|
|
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 09310000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
гр. Видин, ул.„Шести септември” № 12; гр. Враца, ул. „В. Кънчов“ №86; ул.„Петропавловска“ №43; гр. Монтана, ул.„Л. Каравелов“ №11, пл. „Жеравица“ №3 и ул. „Хр. Ботев“ №67; гр. Плевен, ул. "Дойран" №43 |
Предметът на поръчката включва доставка на необходимите количества нетна електрическа енергия ниско напрежение за административните сгради на посочените офиси, включване на обектите в стандартна балансираща група, като непряк член, с координатор Изпълнителя, като Възложителя няма да заплаща такса за участие в балансираща група; осигуряване на услуга по прогнозиране на потреблението на електрическа енергия, планиране, заявяване и балансиране; изготвяне и подаване на почасови дневни графици и изпращането им за администриране на информационния поток от Електроенергийния системен оператор /“ЕСО“ ЕАД/; поемане на отговорността за балансиране – задължението за финансово уреждане на разликите между количеството електрическа енергия по регистриран график/прогноза за потребление и реално отчетеното потребление от средствата за търговско измерване, или разликата между покупките и продажбите за даден период на сетълмент, както и всички дейности, свързани с участие на либерализирания пазар на електрическа енергия на възложителя. Прогнозното количество нетна електрическа енергия, което ще се доставя ежемесечно за срока на договора, е определено на база консумираната електрическа енергия за 12 месеца и възлиза общо на 921 141 kWh /921,141 MWh/. |
|
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 300000.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура за действително потребеното количество нетна електрическа енергия, отчетена от измервателните уреди в съответните измервателни точки в обектите на Възложителя. Фактурата се издава след изтичане на отчетния период от един месец /текущия месец/, без междинни или авансови плащания.
|