Деловодна информация
00530Териториална дирекция на НАП Пловдив
РД-44-8#2 26/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
00530-2017-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив 1310631880039
ул. Скопие № 106
Пловдив BG421 4030 България
С. Илиева, М. Карадимова +359 32935686/+359 32935428
m.karadimova@ro16.nra.bg +359 32679757

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3278


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на асансьори (вкл. доставка на резервни части), обслужващи сгради на ТД на НАП Пловдив.
50750000      
Услуги

Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори (включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Пловдив, според зададените технически параметри и приложените технически спецификации на поръчката. Предвид характера на поръчката се оформят пет обособени позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
45000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори (вкл. доставка на резервни части), обслужващи адм. сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Ст.Загора, ул. Кенали № 1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1

Всички дейности по поддържането и ремонта на асансьорните уредби, обслужващи административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1, се извършват съобразно нормативните разпоредби в РБългария, уреждащи предмета на поръчката, в т.ч. Закона за техническите изисквания към продуктите, Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (НБЕТНА) и Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". Техническото обслужване, ремонтирането, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори.
В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане. Абонаментното техническо поддържане започва с приемането на асансьорите в 2-дневен срок след влизането в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Абонаментната техническа поддръжка включва извършването на всички дейности, нормативно определени в НБЕТНА, другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката и са посочени в раздел II, т.2.1. от техническата спесификация на поръчката. Тези дейности осигуряват безопасно и надеждно ползване на асансьорите според предназначението им, както и на техните съставни части през целия им жизнен цикъл . Аварийното обслужване на асансьорите се извършва в срок до 1 (един) час от получаването на сигнал за настъпване на събитие. Функционалните проверки и техническото обслужване на асансьорите се извършват в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни.
Стойността на всички ресурси (без вложените при ремонт резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), необходими за извършването на дейностите по НБЕТНА за техническа поддръжка, се включва в цената за абонаментна техническа поддръжка. 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НБЕТНА и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката. Доставката на необходимите за извършване на услугите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се извършва от изпълнителя. Влаганите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи трябва да са оригинални и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Цената на вложените резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се увеличава с 5 % „търговска надценка” спрямо доставната им стойност. За всеки от извършените ремонти се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) за обособена позиция № 1 (за извършване на дейностите съгласно т. 2.1 и т. 2.2 от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) не може да надвишава 9 400 лв. без ДДС. Общата стойност на месечните цени без ДДС за абонаментна техническа поддръжка за целия срок на договора не следва да надвишава 6480 лв. Месечната цена без ДДС за абонаментна техническа поддръжка не следва да надвишава 270 лв.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът по обособена позиция № 1 влиза в сила, считано от 03.11.2017 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. пътнически асансьор (вкл. доставка на резервни части), обслужващи адм. сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров №7. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7

Всички дейности по поддържането и ремонта на асансьорната уредба, обслужваща административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7, се извършват съобразно нормативните разпоредби в РБългария, уреждащи предмета на поръчката, в т.ч. Закона за техническите изисквания към продуктите, Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (НБЕТНА) и Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". Техническото обслужване, ремонтирането, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори.
В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане. Абонаментното техническо поддържане започва с приемането на асансьора в 2-дневен срок след влизането в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Абонаментната техническа поддръжка включва извършването на всички дейности, нормативно определени в НБЕТНА, другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката и са посочени в раздел II, т.2.1. от техническата спесификация на поръчката. Тези дейности осигуряват безопасно и надеждно ползване на асансьора според предназначението му, както и на неговите съставни части през целия му жизнен цикъл. Аварийното обслужване на асансьора се извършва в срок до 1 (един) час от получаването на сигнал за настъпване на събитие. Функционалните проверки и техническото обслужване на асансьора се извършват в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни.
Стойността на всички ресурси (без вложените при ремонт резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), необходими за извършването на дейностите по НБЕТНА за техническа поддръжка, се включва в цената за абонаментна техническа поддръжка. 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НБЕТНА и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката. Доставката на необходимите за извършване на услугите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се извършва от изпълнителя. Влаганите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи трябва да са оригинални и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Цената на вложените резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се увеличава с 5 % „търговска надценка” спрямо доставната им стойност. За всеки от извършените ремонти се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) за обособена позиция № 2 (за извършване на дейностите съгласно т. 2.1 и т. 2.2 от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) не може да надвишава 7200 лв. без ДДС. Общата стойност на месечните цени без ДДС за абонаментна техническа поддръжка за целия срок на договора не следва да надвишава 3960 лв. Месечната цена без ДДС за абонаментна техническа поддръжка не следва да надвишава 165 лв.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът по обособена позиция № 2 влиза в сила, считано от 06.11.2017 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. пътнически асансьор (вкл. доставка на резервни части), обслужващи адм. сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Хасково, пл. Свобода № 2. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр. Хасково, пл. Свобода № 2

Всички дейности по поддържането и ремонта на асансьорната уредба, обслужваща административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Хасково, пл. Свобода № 2, се извършват съобразно нормативните разпоредби в РБългария, уреждащи предмета на поръчката, в т.ч. Закона за техническите изисквания към продуктите, Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (НБЕТНА) и Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". Техническото обслужване, ремонтирането, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори.
В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане. Абонаментното техническо поддържане започва с приемането на асансьора в 2-дневен срок след влизането в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Абонаментната техническа поддръжка включва извършването на всички дейности, нормативно определени в НБЕТНА, другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката и са посочени в раздел II, т.2.1. от техническата спесификация на поръчката. Тези дейности осигуряват безопасно и надеждно ползване на асансьора според предназначението му, както и на неговите съставни части през целия му жизнен цикъл. Аварийното обслужване на асансьора се извършва в срок до 1 (един) час от получаването на сигнал за настъпване на събитие. Функционалните проверки и техническото обслужване на асансьора се извършват в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни.
Стойността на всички ресурси (без вложените при ремонт резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), необходими за извършването на дейностите по НБЕТНА за техническа поддръжка, се включва в цената за абонаментна техническа поддръжка. 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НБЕТНА и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката. Доставката на необходимите за извършване на услугите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се извършва от изпълнителя. Влаганите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи трябва да са оригинални и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Цената на вложените резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се увеличава с 5 % „търговска надценка” спрямо доставната им стойност. За всеки от извършените ремонти се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) за обособена позиция № 3 (за извършване на дейностите съгласно т. 2.1 и т. 2.2 от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) не може да надвишава 5200 лв. без ДДС. Общата стойност на месечните цени без ДДС за абонаментна техническа поддръжка за целия срок на договора не следва да надвишава 2160 лв. Месечната цена без ДДС за абонаментна техническа поддръжка не следва да надвишава 90 лв.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът по обособена позиция № 3 влиза в сила, считано от 06.11.2017 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. товарен асансьор (вкл. доставка на резервни части), обслужващи адм. сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Кърджали, ул.Деспот Слав № 1. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Кърджали, ул. Деспот Слав № 1

Всички дейности по поддържането и ремонта на асансьорната уредба, обслужваща административната сграда на ТД на НАП Пловдив в гр. Кърджали, ул. Деспот Слав № 1, се извършват съобразно нормативните разпоредби в РБългария, уреждащи предмета на поръчката, в т.ч. Закона за техническите изисквания към продуктите, Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (НБЕТНА) и Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". Техническото обслужване, ремонтирането, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори.
В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане. Абонаментното техническо поддържане започва с приемането на асансьора в 2-дневен срок след влизането в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Абонаментната техническа поддръжка включва извършването на всички дейности, нормативно определени в НБЕТНА, другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката и са посочени в раздел II, т.2.1. от техническата спесификация на поръчката. Тези дейности осигуряват безопасно и надеждно ползване на асансьора според предназначението му, както и на неговите съставни части през целия му жизнен цикъл. Аварийното обслужване на асансьора се извършва в срок до 1 (един) час от получаването на сигнал за настъпване на събитие. Функционалните проверки и техническото обслужване на асансьора се извършват в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни.
Стойността на всички ресурси (без вложените при ремонт резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), необходими за извършването на дейностите по НБЕТНА за техническа поддръжка, се включва в цената за абонаментна техническа поддръжка. 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НБЕТНА и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката. Доставката на необходимите за извършване на услугите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се извършва от изпълнителя. Влаганите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи трябва да са оригинални и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Цената на вложените резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се увеличава с 5 % „търговска надценка” спрямо доставната им стойност. За всеки от извършените ремонти се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) за обособена позиция № 4 (за извършване на дейностите съгласно т. 2.1 и т. 2.2 от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) не може да надвишава 1200 лв. без ДДС. Общата стойност на месечните цени без ДДС за абонаментна техническа поддръжка за целия срок на договора не следва да надвишава 1032 лв. Месечната цена без ДДС за абонаментна техническа поддръжка не следва да надвишава 43 лв.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът по обособена позиция № 4 влиза в сила, считано от 06.11.2017 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка и ремонт на 4 бр. пътнически и 1 бр. товарен асансьори (вкл. доставка на резервни части), обслужващи адм. сгради на ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3

Всички дейности по поддържането и ремонта на асансьорните уредби, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив в гр. Пловдив, ул. Скопие № 106 и ул. Чернишевски № 3, се извършват съобразно нормативните разпоредби в РБългария, уреждащи предмета на поръчката, в т.ч. Закона за техническите изисквания към продуктите, Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори (НБЕТНА) и Наредба № 3 от 17.01.2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". Техническото обслужване, ремонтирането, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори.
В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане. Абонаментното техническо поддържане започва с приемането на асансьорите в 2-дневен срок след влизането в сила на договора, за което се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Абонаментната техническа поддръжка включва извършването на всички дейности, нормативно определени в НБЕТНА, другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката и са посочени в раздел II, т.2.1. от техническата спесификация на поръчката. Тези дейности осигуряват безопасно и надеждно ползване на асансьорите според предназначението им, както и на техните съставни части през целия им жизнен цикъл . Аварийното обслужване на асансьорите се извършва в срок до 1 (един) час от получаването на сигнал за настъпване на събитие. Функционалните проверки и техническото обслужване на асансьорите се извършват в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни. Стойността на всички ресурси (без вложените при ремонт резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), необходими за извършването на дейностите по НБЕТНА за техническа поддръжка, се включва в цената за абонаментна техническа поддръжка. 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НБЕТНА и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката. Доставката на необходимите за извършване на услугите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се извършва от изпълнителя. Влаганите резервни части, възли, детайли, материали и консумативи трябва да са оригинални и да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. Цената на вложените резервни части, възли, детайли, материали и консумативи се увеличава с 5 % „търговска надценка” спрямо доставната им стойност. За всеки от извършените ремонти се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора (24 месеца) за обособена позиция № 1 (за извършване на дейностите съгласно т. 2.1 и т. 2.2 от раздел ІI на техническата спецификация на поръчката) не може да надвишава 22000 лв. без ДДС. Общата стойност на месечните цени без ДДС за абонаментна техническа поддръжка за целия срок на договора не следва да надвишава 12000 лв. Месечната цена без ДДС за абонаментна техническа поддръжка не следва да надвишава 500 лв. (Единична месечна цена за абонаментна техническа поддръжка на товарният асансьор на ул. Скопие № 106 се заплаща от датата на писмено уведомление по т.2.1 от раздел II на техническата спесификация на поръчката.)
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
22000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът по обособена позиция № 5 влиза в сила, считано от 06.11.2017 г., или от първия работен ден, следващ датата на приключването на предходния договор със същия предмет, в случай на предсрочното му прекратяване. В срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в регистъра на лицата, лицензирани да извършват дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, издадено съгласно чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или от оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция „Инспекция за държавен технически надзор”. Участниците декларират съответствието с този критерий за подбор в част IV, раздел А „Годност“, т.1 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура, като посочват органа или службата, издаващи документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да притежават опит в извършване на услуги по ремонт и поддръжка на асансьори по предмета на поръчката.
2. Участниците следва да разполагат с квалифициран персонал с необходимата правоспособност за поддържането и ремонтирането на асансьорите, за които кандидатстват, съгласно Наредба № 3 от 2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори" (ДВ, бр. 9 от 2001 г.) или еквивалент (чл. 63, ал.1, т.5 от ЗОП).


1. За доказване на наличието на изискуемия от възложителя опит за изпълнение на поръчката, участниците следва да представят списък на изпълнените услуги, осъществени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаването на офертата, съгласно чл. 64, ал.1, т. 2 от ЗОП. Забележки: Под изпълнена услуга се разбира такава услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
Списъкът се представя чрез попълнена информация в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 1б от ЕЕДОП.
2. Горното обстоятелство се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, а именно минимум две лица за съответната обособена позиция с необходимата правоспособност за поддържането и ремонтирането на асансьорите за които кандидатстват, съгласно Наредба № 3 от 2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "мотьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори" или еквивалент. Списък се попълва в част IV, раздел В: ,,Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП, неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписването на договорите, определените изпълнители представят гаранция за изпълненията им, в размер на 2 % от максимално допустимата им стойност без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Плащанията по договорите се извършва в лева, по банков път от ТД на НАП Пловдив след изпълнението на абонаментното техническо поддържане (вкл. и доставка на резервни части и др.), в срок до 30 дни. Абонаментното техническо поддържане се заплаща след представяне на оригинална фактура и двустранно подписан протокол за извършена дейност през съответния месец. Стойността на резервните части и др. се заплаща при представяне на оригинална фактура за доставените и вложени при извършения ремонт части, двустранен приемо-предавателен протокол за извършения ремонт и копия на фактури, с които са закупени резервните части.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/06/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 10, стая 1010.

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Пловдив.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал.1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако не са декларирани обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари.
Националната агенция за приходите/ТД на НАП Пловдив предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронното досие на процедурата на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на изпращане на обявлението за поръчка в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в десетдневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва