Деловодна информация
00267Община Пловдив
285 13/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/06/2017 (дд/мм/гггг)
00267-2017-0056 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Общинско предприятие Паркиране и репатриране - Община Пловдив 0004715040588
ул.Хр.Г.Данов № 28
Пловдив BG421 4000 България
Тодор Анчев - главен юрисконсулт дирекция Обществени поръчки +359 32656726
op_parkirane@abv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg/

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170605qdXw4904971
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка чрез финансов лизинг за срок от 24 месеца на 2 броя нови специализирани автомобила тип „паяк” за евакуиране и репатриране на моторни превозни средства на територията на Община Пловдив
34144700      
Доставки

"Обект" на настоящата обществена поръчка е „доставкa”, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
"Предмет" на възлагане на настоящата поръчка е „Доставка чрез финансов лизинг за срок от 24 (двадесет и четири) месеца на 2 (два) броя нови специализирани автомобила тип „паяк” за евакуиране и репатриране на моторни превозни средства на територията на Община Пловдив”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
408333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34144700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр.Пловдив

"Предмет" на възлагане на настоящата поръчка е „Доставка чрез финансов лизинг за срок от 24 (двадесет и четири) месеца на 2 (два) броя нови специализирани автомобила тип „паяк” за евакуиране и репатриране на моторни превозни средства на територията на Община Пловдив”.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка    20
Гаранционен срок    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
408333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният разполагаем финансов ресурс за настоящата обществена поръчка е в размер на 408 333.33 лв. без вкл. ДДС или 490 000.00лв. с вкл. ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставя.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Списък на дейностите идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите - попълва се изискуемата информация в Част IV, Раздел В, поле 1б) от ЕЕДОП.
2. Сертификат за внедрена система на управление на качеството EN ISO 9001:2008/9001:2015 или еквивалентно/и - попълва се в раздел IV „Критерии за подбор”, Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” в ЕЕДОП.
3. Участникът декларира наличието на сервизна база чрез попълване на изискуемата информация в Част IV, Раздел В, поле 9 от ЕЕДОП. Декларира се чрез попълване на изискуемата информация в Част IV, Раздел Г от ЕЕДОП.


1. Участникът трябва да е изпълнил минимум по 1 (една) доставка на стоки, сходни с предмета на поръчката през последните 3 (три) години, т.е на една доставка на специализирани автомобили тип „паяк” за евакуиране и репатриране на моторни превозни средства.
2.Участникът следва да има внедрена система на управление на качеството EN ISO 9001:2008/9001:2015 или еквивалентен , с предметен обхват „Продажба, гаранционен и извънгаранционен сервиз на ново товарни автомобили” или еквивалент.
3. Участникът трябва да разполага със сервизна база, за извършване на гаранционно и следгаранционно обслужване и сервиз на доставените специализирани автомобили тип „паяк”. Сервизната база следва да е на територията на община Пловдив или в община, граничеща с община Пловдив.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/01/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/07/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Пловдив, ул.Христо Г. Данов № 28

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:
1. за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.т.1-7 и чл.55, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата;
2. за когото важат забраните по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката;
4. който не е представил в срок обосновката по чл.72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета, съгласно чл.72, ал.3-5 от ЗОП;
5. участник, който не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;
6. участници, които са свързани лица.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка, без включен ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва