Деловодна информация
00530
Е-12-00-243#1 16/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
16/06/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0044 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 130063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
Ваня Станчева +359 298593047
v.stancheva@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3296
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи за нуждите на Централно управление, териториалните дирекции и учебните центрове Банкя и Боровец на НАП
79520000      
Услуги

Предметът на обществената поръчката включва:
- предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи за нуждите на Централно управление, териториалните дирекции и учебните центрове Банкя и Боровец на Национална агенция за приходите, чрез предоставяне на многофункционални и цифрови машини (копир, принтер, скенер) за монохромен печат, използващи мрежово принтиране и копиране, с технически изисквания, съгласно Техническите спецификации на поръчката;
- техническо сервизно обслужване с влагане на резервни части, консумативи и фотокопирна хартия формат А4 и А3 за всички машини, за сметка на изпълнителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5026936.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG
BG331
BG341
BG321
BG421
BG412

административните сгради и помещенията ползвани от ДФК на ГКПП на НАП, посочени в Техническите спецификации на поръчката

Предметът на обществената поръчката включва:
- предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи за нуждите на Централно управление, териториалните дирекции и учебните центрове Банкя и Боровец на Национална агенция за приходите, чрез предоставяне на многофункционални и цифрови машини (копир, принтер, скенер) за монохромен печат, използващи мрежово принтиране и копиране, с технически изисквания, съгласно Техническите спецификации на поръчката;
- техническо сервизно обслужване с влагане на резервни части, консумативи и фотокопирна хартия формат А4 и А3 за всички машини, за сметка на изпълнителя.
Изпълнителят предоставя на възложителя за ползване за целия срок на предоставяне на услугите общо 1200 броя многофункционални машини (от четирите типа), за 9 структури на НАП, вкл. офисите в териториалния обхват на ТД и ползваните от ДФК помещения на ГКПП, с общо прогнозно количество за брой копия 3 933 200 бр., месечно за всички машини.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5026936.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 17/02/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В срока на изпълнение на поръчката, възложителят може да поиска от изпълнителя предоставянето на допълнителна услуга, чрез предоставяне за ползване на допълнителен брой многофункционални и/или цифрови машини, без промяна в оферираната от изпълнителя цена за брой копие (опции). Възлагането на допълнителна услуга не е задължително и е в зависимост от възникването на интерес за възложителя. Интересът на възложителя може да е породен от придобиване на управлението върху нов недвижим имот, в който се обособява структура на НАП или се извършва дейност от агенцията, както и по преценка – при възникване на допълнителна необходимост на първоначално обявените места за изпълнение. При прилагането на предвидените по-горе опции между възложителя и изпълнителя се сключва допълнително споразумение към договора, на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки. В случай на направени заявки за повече от 1 /една/ допълнителна машина в рамките на един отчетен период се подписва общо допълнително споразумение, без оглед на момента, в който съответната машина е въведена в експлоатация.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обектът на поръчката, съгласно Общия терминологичен речник – CPV е с код 79520000-5 и описание „Услуги по размножаване” и код 79521000-2 и описание „ Услуги по изготвяне на фотокопия “.
Изпълнението на услугите ще започне след изтичане на първия работен ден на месеца, следващ месеца през който изпълнителят е уведомен за приключване на действащите договори.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на наличието на изискуемия от в-ля опит за изп. на поръчката, уч-те следва да представят списък на услугите, идентични или сходни с предмета на настоящата общ. поръчка, изпълнени през последните 3 год. от датата на подаване на офертата, съгласно чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП. Списъкът следва да съдържа стойността, датата, на която е приключило изп-то, вида и обема на предоставената услуга, и получателите на услугата, независимо дали са публични или частни субекти. При подаване на офертата, списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, раздел „В“, т.1б на ЕЕДОП. 2. За доказване на наличието на изискуемия от в-ля персонал, с определената проф. комп-ст за изп-е на поръчката, уч-те следва да представят списък на специалистите/техн. лица, които ще участват в изп-то на поръчката. Списъкът следва да съдържа инф-я за придобитата от техн. лица проф. компетентност, №, дата на издаване и орг-я, от която е издаден съответния документ (сертификат), както и срок на валидност на същия, в случай че е посочен такъв. При подаване на офертата, списъкът се представя чрез попълване на инф-та в част ІV, раздел „В“, т. 6 на ЕЕДОП. 3. За доказване на наличието на изискуемото от възложителя техн. оборудване, уч-кът представя списък с описание на трансп. ср-ва, тел. номер, e-mail адрес, сервизен център/сервизни центрове. При подаване на офертата, списъкът се представя ч/з попълване на инф-та в част ІV, раздел „В“, т.9 на ЕЕДОП. 4. За доказване на съответствието им с изискуемия от в-ля стандарт за кач-во в посочената област, уч-те следва да декларират, че ще може да представят сертификат издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската орг-я за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за екв. сертификат, издаден от орган, установен в др. държава членка, или ако прилага екв. мерки за осигуряване на кач-то – инф-я за доказ-та за тези мерки. Дек-та се представя ч/з попълване на част ІV, раздел „Г“ на ЕЕДОП. 5. За доказване на съответствието им с изискуемата от в-ля с-ма за упр-е сигурността на инф-ята, уч-те следва да декларират, че ще може да представят валиден към датата на подаване на офертата сертификат, по версия на стандарта, валидна към датата на серт-ция, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг нац. орган по акр-ция, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акр-ция, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл.5а, ал.2 от ЗНАООС или инф-я за екв. сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага екв. мерки за осигур. на кач-то – инф-я за док-та за тези мерки. Дек-ята се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“ на ЕЕДОП. 6. За доказване наличието на внедрена с-ма за упр. на IT услуги по посочения стандарт или прилагане на еквив. мерки, уч-те следва да декларират, че ще може да представят валиден към датата на оф-та сер-т по версия на стандарта , валидна към датата на сертификация, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европ. стандарти от ИА БСА или от др. нац. орган по акредитация , който е страна по многостранното споразумение за взаимно признаване на Европ. орг-ция за акредитация за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, сгл. чл.5а, ал.2 от ЗНАООС или инф-я за екв. сертификат, издаден от орган, установен в друга държава-членка, или ако прилага еквив. мерки за упр-e на IT услуги - инф-я за доказ-та за тези мерки. Дек-та се представя чрез попълване на част IV, раздел. Г на ЕЕДОП.

1.Минимално изискване: Участникът трябва да е изпълнил услуги, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка (предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи, чрез предоставени за ползване от изпълнителя, многофункционални и цифрови машини (копир, принтер, скенер) за монохромен печат, използващи мрежово принтиране), изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата.
Като сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, възложителят приема изпълнението на дейности по предоставяне на услуги, свързани с разпечатване и копиране на документи, посредством многофункционални и цифрови машини, предоставени от изпълнителя, с годишно натоварване 20 000 000 или повече брой копия.
Забележка: „изпълнена” е тази услуга, чийто определен от страните период на предоставяне, е приключил в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането на услугата.
2. Минимално изискване: Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва: Технически лица - участникът следва да разполага с екип от специалисти/технически лица, които притежават професионална компетентност/сертификат за поддръжка на съответните машини т.е. за преминато обучение от производителя на техниката/сертификационен център. Всеки от посочените специалисти/технически лица е необходимо да е преминал обучение за поддръжка на видовете многофункционални и цифрови машини, които се изисква да бъдат предоставени за изпълнение на поръчката. Участникът следва да разполага с минимум 10 /десет/ специалисти с посочената компетентност за поддръжка на предоставените за ползване многофункционални и цифрови копирни машини, съгласно видовете посочени в Техническите спецификации на поръчката.
3. Минимално изискване: Участникът следва да разполага с техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, за сервизиране на техниката на място при възложителя или в сервизен център. Оборудването следва да включва минимум 5 (пет) автомобила, сервизна база и пряка телефонна линия/e-mail за техническа поддръжка всеки работен ден от 9:00 часа до 17:30 часа.
4. Минимално изискване: Участникът трябва да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 (2015) или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка. Под „сходен предмет“ да се разбира – управление на печатната среда и процеси и/или продажба, сервиз и поддръжка на многофункционални устройства и принтери.
5. Минимално изискване: Участникът трябва да прилага внедрена система за управление на сигурността на информацията по стандарт БДС EN ISO/IEC 27001 или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка. Под „сходен предмет“ да се разбира – управление на печатната среда и процеси и/или продажба, сервиз и поддръжка на многофункционални устройства и принтери.
6. Минимално изискване: Участникът трябва да прилага внедрена система за управление на IT услуги, по стандарт ISO 20000:1:2011/ БДС ISO/IEC 20000-1:2012 или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват сходен с предмета на обществената поръчка. Под „сходен предмет“ да се разбира – управление на печатната среда и процеси и/или продажба, сервиз и поддръжка на многофункционални устройства и принтери.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно оп-ние на усл-та за изп-е на поръчката е дадено в Техн. спецификации на поръчката. Плащанията по дог-ра ще се извършват по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изп-ля ориг. фактура и въз основа на: а) протокол,съдържащ инф-я за отчетения брой копия и доставено кол-во фотокопирна хартия /А4,А3/за всяка многофункционална и цифрова машина поотделно, за съответния отчетен период; б)обобщен протокол, който съдържа инф-я за реализ-я общ брой копия и общото кол-во доставена хартия за всички машини, разположени в терит. обхват на съотв. структурно звено, което ще извършва плащането, за съответния период. Определеният изп-тел представя при подписването на дог-ра гаранция, обезпечаваща изп-то му, в размер на 1% от прог-та ст-ст на поръчката без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно ЗОП. Усл-та и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изп-е са уредени в проекта на дог-р -неразделна част от док-ция за общ. поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/07/2017 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, основанията по чл. 107 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято ценова оферта надхвърля определените от възложителя максимално допустими стойности за един брой копие, посочени в Техническите спецификации на поръчката, част от документацията.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВ на ЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва