Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
805-5 23/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
23/06/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0047 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Варна 1310631880146
бул. Осми приморски полк №128
Варна BG331 9002 България
A. Гешева +359 360811
а.gesheva@ro03.nra.bg +359 360950

Интернет адрес/и

www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3304


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3304
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на нетна ел. енергия за ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за обекти на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич,Разград,Русе,Силистра,Търговище и Шумен
09310000      
Доставки

"Доставка на нетна електрическа енергия за ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за обекти на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен”
.
Изпълнението на поръчката ще се изразява в доставка на нетна електрическа енергия за ниско напрежение за обектите на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен, включване на обектите в стандартна балансираща група с координатор изпълнителя, осигуряване на услуга по прогнозиране на потреблението, администриране на графиците за потребление от координатора на балансиращата група, поемане на отговорността за балансиране и всички дейности, свързани с участие в либерализирания пазар на електрическа енергия на възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Варна, гр. Добрич, гр. Разград, гр. Русе, гр. Силистра, гр. Търговище и гр. Шумен
*Адресите на административните сгради са посочени в т. VI.3 на раздел VI:Допълнителна информация

Поръчката е за избор на доставчик на нетна електрическа енергия и координиране на балансираща група за ниско напрежение.
Прогнозното количество нетна електрическа енергия, което ще се доставя ежемесечно за срока на договора, е определено на база консумираната електрическа енергия през последните 12 месеца и възлиза общо на 2152328 kWh /2152,328 MWh/.
Изпълнителят, извършващ доставката на нетна електрическа енергия, да е лицензиран търговец на електрическа енергия съгласно чл. 39 от Закона за енергетиката, като същевременно е и координатор на балансираща група. В качеството на координатор на балансираща група изпълнителят е длъжен да: 1. Да спазва разпоредбите на Закона за енергетика (ЗЕ) и наредбите към него, както и всички нормативни изисквания на Правилата за търговия с електрическа енергия (ПТЕЕ); 2.Да включи обектите на възложителя в стандартна балансираща група, с координатор изпълнителя, без възложителят да заплаща такса за участие и да регистрира възложителя като участник в стандартна балансираща група – непряк член съгласно ПТЕЕ. Не по-късно от 31.12.2017 г. възложителят трябва да е получил уведомление относно регистрацията му; 3. Да има възможността да достави в съответните срокове количеството електрическа енергия, съответстващо на нуждите на възложителя и да извършва всички необходими действия, така че да осигури изпълнението на поръчката; 4. В качеството на координатор на балансираща група, съгласно ПТЕЕ, изпълнителят да осигурява прогнозиране на потреблението на обектите на възложителя, планиране и договаряне на конкретни количества нетна електрическа енергия, координиране и балансиране, като урежда отклоненията от заявените количества електроенергия за всеки период на сетълмент, като всички разходи/приходи по балансирането на обектите на възложителя, са за сметка на изпълнителя; 5. Предложената цена от изпълнителя за доставка на нетна електрическа енергия трябва да включва изразходваната електрическа енергия, разходи за балансиране и прогнозиране и разходи на участника за осигуряване на посочените услуги, без в балансиращата група допълнително да се начисляват суми за излишък и недостиг на небалансите; 6. Предложената цена от Изпълнителя за доставка на нетна електрическа енергия не подлежи на увеличение за целия срок на изпълнение на договора; 7. Да уведоми Възложителя незабавно при невъзможност или забавяне на изпълнението на задълженията му по договора; 8. При неизпълнение на задълженията по договора от страна на изпълнителя и възложителят е снабден с електрическа енергия от Доставчик от последна инстанция /ДПИ/ или друг доставчик, изпълнителят заплаща разликата между цената на договорената електрическа енергия и цената на доставената електрическа енергия за съответния период на недоставяне до избиране на друг изпълнител.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2018 (дд/мм/гггг) / 31/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците декларират съответствието си с поставените от Възложителя критерии за подбор, чрез попълване на Единен европейски документ (ЕЕДОП) неразделна част от документацията за участие.
1. Участникът да притежава права за търговия с електрическа енергия и координатор на балансираща група, в съответствие с чл. 39 от Закона за енергетиката /ЗЕ/.
За доказване на съответствието по т.1, в част ІV, раздел А: „Годност“, т. 1 от Единния европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/ участниците следва да представят информация за притежаван лиценз с обхват „Търговия с електрическа енергия“, включващ дейността “координатор на балансираща група“, издаден от Комисия за енергийно и водно регулиране /КЕВР/.
2. Участникът да е вписан в регистъра на ЕСО ЕАД на търговските участници като търговец на електрическа енергия и като координатор на стандартна балансираща група с посочен идентификационен номер/ EIC код и статус „активен“.
За доказване на съответствието по т. 2, в част ІV, раздел А: „Годност“, т. 1 от ЕЕДОП участниците следва да представят информация за регистрацията.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да има изпълнени дейности с предмет и обем идентичeн или сходeн с предмета на настоящата обществена поръчка през последните три години до датата на подаване на офертата.Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, Възложителя приема изпълнението на дейности за доставка на нетна електрическа енергия за ниско напрежение в качеството координатор на балансираща група.Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на възлагането ?. За доказване на съответствието по т.1, участниците следва да представят списък на доставките, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. Списъкът следва да включва доставки, чието изпълнение е приключило в заложения период. Списъкът следва да съдържа подробно описание с посочване на стойностите, количествата доставена електрическа енергия, период на изпълнение/начална и крайна дата на изпълнението/ и получателите/възложителите на доставките/, независимо дали са публични или частни субекти. Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б.„В“, т.1б на ЕЕДОП.2. Участникът да прилага система за управление на качеството, по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015/ с обхват „търговия с електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група“ или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, в областта, попадаща в обхвата на предмета на поръчката. За доказване на съответствието по т.2, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки. Информацията се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“ на ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите по т.1 и т.2, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2, т. 10 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица.Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


Минималното изискване по т. 1 - Участникът да има изпълнени 3 /три/ доставки, с идентичен или сходен предмет и обем на обществената поръчка за доставка на нетна електрическа енергия за ниско напрежение в качеството координатор на балансираща група през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертата.
Минималното изискване по т. 2 - Участникът да има въведена система за управление на качеството, по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015/ с обхват „търговия с електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група“ или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, в областта, попадаща в обхвата на предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3% от максимално допустимата стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора- неразделна част от одобрената документация за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/08/2017 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

гр. Варна, бул. Осми приморски полк №128 ет.2, стая 203

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

*Място на изпълнение-гр.Варна, бул."Осми Приморски полк" №128, ул. "Самарско знаме" №1А; вх.А; гр.Добрич-ул."Независимост" №31, ул. "Независимост" №7 "/фронт офис/, ул. "Независимост" №7; гр.Разград-ул. "Независимост" №1; гр.Русе-ул. „Майор Атанас Узунов” №19, ул.„Рига” №1; гр.Силистра-ул. "Генерал Скобелев" №8, ул. "Шар планина" №75; гр.Търговище-пл. "Свобода" №1, ТП „Драгоман”/резервно захранване/, пл. "П.Р. Славейков" №45; гр.Шумен-ул. "Цар Иван александър" №108, ул. "Съединение"№107, ул. "Освобождение" № 2,, ул. "А. Мицкевич" №1.
**Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП.
***Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 300000.00 лв. без ДДС.
****Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банков път в срок до 30 календарни дни след представяне в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на надлежно оформена оригинална фактура за доставената и изразходваната нетна електрическа енергия, отчетена от измервателните уреди в съответните измервателни точки, по определената в договора единична цена за 1 MWh, акциз по чл. 20, ал. 2, т.17 от ЗАДС /Обн. ДВ, бр. 91 от 15.11.2005 г.; в сила от 01.01.2006 г. изм. и доп. ДВ. бр.9 от 26 януари 2017 г./ и определената с решение на КЕВР такса /цена/ „задължения към обществото“, начислен ДДС, както и други задължения, които могат да бъдат поставени с промяна в законодателството, и/или с решение на КЕВР. Фактурата се издава след изтичане на отчетния период от един месец /текущия месец/, като не се допуска издаването на фактури за междинни и/или авансови плащания в рамките на текущия месец /отчетния период/.Фактурата се издава по клиентски номера за всеки офис за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен по абонатни номера за обектите посочени в Приложение 1. За ТД на НАП Варна, гр.Варна се издава една фактура, включваща следните абонатни номера: 1270058 и 1367015 за съответните обекти посочени в Приложение 1. Фактурата се издава на името на териториалната дирекция и се подписва от определените отговорници по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна или съответния офис при ТД на НАП Варна.
*****Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Бурунди
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изсквания в обявлението, документацията или всеки друг документ свързан с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва