Деловодна информация
00530
Е-12-00-365#1 11/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
11/08/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0069 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 130063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Мая Топлодолска +359 298593269
m.toplodolska@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3352
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на техническо оборудване - системи за видеонаблюдение в сгради на НАП
32323500      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка е доставка и монтаж на техническо оборудване - системи за видеонаблюдение в сгради на НАП и включва:
1. Изграждане на системи за видеонаблюдение, включващо: доставка на системи за видеонаблюдение; монтаж, тестване за пускане в експлоатация на системите за видеонаблюдение в сгради на НАП, осъществяване на централизиран мониторинг от сградата на ЦУ на НАП, гр.София, бул. „Ал.Дондуков“ №52, предаване на екзекутивната документация; провеждане на инструктаж и предаване на подробно писмено указание на български език за работа с нея.
2. Гаранционно обслужване на доставените и монтирани системи за видеонаблюдение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32323500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

на територията на градовете, в които се намират включените в настоящата обществена поръчка сгради на НАП, посочени в Приложение №1 към техническите спецификации на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Доставка и монтаж на техническо оборудване - системи за видеонаблюдение в сгради на НАП“ и включва:
1. Изграждане на системи за видеонаблюдение, включващо:
- доставка на системи за видеонаблюдение;
- монтаж, тестване за пускане в експлоатация на системи за видеонаблюдение в сгради на НАП, всяка с контролен център за наблюдение и осъществяване на централизиран мониторинг от сградата на ЦУ на НАП, гр.София, бул. „Ал.Дондуков“ №52 и предаване на екзекутивната документация;
- провеждане на инструктаж и предаване на подробно писмено указание на български език за работа с нея.
2. Гаранционно обслужване на доставените и монтирани системи за видеонаблюдение - съобразно предложението на участника, определен за изпълнител, но не по малко от 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на изготвянето на обобщен приемателно-предавателен протокол за извършената доставка, монтаж и пускане в експлоатация на оборудването.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
27

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокове за изпълнение:
- Срок за изграждане на си-те за видео-е в сградите на НАП - до 90 дни от датата на сключване на договора.
- Срок на гаран. обсл-не на доставеното по д-ра оборудване в сградите на НАП-съобразно предложеното от участника,определен за изпълнител,но не по малко от 24 месеца,от датата на изготвяне на обобщения приемателно-предавателен протокол.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Опит за изпълнение на поръчката: Участниците следва да представят списък на доставките, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. Списъкът следва да включва само доставки, които са изпълнени в заложения период, описание на извършената доставка и нейния обем, стойностите без ДДС, начална и крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на доставките, независимо дали са публични или частни субекти).
Декларирането на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се представя чрез попълване на информация за доставките, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
2. За доказване наличието на персонал с определената професионална компетентност, участниците следва да посочат ръководния състав и специалисти-изпълнители, които ще изпълняват поръчката, както и данни за придобитото от тях образование, включително сертификати или еквивалентни документи за квалификация (посочват се вид и номер на диплом/сертификат или друг документ, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).
Декларирането се извършва чрез попълване на информацията в част ІV, раздел „В“, т.6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. За доказване на съответствието им с изискуемия от възложителя стандарт за качество в посочената област, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки.
Информацията се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация по отношение на критериите за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител преди сключване на договора, представя документи, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2, 6 и ал. 3 от ЗОП.


1. Опит за изпълнение на поръчката: Участникът трябва да е изпълнил доставки, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години до датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителят приема изпълнени доставки с обхват доставка и монтаж на системи за видеонаблюдение. Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването на договора за възлагането й, и срока на гаранционна поддръжка.
2. Участниците следва да разполагат с ръководен състав и персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, както следва:
• Минимум 1 ръководител с придобито висше образование в широка област „Технически науки, производство и строителство“, съгласно Класификация на областите на образование и обучение, (КОО - 2015).
• Минимум 5 броя специалисти-изпълнители с придобито образование в областта на техническите науки, професионално направление електротехника, електроника и автоматика или друга еквивалентна специалност, включително чрез курсове от лицензирани квалификационни центрове.
3. Наличие на внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (2015), с обхват: „Проектиране, изграждане и поддръжка системи за видеонаблюдение” или еквивалентен обхват, сходен с предмета на поръчката, или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно оп-ние на усл-та за изп-е на поръчката е дадено в Техн. спецификации на поръчката. Плащанията по дог-ра ще се извършват чрез ЦУ на НАП, по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 дни, след представяне на оригинална фактура за осъщественото изграждане на системите за видеонаблюдение в сгради на НАП и въз основа на обобщен приемателно-предавателен протокол за извършените доставки и монтажи на системи за видеонаблюдение в сгради на НАП, подписани от главните координатори по договора за възложителя.
Максимално допустимата ст-ст на поръчката е в размер на 100 000лв. без ДДС.
Определеният изп-тел представя при подписването на дог-ра гаранция, обезпечаваща изп-то му, в размер на 5% от ст-ст на поръчката без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно ЗОП. Усл-та и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изп-е са уредени в проекта на дог-р -неразделна част от док-ция за общ. поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/09/2017 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, основанията по чл. 107 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято ценова оферта надхвърля определената от възложителя максимално допустима стойност за изпълнение на поръчката.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва