Деловодна информация
00530
E-12-00-326#1 26/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0062 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 Гваделупа
В. Додова +359 298593291
v.dodova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3337
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка, демонтаж, монтаж, пускане в експлоатация и пълно техническо обслужване в рамките на гаранционния срок на асансьорна уредба в сграда, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ №31
42416000      
Доставки

Предметът на поръчката включва: демонтаж на съществуващата асансьорна уредба; проект на нова асансьорна уредба; доставка и монтаж на нова асансьорна уредба; доставка и монтаж на пусково-предпазна апаратура и командно табло; направа на нова инсталация на шахтата, машинното помещение и всички допълнителни елементи, необходими за осигуряване на нормалната и безопасна работа на асансьора и др., подробно разписани в документ "Технически спецификации на поръчката".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
41665      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42416000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административна сграда на ТД на НАП София, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ № 31

Предметът на поръчката e „Доставка, демонтаж, монтаж, пускане в експлоатация и пълно техническо обслужване в рамките на гаранционния срок на асансьорна уредба в сграда, предоставена за управление на ТД на НАП София, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ №31“. Предметът на настоящата обществена поръчка е подмяна на една от съществуващите асансьорни уредби на сградата, която е спряна от експлоатация от органите за технически надзор, с нова такава. Предметът на поръчката включва: демонтаж на съществуващата асансьорна уредба; проект на нова асансьорна уредба; доставка и монтаж на нова асансьорна уредба; доставка и монтаж на пусково-предпазна апаратура и командно табло; направа на нова инсталация на шахтата, машинното помещение и всички допълнителни елементи, необходими за осигуряване на нормалната и безопасна работа на асансьора и др., подробно разписани в документ "Технически спецификации на поръчката".
Критериите по-долу
 
ДА К2 - Срок за доставка, демонтаж и монтаж и на асансьорната уредба (максимум 90 дни)    20т.
К3 - Срок за гаранционна поддръжка на асансьорната уредба (включително пълно техническо обслужване, в рамките на предложения гаранционен срок)    20т.
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
41665      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
62

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокове по договора са подробно разписани в проекта на договор, неразделна част от документацията за поръчка.
Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер до 41 665.00 лв. без ДДС.
Ценовото предложение на участника не бива да надвишава тази стойност, в противен случай участникът ще бъде отстранен на осн. чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване по чл. 60, ал.2 от ЗОП: Участниците следва да притежават права за извършване на дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, съгласно чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите.
Участниците следва да са вписани в Регистър на вписаните в държавна агенция за метрологичен и технически надзор /ДАМТН/ лица, извършващи поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност.
При подаване на оферти, участниците декларират съответствието с горния критерии за подбор, чрез попълване на информацията в част ІV, раздел „А“, „Годност“, т. 1 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случай, че съответният документ е на разположение в електронен формат, следва да бъде посочен и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на минималното изискване участниците следва да представят списък на лицата (квалифицирани специалисти), които ще отговарят за извършване на монтажа и поддръжката в рамките на гаранционния срок на доставеното и монтирано асансьорно съоръжение. Списъкът следва да включва трите имена, квалификация/степен и професионалния опит на лицата, както и описание на притежаваните от тях валидни удостоверения за правоспособност за упражняване на професията „монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори“ с посочване № на документа, дата на издаване, валидност и издател, включително данни за контакт с тях.
Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


Всеки участник трябва да разполага с минимум 2 /двама/ специалисти (технически лица), които ще извършват дейностите по изпълнение на поръчката, съгласно чл. 34, ал.1, т.1 от Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (обнародвана в ДВ бр. 33/11.04.2003 г., посл. изм. и доп. бр. 88 от 24 октомври 2014 г.) Предложените от участника технически лица следва да са преминали курс за придобиване на правоспособност за упражняване на професията „монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори”, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията „монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори” (обн. - ДВ, бр. 9 от 30.01.2001 г.; в сила от 02.03.2001 г.) ) и да притежават документ за правоспособност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/08/2017 (дд/мм/гггг)   15:30 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. С оглед успешно изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на възложителя, всеки участник в процедурата следва да извърши оглед на сградата на ТД на НАП София на посочения по-горе адрес. Огледът се извършва в ден и час, предварително съгласувани с лицето за контакт, посочено в обявлението за поръчка. За извършения оглед се попълва декларация по образец, която се подписва едновременно от лицето за контакт от страна на възложителя и представителя на участника, извършил огледа. Декларацията за огледа се представя към Техническото предложение за изпълнение на поръчката в офертата на участника.
2. Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
3. Условия и начин на плащане:
Възложителят извършва плащане по банкова сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на обобщен приемо-предавателен протокол, с който се удостоверява, че са изпълнени всички дейности по доставката, демонтажа, монтажа и въвеждане в експлоатация на съоръжението, съставен на база подписани всички предходни протоколи, касаещи отделните етапи на извършване на възложените дейности.
4. Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва