Деловодна информация
00530
Е-12-00-285#1 10/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0051 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 Виетнам
Н.Младенова +359 298593198
n.mladenova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nra.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3317
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по отпечатване и доставка на данъчни и осигурителни декларации
79810000      
Услуги

Предметът на поръчката включва:
Отпечатване и доставка на данъчни и осигурителни декларации.
Техническите характеристики на декларациите са посочени в Техническите спецификации, а видовете и количествата им са посочени в приложена към Техническите спецификации таблица.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
60000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG331
BG341
BG421
BG412

Полиграфическите услуги: по местонахождение на печатницата на изпълнителя; Доставката на отпечатаните документи: до адресите на териториалните структури на НАП, съгласно приложената към ТС таблица.

Предметът на поръчката включва отпечатване на 7 200 000бр. декларации по видове и количества, посочени в приложена към Техническите спецификации таблица със следните технически характеристики:
1. Декларацията по чл. 50 от ЗДДФЛ се състои от основно тяло и 13 самостоятелни части, като от тях 13 отделни Приложения:
- “Декларация по чл. 50 от ЗДДФЛ” – основно тяло - образец 2001;
- Приложение № 1 доходи от трудови правоотношения (образец 2011);
- Приложение № 2 доходи от стопанска дейност като едноличен търговец и доходи от друга стопанска дейност по чл.29а от ЗДДФЛ (образец 2021);
- Приложение № 3 доходи от друга стопанска дейност (образец 2031);
- Приложение № 4 доходи от наем или от друго възмездно предоставяне за ползване на права или имущество (образец 2041);
- Приложение № 5 доходи от прехвърляне на права или имущество (образец 2051);
- Приложение № 6 доходи от други източници по чл. 35 от ЗДДФЛ (образец 2061);
- Приложение № 7 доходи, подлежащи на облагане с патентен данък по реда на ЗМДТ (образец 2071);
- Приложение № 8 притежавани акции, дялови участия в дружества, място на стопанска дейност, определена база и недвижима собственост в чужбина; доходи по чл. 38 от ЗДДФЛ от източници в чужбина, подлежащи на деклариране; данък подлежащ на приспадане по реда на чл. 78 от ЗДДФЛ (образец 2081);
- Приложение № 9 за прилагане на методите за избягване на двойното данъчно облагане (образец 2091);
- Приложение № 10 ползване на данъчни облекчения (образец 2010);
- Приложение № 11 предоставени/получени парични заеми (образец 2020);
- Приложение № 12 преизчисляване на окончателния данък за доходи по чл. 37 от ЗДДФЛ на чуждестранни физически лица (образец 2030);
- Справка за окончателния размер на осигурителния доход към годишната данъчна декларация по чл. 50 (образец 2004),
както и декларацията по чл. 50 от ЗДДФЛ за доходи на починали лица (образец 2001в).
2. Декларацията по чл. 92 от ЗКПО се състои от основно тяло, 2 самостоятелни приложения, указание за попълване на декларацията по чл. 92, ал. 1 от ЗКПО:
- “Декларация по чл. 92 от ЗКПО” – основно тяло - образец 1010;
- Приложение № 1 за ползване на данъчни облекчения под формата на преотстъпване на корпоративен данък или чрез признаване за данъчни цели на счетоводни разходи за дарения или стипендии (образец 1011);
- Приложение № 2 за печалби (доходи), обложени в чужбина, за които се прилага метод за избягване на двойното данъчно облагане (образец 1012);
- “Указание за попълване и подаване на годишната данъчна декларация по чл. 92 от ЗКПО”,
както и Годишна данъчна декларация по чл.92 от ЗКПО за данъчния финансов резултат и дължимия годишен корпоративен данък (за лицата, които през съответния данъчен период не са извършвали дейност и не дължат данъци по ЗКПО (образец 1010а).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
60000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за отпечатване и доставка до посочените от възложителя адреси на отпечатаните данъчни декларации по раздел І-1 от приложената таблица към Техническите спецификации (ТС), е до 10 /десет/ календарни дни от одобряване на образците от определените от възложителя лица, а по раздел II-2 - до 20 /двадесет/ календарни дни от одобряване на образците.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на услугите, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 1, б „б“ от ЗОП. Списъкът следва да съдържа стойността, датите (на която е започнало и приключило изпълнението на услугата) и получателите на услугата. При подаване на офертата, списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, Раздел В, т. 1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2.: За доказване на наличието на изискуемия от възложителя персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП, участниците следва да представят списък на персонала, който ще изпълнява поръчката. В списъка следва да са посочени техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката, както и информация за образованието им – придобита образователно-квалификационна степен, вид, информация за издаден документ за завършено образование, издател на документа. При подаване на офертата, списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП.
3.: За доказване на наличието на изискуемите от възложителя инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 63, ал. 1 т.8 от ЗОП, участниците представят декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, съдържаща пълно описание на печатарски машини и опис на машините в печатната база, които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката, като вид, модел и техническите им характеристики/.При подаване на офертата, декларацията се представя чрез попълване на информация в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.9 от ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2, 3 и 9 от ЗОП.
Доказателството за извършената услуга по т.1 се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
Доказателството за наличието на персонал по т.2 се предоставя под формата на актуален списък на техническите лица (квалифицирани специалисти), които ще изпълняват поръчката.
Доказателството за наличието на техническо оборудване по т.3 се предоставя под формата на актуална декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с определените в настоящия раздел критерии за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.


По т.1: Участниците трябва да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, услуги за отпечатване на декларации/формуляри, с общ обем равен или надвишаващ 7 000 000 броя формуляри/декларации.
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
По т.2. За изпълнение на поръчката участникът следва да осигури персонал с определена професионална компетентност, както следва: най-малко едно лице, притежаващо полиграфическо или аналогично образование.
По т.3: За доказване на наличието на изискуемото от възложителя техническо оборудване, което да дава възможност за изпълнението на поръчката, а именно:
- за отпечатване на данъчните и осигурителните декларации, участниците трябва да разполагат с поне една ролна офсетна печатна машина или поне две листови пълноформатни офсетови печатни машини и една половинформатна офсетова печатна машина; при не наличие на ролна офсетова печатна машина с подлепване на страниците или подлепване при самите сгъвачни машини, участниците трябва да разполагат с поне две полуформатни сгъвачни машини и влагочно-шевна поточна линия за телово скрепване.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в документ "Технически спецификации. Изисквания към изпълнението" - част от одобрената документация за обществената поръчка.
Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Плащането се извършва след всяка доставка на съответно заявеното количество декларации, в срок до 30 дни след получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на приемо-предавателни протоколи, удостоверяващи доставките на съответните видове и количества декларации до адресите на териториалните структури на НАП, подписани от посочените от Възложителя лица.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/08/2017 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на посочените в чл.107 от ЗОП основания.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.
Други условия:
1.Определени от възложителя лица предоставят на изпълнителя образците на формулярите за отпечатване на хартиен и магнитен носител, което се удостоверява с протокол;
2. В срок до три работни дни от предаването на образците по т.1, изпълнителят извършва предпечатна подготовка и представя на възложителя отпечатани десет бройки от всеки образец на декларация за осъществяване на контрол и установяване на съответствие с предоставените образци. След потвърждаване от определените от възложителя лица, изпълнителят му предава и магнитен носител с образците за отпечатване;
3. Срокът за отпечатване и доставка до посочените от Възложителя адреси на отпечатаните декларации /посочени в приложената таблица/, е до 10, респ. 20 календарни дни (за образците по раздел I-1, съответно II-2) от одобряване на образците по т.2 от възложителя.
4. Предаването/приемането и одобряването на съотвентите образци се удостоверява с протоколи.
5. В случай, че възложителят поетапно предоставя образците на декларации, срокът за отпечатването и доставката им, започва да тече след одобряването от страна на възложителя.
7. В случай на съществена промяна в обстоятелствата (законодателна, административна или др. промяна), в следствие на която отпадне необходимостта от отпечатване и доставка на някои от описаните в пълното описание видове декларации, възложителят оттегля едностранно възлагането им без финансови компенсации за изпълнителя, като дължимото възнаграждение се намалява съразмерно;
8. В случай, че при изработването на образците на декларации, се наложи промяна в броя на страниците на отделните видове декларации, дължимото възнаграждение се намалява или увеличава съразмерно на отпадналата или увеличена необходимост от броя страници, без за това да се дължат финансови компенсации за изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва