Деловодна информация
00530
Е-12-00-341#1 01/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
01/08/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0063 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Борислав Анчев +359 298593042
b.anchev@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3341
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Подмяна и консолидация на ИТ инфраструктурата в регионалните центрове на НАП в две обособени позиции
48820000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва:
По Обособена позиция № 1 - доставка на РС-базирани сървъри, инсталация и интеграция на оборудването в съществуващата среда, пуск в експлоатация, гаранционна поддръжка.
По Обособена позиция № 2 - доставка на сървъри, инсталация, интеграция и консолидация на оборудването в съществуващата среда, гаранционна поддръжка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на PC-базирани сървъри за териториални дирекции и офиси на НАП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
30236100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31
BG32
BG33
BG34
BG41
BG42

Изпълнителят трябва да извърши дейности по инсталация, интеграция и въвеждане в експлоатация на оборудването в ИТ средата на възложителя - 30 локални изчислителни центъра, съгласно Техн. спецификации.

Предметът на поръчката по Обособена позиция № 1 "Доставка на PC-базирани сървъри за териториални дирекции и офиси на НАП" включва следните дейности:
- доставка на 45 броя PC-базирани сървъри и 10 бр. мрежови адаптери;
- инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването в инфраструктурата на НАП;
- осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за срок не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация и интеграция на оборудването.
Доставката, инсталацията и интеграцията на оборудването следва да се извърши в срок до 60 дни, считано от датата, на която изпълнителят е уведомен от възложителя за осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, в случай, че същото е получено до изтичане на срока по чл. 114 от ЗОП. Гаранционната поддръжка на оборудването е за срок, предложен от участника, определен за изпълнител, който не може да е по-малък от 36 (тридесет и шест) месеца от датата на обобщения приемо-предавателен протокол за извършена доставка, инсталация и итеграция на техническото оборудване.
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в Технически спецификации на поръчката, приложение към документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
416666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изп-ние включва срока за доставка, инсталация, интеграция и пуск в експлоатация на оборудването и срок за гаранц. обслужване от мин. 36 месеца, счит. от датата на подписване на обощения приемо-предавателен протокол за извършена доставка, инсталация и интеграция. Срок за доставка, инсталиране и интеграция на техническото оборудване е до 60 дни, счит. от уведомяването за осиг. финансиране.

II.2) Описание 1

Консолидация на ИТ инфраструктурата по ТД на НАП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
30236100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG331
BG341
BG411
BG421

Изпълнителят трябва да извърши дейности по инсталация, интеграция, консолидация и въвеждане в експлоатация на оборудването в ИТ средата на Възложителя - 6 изчисл. центъра, съгласно Техн. спецификации.

Предметът на поръчката по Обособена позиция № 2 "Консолидация на ИТ инфраструктурата по ТД на НАП" включва следните дейности:
- Доставка на 6 броя шаси за сървъри; 36 броя сървъри; 3 броя системи за съхранение на данни тип 1; 2 броя системи за съхранение на данни тип 2; 1 брой система за съхранение на данни тип 3; 12 броя комутатори; 6 броя системи за архивиране и възстановяване; 6 броя сървърни шкафове;
- инсталация, интеграция и консолидация на оборудването в инфраструктурата на НАП;
- осигуряване на гаранционно обслужване на доставеното оборудване за срок не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталация, интеграция и консолидация на оборудването.
Доставката, инсталацията, интеграцията и консолидацията на оборудването следва да се извърши в срок до 60 дни, считано от датата, на която изпълнителят е уведомен от възложителя за осигурено финансиране за изпълнението на поръчката, в случай, че същото е получено до изтичане на срока по чл. 114 от ЗОП. Гаранционната поддръжка на оборудването е за срок, предложен от участника, определен за изпълнител, който не може да е по-малък от 36 (тридесет и шест) месеца от датата на обобщения приемо-предавателен протокол за извършена доставка, инсталация, интеграция и консолидация на техническото оборудване.
Конкретните изисквания към параметрите на оборудването са описани подробно в Технически спецификации на поръчката, приложение към документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2083333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
38

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изп-ние включва срока за доставка, инсталация, интеграция и консолидация на оборудването и срок за гаранц. обслужване от мин. 36 месеца, счит. от датата на подписване на обощения приемо-предавателен протокол за извършена доставка, инсталация и интеграция. Срок за доставка, инсталиране и интеграция на техническото оборудване е до 60 дни, счит. от уведомяването за осиг. финансиране.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили доставки с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка в последните 3 години до датата на подаване на офертата (отнася се и за за двете обособени позиции). Изпълнена е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването на договора за възлагането й, и срока на гаранционна поддръжка.
За доказване наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката по всяка от обособените позиции, участниците следва да представят списък на доставките, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. Списъкът следва да включва само доставки, които са изпълнени в заложения период, описание на извършената доставка и нейния обем, стойностите без ДДС, начална и крайна дата на изпълнението, получателите (възложителите на доставките, независимо дали са публични или частни субекти). Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, раздел „В“, т. 1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2.Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност (отнася се и за двете обособени позиции).
За доказване наличието на изискуемия от възложителя персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност по всяка от обособените позиции, участниците следва да посочат техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, с описание на функциите, които ще изпълняват, както и притежавани от тях сертификати или еквивалентни документи за квалификация, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на оборудването (посочват се вид и номер на сертификата, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат). Списъкът се представя чрез попълване информацията в част ІV, раздел „В“, т.6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Наличие на сертификати, удостоверяващи съответствието на участника със стандарти за управление на качеството.
За доказване на съответствието с изискуемия от възложителя стандарт за качество EN ISO 9001:2008 (2015) в посочената област по всяка от обособените позиции, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки. Информацията се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 и ал. 3 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 и ал. 3 от ЗОП.


1. Опит за изпълнение на поръчката:
1.1. По обособена позиция № 1: Участниците следва да са изпълнили доставки с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, а именно „Доставка на РС-базирани сървъри за териториални дирекции и офиси на НАП“, изпълнени в последните 3 години от датата на подаване на офертата. Под доставки със сходен обем ще се приемат такива на обща стойност равна или надвишаваща 400 000 лв. без ДДС за доставеното оборудване, инсталация и интеграция.
1.2. По обособена позиция № 2: Участниците следва да са изпълнили доставки с предмет и обем идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, а именно „Консолидация на ИТ инфраструктурата по ТД на НАП“, изпълнени в последните 3 години от датата на подаване на офертата. Под доставки със сходен обем ще се приемат такива на обща стойност равна или надвишаваща 2 000 000 лв. без ДДС за доставеното оборудване, инсталация и интеграция.
„Изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването на договора за възлагането й, и срока на гаранционна поддръжка.
2. Персонал на изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност:
2.1. По обособена позиция № 1: Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност, както следва: минимум 3-ма квалифицирани специалисти за изпълнение на предмета на поръчката с валидни сертификати за придобита квалификация, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на предлаганото оборудване, а именно:
- 1 специалист в областта на сървъри;
- 1 специалист в областта на виртуализационни технологии VMWare;
- 1 специалист в областта на операционни системи MS Windows Server.
2.2. По обособена позиция № 2: Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност, както следва: минимум следните квалифицирани специалисти за изпълнение на предмета на поръчката с валидни сертификати за придобита квалификация, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на предлаганото оборудване, а именно:
- 1 специалист в областта на сървъри;
- 1 специалист в областта на системи за съхранение на данни, архивиране и възстановяване на данни;
- 1 специалист в областта на мрежова инфраструктура;
- 1 специалист в областта на виртуализационни технологии VMWare;
- 1 специалист в областта на операционни системи MS Windows Server.
3. Наличие на сертификати, удостоверяващи съответствието на участника със стандарти за управление на качеството, както следва ()отнася се и за двете обособени позиции): Участниците следва да прилагат система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (2015), чийто обхват да включва дейности по изграждане и/или поддръжка на информационни и комуникационни системи или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията по всяка об. позиция следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на обединение на физ. и/или юр. лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложим се явява чл. 65 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Технически спецификации на поръчката.
Договорите за обществената поръчка по всяка от двете обособени позиции ще бъдат сключени под условие - клауза за отложено изпълнение до получаване от страна на изпълнителя на уведомление, че е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката. В случай, че уведомлението не е получено до изтичането на тримесечен срок от сключването на договора, всяка от страните по него може да поиска прекратяването му без предизвестие, на основание чл. 114 от ЗОП.
Определеният изпълнител представя при подписването на договора за обществената поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 4% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/09/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/09/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
Определената от възложителя прогнозна стойност по всяка от двете позиции е и максимално допустима стойност на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност по съответната обособена позиция.
възложителят чрез ЦУ на НАП ще извърши еднократно плащане по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от получаването на издадена от изпълнителя фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталация и интеграция на оборудването по обособена позиция №1 и за извършената доставка, инсталация, интеграция и консолидиране на оборудването по обособена позиция №2, подписани от координатора по съответния договор, съобразно правилата за извършване на плащания по договори на стойност равна или надвишаваща 30 000 лв. от разпоредители с бюджет, съгласно РМС №593/20.07.2016 г.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/08/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва