III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участниците следва да са реализирали минимален общ годишен оборот в размер на 3 000 000 (три милиона) лева без ДДС общо за последните три приключили финансови години. При поискване от страна на възложителя на документи, чрез които се доказва съответствие с критерия, възложителят ще приеме документи, съгласно чл. 62, ал.1 от ЗОП, както и хипервръзка към публичен регистър, откъдето биха могли да бъдат установени декларираните обстоятелства.
Участникът следва да е реализирал минимален общ годишен оборот в размер на 3 000 000 (три милиона) лева без ДДС общо за последните три приключили финансови години.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участниците следва да разполагат с персонал, пряко зает в извършване на услуги по почистване на територията на Република България, към датата на подаване на офертата. Това изискване е поставено с оглед изпълнението на конкретната обществена поръчка - услугите по почистване се изпълняват ежедневно на територията на Република България. При поискване от страна на възложителя, декларираната информация се доказва с подписан от участника списък на персонала на участника по чл. 64, т.6 от ЗОП. Списъкът следва да е придружен от „Справка за актуално състояние на всички трудови договори”, издадена от НАП. 2. За изпълнение на услугите по почистване участниците трябва да използват почистващи продукти, които отговарят на съответните основни критерии, съдържащи се в раздели 3.1 – 3.6 от Информационен лист за критерии на ЕС за зелени обществени поръчки за почистващи продукти и услуги за почистване, който се намира на адрес: http://ec.europa.eu/environment/gpp/pdf/toolkit/cleaning_product/bg.pdf . Участниците трябва да предоставят информация в ЕЕДОП за мерките за управление на околната среда чрез изброяване на продуктите за почистване, които ще бъдат използвани при изпълнение на услугата. При поискване от страна на възложителя ще се приемат доказателства за съответствието на продуктите от списъка със спецификациите за основните критерии, съдържащи се в раздели 3.1-3.6 на Информационен лист за критерии на ЕС за зелени обществени поръчки за почистващи продукти и услуги за почистване. Списъците с еко-продукти на избраните за изпълнители на рамковото споразумение участници, стават неразделна част от рамковото споразумение. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, съответствието с изискването се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него (чл. 59, ал. 6 от ЗОП)
1. Участникът следва да разполага с минимум 50 броя работници и служители, пряко заети в извършване на услуги по почистване на територията на Република България, към датата на подаване на офертата. 2. За изпълнение на услугите по почистване участниците трябва да използват почистващи продукти, които отговарят на съответните основни критерии, съдържащи се в раздели 3.1 – 3.6 от Информационен лист за критерии на ЕС за зелени обществени поръчки за почистващи продукти и услуги за почистване, който се намира на адрес: http://ec.europa.eu/environment/gpp/pdf/toolkit/cleaning_product/bg.pdf. За съответстващи ще се считат продуктите с екомаркировка от тип I, отговаряща на посочените критерии. Ще се приемат и други подходящи доказателствени средства, като например: посочване на съставките, изброени върху етикета на продукта, в ИЛБ, на уебсайта на производителя или в други съответни листове за технически данни, заедно с техния номер по CAS (ако съществува такъв) и декларация, че никоя от изброените съставки не фигурира в списъка с кандидат-вещества; техническо досие на производителя или протокол от изпитване от признат орган – когато е приложимо и др. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, съответствието с изискването се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него (чл. 59, ал. 6 от ЗОП)
|