Деловодна информация
00530
Е-12-00-351#1 08/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
08/08/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0065 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Е. Петкова +359 298593551
elena.petkova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=................
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддържане на софтуер за управление на електронен архив
50324100      
Услуги

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Наблюдение, настройка и поддържане на оптимално функциониране на отделните комуникационни, технологични и софтуерни елементи, бази данни и функционални модули, изграждащи СУЕА и връзката между тях.
2. Настройка, поддръжка и привеждане в състояние на оптимално функциониране на приложния софтуер на СУЕА, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми.
3. Актуализиране на СУЕА в съответствие с нормативните изисквания и промени в работните процедури.
4. Поддържане на архитектурата на СУЕА в съответствие с актуалната организационна структура на НАП.
5. Трансфер на знания на служителите в НАП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
200000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50324100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административната сграда на ЦУ на НАП с адрес: гр. София, бул. „Княз Дондуков” № 52

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности: 1. Наблюдение, настройка и поддържане на оптимално функциониране на отделните комуникационни, технологични и софтуерни елементи, бази данни и функционални модули, изграждащи софтуерa за управление на електронен архив (СУЕА) и връзката между тях. 2. Настройка, поддръжка и привеждане в състояние на оптимално функциониране на приложния софтуер на СУЕА, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми. 3. Актуализиране на СУЕА в съответствие с нормативните изисквания и промени в работните процедури. 4. Поддържане на архитектурата на СУЕА в съответствие с актуалната организационна структура на НАП. 5. Трансфер на знания на служителите в НАП.
Общата цел, която следва да се постигне в резултат на извършването на дейностите по поръчката е осигуряване на непрекъсваемост в работоспособността на софтуера за управление на електронен архив в НАП в технически и приложен аспект и актуализиране на приложния софтуер в рамките на разработената функционалност през периода на действие на договора.
Дейностите, предмет на обществената поръчка, са с основни места на изпълнение: офисите на определения за изпълнител – за дейностите по актуализация на СУЕА, и сградата на ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Княз Дондуков” №52 – за дейностите по поддръжка и решаване на установени проблеми, инсталация на нови версии на СУЕА и трансфер на знания. По време на изпълнението на обществената поръчка е възможно да възникне необходимост от извършването на действия от страна на определения за изпълнителя на места, различни от посочените по-горе места на изпълнение.
Цялото необходимо оборудване, вкл. техническо, програмно и други за целите на работата на екипа на определения за изпълнител, следва да бъдат осигурени от него, с изключение на оборудването за средата за тестване в НАП и реалната среда на СУЕА.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изп. на поръчката е 24м., с нач. дата - датата, следваща датата на преустановяване действието на Д-р №195/02.12.2015 г. - 03.12.2017 г. или друга по-ранна при предсроч. прекрат. на д-ра. Макс. стойност за изп. на поръчката е 200 000 лв. без ДДС. Цен. предложение на участника не бива да надвишава тази стойност, в противен случай уч-кът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката се извършва чрез попълване на информация за услугите, идентични или сходни с предмета на настоящата общ. поръчка, изпълнени през последите три години от датата на подаване на офертата, съгл. чл. 63, ал. 1 т. 1 от ЗОП. Информацията следва да съдържа стойността, датите (на която е започнало и приключило изпълнението на услугата) и получателите на услугата.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 1б на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП инф-я, съгл. чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобр. провеждане на процедурата.
2. Деклариране наличието на изискуемия от възложителя персонал за изп. на поръчката се извършва чрез попълване на информация за персонала, който ще изпълнява поръчката, в която е посочена професионалната компетентност на лицата, съгл. чл. 64, ал. 1 т. 6 от ЗОП.
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 6 на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП инф-я, съгл. чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобр. провеждане на процедурата.
3. Участниците следва да декларират, че ще може да представят сертификат, удостоверяващ прилагането на изискуемата от възложителя с-ма за управление на качеството, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изп. агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгл. чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки.
Информацията се попълва в част IV, раздел „Г“ на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП инф-я, съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобр. провеждане на процедурата.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на ф. л. и/или ю. л., което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на изискването за представяне на сертификат, където съответствието с критериите за подбор се доказва от лицата, включени в него, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключ. на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за техн. и проф. способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6, и ал. 3 от ЗОП.


1. Участникът трябва да е изпълнил дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка, през последните три години от датата на подаване на офертата:
Като сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, възложителят приема изпълнението на дейности по разработване и поддръжка и/или поддръжка на информационна система, която съхранява/обработва данни, с Оracle Database Enterprise Edition и Oracle Universal Content Management.
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
2. Участникът трябва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва: 2.1. Минимум 1 /едно/ лице за Ръководител на екипа на изпълнителя, което да има:
• висше образование степен “магистър” или еквивалентна в областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки и технически професии (комбинирани програми)” и „Обществени, стопански и правни науки”;
• минимум 5 години опит в проекти за разработване и/или поддръжка на софтуер;
• практически опит при управление на проекти;
• практически опит с методиките и технологиите необходими за изпълнение на поръчката (UML, J2ЕЕ, Oracle).
2.2. Минимум 1 /едно/ лице за Бизнес и системен анализатор, което да има:
• висше образование степен “бакалавър” или еквивалентна в областта на „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки и технически професии (комбинирани програми)” и „Обществени, стопански и правни науки”;
• минимум 3 години опит в анализ на бизнес изискванията и дизайн на софтуерни системи с прилагане на обектно ориентиран подход;
• практически опит с методиките и технологиите необходими за изпълнение на поръчката (UML, Java, Oracle).
2.3. Минимум 1 /едно/ лице за Програмист, което да има:
• минимум 3 години опит в разработване и/или поддържане на софтуер;
• практически опит с технологиите, които са използвани за разработване на системата (Web Logic server, JDeveloper, UML, J2EE, XML, JSP, HTML, ANT);
• практически опит с бази данни Oracle;
• притежаване на сертификат Certified Java Associate или Certified Java Programmer или Certified Java Developer или Certified Business Component Developer или Certified Enterprise Architect или Oracle Certified Associate, Java SE Programmer или Oracle Certified Professional, Java SE Programmer или Oracle Certified Master, Java SE Developer или Oracle Certified Professional, Java EE Business Component Developer или Oracle Certified Master, Java EE Enterprise Architect.
2.4. Минимум 1 /едно/ лице за Администратор на база данни, което да има:
• минимум 3 години опит в проекти за разработване и/или поддържане на софтуер;
• практически опит с администриране на база данни ORACLE;
• притежаване на сертификат за Oracle 11g: Oracle Database 11g Administrator Certified Associate или Database 11g Administrator Certified Professional или Oracle Database 11g Administrator Certified Master или по-висока версия.
2.5. Други експерти:
Ако изпълнителят прецени, че по време на неговата работа по изпълнение на техническата спецификация са необходими други експерти, то той следва да предвиди тяхното включване в процеса на работа, без да изисква за това допълнително средства. Времето и извършената работа от всички включени експерти следва да бъде отчетена в тримесечни отчети, които той ще предостави.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (или 2015), с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Под „сходен предмет" да се разбира изпълнението на дейности по поддръжка и разработване или поддръжка и надграждане на приложен софтуер.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на обществената поръчка, нераздална част от документацията.
Определеният за изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена наведнъж, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/09/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Към техническото си предложение участникът следва да представи описание на системата за техническа поддръжка и начина за комуникация при регистрация на проблеми.
Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по посочена от изпълнителя банкова сметка, на 8 (осем) тримесечни вноски, всяка в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя фактура, подписана от координатора по договора и въз основа на одобрен тримесечен отчет за извършените дейности по поддръжка през съответния период.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в "Официален вестник" на Европейския съюз.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва