Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
937-4 19/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0053 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми Приморски полк 128
Варна BG331 9002 България
Д. Къртов +359 52360997
d.kartov@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3327
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по тех.обслужване и ремонт,вкл.доставка и монтаж на резервни части,консумативи и принадлежности за леки и товарни автомобили,предоставени на ТД на НАПВарна и офиси за обс. Дч,Рз,Рс,Сс,Тщ и Шн
50112000      
Услуги

„Услуги по техническо обслужване и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за леки и товарни автомобили, предоставени на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен по обособени позиции”.
Обособена позиция № 1 – „Услуги по техническо обслужване и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за леки и товарни автомобили, предоставени на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Търговище и Шумен”
Обособена позиция № 2 – „Услуги по техническо обслужване и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за леки и товарни автомобили, предоставени на офиси за обслужване Разград, Русе, Силистра към ТД на НАП Варна”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
144000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Услуги по тех.обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на резервни части,консумативи и принадлежности за леки и товарни автомобили, предоставени на ТД на НАПВарна и офиси за обс.-не Дч,Тщ и Шн 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
50114000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

- автосервиз/и на избрания за изпълнител за обособена позиция /гр. Варна, Добрич, Търговище, Шумен/.

1.Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в: Реализирането на поръчката е необходимо за осигуряване на техническата изправност и поддръжка на служебните автомобили, предоставени на ТД на НАП Варна, използвани за подпомагане дейността на НАП.
A. Техническо обслужване и ремонт: обхваща извършването на проверки и диагностика при необходимост, както и цялостна поддръжка на автомобилите в изправност, през целия период на действие на договора. Всички операции по обслужването и поддържането на автомобилите трябва да се извършват в съответствие с препоръките на завода производител.
Б. Доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности
Техническото обслужване и/или ремонта включват и доставка и монтаж на нови резервни части, произведени за съответната марка и модел МПС, консумативи и принадлежности, необходими за поддръжката на МПС и осигуряване на техническата им изправност.
Основните резервни части, консумативи и принадлежности са описани в Приложение № 3.1 – Техническа спецификация на резервните части, консумативи и принадлежности за МПС, обект на обществената поръчка. При изпълнението на поръчката е възможно да се наложи доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности извън посочените в Приложение № 3.1, за влагането на които се изисква предварително съгласие на Възложителя и утвърждаване на оферта. Възможно е да се наложи и доставка и монтаж на алтернативни или рециклирани резервни части, при невъзможност от осигуряване на нови такива. За влагането на алтернативни резервни части се изисква предварително съгласие на Възложителя. Стойността на доставката и монтажът на резервните части, консумативи и принадлежности, необходими за извършване на техническо обслужване и/или ремонта на МПС е за сметка на Възложителя.
1.1. Предмет на поръчката – „Услуги по техническо обслужване и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за леки и товарни автомобили, предоставени на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Търговище и Шумен”.
1.2. Технически параметри на служебните автомобили.
Техническите показатели на служебните автомобили, обслужващи структурите на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Търговище и Шумен” в Приложение № 3.2, № 3.3, № 3.4 и 3.5 към раздел VIІI от техническата спецификация.
1.3. Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 1 е 116 666.67лв. без ДДС, съответно 140 000лв. с ДДС.
1.4. Срок за изпълнение на обществената поръчка: – 24 /двадесет и четири/ месеца или до изчерпване на максимално допустимата стойност с начало на изпълнение 25.12.2017г., или от датата на подписването му, ако е по-късно от тази дата;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
116666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1. За срока на изпълнение, Възложителят не е длъжен да усвои цялата стойност по договора.
2. Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката автомобили (спрени от движение, отчуждени, бракувани или за които по др. причини е отпаднала необходимостта от ползването им).
3. Възложителят си запазва правото при необходимост да извършва вътрешно разместване на служебните автомобили

II.2) Описание 1

„Услуги по тех.обслужване и ремонт, вкл.доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за леки и товарни автомобили, предоставени на офиси за обслужване Рз, Рс и Сс 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
50114000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323
BG324
BG334

- автосервиз/и на избрания за изпълнител за обособена позиция /Разград, Русе, Силистра/

1.Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в: Реализирането на поръчката е необходимо за осигуряване на техническата изправност и поддръжка на служебните автомобили, предоставени на ТД на НАП Варна, използвани за подпомагане дейността на НАП.
A. Техническо обслужване и ремонт: обхваща извършването на проверки и диагностика при необходимост, както и цялостна поддръжка на автомобилите в изправност, през целия период на действие на договора. Всички операции по обслужването и поддържането на автомобилите трябва да се извършват в съответствие с препоръките на завода производител.
Б. Доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности
Техническото обслужване и/или ремонта включват и доставка и монтаж на нови резервни части, произведени за съответната марка и модел МПС, консумативи и принадлежности, необходими за поддръжката на МПС и осигуряване на техническата им изправност.
Основните резервни части, консумативи и принадлежности са описани в Приложение № 3.1 – Техническа спецификация на резервните части, консумативи и принадлежности за МПС, обект на обществената поръчка. При изпълнението на поръчката е възможно да се наложи доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности извън посочените в Приложение № 3.1, за влагането на които се изисква предварително съгласие на Възложителя и утвърждаване на оферта. Възможно е да се наложи и доставка и монтаж на алтернативни или рециклирани резервни части, при невъзможност от осигуряване на нови такива. За влагането на алтернативни резервни части се изисква предварително съгласие на Възложителя. Стойността на доставката и монтажът на резервните части, консумативи и принадлежности, необходими за извършване на техническо обслужване и/или ремонта на МПС е за сметка на Възложителя.
2.1. Предмет на поръчката – „Услуги по техническо обслужване и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за леки и товарни автомобили, предоставени на офиси за обслужване Разград, Русе, Силистра към ТД на НАП Варна“
2.2. Технически параметри на служебните автомобили.
Техническите показатели на служебните автомобили, обслужващи офиси за обслужване Разград, Русе, Силистра към ТД на НАП Варна, са посочени в Приложение № 3.6, № 3.7 и № 3.8 към раздел VIІI от техническата спецификация.
2.3. Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 2 е 27 333.33лв. с ДДС, съответно 32 800,00лв. с ДДС.
1.4.Срок за изпълнение на обществената поръчка: – 24 /двадесет и четири/ месеца или до изчерпване на максимално допустимата стойност с начало на изпълнение 25.12.2017г., или от датата на подписването му, ако е по-късно от тази дата;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
27333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1. За срока на изпълнение, Възложителят не е длъжен да усвои цялата стойност по договора.
2. Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката автомобили (спрени от движение, отчуждени, бракувани или за които по др. причини е отпаднала необходимостта от ползването им).
3. Възложителят си запазва правото при необходимост да извършва вътрешно разместване на служебните автомобили
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Отнася се за всяка обособена позиция:
1. Участниците да разполагат с опит за изпълнението на поръчката – валидно за двете обособени позиции.
За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 1б от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на услуга/и, изпълнена/и през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка за конкретната обособена позиция.
Списъкът следва да включва услуга/и, чието изпълнение е приключило в заложения период. Списъкът следва да съдържа подробно описание на обхвата на дейностите, стойност (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти.
Забележки: Под изпълнена услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на започването й.
Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира техническа поддръжка и/или ремонт на пътни превозни средства.
За доказване на наличието на опит за изпълнение на поръчката следва да се разбира техническа поддръжка и/или ремонт на пътни превозни средства.
2. Участниците да разполагат с персонал с необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката за съответната обособена позиция. За доказване на наличието на персонал, който ще изпълнява поръчката за съответната обособена позиция с определената професионална компетентност, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на персонала, който ще изпълнява поръчката за конкретната обособена позиция (минимум 2 (две) лица за съответната обособена позиция), в който е посочена професионалната компетентност на лицата (посочва се вид и номер, срок на валидност, издаващ орган на документа за придобита професионална компетентност в области, свързани с техническо обслужване и ремонт на пътни превозни средства).
Забележка: Съгласно Параграф 2 от Допълнителните разпоредби на ЗОП „Професионална компетентност“ е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и /или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.
3. Участниците да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция. За доказване на наличието на инструментите, съоръженията и техническото оборудване за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция, в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 9 от ЕЕДОП участниците следва да посочат списък на техническото оборудване, инструментите и съоръженията, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция.Инструментите, съоръженията и техническото оборудване следва да са на разположение в автосервиз/и на територията на съответния град за конкретната обособена позиция, като се посочи/ат адреса/ите на автосервиза/ите.
Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.


Отнася се за всички обособени позиции:
1. Участниците трябва да имат изпълнена/и услуга/и, идентични или сходни с предмета на поръчката за конкретната обособена позиция, изпълнена/и през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участниците следва да осигурят минимум 2 (две) лица, притежаващи необходимата професионална компетентност за изпълнението на поръчката (извършване на услуги по техническо обслужване и ремонт на служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив) за съответната обособена позиция.
3. Участниците следва да осигурят минимум следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция:
- стенд за регулиране на преден и заден мост;
-уреди за дефектация и пълнене на автомобилни климатични инсталации;
-спирачен стенд;
-стенд за диагностика на двигатели;
-стенд за демонтаж, монтаж и баланс на гуми;
-подемник за ремонт на ходова част;
-уреди за проверка на амортисьори;
-машина за изправяне на джанти /алуминиеви и стоманени/. Инструментите, съоръженията и техническото оборудване следва да са на разположение в автосервиз/и на територията на съответния град за конкретната обособена позиция, като се посочи/ат адреса/ите на автосервиза/ите. Условието за разполагане с автосервиз/и на територията на съответния град за конкретната обособена позиция е свързано пряко както с бърза реакция при необходимост от страна на потенциалния изпълнител, така и с икономия на финансов ресурс при транспортирането на автомобила до съответния автосервиз, което е задължение на Възложителя.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2, 6 и 9 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал.1, т. 2, 6 и 9 от ЗОП.
В случай, че участниците предвиждат участието на подизпълнители, изискването за технически и професионални способности следва да бъде изпълнено от подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединения на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с изискванията за технически и професионални способности на участниците се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител за съответната обособена позиция представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора- неразделна част от утвърдената документация за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/08/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, зала 203

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Отнася се за всички обособени позиции: Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и участници - свързани лица по смисъла на пар.2, т.45 от ДР на ЗОП.
2.Срок за изпълнение на обществената поръчка: – 24 /двадесет и четири/ месеца или до изчерпване на максимално допустимата стойност с начало на изпълнение 25.12.2017г., или от датата на подписването му, ако е по-късно от тази дата /за всяка обособена позиция/;
3.1.Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 1 е 116 666.67лв. без ДДС, съответно 140 000лв. с ДДС.
3.2.Максимално допустимата обща стойност за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 2 е 27 333.33лв. с ДДС, съответно 32 800,00лв. с ДДС.
4. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след получаване в ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване на надлежно оформена оригинална фактура и двустранно подписан приемателно-предавателен протокол, съдържащ датата на уведомяването за възникналата необходимост, започване и край на работата по извършване на конкретната дейност, вложените за извършването й човеко-часове, вида, количеството и гаранция на вложените резервни части, консумативи и принадлежности (ако са вложени такива), подписани от съответните отговорници по изпълнение на договорите. Фактурите се издават на името на ТД на НАП Варна и се подписват от определените отговорници по изпълнение на договорите по всяка обособена позиция. Стойността на вложените резервни части, консумативи и принадлежности, посочени, в Приложение № 3.1 от „Технически спецификации на поръчката. Изисквания към изпълнението“ се фактурират съгласно ценовото предложение, което е обвързващо за целия срок на изпълнение на поръчката. Фактурирането на резервните части, консумативи и принадлежности, извън описаните в ценовото предложение от документацията, се извършва по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва с прилагане на копие от фактурата за закупуването им.
5. НАП предоставя пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg/, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението в РОП/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва