или еквивалентно.
Избраният за Изпълнител и служителите му, свързани с изпълнението на обществената поръчка, попълват и подписват декларация за обезпечаване сигурността на информацията с оглед защита на нейната конфиденциалност, цялостност и наличност, във връзка с т. 1.3. от раздел II на ТЕХНИЧЕСКАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ НА ПОРЪЧКАТА.


1. Участниците трябва да имат изпълнена/и услуга/и, идентична/и или сходна/и с предмета на поръчката, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, чийто обем се изразява в изпълнението на дейност/и по инсталиране и/или поддържане на софтуер на информационните и/или комуникационните технологии за поне една телефонна централа, обслужваща държавна институция или търговско дружество, или част от тях.
Забележки:
Под изпълнена услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
Под „услуга/и, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка“, следва да се разбира услуга/и по инсталиране и/или поддържане на софтуер на информационните и/или комуникационните технологии за поне една телефонна централа, обслужваща държавна институция или търговско дружество, или част от тях
2. Участниците следва да осигурят минимум 2 (две) лица, притежаващи необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката (поддръжка на таксуваща програма Call manager).
Забележка: Съгласно Параграф 2 от Допълнителните разпоредби на ЗОП „Професионална компетентност“ е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и /или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.
Минималните изисквания” и „документите за доказването им” по т. 1 и т. 2 са съобразени с разпоредбите на чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗОП, на чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б“, т. 5 от ЗОП и на чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 от ЗОП.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП по отношение на критериите за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Цената за абонаментната поддръжка (по т. 1.1. от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) се заплаща по банков път на равни месечни вноски, ежемесечно, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване от координатора по договора от страна на Възложителя на следните документи:
- Оригинална фактура;
- Двустранно подписан констативен протокол съгласно т. 1.1.2. от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката.
Избраният за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение на договора - 1 % от макс. допустимата стойност без ДДС на договора, която съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП може да се представи в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Максимално допустимата стойност без ДДС за изпълнение на поръчката за целия срок на договора от 36 месеца не може да надвишава 9 000 лева без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/09/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул "Скопие" № 106, ет. 10, стая 1010.

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Ограничения при участие в процедурата:
1. Максимално допустимата стойност, предложена от участниците по показателя „Месечна вноска без ДДС за абонаментна поддръжка“, не може да надвишава 210 (двеста и десет) лева.
2. Максимално допустимата стойност, предложена от участниците по показателя „Часова ставка без ДДС за консултации и поддръжка при възникнали проблеми в системата, несвързани с грешки в софтуера, след изчерпване на включените в абонаментната вноска часове“, не може да надвишава 50 (петдесет) лева/час.
Надвишаването на максимално допустимитe стойности за показателите „Месечна вноска без ДДС за абонаментна поддръжка“ (в лева) или „Часова ставка без ДДС за консултации и поддръжка при възникнали проблеми в системата, несвързани с грешки в софтуера, след изчерпване на включените в абонаментната вноска часове“ (в лева/час), посочени в т. 1 и в т. 2 от раздел II на „Критерий за възлагане на поръчката“, води до отстраняване на участника от процедурата!
3. Минималната стойност (измерение) на предложената от участниците „Месечна вноска без ДДС за абонаментна поддръжка“ може да бъде минимум 0,01 лева по арг. на чл. 24 от ЗБНБ.
4. Минималната стойност (измерение) на предложената от участниците „Часова ставка без ДДС за консултации и поддръжка при възникнали проблеми в системата, несвързани с грешки в софтуера, след изчерпване на включените в абонаментната вноска часове“ може да бъде минимум 0,01 лева/час по арг. на чл. 24 от ЗБНБ.
Оферирането на „Месечна вноска без ДДС за абонаментна поддръжка“ (в лева) или „Часова ставка без ДДС за консултации и поддръжка при възникнали проблеми в системата, несвързани с грешки в софтуера, след изчерпване на включените в абонаментната вноска часове“ (в лева/час), несъобразени с арг. на чл. 24 от ЗБНБ, води до отстраняване на участника от процедурата!
Показателите, които ще формират комплексната оценка на офертите (ценовите предложения), и тяхната относителна тежест в комплексната оценка са както следва:
1. Най-ниска предложена „Месечна вноска без ДДС за абонаментна поддръжка“ (в лева) – тежест 90 %.
2. Най-ниска предложена „Часова ставка без ДДС за консултации и поддръжка при възникнали проблеми в системата, несвързани с грешки в софтуера, след изчерпване на включените в абонаментната вноска часове“ (в лева за час) - тежест 10 %.;
Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, основанията по чл. 107 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или конторлирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято ценова оферта надхвърля определените от възложителя максимално допустими стойности, посочени в Техническите спецификации на поръчката, част от документацията.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП" , рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице, в 10-дневен срок, при условията на чл. 197, ал. 1, т 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва