Деловодна информация
00334Агенция Митници
32-156888 08/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
08/06/2017 (дд/мм/гггг)
00334-2017-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1202 България
Антоанета Спасова +359 298594037
Antoaneta.Spasova@customs.bg +359 298594060

Интернет адрес/и

www.customs.bg

http://customs.bg/bg/page/357


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://customs.bg/bg/page/357
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1202 България
Красимира Василева +359 298594411
Krasimira.Vasileva@customs.bg +359 298594066

Интернет адрес/и

www.customs.bg

http://customs.bg/bg/page/357

Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Абонаментна поддръжка и ремонт на системи за пожароизвестяване в сгради на Митница Пловдив”
75250000      
Услуги

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е: „Абонаментна поддръжка и ремонт на системи за пожароизвестяване в сгради на Митница Пловдив”.
Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности:
1. първоначален преглед на системите;
2. профилактично техническо обслужване;
3. ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности;
4. инструктаж за работа с пожароизвестителните системи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
75250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив
- на територията на Териториално митническо управление Пловдив, ул. Кукленско шосе” № 32;
- на територията на Складова база на „Рогошко шосе“.

Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности:
1. първоначален преглед на системите;
2. профилактично техническо обслужване;
3. ремонт на системите, в това число доставка, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности.
4. инструктаж за работа с пожароизвестителните системи.
Пожароизвестителните системи са позиционирани в административните сгради на Митница Пловдив, помещение "Архив" и обект Складова база Рогошко шосе.
Изисквания за изпълнение на поръчката. Общи изисквания.
Първоначален преглед на пожароизвестителните системи (ПИС)
В срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от деня, следващ деня на влизане в сила на договора, изпълнителят следва да извърши първоначален преглед на системите и първоначален инструктаж, като се състави протокол, в който задължително се посочват:
• обслужваната техника – вид, устройство, модел, количество и др.;
• техническо състояние на всяко устройство и изправност на инсталацията;
• датите на провеждане на инструктажа и имената на обучените служители.
Протоколът се подписва от представители на изпълнителя и възложителя.
След първоначалния преглед на ПИС, при констатирана необходимост от извършване на ремонт за въвеждане в техническа изправност на системата, в протокола изпълнителят следва да опише количествата и типа на необходимите за подмяна резервни части.
Изпълнителят следва да извърши подмяната на дефектиралите части за конкретната ПИС в срок не по-дълъг от 10 (десет) работни дни, считано от датата на протокола за установяване на повредата/дефекта/проблема.
Абонаментното профилактично техническо обслужване и ремонт на системите за пожароизвестяване следва да бъдат в съответствие с изискванията на Наредба № 8121з–647 от 01.10.2014 г. за правилата и нормите за пожарна безопасност при експлоатация на обектите, спазване на инструкциите за експлоатация на производителя и стандарт СД CEN/TS 54–14 „Пожароизвестителни системи, Част 14: Указания за планиране, проектиране, инсталиране, въвеждане в експлоатация, използване и поддържане“, или еквивалент.
Абонаментното профилактично техническо обслужване на системите за пожароизвестяване се извършва съгласно посочената в таблицата периодичност.
Специфични изисквания за изпълнение на поръчката - свързани са с огледи, проверки и контрол на възли, акумулаторни батерии, пожароизвестители, уредби, предпазители и др. части на системите, като периодичността за извършването им е посочена в Раздел II, т. 2.2 от техническата спецификация.
Извършване на ремонт на системите, при необходимост.
Доставка на резервни части, необходими при извършване на ремонтни дейности на пожароизвестителните системи.
Изисквания за качеството на услугата:
- Време за реакция при пълна или частична неработоспособност на оборудване до 4 часа от уведомяването от страна на служител на Митница Пловдив в рамките на работното време от 09:00 до 17:30 часа, считано от часа на уведомяване по факс или e-mail;
- За ПИС - време за отстраняване на проблема - възстановяване нормалното работно състояние на системата - до 12 часа, считано от пристигането на дежурния екип след уведомяване съгласно т. 3.1;
- Консултации по телефона или на място - по всяко време в рамките на работния ден;
- Поддържане от страна на дружеството на „горещ телефон” за спешни консултации - стационарен или мобилен в зависимост от часовете на денонощието;
- Гаранционният срок на извършените ремонтни дейности да е не по-малко от 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на двустранен протокол за пускане в експлоатация на ремонтираната система.
Оглед на обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава заверено копие на валидно Разрешение за поддържане и обслужване на противопожарни системи и съоръжения по смисъла на чл. 129, ал. 2, т. 5 от Закон за Министерството на вътрешните работи (ЗМВР).
Наличието на валидно разрешение за поддържане и обслужване на противопожарни системи и съоръжения по смисъла на чл. 129, ал. 2, т. 5 от ЗМВР се установява от участника като попълни ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор“, раздел А: Годност, поле 2) колона „Отговор“ с информация относно: уеб адрес, орган или служба, издаваща документа, както и точно позоваване на документа.
За българските участници, документът, удостоверяващ правото на участника да поддържа и обслужва уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност представлява разрешение, издадено от директора на Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението” или оправомощено от него длъжностно лице. Чуждестранните участници представят еквивалентен документ, издаден от държава - членка на Европейския съюз, държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или Конфедерация Швейцария. Чуждестранните участници могат да деларират или удостоверят наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон.
При условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП участникът, респективно изпълнителят представя разрешение по чл. 60, ал. 2 от ЗОП, за поддържане и обслужване на противопожарни системи и съоръжения по смисъла на чл. 129, ал. 2, т. 5 от ЗМВР.
Забележки: Съгласно § 17 от Преходните и заключителните разпоредби на Закона за Министерство на вътрешните работи, издадените до влизането в сила на закона разрешения по чл. 91е от отменения Закон за Министерството на вътрешните работи запазват действието си до изтичането на срока на тяхната валидност. В § 18 е уточнено, че срокът на действие на издадените разрешения по чл. 91е от отменения Закон за Министерството на вътрешните работи, чийто срок изтича към датата на влизане в сила на закона, се удължава служебно с 6 месеца от съответния орган, издал разрешението.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението Участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
Подизпълнителите трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от обществената поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания към техническите и професионални възможности на участниците.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят ще отстранява от участие при наличие на някое от следните обстоятелства: 1. участник, за когото са възникнали преди или по време на процедурата обстоятелствата, посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП; 2. участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от ДР на Закона за публичното предлагане на ценни книжа, тъй като не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура; 3. участници-дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и на контролираните от такива лица участници, тъй като съгласно чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС се забранява пряко и/или косвено участие в процедура по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
Продължава в поле VI.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/07/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. "Г. С. Раковски" № 47, ет. 10, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП, оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще се извърши преди провеждането на предварителен подбор.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от поле III.2.2.:
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 10, ал. 2 от ЗОП, няма изискване обединението участник в процедурата да има определена форма, за да участва при възлагането на поръчката, както и не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка и за обезпечаване изпълнението на договора за възлагането на обществената поръчка, определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет на сто) от прогнозната стойност на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да представи гаранция за изпълнение на договора и в случай на изменение, с което се извършват допълнителни дейности по договора.
За изпълнението на услугите, предмет на възлагане с настоящата обществена поръчка, възложителят заплаща на изпълнителя възнаграждение, съгласно: 1. единичната цена за абонаментно профилактично техническо обслужване на системите за един месец, посочена в Ценовото предложение на изпълнителя; 2. цената за човекочас за ремонтни дейности (когато са извършвани), посочена в Ценовото предложение на изпълнителя; 3. копие на фактура, доказваща стойността, на която са закупени резервните части (когато са влагани).Изплащането на възнагражденията се извършва чрез предоставяне на: оригинал на фактура за стойността на дължимото плащане и двустранно подписан протокол за извършените дейности по т. 1.; оригинал на фактура за стойността на дължимото плащане, съгласно часовата ставка двустранно подписан протокол за извършените дейности и посочени вложени човекочасове труд за извършените дейности по т. 2.; копие на фактура, доказваща стойността, на която са закупени резервните части.
Посочените в Ценовото предложение на изпълнителя цени за профилактично техническо обслужване на системите включват всички разходи на изпълнителя за изпълнение на услугите, включително и разходите за персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението и за неговите подизпълнители.
Възложителят не допуска представянето на варианти на офертата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва