Деловодна информация
00087
 
да
да
18/08/2017 (дд/мм/гггг)
00087-2017-0109 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска №33
София BG411 1000 България
Ваня Зоровска +359 29377246
vzorovska@sofia.bg +359 29377558

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=70016&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддръжка и изграждане на средства за светлинно регулиране на движението на територията на Столична община“
50232200      
Услуги

Изграждане, реконструкция, поддръжка, техническо обновяване на светофарните уредби на територията на Столична Община и прилежащата им инфраструктура, както и разработка на нови програми за работата им .
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
13812500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50232200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Изграждане, реконструкция, поддръжка, техническо обновяване на светофарните уредби на територията на Столична Община и прилежащата им инфраструктура, както и разработка на нови програми за работата им .
- поддръжка на 366 бр. светофарни уредби и 41 бр. светофара „бягащ пешеходец”.
- поддържане на съществуващи координационни режими на 100 бр. кръстовища;
- разработване на нови координирани направления;
- мониторинг и централизирано управление на светофарните уредби и видеонаблюдението на кръстовищата със светлинно регулиране.
- поддръжка на системата за управление на трафика и разширяване на обхвата й;
- поддръжка на „Центъра за управление на трафика” и прилежащото му оборудване;
- поддръжка на системата за видеонаблюдение – 197 бр. кръстовища с 214 видео – камери и разширение на обхвата й;
- поддръжка на Системата за приоритизация на превозни средства със специален режим на движение;
- поддръжка на системата за приоритизация на превозните средства на градския транспорт.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по техн. показатели, където Оценка на техн. възможн. на предлаган. обор. за светлинно регул. на движението макс. - 40т.; Оценка на техн. възможн. за приорит. на прев. средст. - макс. 20 т.    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
13812500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят има право да възложи допълнителна услуга на избраният Изпълнител, за срок до 6 месеца и прогнозна стойност 812 500 (осемстотин и дванадесет хиляди и петстотин) лева, в случая че при изтичане на срока на договора и не е проведена процедура или не е приключила и не е сключен нов договор.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма изискване
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма изискване

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „В“, т.1б информация за услугите с предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, стойностите, датите и получателите.
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „В“, т.1а информация за строителството идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на оферта.
2.Участниците в процедурата трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „В“, т.9.
3. Участникът трябва да разполага с екип, за изпълнение на поръчката включително ръководен състав.
При подаване на оферта, в съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „В“, т.6 информация за лицата, които ще отговарят за изпълнението на услугата: име, презиме и фамилия на лицето; завършено образование – (специалност и образователна степен); професионална квалификация.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството съгласно ЕN ISO 9001:2008/2015 (или еквивалентна) с обхват, свързан с изграждането и поддръжката на светофарни уредби.
При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, в част IV, буква „Г“.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя:
По т.1. списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга и списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т.2. списък на техническото оборудване което ще бъде използвано за изпълнеие на поръчката.
По т.3. списък на лицата, които ще изпълняват поръчката, съдържащ: име, презиме и фамилия на лицето, завършено образование - (специалност и образователна степен); професионална квалификация.
По т.4. представяне на заверено копие на валиден сертификат, удостоверяващ съответствие със система за управление на качеството съгласно ЕN ISO 9001:2008/2015 (или еквивалентна) с обхват, свързан с изграждането и поддръжката на светофарни уредби.


1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката.
1.1. За изпълнение на услугата: През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една дейност/и с предмет и обем идентична/и или сходна/и с тази на поръчката:
Забележка: За идентични или сходни с предмета и обема на поръчката се считат дейности свързани с поддръжката на минимум 180 бр. средства за светлинно регулиране на движението (светофарни уредби), в един или повече градове.
* Гаранция от производителя за монтирано оборудване и/или система не се приема за „поддръжка” на средства за светлинно регулиране на движението (светофарни уредби).
* Поддръжката на светлинна сигнализация тип „бягащ пешеходец” не се приема за „поддръжка” на средства за светлинно регулиране на движението (светофарни уредби).
1.2. За изпълнение на строителството: През последните 5 години считано от датата на подаване на офертата участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката
Забележка: За идентични или сходни с предмета и обема на поръчката се считат дейности свързани с изграждането и/или реконструкцията* на минимум 30 бр. светофарни уредби.
* Понятието „Изграждане и/или реконструкцията на светофарни уредби”, включва изграждането/реконструкцията на всичките й елементи – монтаж и програмиране на контролер, изграждане на стълбова инфраструктура, захранващи и сигнални мрежи, канална мрежа и др.
2. Участниците в процедурата трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване:
-2 бр. автовишки с минимална работна височина 10м.
-1 бр. автокран с минимална товароподемност – 5 тона.
-3 бр. автомобили за изграждане и поддръжка на светофарните уредби (стандартни леки автомобила);
-1 бр. товарни автомобили за изграждане и поддръжка на светофарните уредби – до 3,5 тона
3. Участникът трябва да разполага с екип, за изпълнение на поръчката включително ръководен състав, включващ най-малко:
Не по-малко от 20 техници, за обезпечаване на екипите за поддръжка на светофарните уредби, които да отговарят на следните изисквания:
- Придобита минимум трета квалификационна група по електробезопасност, при работа с по електрообзавеждане с напрежение до 1000V или еквивалент, съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
- Придобита квалификация за работа с „автовишка”.
Не по-малко от 4 координатори, за координиране на екипите по поддръжка, приемането на сигнали от граждани и работа със системата за управление на трафика.
Не по-малко от 2 технически ръководители, които да отговарят на следните изисквания :
- Висше образование ;
- Опит в пътното строителство или в областта на поддръжката и/или изграждането на светофарни уредби – минимум 3 години.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството съгласно ЕN ISO 9001:2008/2015 (или еквивалентна) с обхват, свързан с изграждането и поддръжката на светофарни уредби.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/09/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

ул. Париж 3, зала 109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от прогнозната стойност на поръчката (без стойността на опцията).
2. За Участниците не трябва да са на лице обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП, по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелсвата по чл.22 от ЗПУКИ.
3. Договорът е без осигурено финансиране.
4. В прогнозната стойност на поръчката е включена и прогнозната стойност на опцията (за срок до 6 месеца )в размер на 812 500 (осемстотин и дванадесет хиляди и петстотин) лева.
Месечната цена за поддръжка на светофарните уредби, „Центъра за управление на трафика”, наличното видеонаблюдение и прилежащата им инфраструктура не може да надвишава 80 000 (осемдесет хиляди) лв.без ДДС на месец.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва