Деловодна информация
00530
Е-12-00-203#1 19/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
19/05/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0034 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
С. Генова +359 298593258
s.genova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3273


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3273
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Провеждане на рекламни кампании, в две самостоятелно обособени позиции“
79341400      
Услуги

Предметът на обществената поръчка обхваща реализиране на две национални кампании на НАП – „Национална игра на лотариен принцип с касови бележки“, втора и трета част, както и кампания за повишаване на знанието сред рисковите групи за недостатъците, свързани с плащане на осигурителни вноски върху по-нисък от действителния размер на трудово възнаграждение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
926779.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

„Провеждане на кампания за реализиране на „Национална игра на лотариен принцип с касови бележки, втора и трета част” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Рекламната кампания се осъществява на територията на цялата страна.

За целите на настоящата обществена поръчка и в рамките на кампанията за всяка една от двете части – втора и трета част, поотделно, изпълнителят следва да обезпечи следните дейности:
-Провеждане на рекламна кампания, която включва телевизия и интернет;
-Изработване на единно рекламно послание, изработване на единна визуална идентичност на всички рекламни носители, включително слоган и графични елементи;
-Изработване на рекламен/и и/или информационен/и видео спот/ове;
-Изработване на рекламни интернет банери;
-Обезпечаване на изработването на „шапка“/заставка/визуален сигнал, който предшества тегленето на победителите в националната игра;
-Договаряне на програмно време, обособено като отделна рубрика или част от предаване, веднъж седмично, в рамките на до 5 минути, за излъчване „на живо“ на тегленето на седмичен/месечен/годишен победител;
-Договаряне на минимум пет новинарски репортажа, свързани с отразяване на рекламната кампания със същата телевизионна програма с национално покритие;
-Обезпечаване на декор за договорената рубрика с национална телевизионна програма;
-Обезпечаване на седмични награди (например телевизори, черна или бяла техника, таблети, фотоапарати, смартфони и други подобни);
-Хепънинг/рекламно събитие, непосредствено преди тегленето на голямата награда. Целта е да се насърчи участието в края на играта, малко преди финала;
-Осигуряване на подкрепа за играта от популярни личности от българския обществен и светски живот чрез участия в събития по кампанията. Имената на популярните лица ще бъдат определени от възложителя, по предложение на изпълнителя.
Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 36 месеца, считано от датата на сключване на договора, в рамките на който срок, по 12 месеца - за провеждане на втора и трета част от кампанията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
655946.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общата цена за изпълнение на дейностите, включени в обхвата на обособената позиция не трябва да надвишава 655 946,66 лв. без ДДС.
Стойностите по позиции I.1 и II.1. от Ценовото предложение на участниците не следва да надвишава 16 666,67 лв. без ДДС за всяка една от тях.

II.2) Описание 1

„Провеждане на кампания за повишаване на знанието сред рисковите групи за недостатъците, свързани с плащане на осиг. вноски в-у по-нисък от действ-я р-р на труд. възн-е, с раб. загл-е "Заплата в плик" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Рекламната кампания се осъществява на територията на цялата страна.

За целите на настоящата обществена поръчка и в рамките на кампанията изпълнителят следва да обезпечи следните дейности:
- Провеждане на рекламна кампания, която включва телевизия и печатни медии;
- Изработване на единно рекламно послание, изработване на единна визуална идентичност на всички рекламни носители, включително слоган и графични елементи;
- Разработване на ключови послания към целевите аудитории, в съответствие със специфичните задачи пред кампанията;
- Изработване на рекламен/и и/или информационен/и видео спот/ове;
- Изработване на писмени материали - текст за брошура „Заплата в плик“, писмени материали за кръгла маса, статии за печатни медии и др.;
- Цялостна организация на кръгла маса, посветена на кампанията и проблемите, свързани с плащане на осигурителни вноски върху непълния размер на трудовото възнаграждение;
- Две анкети/проучвания, в началото и в края на кампанията, които да изследват съответно причините за неспазването на осигурителното и данъчно законодателство и ефекта от кампанията.
Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 18 месеца, считано от датата на сключването на договора, като рекламната капания следва да се реализира непосредствено след сключване на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
270833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общата стойност на предлаганата цена по обособената позиция не следва да надвишава 270 833,33 лева без ДДС.
Предложената обща стойност по п. 1 „Изработване на … броя рекламни и/или информационни видео спотове“ от Ценовото предложение на участниците не трябва да надвишава 33 333,33 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка по об. позиция № 1 и по об. позиция № 2 през последните 3 год. от датата на подаване на офертата.
За доказване съответствие с изискването, участниците следва да представят списък на услугите, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 год. от датата на подаване на офертата, съгласно чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП. Списъкът следва да съдържа стойността, датите (на която е започнало и приключило изпълнението на услугата) и получателите на услугата, заедно с доказателство за извършената услуга. При подаване на офертата, списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, разд.„В“, т.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл.65 от ЗОП.
2.Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
За доказване съответствие с изискването, уч-ците следва да представят списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съгласно чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП. При подаване на офертата, списъкат се представя чрез попълване на инф-цията в част ІV, разд. "В", т.6 на ЕЕДОП. Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразно провеждане на процедурата. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването следва да бъде изпълнено от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. В случай, че при изпълнение на обществената поръчка участник се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, само ако лицата, с чиито образование, квалификация и опит се доказва изпълнение на горните изисквания на възложителя, ще бъдат включени в екипа за изпълнение и ще участват в изпълнението на тази част от поръчката, за която е необходим този капацитет. Участникът следва да може да докаже, че ще разполага с ресурсите на третите лица, на чийто капацитет се позовава, като представи документи, за поетите от тях задължения. По отношение на тези трети лица, не следва да са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Критериите за подбор са еднакви за об. позиция №1 и об. позиция №2 и участниците могат да удостоверят съответствието си с поставените критерии за подбор за всяка една от обособените позиции, чрез посочването на едни и същи изпълнени услуги, съответно лица.Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл.67, ал.6 във вр. чл.64, ал.1, т.2 и т. 6 от ЗОП.


1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка по обособена позиция № 1 и по обособена позиция № 2 през последните три години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, по обособена позиция № 1 и по обособена позиция № 2, възложителят приема изпълнението на дейности по организиране и провеждане на комуникационни кампании, свързани с проекти и/или кампании, насочени към целева група, която включва не по-малко от 100 000 души.
Забележка: „Под „изпълнена“ ще се разбира тази услуга, при която посоченият от участника период на изпълнението й, приключва в заложения от възложителя 3-годишен период, независимо от момента на възлагането й.
2. Участниците следва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката, включващ минимум 2-ма специалисти за изпълнение на предмета на поръчката притежаващи необходимия опит, както следва:
Експерт реклама. Професионален опит – минимум 3 (три) години в областта на рекламата, от които поне 1 (една) година в областта на медия планирането.
Експерт дизайн. Професионален опит – минимум 2 години в областта на дизайна и/или предпечатната подготовка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка /ОП/ следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на ОП, посочени в техническата спецификация на ОП, неразделна част от документацията. Определеният изпълнител представя при подписването на договора за ОП по съответната об. позиция гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС на съответната об. позиция. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Възнаграждението за изпълнение на обществената поръчка, подлежи на заплащане на части, съобразно предвиденото в документацията на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/06/2017 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари и Правилника за неговото прилагане (ППЗМИП) способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици , по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. Определената от възложителя прогнозна стойност на обособените позиции е и максимално допустима стойност за съответната обособена позиция на обществената поръчка. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта за изпълнение надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва